Laden reviews...
Laden reviews...
11 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen over het algemeen positieve ervaringen met snelle levering en verzorgde verpakking. Er zijn enkele meldingen van ontbrekende of verkeerd verzonden letters en teleurstelling over hoge verzendkosten of beloofde verpakking die niet werd uitgevoerd. Over het algemeen komen de producten overeen met de verwachtingen en arriveren ze op tijd, maar er is ruimte voor verbetering in communicatie en orde nauwkeurigheid. Klanttevredenheid hangt af van nauwkeurigheid en duidelijke informatie.
Ik was zeer blij dat ze nog de Primo klei per potje beschikbaar hadden, dus snel besteld en werd het snel en netjes verpakt geleverd!
Beveelt aan
22 June 2026
Emma
Oegstgeest
Pakket was snel verzonden en goed ingepakt. Was ook een artikel die ik nergens anders kon vinden!
Beveelt aan
11 June 2026
Chantal
Rotterdam
Naamletters besteld maar ze hebben de verkeerde letter opgestuurd. Ze zouden nog de juiste letter opsturen maar nooit binnen gekregen. Nu zit ik met andere letters dan de naam van mijn zoon ..
Beveelt niet aan
24 April 2026
Katrien
Hilversum
Mooie letters voor een (naam)slinger. Handig dat bij omkeerbare letters verschillende kanten verschillende kleuren hebben, dan kan je kiezen. Verzendkosten zijn excessief voor een enveloppe die in de brievenbus valt.
Beveelt niet aan
20 April 2026
Koen
Amsterdam
De letter o was niet 2x aanwezig belden me daarover en informeerden me wanneer het er dan kon zijn. En dat was ook zo, post deed er daarna wat langer over, maar dat komt niet door de 3 vosjes.
Beveelt aan
17 February 2026
D
Drenthe
Prima levering en op tijd!
Beveelt aan
31 January 2026
Helmi
Swalmen
In de Webwinkel van De 3Vosjes hebben we mooi speelgoed gevonden en geselecteerd voor onze kleindochter. De snelle levering zorgde ervoor dat we de pakjes bij op tijd bij Sinterklaas konden afgeven.
Beveelt aan
26 November 2025
Wil
Uithoorn
Zie boven
Beveelt aan
17 October 2025
Max
Hilversum
tijdens de bestelling werd aangegeven dat het product gratis feestelijk verpakt zou worden. vond het wel een teleurstelling dat dat niet was gebeurd. en de verzendkosten waren hoog voor licht brievenbuspakket
Beveelt aan
30 August 2025
fam Van vark
Driebergen-Rijsenburg
Toen ik de verzenddoos openmaakte was ik blij verrast dat de knuffel ingepakt was in cadeaupapier en een mooi lint. Dit was op een mooie manier en met zorg gedaan. De Amazonedolfijn van Steiff is boven verwachting mooi en klopt.
Beveelt aan
3 August 2025
David
Alkmaar
Zolang het om de bestelling gaat is het goed, maar als de bestelling eenmaal bij de bezorging ligt is het over. Pas na vragen van klant blijkt dat de bezorger wel informeerde maar leverancier niet te interesseren tot de klant heeft gebeld, jammer.
Beveelt aan
19 July 2025
Johan
Ermelo
Beste Johan,
Bedankt voor de review. Het pakket hebben wij dezelfde dag nog overgedragen aan PostNL. Helaas hebben wij hierna geen invloed meer op de leversnelheid. Het pakket was vertraagd bij PostNL. Enkele uren na ons contact met PostNL is het pakket weer in bewegeing gekomen en de volgende dag bij u bezorgd. Wij hopen dan ook dat u veel plezier heeft van uw aankoop.
3Vosjes
Het was verrassend, een goede levering en ik zag een mooi ingepakt kado!
Beveelt aan
28 February 2025
jose
bennebroek
Een heel mooie bal, anders dan waar dan ook. Zo mooi ingepakt! Het was een feest te zien via de telefoon hoe het werd uitgepakt en hoe blij mijn neefje was.
Beveelt aan
13 February 2025
Stefanie
Enschede
Mooi product, prachtig verpakt en snelle verzending!!!
Beveelt aan
5 February 2025
Nadine
Amsterdam
Ik werd goed op de hoogte gehouden en als verrassing bleek mijn bestelling mooi te zijn ingepakt. Ik heb het mijn leerlingen uit laten pakken, zo werd het extra leuk. Top!
Beveelt aan
16 January 2025
Hilde
Delft
Leuke poppenkleertjes snel ontvangen - hartelijk dank!
Beveelt aan
30 November 2024
Gonnie
Delft
Prima
Beveelt aan
29 November 2024
Githa
GROOTEBROEK
Mooie letters voor een slinger!
Beveelt aan
29 October 2024
Anke
Nijmegen
Mooi verpakt, mooi product
Beveelt aan
1 October 2024
Stefan
Zwijndrecht
De website is overzichtelijk. Het bestelproces is duidelijk. De levering heeft binnen enkele werkdagen plaatsgevonden en bovendien was de bestelling leuk en goed verpakt.
Beveelt aan
30 September 2024
Petra
Zoetermeer
Leuke spullen , goeie prijs en snelle service
Beveelt aan
26 September 2024
Jose
Arnhem
Heel erg mooie kwaliteit producten (letters van Janod) en werd heel leuk verpakt, snel verzonden!
Beveelt aan
8 September 2024
Charlotte
BERGEN OP ZOOM
Snelle levering en mijn dochter was zo blij met de cadeauverpakking en uiteraard met de beer die erin zat, super!
Beveelt aan
21 July 2024
Patrick
Leest(België)
Altijd weer geweldige service, snelle levering en prettig contact.
Beveelt aan
20 March 2024
Anoniem
Topservice. Super tevreden. Mooie producten
Beveelt aan
22 February 2024
Anoniem
Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.
Kapitein Boscampbrink 41
4661 ZC Halsteren
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven