Laden reviews...
Laden reviews...
471 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen vooral de snelle levering, de betaalbare prijzen en de betrouwbare service. Regelmatig wordt de duidelijke communicatie en de gemakkelijke bestelervaring genoemd. De verpakking is meestal goed en de producten arriveren in orde. Enkele beoordelingen geven aan dat er af en toe problemen zijn, maar deze worden doorgaans snel opgelost.
Super goede service.
Beveelt aan
25 June 2026
Peter
van Dam
Top gedaan
Beveelt aan
25 June 2026
Jean heijink
Millingen aan de rijn
Ik had 2 artikelen besteld en heb daarvoor ook extra verzendkosten betaald. Hier besteld omdat ze de goedkoopste waren. Uiteindelijk 1 artikel ontvangen en andere werd geannuleerd want was niet op voorraad. Dit werd niet aangegeven op de site toen ik bestelde anders had ik hier niet besteld. Dit ondekte ik nadat ik 1 artikel had ontvangen en het andere niet in de envelop zat . Ik dacht eerst dat het nageleverd zou worden maar de bestelling werd gewoon geannuleerd. Geld heb ik wel terug ontvangen maar doordat ik het artikel nu opnieuw moet bestellen bij een andere site ben ik dus wel duurder uit omdat ik weer extra voor de verzendkosten moet betalen.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Muis
B
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we 1 product uit je bestelling moesten annuleren. Helaas was dit product niet meer voorradig. Dit komt omdat er toevallig precies tegelijk 2 bestellingen binnenkwamen voor het laatste artikel. Ons voorraadsysteem kon de wijziging niet op tijd aan jou communiceren.
Ter compensatie van het ongemak zullen we ook de overige verzendkosten voor het andere artikel aan je terugbetalen. We zullen ons best doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Milo.nl
Sehr geehrte Damen und Herren, Ich habe bis jetzt meine Bestellung nicht erhalten! Könnten Sie mir schnellstmöglich eine Rückmeldung geben!
Beveelt aan
24 June 2026
Salah
Hamburg
Hallo Salah,
vielen Dank für Ihre Bewertung. Bei Problemen wenden Sie sich am besten immer direkt an unseren Kundenservice. So können wir Ihnen am schnellsten helfen.
Wir werden uns per E-Mail mit Ihnen in Verbindung setzen, um das Problem zu lösen.
Mit freundlichen Grüßen,
Thomas von Milo.nl
Alleen maar goede ervaringen met Milo. Hele fijne klantenservice en verkopen producten tegen een prima prijs
Beveelt aan
24 June 2026
Helga
Maartensdijk
Super funktioniert
Beveelt aan
23 June 2026
Martin
Hofkirchen
Snelle verzending.
Beveelt aan
23 June 2026
Cyn
Lekkerkerk
Besteld en de volgende dag alles in huis.
Beveelt aan
23 June 2026
M
hoofddorp
Antilopen middel besteld in grotere hoeveelheid. De vervaldatum 1 jaar later. Dat is klasse.
Beveelt aan
23 June 2026
Igno
Heesch
Concurrerende prijzen en snelle levering
Beveelt aan
22 June 2026
Peter
Eerbeek
Ik werd per mail op de hoogte gebracht en kreeg het bestelde hondenvoer al de volgende dag.
Beveelt aan
22 June 2026
Sandra
's-Gravendeel
goede prijs en goede kwaliteit en een snelle levering
Beveelt aan
21 June 2026
Jaap
KATWIJK ZH
Gerne wieder
Beveelt aan
21 June 2026
Birgit
Feilnbach
Sehr zufrieden mit der Bestellung. Problemlose, schnelle Lieferung. Immer wieder gerne.
Beveelt aan
20 June 2026
Andreas
49377
Voor de tweede keer een bestelling geplaatst welke correct en snel werd bezorgd door de DHL.
Beveelt aan
20 June 2026
Mevr.Aaltje
De Koog
Heel gemakkelijk om te bestellen. De levering is echt supersnel en een zeer fijne site. Al meerdere malen besteld en geen problemen gehad.
Beveelt aan
20 June 2026
Dagmar Thöne
Woudrichem
Snelle levering, vaak leuke aanbiedingen
Beveelt aan
20 June 2026
Wilma
Eindhoven
Alles Top
Beveelt aan
20 June 2026
Daniel
Trostberg
Ik kreeg het product zeer snel en in correcte staat geleverd
Beveelt aan
19 June 2026
peggy
Brunssum
alles perfect
Beveelt aan
19 June 2026
A.v.R
SCHIJNDEL
Goede communicatie en aflevering
Beveelt aan
19 June 2026
Riet
Lunteren
Snel geleverd en makkelijk online te bestellen.
Beveelt aan
17 June 2026
Erik
Hulshout
Einfache Bestellung und zügige Lieferung
Beveelt aan
17 June 2026
Dorita
Porta Westfalica
Mooie aanbieding, daar wordt je vrolijk van
Beveelt aan
17 June 2026
Jet
Heiloo
Mooie duidelijke webshop en goede prijs/kwaliteit. Ga hier voortaan mijn dierenbenodigdheden bestellen!
Beveelt aan
17 June 2026
Annet
Zoetermeer
Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft.
Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag!
We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!
Koninginneweg 155 A3
1075 CN Amsterdam
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven