Filters

2

Slechte kwaliteit eetkamerstoelen

Slechte kwaliteit eetkamerstoelen, na 3 jaar behoorlijk versleten afgebladderde� bekleding en geen enkele tegemoetkoming.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering! Onderdelen zaten goed verpakt. Montage instructies niet altijd 100% duidelijk, maar ben er uiteindelijk wel uitgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Komen hun afspraken na en steeds op...

Komen hun afspraken na en steeds op tijd bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Bureau (kaptafel) van goede kwaliteit! Echter mega slechte handleiding!

Mooi bureau (kaptafel). Alle onderdelen waren aanwezig. Kwaliteit hout en onderdelen is zeer degelijk. De handleiding was echter bedroevend slecht. Dat MOET veel beter!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

De levering was perfect verlopen en zoals afgesproken. Het product is exact zoals omschreven en als op de website weer gegeven. Solide kast van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en snel geleverd!

Productbeschrijving klopt helemaal. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en snel

Netjes en snel. Wij hadden een klein deukje in het bovenblad. Kon via WhatsApp een berichtje sturen met foto, de week erop hadden we kostenloos een nieuw bovenblad op onze salontafel. De communicatie was snel en correct het meubel zelf is ook qua prijs/kwaliteit helemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja
2

De kast is heel ingewikkeld om in...

De kast is heel ingewikkeld om in elkaar te zetten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zondags besteld en woensdags netjes...

Zondags besteld en woensdags netjes afgeleverd volgens afspraak en dik tevreden over de kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige kast

Prachtige kast. Door bezorgers twee trappen opgetild. Klasse. De �bouwtekening kon voor mij wel ietsje duidelijker. Best gepuzzel. Nu heel er blij met mijn kast.

  • Aanbevelen? Ja
10

De kwaliteit van de produkten

De kwaliteit van de produkten, de stipte leveringen en de zeer goede klantenservice maken van dit bedrijf een topper in de sector van de meubelverkoop on-line

  • Aanbevelen? Ja
4

Dure kast niet stabiel

Kast besteld.. voordeel was dat deze snel binnen was. Maar toen kwamen de nadelen. Wij geven 900 euro uit aan een nieuwe kast.. de handleiding was niet erg duidelijk de kast werd liggend in elkaar gezet waarom? Daarnaast hadden wij schuifdeuren met spiegels. Dat was geen een geheel maar in vier losse planken die we zelf met kleine bevestigen vast moeten maken waardoor de deur niet eens stabiel was! Maar dus erg buigzaam. Ook toen hij eenmaal in de rails zat bewogen de losse planken die we aan elkaar gezet hadden nog steeds. Ik verwacht voor 900 euro wel een degelijke en stevige kast.... maar helaas kunnen hem ook niet meer terug sturen... Bestellen hier niet meer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en goed

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top klantenservice

Snelle levering, goede prijskwaliteit verhouding, eenvoudige montage en uitstekende klantenservice! Vragen worden snel beantwoord. Een onderdeel was beschadigd waardoor meubel niet gemonteerd kon worden. Na een appje aan meubella (laat in de avond) werd er meteen volgende dag nieuw onderdeel geleverd. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
2

2 kasten

2 kasten, 1 erg lelijk beschadigd. De ander precies tegen de muur dus ach... Gemaild, moest een klachtenformulier komen. Oke... ingevuld en toen gingen we op vakantie en wilden ze perse een extra foto van het label op de doos ( alle fotos waren al gemaakt). Sluiten ze de klacht omdat er niet snel genoeg gereageerd werd. Ook totaal geen reactie op de melding dat er wel heel lomp mee om was gegaan door het vervoersbedrijf (camerabeelden) maakt ze werkelijk niks uit joh. Voor nu hebben wij de kleren in een koffer ?? Nav reactie onderstaand; het is wat mij betreft echt niet oke binnen een week een melding te sluiten. Hier verschillen we van mening en klantgerichtheid

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel, netjes en goed!

Ik kan niet anders zeggen! Dinsdags een bank uitgezocht en donderdag wordt ie geleverd! En keurig geleverd! Super mooie bank, goeie kwaliteit en ze zijn heel goed telefonisch te bereiken! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service !

Super service !

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend tevreden

Ontzettend blij met mijn kast, de bezorgers waren ook heel erg behulpzaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
4

krijg een bed opgestuurd met 120...

krijg een bed opgestuurd met 120 schroeven eenvoudig in elkaar te steken heb er 5 u aan gezeten

  • Aanbevelen? Nee
10

super

Super snelle levering en heel vriendelijke chauffeur Goede handleiding en vrij snel in elkaar gezet Ga nog een keer bestellen en de prijzen zijn oké

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben goed geholpen goede kwaliteit

Ik ben goed geholpen goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
4

Nachtkastje Incala is geen hoogvlieger

Nadat het Nachtkastje Incala eiken vlot bezorgd werd, ben ik begonnen aan de montage. Met wat gepuzzel ( met de hier en daar onduidelijke bouwtekening ) ben ik begonnen aan de montage. Alles ging goed tot ik bij de lade-geleiders aanbelandde. Nadat ik die in de voorgeboorde gaatjes had vast geschroefd bleken die 3 cm te hoog te zitten. Dus die dan maar zelf op de juiste afstand geboord. Daarna de geleiders vastgemaakt met bijbehorende schroeven, waarbij een bovenkant van het houten zijschot spleet. Na deze actie zitten de beide laden scheef onder elkaar en lopen ze stroef en Ik kan ze maar half open trekken. Want dan lopen ze vast. Kortom : het kostte mij een dagdeel om de boel te monteren met als resultaat een nachtkastje waarvan het ladefront schots en scheef in elkaar zit. Daarna de helpdesk gemaild en fotos gestuurd. De volgende dag kreeg ik antwoord met een duidelijke montage tekening waaruit bleek dat de ladegeleiders verkeerd waren gemonteerd. De boel weer opnieuw in elkaar gezet. En nu zitten de kastjes redelijk goed in elkaar. De ladefronten zitten niet strak gemonteerd en vertonen kieren aan de zijkanten. Daar valt mee te leven. Voor mij is monteren duidelijk niet weggelegd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede duidelijke website

Goede duidelijke website. Fotos van de aangeschafte kast waren overzichtelijk en er waren duidelijke afmetingen bij aangegeven. Duidelijk op de hoogte gehouden wat betreft de levering, hele fijne jongens die de kast brachten en goede service om van te voren gebeld te worden dat ze onderweg waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie

Snelle reactie, product geleverd zoals omschreven. Ziet er prachtig uit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd alles compleet

Hele mooie meubels alles compleet in de doos.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herder Pasmansdreef 5

5688 HW Oirschot

013 - 59 04 090

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.