past prima goed materiaal

plaatsen van douchewand ging prima

super cool glas. eenvoudige montage. Het ziet er goed uit

Geweldige after sales service!

Ik heb ruim 3 jaar geleden een badmeubel bij Badplaats gekocht. Op dit meubel zat 2 jaar garantie. De zelfsluitende ladegeleiders werkten nu van 1 lade niet meer omdat een onderdeeltje afgebroken was. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Badplaats om te vragen of ik via hun deze rails kon bestellen. Direct werd als coulance 2 vervangende ladegeleiders aangeboden. Er werd zelfs gevraagd of de andere lade nog OK was. Deze werden dezelfde dag verstuurd! Aan deze service kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen. Ook na afloop van de garantie laat badplaats je niet in de kou staan.

Heel goede service en snelle verzending

Het badkamermeubel iet er prachtig uit en dat voor die prijs!!

Ga naar een winkel met showroom!

Douchecabine Dakota 100 x 100 x 190 cm - zwart - rookglas - nano coating gekocht. Bij installatie blijkt dat de dragende rails aan de bovenkant niet sterk genoeg is om de zware deuren te dragen. Hierdoor komt de bovenste rails naar beneden waardoor de deuren aan de onderkant uit de rails lopen. De hoek van de bovenste rails aan het plafond moeten bevestigen maar dit ziet er natuurlijk niet uit. Is nu een vloek op mijn geheel gerenoveerde badkamer. En zie zo'n ding maar eens te retourneren als de installatie bijna voltooid is. Foto's gestuurd met als antwoord dat niet duidelijk is wat het probleem is. Ik betaal voortaan wel wat meer bij een leverancier met een showroom.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling en dat deze er niet uit ziet zoals gewenst. Wij hebben het even teruggezocht en zien dat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen over dit probleem. Op dat moment hebben wij u gevraagd beelden te sturen van het probleem, echter hebben wij 1 week later alleen foto's van u ontvangen waarbij u het probleem zelf al had verholpen. Wij hebben daarna helaas geen reactie meer van u mogen ontvangen. Om die reden hebben wij ook niet echt de kans gehad om het probleem op een andere manier op te lossen. Ik ga in ieder geval zorgen dat we nog even contact met u opnemen om te kijken of we u nog ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Badplaats

Super service. Hartelijk dank!

Snel geleverd. Goede communicatie! Aanrader.

Snelle levering van een mooi badmeubel

Badmeubel gekocht, kleur past goed bij bestaande meubels. Gelukkig zoals op scherm/site weergegeven.

goede service gehad

Erg Blij met onze wastafel met onderkast en kolom kast. Was snel in huis. Vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Badplaats een aanrader!!

Levering goed

Goede service levering maar mijn spullen staan nog in de doos vanwege verbouwing dus hoe de badkamerMeubels zijn weet ik nog niet beetje te vlug besteld Na 14 augustus gaan ze de nieuwe badkamer in.

Prima ,nq een defect aan een spiegel werd er een nieuwe opgestuurd.

Een spiegel was tijdens het transport gebarsten. Na een mail hierover werd er gelijk een nieuwe opgestuurd die wel heel aankwam .

Wij hebben een badmeubel gekocht.. en de levering was super snel na twee dagen hadden we het badmeubel in huis. De Kwaliteit vinden wij heel goed zeker voor die prijs. Bij het uit pakken zagen we dat er helaas een stukje glas van het spiegeldeurje afwas. Via WhatsApp contact gehad en ze hebben het meteen goed en snel opgelost. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe.

Leuke spullen

Uitgebreid assortiment met leuke producten, betaalbaar en snel geleverd

Verkeerd geleverd maar TOP service

Het kan weleens gebeuren dat het verkeerde is geleverd, zo ook bij mij. Ik had al eerder kunnen checken of de geleverde producten de juiste waren, maar ik kwam er pas achter na een maand toen mijn badkamer werd verbouwd. Ik heb via Whatsapp contact opgenomen en ben super snel geholpen. Het was nog een hele klus, omdat het product was uitverkocht, maar Bram gaf het niet op! Hij hield mij gedurende bijna de hele dag op de hoogte en uiteindelijk kwam hij met het goede nieuws dat de bijpassende wastafel plaat was gevonden en deze al snel geleverd zou worden. Hij dacht zelfs al mee als het product echt niet meer leverbaar zou zijn. Kortom; de manier hoe dingen worden opgelost, ook al is er iets mis gegaan, bepaald of je een tevreden klant bent! En dat ben ik dus ook! En zou hier dan ook nog een keer bestellen mocht ik iets nodig hebben.

Goede prijs en perfecte service

Mooie wand!!

Mooie kwalitatieve wand , snel geleverd en de bezorgers zonder problemen binnen gezet. Super!!

Snel levering

Goed kwaliteit

Tekening te lastig

2 personen zijn om in elkaar te zetten, je moet wel ervaring hebben om dit in elkaar te krijgen.

Beste Jannie, Dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u problemen heeft gehad met het installeren van uw bestelling. Wij proberen altijd een zo'n duidelijk mogelijke handleiding mee te leveren en horen het ook graag als klanten moeite hebben met het monteren. Ik zie dat wij hierover geen bericht van u ontvangen hebben. Om die reden zorg ik dat wij zo snel mogelijk nog even contact met u opnemen om te kijken of we u nog ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Badplaats

Het wastafelkastje werd en snel geleverd, tevens goed ingepakt. En in vergelijking met andere zelfbouwmeubelen kon ik deze gemakkelijk in elkaar zetten.

Goedkoper dan ergens anders

Snelle levering ene dag besteld dag erna in huis en goed verpacht en compleet

matig

Het product zelfs is goed en hetzelfde op de afbeelding, maar naar mijn verwachtingen toe heb ik geen kraan meegekregen, terwijl het er niet duidelijk bij stond.

Beste Abdul, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het aangekochte product. Een kraan wordt nooit bij onze meubels meegeleverd, dit staat ook niet in de producttekst en de specificaties vermeldt. U dient deze zelf los bij te bestellen. Met vriendelijke groet, Team Badplaats

Netjes , zoals afgesproken , op tijd Mooi wastafel set

Mooie spiegel, maar lampjes in de spiegel zijn te fel

De twee blauwe lampjes in het midden vd spiegel (voor de anti-condens en het licht) zijn fel en leiden heel erg af.

In delen mijn spullen binnen gekregen. Geen kleurverschil waar ik bang voor zou zijn. Prachtige kwaliteit en als je een vraag hebt dan wordt je netjes geholpen.

aansluiting wasbak kan niet waterdicht gemaakt

ik vind de aansluiting van de wasbak echt slecht. Mijn klusser heeft al 3x moeten aanpassen en nog lekt het. Heel vervelend. Een slap plastic ding moet het dan goed doen, nou dat is verre van. En de beschrijving van de klus-instructie vond ik erg minimaal

De badwand is supermooi!

Héél positief. Er was een probleem waar ik meteen over gemaild heb. Communicatie was snel, duidelijk en oplossingsgericht. Ik ben hier super tevreden over. Dus ik ben blij met de nieuwe badwand. Het is een supermooi product en geen druppels na het douchen. Dit door de Nano behandeling.

Bosscheweg 143 a

5282 WV Boxtel

(0) 13 51 44 214

Over Badplaats

Ben je op zoek naar een mooi badkamermeubel voor de laagste prijs? Dan ben je bij Badplaats aan het juiste adres! Met een assortiment van meer dan 40 verschillende modellen badkamermeubels vind je altijd wel een meubel dat in jouw badkamer past. Naast badkamermeubels vind je bij ons ook badkamerkasten, douchewanden, spiegels en wastafelkranen. Heb je je keus kunnen maken? Bestel dan veilig en snel online en laat keuze gratis thuisbezorgen.