Zeker een aanrader!
Goede ervaring met Sportbay!
Beveelt aan
22 October 2026
Timmo
WAALWIJK
Laden reviews...
201 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 784 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,5
Review overzicht
De meeste reviews prijzen de kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding van de producten. Snelle levering en duidelijke communicatie komen vaak naar voren, al melden sommige klanten vertragingen. De site wordt als overzichtelijk en gebruiksvriendelijk ervaren. Over het algemeen zijn klanten tevreden en lossen problemen snel op.
Goede ervaring met Sportbay!
Beveelt aan
22 October 2026
Timmo
WAALWIJK
ik verwacht geen topkwaliteit als ik voor een budget oplossing kies. maar deze aankoop zakt door de ondergrens. het gewicht van de ballen komt in de vorm van een los zakje zand dat los in de bal ligt. ze voelen daardoor altijd 'uit evenwicht' en instabiel. rollen kunnen ze evenmin.
Beveelt niet aan
22 October 2026
black
schiedam
Bedankt voor uw review.
Slam balls zijn gevuld met zand dat zich tijdens het gebruik in de bal verplaatst. Dit is een normale eigenschap van dit type trainingsbal. Hierdoor is het gewicht niet altijd gelijkmatig verdeeld en ontstaat er extra instabiliteit tijdens het trainen.
Uiteraard begrijpen wij dat het product mogelijk niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt bij ons altijd een product retourneren als u er niet tevreden over bent. Wij hanteren een ruime retourtermijn van 100 dagen.
Er is een verkeerd en goedkoper bolster toegestuurd. Dit uitgelegd in diverse mails, maar wordt niet begrepen. Terwijl de verschillende bolsters met bijbehorende prijzen op jullie site staan. Telefonisch kontakt niet mogelijk. Er wordt gewoon op mijn vraag voor telefonisch kontakt niet gereageerd. Ik kan het verkeerde bolster wel terugsturen, maar heb er geen vertrouwen meer in dat het goed komt en ik mij geld terug krijg.
Beveelt niet aan
19 October 2026
Gerdien
DE WILGEN
Beste Gerdien,
Op 14 oktober hebben wij u per e-mail een gratis retourlabel toegestuurd, zodat u de bolster kosteloos kunt retourneren.
U kunt het artikel uiteraard altijd aan ons terugsturen en ontvangt dan het volledige aankoopbedrag terug. Het retourlabel vindt u in uw e-mail.
Wij vinden het erg jammer dat u een negatieve beoordeling heeft geplaatst waarin u aangeeft dat retourneren niet mogelijk is en dat u uw geld mogelijk niet terugkrijgt. Dit geeft naar onze mening geen eerlijk beeld van de situatie, aangezien wij u al een kosteloze retourmogelijkheid hebben aangeboden.
Wij willen dit probleem graag netjes oplossen en verzekeren u dat u na ontvangst van de retourzending het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.
Er ging iets fout in de bestelling en dat heeft Sportbay fantastisch opgelost. Zie je niet vaak meer zulke service.
Beveelt aan
12 October 2026
Bernd
Nimma
Hartelijk bedankt voor uw mooie review!
Als er iets verkeerd loopt kijken ze om snel te handelen
Beveelt aan
9 October 2026
Lindsay
Oostende
Hartelijk bedankt voor uw mooie review!
Product is keurig. Wel lang op moeten wachten voor een artikel welk uit Nederland komt
Beveelt aan
9 October 2026
Iman
Droomland
Bestelling was helaas niet compleet voorradig, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden. De bestelling is in gedeelten verzonden en als vergoeding voor de vertraging heb ik een mooi cadeau mogen uitkiezen. Erg netjes en klantvriendelijk!
Beveelt aan
9 October 2026
Marcel
Zevenhuizen
Goede degelijke dumbells gekocht, voor de helft van de prijs bij de concurrentie. Ruime Keuze, Betaalbare prijzen
Beveelt aan
1 October 2026
Nick
Hoogeveen
Ik bestel al een paar jaar bij Sportbay.nl en eigenlijk altijd goede ervaringen gehad. Goede producten, snelle en duidelijke communicatie en als er iets is, wordt het netjes opgelost.
Beveelt aan
26 September 2026
Timothy
Den Helder
Hoe kun je een beoordeling sturen, terwijl de bestelling nog niet ontvangen is. INDERDAAD; HET DUURT OOK BELACHELIJK LANG!! Graag zorgen voor levering
Beveelt niet aan
25 September 2026
Harry
Ede
Alles is prima verlopen. Snelle en vriendelijke klantenservice!
Beveelt aan
23 September 2026
Charllet
Amsterdam
Ruim assortiment sportartikelen tegen goede prijzen! Top
Beveelt aan
23 September 2026
Leo
Maarseveen
Al verschillende keren heb ik spullen besteld bij Sportbay en ook altijd naar tevredenheid. Nu lijkt er iets mis te gaan met mijn bestelling waar ik maar een gedeelte van heb ontvangen en is het onmogelijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. Je krijgt een bandje te horen dat ze niet bereikbaar zijn door vakantie. Nu lees ik hier reviews dat ditzelfde bericht als vanaf augustus op het bandje staat. Je gaat je toch afvragen of er überhaupt een telefonische klantenservice is. Nu moet ik gaan mailen, wat een gedoe. Het is vaak veel sneller en gemakkelijker opgelost als je iemand even kan spreken. Heel irritant.
Beveelt niet aan
23 September 2026
Kim
Den Haag
Goede service en fijn advies. Ook erg tevreden met de fitnessartikelen die ik heb besteld. Goede kwaliteit en precies wat ik nodig had. Zeker een aanrader!
Beveelt aan
14 September 2026
Patrick
Den Helder
17aug voor meer dan €1000,- gekocht en tot opheden 0 communicatie terug ontvangen. Telefoonnummer werkt andere is met vakantie en geen replay op de e-mail. Dit nog nooit meegemaakt. Rond uit onbeschoft.
Beveelt niet aan
12 September 2026
James
Bergen op Zoom
Onze excuses voor de slechte communicatie. We hebben dit gecontroleerd en helaas zijn uw drie e-mails automatisch in onze spamfolder terechtgekomen, waardoor onze klantenservice ze niet heeft gezien. We hebben dit probleem inmiddels geconstateerd en controleren de spamfolder nu regelmatig om te voorkomen dat berichten worden gemist.
Uw bestelling van 17 augustus bevat producten met een langere levertijd. Bij het plaatsen van de bestelling werd als uiterste leverdatum 24 september 2026 aangegeven, dus uw bestelling is op dit moment nog binnen de aangegeven levertijd.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat u gewoon antwoord had moeten krijgen op uw e-mails. We nemen hierover persoonlijk contact met u op met een uitgebreide update over uw bestelling.
Nogmaals onze excuses voor de communicatie en het ongemak.
Bersturen van pakket duurde te lang werd niet op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket binnen zou komen ze werken samen met gls veel gezeik gehad met de bezorger en nog steeds niet mijn pakket binnen en kan gls ook niet bereiken of klacht indienen over hun service ik zou switchen van bezorg diens jullie service gaat door hun achteruit
Beveelt niet aan
11 September 2026
Thijs
Zierikzee
Onze excuses voor het ongemak en de problemen met de bezorging. We zien dat uw bestelling uiteindelijk op 11-09-2026 is afgeleverd. Volgens de Track & Trace heeft GLS daarvoor twee keer geprobeerd het pakket te bezorgen, maar helaas zonder succes.
We nemen uw feedback over de bezorgdienst serieus. Zodra een pakket bij de vervoerder is, hebben wij helaas maar beperkte invloed op het verdere bezorgproces. Dat neemt niet weg dat wij verantwoordelijk zijn voor de totale ervaring van onze klanten.
We nemen uw advies dan ook mee en kijken kritisch naar onze samenwerking met vervoerders en mogelijke alternatieven.
Nogmaals excuses voor de ervaring. We hopen dat we het bij een volgende bestelling duidelijk beter kunnen doen.
Het Strongman gewichtsvest is echt ideaal! De banden zijn goed verstelbaar en het vest zit zeer comfortabel. Goede kwaliteit en snelle levering door Sportbay.
