Filters

8

Tevreden

De smaak was goed en kunnen genieten van de maaltijd. Maar als je "grote honger" hebt is het net te weinig. Maar ......... tevreden en voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super lekker

Heel veel variatie en snel klaar gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, vriendelijk

Pas 1 maaltijd gegeten. Die was smakelijk. Makkelijk klaar te maken. Vriendelijke bezorger, goede tijdsplanning.

  • Aanbevelen? Ja
9

Maaltijden smaken goed

Keurig en op tijd bezorgd vriendelijke bezorger met goed advies

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt heerlijk

Prima maaltijd goed van kwsliteit en zeer goed van smaak. Na 35 jaar zelf in de keuken gestaan te hebben ben ik zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

goed

ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Lekker

Ik heb twee maaltijden op de eerste was minder lekker als de tweede die was heerlijk ik heb nog vier maaltijden te gaan

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet echt lekker

Het zag er ingevroren lekker uit maar eenmaal uit de magnetron, precies de instructies op de gerpakking gevolgd, vond ik ze over het algemeen niet smakelijk. Wel te eten omdat je wat binnen moet krijgen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Agv een schouderblessure kan ik nu zelf geen eten bereiden. Uw maaltijden kunnen niet tippen aan die ik altijd zelf maak(te). Dus voor mij nooit meer Vers aan tafel.

  • Aanbevelen? Nee
8

Heb net 2 maaltijden op maar erg zout

Zoals boven vermeld

  • Aanbevelen? Ja
9

De maaltijden zijn helemaal naar mijn smaak

geweldig, smakelijk en fris

  • Aanbevelen? Ja
6

Eten smaakt wel maar weinig vlees of vis

Mijn moeder zegt dat het wel smaakt maar weinig vlees vis bevat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima op tijd

De maaltikden zijn lekker, compleet en makkelijk klaar te maken

  • Aanbevelen? Ja
8

het spaart mij energie.

Goed eten, goede smaak.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles was goed

alles was goed

  • Aanbevelen? Ja
8

De smaak was uitstekend.

Uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi op tijd en lekker eten.

Erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima maaltijden en service

Prima maaltijden en service

  • Aanbevelen? Ja
5

Helaas geen gebruik van de service gemaakt.

Maaltijden zouden 's morgens tussen 08.30 en 10.30 uur bevroren geleverd worden. Daar was geen keus in. Ik ben 's morgens niet thuis, dus kan helaas geen gebruik van jullie service maken. Buren werken en trouwens, wie heeft er zoveel plek over in de vriezer om dit kwijt te kunnen voor anderen. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
6

Goed eten

Goed eten

  • Aanbevelen? Ja
10

De maaltijden vond ik zeer smakelijk.f

Goede bezorging prima verpakking en heel belangrijk zeer smake.ijk dus voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Makkelijk maar nog niet overtuigd

Door een blessure aan mijn polsen kon ik tijdelijk niet koken. De maaltijden van Vers aan Tafel boden uitkomst. Bovendien vind ik er weinig aan voor één persoon te koken. Je gooit al snel veel weg. Ik bestelde de proefbox. Helaas zit daarin vooral winterkost, waardoor het minder voelt als een warm welkom en meer als we moesten ervan af. Voorheen waren de maaltijden echt te weinig voor me. Nu ( 50+ ) leek het goed te gaan. Maar na een week voornamelijk deze maaltijden, voel ik me slapjes en moe. Ik vermoed dat de voedingswaarde te wensen overlaat. In de brochure die ik bij het pakket kreeg staan wel symbooltjes waardoor je sneller ziet wat de voedingswaarde van een maaltijd is. Helaas staan die op internet. Daar moet je een voedingstabel kunnen lezen. Bij de maaltijdboxen staat helemaal niets. Ook eventuele allergenen zouden duidelijk vermeld kunnen worden. In veel horeca bedrijven gebeurt dit al, wat heel handig is. Tot slot maak ik me zorgen over alle verpakkingsmateriaal, al bespaar je natuurlijk op alle verpakkingen van losse voedingsmiddelen ( en weggooien van eten dat te veel is ). Toch zou het fijn als ik ergens duidelijk kon vinden in hoeverre de verpakkingen gerecycled zijn of kunnen worden. Als ik nog een keer bestel ga ik voor de eiwitrijke maaltijden en dingen die ik lekker vind. Hopelijk bevalt het dan beter. Hou ook rekening met de ruimte in je vriezer, de verpakkingen zijn best groot. Na één keer weet je dat.

  • Aanbevelen? Nee
9

Lekker eten!!

Heb bij 2 andere bedrijven ook een tijdje maaltijden besteld (4 jaar) was niet echt slecht maar kon beter, vers aan tafel steekt er met kop en schouders boven uit. Ik heb nu 3 bestellingen gedaan en het bevalt mij uitstekend, vandaar dat ik nu pas met een waardering kom. De volgende bestelling is al onderweg.

  • Aanbevelen? Ja
10

proefpakket uitstekend

ik bestel voor mijn schoonvader. het is goed van smaak.Wilde weer voor volgende week bestellen zag op de site dat op hemelvaart niet bezorgd word.Zal kijken voor die week erna. vriendelijke groet José

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet mijn keus

Maaltijden moeten in de diepvries, maar die is zo goed als vol. Dus werkt bij mij niet. Maaltijden waren heerlijk, maar toch maar weer terug naar Maaltijdservice.nl. Die blijven weken in de koelkast goed, is beter voor me…

  • Aanbevelen? Nee
7

De service is prima

Het eten is prima lekker van smaak en mooi opgemaakt. Wat ik minder prettig vind is de prijs , die vind ik persoonlijk te duur dat is voor mij een minpuntje.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nikkelstraat 2

8211 AJ Lelystad

085-401 6444

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.