Goede communicatie met deze organisatie
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw feedback op onze Kiyoh-pagina. We hebben uw review zorgvuldig bekeken, maar kunnen in ons systeem geen bestelling terugvinden gekoppeld aan het e-mailadres r***_*******[email protected] Daarnaast willen we u erop wijzen dat wij uitsluitend een 7 dagen niet-goed-geld-terug garantie bieden. Om uw klacht correct te kunnen beoordelen en eventueel op te lossen, zouden we u vriendelijk willen vragen of u een bestelnummer kunt aanleveren. Ook willen we u erop attenderen dat er helaas namaakwebsites in omloop zijn die zich voordoen als onze organisatie. Het zou kunnen dat u per ongeluk via zo’n platform heeft besteld. Zou u kunnen bevestigen via welke website u uw bestelling heeft geplaatst? We helpen u uiteraard graag verder zodra we meer informatie van u hebben.
Original review
Ik had een jaarabonnement met een opzeg termijn van 30 dagen en geld terug garantie. Ik het abonnement opgezegd binnen 14 dagen, omdat ik niet tevreden was. Na meerdere malen contact te hebben opgenomen via app., heb ik niet mijn geld teruggestort gekregen, wat in de eerste app. wel is toegezegd. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw feedback op onze Kiyoh-pagina. We hebben uw review zorgvuldig bekeken, maar kunnen in ons systeem geen bestelling terugvinden gekoppeld aan het e-mailadres r***_*******[email protected] Daarnaast willen we u erop wijzen dat wij uitsluitend een 7 dagen niet-goed-geld-terug garantie bieden. Om uw klacht correct te kunnen beoordelen en eventueel op te lossen, zouden we u vriendelijk willen vragen of u een bestelnummer kunt aanleveren. Ook willen we u erop attenderen dat er helaas namaakwebsites in omloop zijn die zich voordoen als onze organisatie. Het zou kunnen dat u per ongeluk via zo’n platform heeft besteld. Zou u kunnen bevestigen via welke website u uw bestelling heeft geplaatst? We helpen u uiteraard graag verder zodra we meer informatie van u hebben.
Ruim een jaar een abonnement naar alle tevredenheid. Twee keer even geen signaal gehad maar dit werd zeer snel verholpen
Al een aantal jaren hebben wij een abonnement en hebben het ook al veel aanbevolen aan familie en vrienden. We zijn er super blij mee. Zeker een aanrader.
.
Beste Ken, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Helaas zijn er veel nepwebsites in omloop die zich voordoen als Pandora IPTV, en het lijkt erop dat u te maken heeft gehad met zo’n frauduleuze partij. 📌 Belangrijk om te weten: Wij bieden geen ondersteuning via WhatsApp en accepteren geen PayPal als betaalmiddel. Op onze officiële website https://pandoraiptv.com waarschuwen we hiervoor: https://pandoraiptv.com/let-op-namaak-websites-pandora/ Om u tegemoet te komen willen wij u graag laten kennismaken met onze echte service. 🎁 U kunt geheel vrijblijvend een gratis proef aanvragen via onze officiële site. Als u twijfelt of u bij ons besteld heeft of als u hulp nodig heeft, neem gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website. Met vriendelijke groet, Team Pandora IPTV
Original review
Ik had een jaarabonnement voor 5 apparaten gekocht, maar na 2 maanden stopten ze allemaal tegelijk met werken. Geprobeerd per mail contact op te nemen, maar geen respons. Contact opgenomen met het whatsapp nummer dat op de website staat, daar werd wel gereageerd. Nadat ik aankaartte dat mijn accounts niet meer werkten, werd er voorgesteld mij PayPal betalingsinstructies te sturen. Toen ik vroeg waarom ik een nieuwe betaling moest doen werd het stil. Toen ik een uur na mijn vraag nog een bericht stuurde kwam deze niet meer aan, geblockt dus. Daarna met een ander nummer nog een keer contact proberen op te nemen met de vraag over de 5 accounts. 2 vinkjes op Whatsapp, echter geen respons. Dag later proberen te reminden, weer geblockt. Dus lang verhaal kort, pas op met deze scammers!
Beste Ken, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Helaas zijn er veel nepwebsites in omloop die zich voordoen als Pandora IPTV, en het lijkt erop dat u te maken heeft gehad met zo’n frauduleuze partij. 📌 Belangrijk om te weten: Wij bieden geen ondersteuning via WhatsApp en accepteren geen PayPal als betaalmiddel. Op onze officiële website https://pandoraiptv.com waarschuwen we hiervoor: https://pandoraiptv.com/let-op-namaak-websites-pandora/ Om u tegemoet te komen willen wij u graag laten kennismaken met onze echte service. 🎁 U kunt geheel vrijblijvend een gratis proef aanvragen via onze officiële site. Als u twijfelt of u bij ons besteld heeft of als u hulp nodig heeft, neem gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website. Met vriendelijke groet, Team Pandora IPTV
Ik ben al jaar en dag trouwe klant en deze provider voldoet aan al mijn verwachtingen. Zeer uitgebreide content met goede beeldkwaliteit en geluid. Nooit haperingen en schollen tussen de content gaat vlot. De klantenservice reageert ook zeer snel op alle vragen. Kortom, ik beveel deze provider aan iedereen aan!
Ik ben erg tevreden over de IPTV van Pandora. Alles werkt zoals je verwacht.
“IPTV werkt uitstekend en biedt veel alternatieve zenders, zodat er altijd een optie is als een zender niet functioneert. Alle films zijn beschikbaar in hoge kwaliteit, zelfs klassiekers uit de jaren ‘70 en ‘80. Ondertiteling is meestal aanwezig, al kan het soms lastig zijn om deze perfect synchroon te krijgen met het beeld. De EPG (gids) zou verbeterd kunnen worden, vooral bij de Turkse zenders. Daarnaast zou de beeldkwaliteit van het Turkse voetbal beter kunnen voor een optimaal kijkplezier.
Tot nu toe erg goed allemaal!!
Altijd stabiele verbinding en makkelijk contact met helpdesk
Prima aanbod voor zowel jong als oud zonder bufferingen. De klantenservice reageert altijd binnen een dag en is altijd behulpzaam en vriendelijk.
Alle zenders die je maar wilt zijn zijn er. Van alle sportzenders inclusief internationale als alle apps. HBO, Netflix, etc etc. En dat voor 1 prijs! Goede kwaliteit.
Good quality and more then enough content. Also the service desk responds very quickly to questions.
Reageren adequaat en snel. Beelden en zenders zijn prima. Zijnniet de goedkoopste. Maar service en aanbod is het waard.
Ik beveel deze partij zeker aan, begonnen met een 1 maand vervolgens 3 maanden en na zeer tevreden zijn voor een jaar abo gegaan en daar zeker geen spijt van. Daarnaast een snelle service en respons tijd. Erg blij mee.
Ik heb vele iptv providers geprobeerd maar ben bij deze blijven hangen. Goede prijs / kwaliteit en als je al eens een vraag of probleem hebt dan antwoorden ze vaak echt supersnel. Goed aanbod in VOD content ook met veel toevoegingen dagelijks. Ik gebruik het via een Smart TV app en een VMAC adres. Werkt als een tierelier.
Wij waren direct super tevreden, goed beeld, af en toe een freeze, maar dat zeldzaam. Helaas vandaag hele dag problemen met http 503 fout. TV doet het weer, maar VOD helaas nog niet. Jammer genoeg geen bericht meer ontvangen via mail. Ervan uitgaande dat dit een uitzondering is, beveel ik jullie zeker aan
Dit is top, super snelle service via de mail. Altijd binnen een paar uur een mail terug. Prima service
Dit is de meest stabiele IPTV provider die ik heb geprobeerd. Ik heb er een stuk of 5 geprobeerd. Aanbod is ruim voldoende en vrijwel nooit last van bufferen. Klantenservice is vriendelijk en reageert snel.
Goeie service en goeie kwaliteit
Na proef periode besloten om een half jaar abonnement te nemen vanwege de goed kwaliteit en prima communicatie, is een aanrader....
Super
Communicatie verloopt perfect. Goede beeldkwaliteit.Aanrader
IPTV werkt goed en beeld is van hoge kwaliteit.
Was altijd een beetje sceptisch, maar mijn ervaringen met Pandora IPTV zijn zeer goed. Bij vragen word je vaak binnen een uur geholpen.
Ik heb al een aantalmaal iptv van diverse aanbieders afgenomen. De iptv van Pandora vind ik tot nu de beste. Alle series, films, televisie zenders zijn aanwezig. Alles werkt goed geen verbindingsproblemen. Als je het eenmaal bent gewend dan wil je niet meer anders. Als je vragen hebt kun je deze altijd stellen en je wordt goed geholpen. Kwaliteit is echt top, absolute aanrader!
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours