Heeft een totaal van 54 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,9
Review overzicht
Positief sentiment89%
Uit de beoordelingen blijkt een overwegend positieve ervaring met duidelijke communicatie en betrouwbare planning. Klanten geven aan dat leveringen en ophalen op tijd plaatsvinden. Een enkele reviewer noemt een probleem met een betaling of kosten, maar de algehele tevredenheid is hoog. De service wordt gezien als betrouwbaar en klantgericht.
Sterke punten
Duidelijke communicatie
Vlotte levering en ophalen
Vriendelijk personeel
Gebaseerd op 31 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
10
Top
Het huren gaat super makkelijk en het personeel is echt super vriendelijk. Ik kwam online ergens toch niet helemaal uit door een wissel van container en daar ben ik goed bij geholpen. Ook het telefonisch contact met de chauffeurs was top.
Beveelt aan
26 October 2026
N v b
X
10
Top service!!!
Ik heb 2 containers gehuurd. Ik had onverwacht met spoed een container nodig en en kon online nergens meer 1 vinden. Ik heb toen hier naar toe gebeld en hier hebben ze super hun best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen. Deze werd 2 dagen later omgewisseld voor een kleinere voor de laatste dingen welke ik gewoon via de website kon aanvragen. Echt keurig. Super bedankt.
Beveelt aan
26 October 2026
Kirsten
Rotterdam
Reactie van Containerhuren.nl
De collega's zullen blij zijn dit te lezen, Kirsten. Dat het gelukt is om ook die spoedaanvraag op te lossen is precies waar ze het voor doen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het te delen.
4
Container prima, maar chauffeur heeft met ophalen paal met parkeerbord plat gedrukt en zonder melden
Container is netjes geplaatst. Helaas wel dag later dan gemeld, maar dat was netjes gecommuniceerd. Helaas is met het ophalen van de container een paal met parkeerbordje krom gedrukt. Het had wel netjes geweest als de chauffeur dat even gemeld zou hebben.
Beveelt niet aan
22 October 2026
Dirk
Sliedrecht
10
I recommend it.
Dit is een voorstel voor het bedrijf en de klant.
Bij de aanvraag om een container op te halen, zou het goed zijn als de klant foto’s meestuurt van de buitenkant van de container en van de inhoud.
Ik hoop dat het bedrijf de foto’s controleert voordat de container wordt opgehaald. Als er iets verdachts of verkeerds in zit, kan het bedrijf de klant hierover informeren.
Sommige klanten weten bijvoorbeeld niet hoe vol de container mag zijn. Het kan ook gebeuren dat buren er verkeerd afval in gooien, zoals een matras. Door dit vooraf te controleren, kunnen problemen en hoge boetes achteraf worden voorkomen.
Beveelt aan
22 October 2026
Milad
Amsterdam
Reactie van Containerhuren.nl
Milad, goed dat je dit aankaart. De gedachte achter je voorstel, klanten eerder informeren zodat verrassingen achteraf worden voorkomen, is precies hoe we het ook het liefst zien. We nemen dit soort feedback serieus als we nadenken over hoe we het proces verder kunnen verbeteren. Bedankt voor de 10 en voor het meedenken.
10
Uitstekend, vriendelijk & snelle service
Binnen twee dagen geleverd, eerder op laten halen, alles keurig verkopen qua communicatie, service & vriendelijkheid.
Beveelt aan
20 October 2026
Jessica
Hilversum
Reactie van Containerhuren.nl
Jessica, wat leuk dat alles zo soepel is verlopen. Snel geleverd, vroeg opgehaald en prettige communicatie daarbij, dat is precies hoe het hoort te gaan. Bedankt voor je review!
10
Echt top
Vriendelijke mannen die de container kwamen brengen En makkelijk het bestellen via internet
Beveelt aan
20 October 2026
Sonja
Zeist
Reactie van Containerhuren.nl
Wat een mooie score, Sonja, dank je wel! Fijn dat zowel de bestelling als de bezorging soepel verliep. We hopen je een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
9
Lekker snel en duidelijk
Snel geleverd duidelijke website, en communicatie is goed.
Beveelt aan
18 October 2026
Rene
Hilversum
Reactie van Containerhuren.nl
Snel en duidelijk, dat is precies hoe het zou moeten gaan. Fijn dat de website en de communicatie voor jou goed werkten, Rene. Tot een volgende keer.
10
Geen gezeur op tijd geleverd en op tijd pp gehaald Prima service
Zie hier boven
Beveelt aan
16 October 2026
Hans
Numansdorp
Reactie van Containerhuren.nl
De mensen achter de levering en ophaal doen dit elke dag, maar het blijft fijn als dat ook echt zo aanvoelt aan jouw kant, Hans. Blij dat alles soepel is verlopen.
10
Aanbeveling voor anderen
Optijd
Beveelt aan
10 October 2026
Jolet
Noord-Scharwoude
Reactie van Containerhuren.nl
Een 10 en een aanbeveling, dat zegt genoeg, Jolet. Blij dat alles op tijd was en dat je er zo positief over bent. Bedankt!
10
Prima levering, en ophalen
Duidelijke voorwaarden, geen problemen gehad
Beveelt aan
8 October 2026
Margreet
Hippolytushoef
Reactie van Containerhuren.nl
Dat is precies hoe het zou moeten gaan, Margreet. Duidelijk, soepel en klaar. Bedankt dat je even de tijd nam om dit te delen.
10
Prima geregeld
Bestellen was makkelijk en de container was prima.
Beveelt aan
5 October 2026
Hans
Weesp
Reactie van Containerhuren.nl
Fijn dat de container zijn werk kon doen, Hans. Dat het bestellen ook soepel verliep maakt het helemaal compleet. Mocht je de container een volgende keer nodig hebben, we staan weer voor je klaar.
10
Uitstekend
Container kwam zoals afgesproken en na één appje werd de container net zo snel weer opgehaald
Beveelt aan
3 October 2026
petra
ZWOLLE
Reactie van Containerhuren.nl
Dat klinkt precies goed, Petra. Afspraken nakomen en snel schakelen als het nodig is, daar doen we het voor. Bedankt dat je de tijd nam om dit te delen.
9
super
Goede service!
Beveelt aan
30 September 2026
Musi
Almere
Reactie van Containerhuren.nl
Bedankt, Musi. Fijn dat de service naar wens was, daar doen we het voor.
10
Goed
Container netjes op tijd geleverd en weer opgehaald, goede service
Beveelt aan
29 September 2026
H
UTRECHT
Reactie van Containerhuren.nl
Als de levering en ophaling precies lopen zoals gepland, kan je je volledig op de klus concentreren. Blij dat dat bij jou zo was, H. Bedankt voor het delen.
7
Goede ervaring
We hebben laatst een container gehuurd en is prima verlopen. Enkele puntjes van aandacht zijn. Jammer dat er pas bij betalen gesproken wordt over brandstofkosten. En ik had aangegeven van te voren gebeld te willen worden, container moest geleverd worden op ern ander adres, wat niet gebeurd is. Desondanks was de container netjes geplaatst. Goed bereikbaar voor ons qua afvoeren van afval. En ook weer opgehaald. Helaas ook dit zonder exact beticht. Pas later is het terug te lezen in je account. Maar alles bij elkaar prima bevallen.
Beveelt aan
13 September 2026
Remko
Rijen
Reactie van Containerhuren.nl
Remko, dat de container goed bereikbaar stond en de klus daarmee soepel verliep, is precies wat we voor ogen hebben. Dat er een paar dingen anders liepen dan je had verwacht, nemen we serieus. Als je dat wil bespreken, hoor ik je graag via [email protected].
8
Ja was goed
Alleen het ophalen was onduidelijk
Beveelt aan
5 September 2026
Raymond
Blaricum
Reactie van Containerhuren.nl
Mocht je de container nog een keer nodig hebben, dan hopen we dat het van begin tot eind soepel verloopt. Bedankt voor je beoordeling, Raymond. We horen graag via [email protected] of 088 08 09 099 hoe we het ophalen de volgende keer duidelijker kunnen laten verlopen.
10
Goede service en nagekomen afspraken
Bak op tijd geleverd en ook op tijd weer opgehaald
Prima bedrijf
Beveelt aan
15 August 2026
Mike
Heerhugowaard
Reactie van Containerhuren.nl
Fijn om te horen, Mike! Fijn dat alles op tijd verliep en dat je tevreden bent. We helpen je graag weer als je een volgende keer een container nodig hebt.
5
Redelijke ervaring
Ondanks afspraak niet geleverd in de ochtend geef dan ook deze keuze niet aan,
Zou een dag later worden opgehaald werden er drie na diverse telefoontjes,dus logistiek niet het sterkste punt.
Beveelt niet aan
13 July 2026
Jons
Den Haag
Reactie van Containerhuren.nl
Beste Jons, hartelijk dankt voor uw feedback op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Ik begrijp dat het vervelend is als de container niet op de door u gewenste tijd wordt gebracht, echter is het echt een voorkeur en geen garantie. Dit omdat we zo groen en efficiënt mogelijk willen rijden. vaak gaat het lukken in het gewenste tijdvak, in uw geval is dit helaas niet gelukt. ophalen hebben wij 3 werkdagen voor zo snel mogelijk op de route
10
Helemaal prima
Container geleverd zoals afgesproken en precies daar neergezet waar ik hem wilde hebben. Vriendelijke bezorger en ophaler.
