..
Wij zijn ontzettend tevreden over onze aankoop bij Fatbike Discounter Nederland. De levering verliep boven verwachting snel: terwijl er een maximale levertijd van 4 weken werd aangegeven, hadden wij onze fatbike al na slechts 2 weken in huis. Echt top! Wat ook heel fijn was: we hadden een kinderzitje bijbesteld, en deze is keurig voor ons gemonteerd geleverd. Dat scheelt ons een hoop werk en gaf direct het gevoel dat er met zorg naar onze bestelling gekeken is. We gebruiken de fatbike inmiddels regelmatig, en vooral het kinderzitje komt perfect van pas. Onze kleine vindt het geweldig om mee te rijden, en wij genieten er als gezin ontzettend van. De fiets rijdt comfortabel, ziet er stoer uit en is echt een eyecatcher. Kortom: snelle levering, goede service en een product waar we veel plezier van hebben. Wij raden Fatbike Discounter zeker aan!
Super slecht mijn pakket geretourneerd maar niks binnen gekregen meer dan 6 keer gebeld en mail gestuurd en geen reactie
Beste Mohamed Allereerst mijn oprechte excuses voor de gang van zaken rondom uw retourzending. U heeft helemaal gelijk dat u zegt dat deze nog niet was verwerkt, ik leg het u graag uit hoe dit is ontstaan. Op 28-05-2025 heeft het IT bedrijf de overstap naar een nieuwe server voor zowel e-mail, telefonie als onze eigen verwerkingssoftware voor zendingen en retouren in werking gezet en dit is helaas zeer ongelukkig verlopen. Dit heeft geleid tot een ernstige technische storing, met als gevolg aanzienlijke problemen in onze bereikbaarheid en in de afhandeling van bestellingen en retourzendingen. Ik heb even naar uw retour gekeken en zie dat deze is ingeleverd bij DHL op 27-05-2025 13:31 vervolgens word deze bij ons distributiecentrum geleverd op 28-05-2025. Het verwerken van een retour word doorgaans binnen 14 dagen afgehandeld, helaas is dit niet gelukt omdat dit precies in de periode is geweest waarin de gehele server een ernstige technische storing ondervond. Graag bevestig ik u dat de betaling zojuist terug is geboekt, deze zou een deze dagen bij u terug op de rekening zijn bijgeschreven. Nogmaals ons excuses dat wij slecht tot zeer slecht bereikbaar waren door de omstandigheden die zich hebben voorgedaan. Inmiddels is de storing volledig verholpen en zijn wij gewoon weer telefonisch bereikbaar binnen onze openingstijden. Ik heb u ook een email gestuurd, ter informatie. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Top fat bike en na wat server mail problemen alles goed opgelost. Daar hou ik van sorry zeggen en korting geven ivm de mail probleem Thanks
Bedankt voor uw feedback! Ik heb even naar uw bestelling gekeken en zie dat deze is geplaatst op vrijdag 19e om 17:00 uur. Bestellingen die ná 16:00 worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt – in dit geval dus op maandag. Uw bestelling word dus maandag 23-06-2025 verzonden. Omdat er in het weekend geen verwerking of levering plaatsvindt, is het logisch dat de bestelling niet op zaterdag geleverd kon worden. Mocht u een pakket tóch de volgende dag in huis willen hebben bij een vrijdagbestelling, dan adviseren wij om deze voor 15:00 uur te plaatsen. Betreffende de zeer beperkte bereikbaarheid per telefoon / e-mail. Op 28-05-2025 is het IT bedrijf begonnen met het overzetten van bestanden, e-mails en telefoondiensten naar onze nieuwe server. De overstap naar een nieuwe server voor zowel e-mail als telefonie is voor ons bedrijf helaas uitgelopen op een grote technische storing, met grote gevolgen voor de bereikbaarheid en afhandeling van E-mails. In combinatie met de inwerkperiode van nieuwe medewerkers is dit een foutieve samenloop van omstandigheden geweest iets wat wij natuurlijk net als u zeer betreuren. Vastgesteld is dat uw e-mail van 01-06-2025 niet is overgezet bij de migratie naar ons nieuwe systeem. Hierdoor zijn uw eerdere berichten simpelweg niet door ons gezien en dus niet beantwoord, iets dat nooit had mogen gebeuren maar door een technische fout toch is gebeurd. Ik heb u ook een email gestuurd, ter informatie. Nogmaals ons excuses dat wij uw e-mail niet hebben kunnen beantwoorden door de omstandigheden die zich hebben voorgedaan. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Originele beoordeling
6 mails verstuurd met vragen ook om iets te bestellen en of het wel past op mijn V20 fat bike maar helaas tot op heden geen berichten terug gehad wel reclame ontvangen waar ik nee op geklikt had
Bedankt voor uw feedback! Ik heb even naar uw bestelling gekeken en zie dat deze is geplaatst op vrijdag 19e om 17:00 uur. Bestellingen die ná 16:00 worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt – in dit geval dus op maandag. Uw bestelling word dus maandag 23-06-2025 verzonden. Omdat er in het weekend geen verwerking of levering plaatsvindt, is het logisch dat de bestelling niet op zaterdag geleverd kon worden. Mocht u een pakket tóch de volgende dag in huis willen hebben bij een vrijdagbestelling, dan adviseren wij om deze voor 15:00 uur te plaatsen. Betreffende de zeer beperkte bereikbaarheid per telefoon / e-mail. Op 28-05-2025 is het IT bedrijf begonnen met het overzetten van bestanden, e-mails en telefoondiensten naar onze nieuwe server. De overstap naar een nieuwe server voor zowel e-mail als telefonie is voor ons bedrijf helaas uitgelopen op een grote technische storing, met grote gevolgen voor de bereikbaarheid en afhandeling van E-mails. In combinatie met de inwerkperiode van nieuwe medewerkers is dit een foutieve samenloop van omstandigheden geweest iets wat wij natuurlijk net als u zeer betreuren. Vastgesteld is dat uw e-mail van 01-06-2025 niet is overgezet bij de migratie naar ons nieuwe systeem. Hierdoor zijn uw eerdere berichten simpelweg niet door ons gezien en dus niet beantwoord, iets dat nooit had mogen gebeuren maar door een technische fout toch is gebeurd. Ik heb u ook een email gestuurd, ter informatie. Nogmaals ons excuses dat wij uw e-mail niet hebben kunnen beantwoorden door de omstandigheden die zich hebben voorgedaan. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Aangepast op verzoek verkoper. Na een lange tijd en een slechte review is de factuur gecrediteerd. Via de mail een uitleg gekregen en uiteindelijk dus wel netjes opgelost, maar ik zal hier niet gauw weer bestellen.
Originele beoordeling
Ik heb op 11 mei 3 artikelen besteld die 1 dag levertijd hadden. Ik wacht nog steeds! Heb al geprobeerd te annuleren, maar dat lukt ook niet. Terugbelverzoek geplaatst, dat schijnt ook ingewikkeld te zijn. Maar inmiddels wel graag de factuur betaald willen hebben. Geloof niet dat die vlieger op gaat!
bestelling is goed geregeld, met enige omweg. Van beide kanten valt er wat van te zeggen maar het is super opgelost en ja als er veranderingen zijn binnen een bedrijf moeten de kinderziektes er eerat uit. Dus nu goed contact gehad en een fijne communicatie.
Hartelijk dank voor uw eerlijke en positieve terugkoppeling. Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is opgelost en dat de communicatie nu naar wens is verlopen. U verwoordt het precies zoals het is: bij veranderingen binnen een bedrijf kunnen er altijd wat kinderziektes ontstaan, en daar leren we van. We waarderen het dan ook enorm dat u dat begrijpt en de situatie zo sportief benadert. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Originele beoordeling
Er is geen contact te krijgen met fatbikes discounter. Terug.bellen of terug mailen doen ze niet. Mijn levering is nog niet verstuurd en je krijgt niks te horen .
Na bestelling van fatbike die op voorraad zou zijn, weken niks gehoord. Diverse mails gestuurd maar geen reactie. Uiteindelijk nog een keer gebeld na 45 minuten in de wacht eindelijk een reactie. Daarna kon er wel binnen enkele dagen geleverd worden.
