Aardig opweg

Af en toe lopen we tegen wat dingetjes aan, maar over het algemeen zijn we redelijk tevreden. Ons recente bezoek aan Copaco heeft dan ook erg geholpen de afspraken en verwachtingen weer duidelijk te krijgen. Onze enige echte belangrijke punt is nu nog dat de kwaliteitscontrole op CMDB bestanden kan beter, daar ontdekken we toch nog wel vaak missende nummers of informatie op verkeerde plekken.

Geweldig bedrijf

Als klant van Yours laten wij veel logistieke handelingen door hen uitvoeren, altijd met tevreden reacties van onze klanten en een complete afhandeling. Wij zijn daarom dan ook zeer tevreden.

Uitstekende persoonlijk service!

Zeer betrouwbare logistieke partner met additionele diensten zoals installatie etc. En het persoonlijke contact is uitstekend!

Bijsterhuizen 2027

6604 LH Wijchen

Over Yours Value Logistics

Yours Value Logistics is jouw ervaren logistieke partner. Als e-fulfilmentbedrijf ontzorgen wij jou op het gebied van logistiek. Hierdoor bespaar je kosten, zal de klantervaring van jouw klant toenemen en kan jij je focus houden op je corebusiness. Bij Yours kun je onder andere terecht voor: - Logistic Fulfilment - Value Added Services - Reversed Logistics - Logistiek Advies - E-commerce platform