Filters

2

Niet meer.

Bij dit bedrijf een dressoir Apula gekocht. Het product ziet er op de site prachtig uit, maar dit is in de praktijk heel anders. Hetzelfde van toepassing op de tv-meubel Bonzo. Ook deze is in werkelijkheid anders dan op de gelikte fotos. De kast is direct doorgegaan naar het grof vuil. De tv-meubel geven we nog een kans. Al met al, zonde van het geld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Service en levering waren snel en...

Service en levering waren snel en meubel is degelijk en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kast gekocht bij Meubella

Mooie kast gekocht bij Meubella. Bij het in elkaar zetten bleek er een fout pakketje bij te zitten. Zwarte planken en zwarte afdekdopjes. Niet zo mooi als je een witte kast hebt besteld. Contact opgenomen met Meubella. Geen probleem mevrouw wij sturen de witte planken en witte afdek dopjes voor u na. Erg tevreden met deze oplossing! En we zijn super blij met onze mooie witte kast.

  • Aanbevelen? Ja
10

de telefoon word snel opgenomen en er...

de telefoon word snel opgenomen en er nam een vriendelijke vrouw op die al mijn vragen vriendelijk beantwoorden. Verder is de service van het leveren van de kast goed en gratis. Er word netjes een mail verstuurd omtrent de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er waren bij aanlevering enkele...

Er waren bij aanlevering enkele onderdelen beschadigd. Zijn keurig vervangen. Goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
3

Kast beschadigd erg snel

Ben niet helemaal blij met mn tv meubel, de kast krast erg snel

  • Aanbevelen? Nee
2

Renvoi pas retourne

Jai renvoye le colis mais il ne vous est jamais revenu ... Je suis f�chee car pas de possibilite d�tre remboursee. Vous vendez une qualite qui nest pas presente.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel mooi tv kast en snel bezorgd

Heel mooi tv kast en snel bezorgd, super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, vriendelijke bezorgdienst, betaalbare prijzen

2x op korte termijn iets besteld bij Meubella. Snel afgehandeld, snel geleverd via een professioneel bedrijf. Alles vlotjes verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik vind het een mooie kast en is met...

Ik vind het een mooie kast en is met wat geduld goed in elkaar te zetten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle service, duidelijke bouwtekening, prijs kwaliteit is prima. Erg blij met het tv meubel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige kast en prima service

Prachtige kast en prima service. We hadden een ongeluk met een van de latten. We kregen onmiddelijk een nieuwe lat toegestuurd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Na een contact via de ap onze bank besteld. Kwam al 2 dagen later. Poten er onder gemaakt en kon zitten op me heerlijke troon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een perfecte gebruiksaanwijzing

Een perfecte gebruiksaanwijzing, soepel in elkaar te zetten een mooie aanwinst!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Snelle levering en goede service m.b.t. aftersales. Reageren snel op mail en tevens snelle afhandeling van een nalevering (ivm een defect).

  • Aanbevelen? Ja
6

#ERROR!

#ERROR!

  • Aanbevelen? Ja
10

Is goed .. alles goed

Ik koop altijd bij deze winkel. Het is geweldig om mee om te gaan en zelfs de dingen die ik koop zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Dat ze op tijd bezorg

klantvriendelijke

  • Aanbevelen? Ja
10

Customer service

My experience was really good

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Goeie service. Alles verliep prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en betrouwbaar

Meubelen waren zoals verwacht en snelle levertijd. Pakketen zijn goed in elkaar te zetten. Bij het eerste meubel was de handleiding even puzzelen, maar als je het onder de knie hebt, is het best makkelijk. Bij 1 pakket zat de handleiding er niet bij. Met een appje naar het bedrijf was het zo geregeld. Super snel antwoord ook. Zeer tevreden met dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bezorging was zeer snel

Bezorging was zeer snel, retour is ook heel snel opgehaald en verwerkt. Echt top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer degelijke service

Zeer degelijke service. Producten komen aan op de afgesproken dag. Degelijk verpakt en compleet. Heb al meerdere producten besteld. Super ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kasten, wel ff werk om in elkaar te zetten

Bestellen ging makkelijk en levering was vlot. Van tevoren kreeg ik een belletje dat ze dichtbij waren. Pakketten werden binnen neergezet. In elkaar zetten van de kledingkast duurde wel veel langer dan de beoogde 3 uur. Dit kwam vooral door de onduidelijke handleiding. Maar alles staat en het ziet er top uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geleverd en op tijd

Keurig geleverd en op tijd. Goede prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herder Pasmansdreef 5

5688 HW Oirschot

013 - 59 04 090

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.