Beste heer, van de kamp Bedankt voor je review en dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen heel goed dat het voor jou frustrerend is geweest om na je bestelling lang te moeten wachten op duidelijkheid. De bestelling is bij ons op 29 april geplaatst en op 16 mei geleverd, wat binnen de aangegeven levertijd van 2 tot maximaal 4 weken valt. Echter begrijpen wij dat het gebrek aan communicatie in deze periode als vervelend is ervaren. Dat nemen wij zeer serieus. Je opmerking over het uitblijven van reacties en lange wachttijd aan de telefoon is terecht. In die periode hebben wij onze systemen gemigreerd naar een nieuwe server voor zowel telefonie als e-mail, met helaas meer technische problemen dan verwacht. In combinatie met de inwerkperiode van nieuwe klantenservicemedewerkers leidde dit tijdelijk tot een lagere servicegraad dan je van ons gewend mag zijn. Gelukkig kunnen we melden dat onze klantenservice inmiddels bijna volledig terug is op het niveau dat wij én onze klanten verwachten. We doen er alles aan om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We waarderen je geduld en hopen dat je inmiddels volop geniet van je fatbike. Mocht je nog vragen of ondersteuning nodig hebben, staan we uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Bestelling binnen na 7 weken
Beste Ronald van Gessel Bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is als je langer moet wachten op een bestelling dan je had gehoopt. Graag willen we toelichten dat het door jou bestelde product, de Ouxi 36T 38MM E-Bike Motor Tandwielkoppelingsset (Nylon), op het moment van bestellen niet direct op voorraad was. Dit stond ook duidelijk vermeld in de levertijdkolom iets onder de bestelknop op de productpagina. We gaan er vanuit dat deze informatie mogelijk over het hoofd is gezien bij het plaatsen van de bestelling. Wij doen ons uiterste best om levertijden zo transparant mogelijk te communiceren en vinden het jammer dat dit in jouw geval tot teleurstelling heeft geleid. We hopen dat je inmiddels tevreden bent met je bestelling en staan uiteraard klaar als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Na lang zoeken naar een betrouwbare leverancier voor een fatbike, kwam ik terecht bij Fatbike Discounter. Wat mij meteen opviel was het ruime aanbod, de scherpe prijzen ten opzichte van andere aanbieders en de professionele uitstraling van de website. Inmiddels rijd ik alweer een paar weken op mijn nieuwe fatbike en ik kan oprecht zeggen: dit bedrijf levert niet alleen een goed product, maar ook uitstekende service In elk bedrijf kan er wel eens iets mis gaan, desondanks ben ik zeer tevreden en ben ik blij dat ik de fatbike hier heb gekocht.
Hartelijk dank voor je mooie en eerlijke review! Geweldig om te lezen dat je na jouw zoektocht bij ons bent uitgekomen en dat zowel het aanbod, de prijs als de service goed zijn bevallen. Je opmerking dat er in elk bedrijf wel eens iets mis kan gaan, waarderen we enorm, het laat zien dat je begrip hebt voor de realiteit, en dat je de moeite neemt om het grotere plaatje te zien. Wij doen er alles aan om onze klanten snel, duidelijk en professioneel te helpen, óók wanneer er onverhoopt iets misloopt. Wij wensen je heel veel veilige en plezierige kilometers toe met je nieuwe fatbike! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Spullen worden netjes aangeleverd. Wel Meerdere mails gestuurd over retour producten en beleid maar krijg helaas geen antwoord hierop.
Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat de levering van je bestelling netjes is verlopen. Wat betreft je retourverzoek: wij begrijpen dat het vervelend is als je geen reactie op je e-mails hebt ontvangen. Graag lichten wij dit toe. Om retouraanvragen correct en snel te verwerken, werken wij uitsluitend via ons retourportaal. Retourverzoeken per e-mail kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Hoe werkt retourneren? 1- Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via: https://fatbike-discounter-nl.shipping-portal.com/rp 2- Na aanmelding ontvang je duidelijke instructies voor het retourneren. 3- Zorg ervoor dat het product met alle toebehoren en – indien mogelijk – in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Meer informatie hierover vind je op onze website onder het kopje Retourbeleid. We staan klaar om je verder te helpen zodra je de retour via het juiste kanaal hebt aangemeld. Dank voor je begrip en we hopen dat we je hiermee duidelijkheid geven. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Netjes
Bedankt voor je positieve reactie! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat de levering snel verliep. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Waardeloos bedrijf. Nadat ik bestelling had geplaatst bleek dat de fatbike niet leverbaar was. Daar moest ik zelf na veel moeite achter komen. De 50 euro aanbetaling moet ik nog terug krijgen. Er is niet in contact te komen met deze firma. Zowel niet per telefoon als per mail. Meerdere mails verzonden maar men reageert gewoon niet, Nog nooit zo slecht behandelt. Ik voel me gewoon opgelicht. Mijn advies: Ga geen zaken doen met dit bedrijf. Wees gewaarschuwd.
