Goede service!

Service is top

Gisterenavond besteld, binnen 10 min telefoon of het volgende dag konden brengen. Volgende dag geleverd. Ontharder moeten we nog instaleren, maar aan de service ligt het niet.

Top bedrijf

Zeer netjes, betrouwbaar en hulpvaardig.

Dit is mijn derde toestel aqmos (48) die ik aangekocht heb. Prima toestel. Ik plan kortelings nog een 32 aan te kopen. Let wel op voor de verzendkosten in deze shop zijn ze niet incl. Dus pas daar mee op... hier 30€! Elders goedkoper....

Goed geholpen!

Snel en goed bereikbaar.

Zie boven.

Goede prijs en snelle levering door zeer vriendelijke chauffeur

Ik heb een waterontharder besteld. De levering ging prima en de ontharder is zoals omschreven. Een aanrader om hier te bestellen!

40 zakken onthardingszout in Keurig nette onbeschadigde verpakking

Het hele traject vanaf koop tot levering is zeer goed verlopen.

Snelle afhandeling

Goede bezorgservice

Uitstekende Service

Ik ben heel goed geadviseerd. Goede prijs/kwaliteit en de service is uitstekend!

Top service!

Goede advisering en snelle levering!

Wij hebben een watergenius duplex waterontharder aangeschaft en zijn er heel erg tevreden mee.

Prettig contact en keurig geïnstalleerd

Denken mee, verstand van zaken. Ontharder keurig geïnstalleerd!

Prima bedrijf !

Het is allemaal prima geleverd zeer tevreden

Goede service goede begeleiding. Bieden goeden alternatieven

Prettig. We hadden er een uitgekozen. Kregen toen als tip een andere zonder meerkosten.

Super bedrijf

Prettig bedrijf, met super snelle reactie bij vragen. Lekker handig en snel via Whatsappje en heel behulpzaam en attent. Echt een aanrader.

Duidelijk uitleg van apparaten welke de keuze vergemakkelijkt.

Super !

Snelle levering !

geweldig

Zout tabletten in zakken van 15 kg. Redelijke prijs en snel geleverd

Schansweg 26

7788 AA Anerveen

0524 561917

Over Onlinewaterontharders.nl

Waterontharders worden steeds populairder. En je kan nu gemakkelijk een waterontharder online kopen. Maar wat doet een waterontharder nou precies? Heel simpel; een waterontharder zet hard water om in zacht water. Dat betekend dat je water met een waterontharder kalkvrij is! Steeds meer mensen raken overtuigd van de voordelen van zacht water. Ben jij al overtuigd en wil jij je waterontharder online kopen? Bekijk dan nu ons volledige assortiment.