Beveelt aan
10 September 2026
Hans Van
UT
Een aantal weken terug een aantal dingen besteld, waarvan ik een deel heb binnengekregen. Dit ging vrij vlot, waar ik blij mee was! Een deel van de bestelling is echter niet binnengekomen, waar ik verder ook geen reactie op heb gekregen. Dit ondanks 3x keer mailen hierover. Telefonisch krijg ik niemand te pakken en krijg ik direct de voicemail die al enkele weken aangeeft dat ze vanwege vakantie minder goed beschikbaar zijn. Jammer, want ik ontvang alsnog graag het resterende artikel. Aanvullend op bovenstaande; er is n.a.v. mijn review contact met mij opgenomen en ondertussen wordt het resterende artikel + een extra'tje naar me opgestuurd. Fijn dat het zo opgelost is.
Beveelt aan
8 September 2026
Laura
Grootebroek
Beste Laura,
Bedankt voor je review en onze excuses dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten.
We hebben inmiddels ontdekt dat je drie eerdere e-mails helaas in onze spamfolder terecht zijn gekomen. Hierdoor hebben we ze niet op tijd gezien en beantwoord. Onze oprechte excuses voor dit misverstand.
We nemen het probleem met het ontbrekende artikel serieus en gaan dit uiteraard netjes voor je oplossen. We hebben je eerdere e-mail met alle informatie inmiddels gevonden en zullen je hier direct verder over informeren.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik vind de roze en blauwe weerstandsbanden heel fijn maar ik heb de paarse niet nodig. Die zijn te zwaar. Zou liever losse banden kopen.
Beveelt aan
7 September 2026
Hester
Druten
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de roze en blauwe weerstandsbanden goed bevallen. We begrijpen je punt over de paarse band en de mogelijkheid om de verschillende weerstanden ook los aan te schaffen. Goede suggestie — die nemen we zeker mee in ons assortiment. Veel plezier met trainen!
2 zware kettlebells gekocht omdat de prijzen hier scherp zijn. Na een paar dagen binnen gekregen. Goed verpakt. Ik ga zeker mijn sport spullen hier vaker bestellen
Beveelt aan
7 September 2026
Richard
Groningen
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijs, levering en verpakking van de kettlebells. Veel plezier met trainen en graag tot een volgende bestelling bij Sportbay.nl!
Snelle levering, goed product
Beveelt aan
5 September 2026
M
Heiloo
Als aanvulling op mijn home gym heb ik het Sportbay iso inertial platform aangeschaft. Ik was verrast over de zware kwaliteit. Het platform is zeer robuust en lijkt lang mee te kunnen gaan. Bij contact over wat onduidelijkheden, door het ontbreken van een technische handleiding ben ik door Sportbay snel en uitstekend geholpen. Goede service!
Beveelt aan
4 September 2026
Jos
De Blesse
Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review!
The product was exactly how it appeared online. Easy checkout and received delivery as planned. Will definitely come back again and grow my product inventory with them. Well done Sportbay!
Beveelt aan
3 September 2026
Shae
Amsterdam
Prima product, snelle verzending
Beveelt aan
2 September 2026
C.
Amsterdam
Bedankt voor deze mooie review!
Ik mis alleen 2 schroeven en pluggen bij de mat houder. Verder zijn het goede stevige en professionele mat en bal houders
Beveelt aan
1 September 2026
Davy
Asten
Sportbay.nl is dé online sportwinkel voor iedereen die fit en actief wil blijven.
Wij bieden een uitgebreid assortiment aan hoogwaardig fitnessapparatuur, functioneel trainingsmateriaal en accessoires voor krachttraining, CrossFit, yoga, herstel en massage. Denk aan halters, powerbands, yogamatten, foam rollers en hot-cold compressen – alles wat je nodig hebt om jouw persoonlijke sportdoelen te behalen, vind je bij Sportbay.nl.
Onze missie is om mensen van elk niveau – van beginners tot doorgewinterde sporters – te motiveren en te ondersteunen bij een gezonde, actieve levensstijl. Wij geloven in de kracht van beweging en zetten vol in op kwaliteit, service en klanttevredenheid. Daarom kun je rekenen op deskundig advies, een gebruiksvriendelijke webshop en een snelle, betrouwbare levering.
Of je nu thuis een complete fitnessruimte wilt inrichten, jouw mobiliteit wilt verbeteren, herstelt van een blessure of simpelweg fitter wilt worden – bij Sportbay.nl vind je altijd de juiste producten en inspiratie.
Jouw training, jouw tempo – met Sportbay.
Admiraal van gentsraat 28 bis
3572XL Utrecht
Branch
E-Commerce, Retail
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.