Geachte heer, G Arling Wij betreuren het dat uw ervaring met ons niet naar wens is verlopen. Wij willen echter graag enkele onjuiste beweringen in uw review rechtzetten. Allereerst bevestigen wij dat uw aanbetaling van €50 reeds aan u is terugbetaald. De vertraging in dit proces is het gevolg geweest van een interne administratieve fout bij onze planningsafdeling. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Echter, de overige door u geuite beschuldigingen, waaronder aantijgingen van oplichting, fraude en het niet voldoen aan importverplichtingen, zijn feitelijk onjuist, ongefundeerd en bovendien juridisch onaanvaardbaar. Uw uitlatingen kwalificeren als laster en smaad, hetgeen op grond van artikel 261 en 262 van het Wetboek van Strafrecht strafbaar is. Daarnaast is sprake van onrechtmatige daad op grond van artikel 6:162 BW, nu uw uitlatingen onjuist zijn, onze reputatie schaden en uw beweringen in strijd zijn met de maatschappelijke zorgvuldigheid die van een redelijk handelend persoon mag worden verwacht. Wij verzoeken en sommeren u dan ook hierbij formeel om de betreffende review, althans de lasterlijke en feitelijk onjuiste passages daarin, binnen een termijn van 5 werkdagen na dagtekening van deze reactie te verwijderen. Indien u daaraan geen gehoor geeft, behouden wij ons nadrukkelijk het recht voor om gerechtelijke stappen te ondernemen teneinde onze belangen te beschermen, waaronder het vorderen van schadevergoeding en het verhalen van eventuele juridische kosten. Wij hopen desondanks op een correcte afhandeling en rekenen op uw medewerking. Met vriendelijke groet, L. Bastiaanse
Originele beoordeling
Waardeloos bedrijf. Nadat ik bestelling had geplaatst bleek dat de fatbike niet leverbaar was. Daar moest ik zelf na veel moeite achter komen. De 50 euro aanbetaling moet ik nog terug krijgen. Er is niet in contact te komen met deze firma. Zowel per telefoon als per mail. meerde mails verzonden maar men reageert gewoon niet, Nog nooit zo slecht behandelt. Schijnt dat de lage prijzen die ze hanteren door fraude komt. men draagt geen import belastingen af. frauduleuze onderneming. Ga hier geen zaken mee doen. Wees gewaarschuwd.
Geachte heer, G Arling Wij betreuren het dat uw ervaring met ons niet naar wens is verlopen. Wij willen echter graag enkele onjuiste beweringen in uw review rechtzetten. Allereerst bevestigen wij dat uw aanbetaling van €50 reeds aan u is terugbetaald. De vertraging in dit proces is het gevolg geweest van een interne administratieve fout bij onze planningsafdeling. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Echter, de overige door u geuite beschuldigingen, waaronder aantijgingen van oplichting, fraude en het niet voldoen aan importverplichtingen, zijn feitelijk onjuist, ongefundeerd en bovendien juridisch onaanvaardbaar. Uw uitlatingen kwalificeren als laster en smaad, hetgeen op grond van artikel 261 en 262 van het Wetboek van Strafrecht strafbaar is. Daarnaast is sprake van onrechtmatige daad op grond van artikel 6:162 BW, nu uw uitlatingen onjuist zijn, onze reputatie schaden en uw beweringen in strijd zijn met de maatschappelijke zorgvuldigheid die van een redelijk handelend persoon mag worden verwacht. Wij verzoeken en sommeren u dan ook hierbij formeel om de betreffende review, althans de lasterlijke en feitelijk onjuiste passages daarin, binnen een termijn van 5 werkdagen na dagtekening van deze reactie te verwijderen. Indien u daaraan geen gehoor geeft, behouden wij ons nadrukkelijk het recht voor om gerechtelijke stappen te ondernemen teneinde onze belangen te beschermen, waaronder het vorderen van schadevergoeding en het verhalen van eventuele juridische kosten. Wij hopen desondanks op een correcte afhandeling en rekenen op uw medewerking. Met vriendelijke groet, L. Bastiaanse
Ik ben erg blij met mijn fatbike! De levertijd was ongeveer 2,5 week, maar dat was vooraf duidelijk aangegeven, dus geen verrassing. En eerlijk gezegd: het was het meer dan waard. Ik was namelijk bijna €380 goedkoper uit dan bij een andere winkel die de fiets misschien een weekje sneller had kunnen leveren. De fiets rijdt top en ziet er strak uit. Je merkt echt dat het een goede kwaliteit is voor een hele scherpe prijs. Ik ga binnenkort ook nog een gasveer bestellen als upgrade. Heb er nu al zin in! Kortom: aanrader voor wie een goede deal zoekt en bereid is om eventjes te wachten.
Wat een mooie review, dankjewel! We vinden het geweldig om te horen dat je zo blij bent met je fatbike en de keuze voor Fatbike Discounter. Kwaliteit voor een scherpe prijs én transparantie over de levertijd daar doen we het voor. Super dat je het wachten de moeite waard vond! Veel rijplezier gewenst, en als je klaar bent voor die gasveer-upgrade: we staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Fijne service. Goed geholpen aan de telefoon nadat ik twijfelde over het type kinderzitje. Was ook snel in huis. Echt een aanrader.
Bedankt voor je positieve reactie! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat de levering snel verliep. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Veel plezier met de fatbike en het kinderzitje! Mocht je nog vragen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
I ordered my front fork and payed over a month ago and never recieved my order. I didnt get any information and a reply to my emails. My order (17898) should arrive long time ago and nobody helped me in any way. I also requested for a refund but didnt get one neither. This is unacceptable and I feel scammed.
Dear Julia, Thank you for your message, and we sincerely apologize for the inconvenience and the frustration this situation has caused you. According to our records, your order (#17898) was shipped on June 2nd. We completely understand how frustrating it is to wait without receiving your package. However, as we explained in the email we sent you, the DHL tracking number (JVGL062893180013926**)** initially showed a different delivery status, which required us to open an investigation with DHL. While waiting for the outcome of their investigation, we unfortunately could not speed up the process. That said, your order has since been canceled, and the refund should already have been processed. If you have not received the refund yet, please email us directly at [email protected] so we can personally look into this and resolve it immediately. Again, we apologize for the experience and thank you for your patience and understanding. Kind regards, Fatbike Discounter
Goed product, snel bezorgd en een uitstekende klantenservice
Bedankt voor je fijne reactie! Geweldig om te horen dat je tevreden bent over het product, de snelle levering én onze service. Daar doen we het elke dag opnieuw voor! Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Goed maar transporteur is zwakke schakel in logistieke keten
Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. Je hebt helemaal gelijk: in dit geval is het bij PostNL helaas misgegaan. De zending is op een of andere manier zoekgeraakt in het transportproces. Het ging hierbij niet alleen om jouw bestelling, maar ook om meerdere Treinfietsen van andere klanten. We bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen dat dit vervelend was. Nogmaals dank voor je begrip én je review – we waarderen het dat je dit met ons en anderen deelt. We blijven uiteraard werken aan het verbeteren van elke schakel in onze logistiek. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Lang wachten,meer dan uur wachten telefonisch contact,bestelling is twee keer verkeerd opgestuurd; Online bestelling is een dramatisch ervaring bij dit bedrijf
Beste Mike, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat je teleurgesteld bent over je ervaring en dat spijt ons oprecht. We willen graag wat duidelijkheid geven over wat er is gebeurd. Je bestelling is op 7 mei bij ons binnengekomen en we hebben deze nog dezelfde dag verzonden. Op 22 mei is de zending opnieuw verzonden. Nadat je aangaf dat de banden niet zouden kloppen, hebben we — uit service — een tweede zending gedaan, hoewel het om exact hetzelfde model ging. Voor de duidelijkheid: wij leveren één type fatbikeband, namelijk de CST 20x4.00 Tourance. Dit is zowel bij de eerste als bij de tweede levering exact het model dat wij hebben verstuurd. Wat betreft het telefonisch contact: we geven je helemaal gelijk dat het vervelend is om lang in de wacht te staan. We hebben daar inmiddels stappen in gezet en zijn nu weer veel beter bereikbaar dan voorheen. We hopen dat dit de situatie iets verduidelijkt. Mocht er alsnog iets niet in orde zijn, laat het ons vooral weten — we helpen je graag verder. Je kan mij ook direct. bereiken via [email protected] Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
8 weken gewacht op een fatbike en krijg ik de verkeerde geleverd en ik krijg geen contact met ze niet via de telefoon en per mail reageren ze ook niet! Schandalig gewoon.
Beste Evelien, Bedankt voor je bericht, en allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en de verwarring rondom je bestelling. We begrijpen dat dit ontzettend frustrerend voor je moet zijn en willen het graag rechtzetten. Volgens onze gegevens is je bestelling op 26 april geplaatst, en is er op 19 mei een afleverpoging gedaan. Helaas was er op dat moment niemand thuis om de zending in ontvangst te nemen, waardoor de fatbike automatisch is teruggestuurd naar ons magazijn. In zulke gevallen wordt de levering opnieuw ingepland, maar dat had uiteraard duidelijker met je gecommuniceerd moeten worden. Wat betreft de wachttijd aan de telefoon: het klopt dat het op sommige momenten drukker is dan gebruikelijk, waardoor de wachtrij langer kan zijn dan we zouden willen. Goed nieuws is dat dit probleem inmiddels is opgelost en we nu weer goed bereikbaar zijn. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd met het verzoek om enkele foto’s van de ontvangen fatbike, zodat we kunnen controleren wat er precies is misgegaan en het zo snel mogelijk kunnen oplossen. We staan klaar om dit netjes voor je recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om dit samen op te lossen. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Fatbike voor mijn zoon is na 7 weken wachten nog steeds niet geleverd. Wel volledig betaald. Geen reacties via de klantenservice. Bij bellen sta je eindeloos in de wacht. Eén x mail ontvangen dat de bestelling vertraagd is, maar hee, dat wisten we al. Geen zicht op de levering. Kan mij voorstellen dat de toelevering vertraagd is, maar de communicatie is waardeloos; zwart gat voor de klant.
Beste Maas, Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die je hebt gehad rondom de bestelling van de fatbike voor je zoon. We begrijpen heel goed dat 7 weken wachten – zéker zonder duidelijke updates – ontzettend frustrerend is, zeker als het om iets gaat waar je kind naar uitkijkt. Je hebt helemaal gelijk dat communicatie hierin essentieel is, en we geven je dan ook groot gelijk dat je de huidige situatie als een zwart gat ervaart. Dat is absoluut niet hoe wij het voor onze klanten willen laten voelen. De vertraging komt inderdaad door problemen in de toelevering, iets waar we helaas weinig directe invloed op hebben. Maar dat ontslaat ons natuurlijk niet van de verantwoordelijkheid om beter te communiceren. Daar gaan we dan ook intern verder werk van maken. We nemen vandaag nog persoonlijk contact met je op om de status van je bestelling toe te lichten én om te kijken of we hierin iets voor je kunnen betekenen. Je zoon verdient het om binnenkort gewoon lekker op z’n fatbike te kunnen rijden, en wij gaan er alles aan doen om dat alsnog zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Nogmaals dank voor je geduld tot nu toe en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
For over 6 years now i order almost all bike parts by this shop. Never let me down. Good prices, good service.
Thanks a lot for your review, Bart! Great to hear that you’re happy with our prices and service. We’re always here for you! Kind regards, Fatbike Discounter
Prima doen wat ze zeggen
Dankjewel Ingrid! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Top service!
Dankjewel! Fijn om te horen dat je tevreden bent, hier doen we het natuurlijk voor. Wij wensen je veel veilige kilometers en vooral plezier met de fatbike. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Ik ben heel blij met mijn fatbike! Ik had hem besteld met de. gedachte dat ik 2 tot 4 weken moest wachten, maar die zelfde middag kon ik hem al ophalen in hun magazijn / winkel. Toppers
Wat leuk om te horen! Fijn dat je hem zo snel kon ophalen, daar doen we het voor! Veel plezier met je fatbike! Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Mijn bestelling kwam de volgende dag zoals op de website word aangegeven bezorgd. Thanks!
Wat leuk om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen! Bedankt voor je feedback en veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Fatbike Discounter
Kernreactorstraat 15 G
3903 LG Veenendaal
Onze belofte! Service en kwaliteit zowel tijdens als na uw aankoop. Wij staan voor service en kwaliteit. Onze klantenservice staat dagelijks voor u klaar voor wanneer u vragen heeft, wanneer u een bestelling wilt plaatsen maar ook wanneer uw fiets onderhoudt nodig heeft. Onze bezorggarantie! Gratis en snel thuis geleverd door ons eigen bezorgteam dat tevens ook de tijd neemt om de fiets aan u uit te leggen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.