Snelle service en stuk goedkoper als bij Rational

bestelling binnen de 15 minuten verzonden

beter kan niet

Beantwoord vragen zeer snel.

Vandaag besteld, morgen in huis, de service is zeer goed.

goede service en snellew levering

Beste prijzen van het internet en zeer snelle service. Tip een combideal glansreiniger met schoonmaaktabletten voor ons type steamer zie je eigenlijk nergens dat zou nog wel fijn zijn.

snelle aflevering en een goede prijs qua anderen!!

snelle aflevering en een goede prijs qua anderen!!

Alle bestellingen keurig op tijd geleverd gekregen. Perfect!

Alle bestellingen keurig op tijd geleverd gekregen. Perfect!

Top Service

Top Service

Paar keer contact gehad met X, zeer goede service en veel goedkoper en uiteraard de originele schoonmaakmiddelen.

Snelle reactie, goede service en vlotte levering aan gunstige prijzen

Snelle bediening

Snelle bediening

fijn bedrijf waar de mensen met je mee denken

fijn bedrijf waar de mensen met je mee denken

Goede middag, Bedankt voor jullie vlotte en duidelijke service. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over PostNL. Het is reeds meerdere keren gebeurd dat ze niet leveren en gewoon een bericht sturen We hebben je gemist terwijl ik vandaag reeds om 08u00 in de zaak was en er nu (23u25) nog steeds ben. Gevolg; ik heb mijn tabletten niet, meer nog, ik weet niet in welk postpunt ze werden afgezet want dat is mij tot op heden niet doorgegeven! Zoals ik reeds aanhaalde ben ik zeer tevreden over jullie bedrijf en is het een plezier om een bestelling te plaatsen doch zal ik voortaan geen bestellingen meer doen wanneer deze geleverd worden door PostNL want deze firma is niet correct.

Makkelijk te bestellen. Snelle bezorging

Makkelijk te bestellen. Snelle bezorging

AL meerdere jaren klant vroeger kon je ook terecht voor andere maar ijzersterk in levering en prijs voor de Rational reinigingsproducten.

Het juiste product ( rational Reinigingstabletten) Volgende dag zoals afgesproken bezorgd.

Zeer tevreden directe levering

Zeer tevreden directe levering

Alles goed, service, levertijd en natuurlijk prijs!

Alles goed, service, levertijd en natuurlijk prijs!

Heel tevreden. Mijn online bestelling lukte niet, heb daarna een mail gestuurd en ik werd direct perfect verder geholpen. Bestelling ook mooi op tijd geleverd.

Zeer snelle levering, en goed telefonische contact gehad en zeer goed geholpen.

Zeer snelle levering, en goed telefonische contact gehad en zeer goed geholpen.

TOP!!!

TOP!!!

Snelle en correcte levering, top!

Snelle en correcte levering, top!

Terweeweg 43

2341 CM Oegstgeest

Over Clean15

Groothandel voor Rational Reinigingstabletten.