Beveelt aan
13 July 2026
Hans
Darp
Reactie van Containerhuren.nl
Fijn om te horen, Hans! Het klinkt alsof alles soepel is verlopen, en dat is precies hoe we het graag zien. Bedankt voor je beoordeling.
6
Ophalen duurde erg lang
Levering ging als geplanned maar moest meerdere keren bellen vanwege het nog niet ophalen van bak
Beveelt aan
8 July 2026
F
Hem
Reactie van Containerhuren.nl
Goedendag
We begrijpen uw opmerking mbt het ophalen. Helaas zit er een groter beloop op het ophalen van containers. We kunnen ten slotte maar 1 volle tegelijk meenemen. De huidige uitloop is 3-5 werkdagen. Excuses
9
Gewoon goed geregeld
Alles was duidelijk en goed verzorgt.
Beveelt aan
6 July 2026
Gerrit
Ten Boer
Reactie van Containerhuren.nl
Fijn om te horen, Gerrit. Duidelijkheid en een goede afhandeling, daar doen we het voor. Tot een volgende keer.
10
Top ervaring
Het ging super goed. Snel geleverd en ook na bellen snel opgehaald.
Beveelt aan
18 June 2026
Soenita
Den Haag
Reactie van Containerhuren.nl
Wat fijn om te horen, Soenita! Blij dat de levering en ophaling zo soepel zijn verlopen. We hopen je een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
5
Slechte opvolging van zaken
Helaas een teleurstellende ervaring
Van de twee bestelde containers is er maar één geleverd. Het bedrijf besteedt de orders uit en de externe partij kon er blijkbaar maar één leveren. Dat kan gebeuren, maar ik had verwacht dat het bedrijf zelf proactief actie zou ondernemen om de tweede container via een andere weg te regelen. Een gemiste kans op het gebied van klantenservice.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Faizal
Rozenburg
Reactie van Containerhuren.nl
Goedendag
Uw order is inderdaad niet gelopen zoals het zou moeten. Onze excuses hiervoor.
Ik ben even alles nagegaan en zie dat uw grond container niet is bezorgd. Deze was ook bij een andere leverancier aangevraagd aangezien in Nederland veel regels zijn omtrent de inname van grond. Dat heeft te maken met het PFAS beleid.
Hierdoor zijn de opties omtrent Grond containers te verzorgen via andere partijen ook wat lastiger. U heeft helemaal gelijk dat dit beter opgepakt had moeten/kunnen worden
Ik zal een notitie maken in uw klantenkaart, dat wij op uw volgende bestelling een kleine coulance zullen toepassen. Nogmaals onze excuses.
6
Fijn wanneer hij zou worden opgehaald
Eerdere ervaringen altijd zeer goed. Helaas wachten we nu al een week tot hij opgehaald wordt.
Beveelt aan
28 May 2026
Sytske
Boekel
Reactie van Containerhuren.nl
Goedendag
We begrijpen u volkomen. Helaas duurt het ophalen van containers in deze periode langer dan normaal. Dit heeft met de drukke periode te maken en hierdoor zit er ook een groter beloop op de ophaling van de containers.
Ik zal een notitie maken in uw klantenkaart en er zal een kleine compensatie worden toegepast op uw volgende container.
Excuses dat uw container niet sneller is opgehaald.
10
Fijne chauffeurs, geen levering volgende dag
Levering in binnenstad. Tevreden. Alleen geen levering volgende dag, maar dag erop.
Beveelt aan
21 May 2026
Vincent
Delft
Reactie van Containerhuren.nl
Fijn om te horen dat het goed is gegaan, Vincent! De levering in de binnenstad vraagt soms wat extra afstemming, maar blij dat het uiteindelijk soepel is verlopen. Tot een volgende keer.
Review overzicht
Positief sentiment89%
Uit de beoordelingen blijkt een overwegend positieve ervaring met duidelijke communicatie en betrouwbare planning. Klanten geven aan dat leveringen en ophalen op tijd plaatsvinden. Een enkele reviewer noemt een probleem met een betaling of kosten, maar de algehele tevredenheid is hoog. De service wordt gezien als betrouwbaar en klantgericht.
Heeft een totaal van 54 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,9
Over Containerhuren.nl
Containerhuren.nl is dé landelijke webshop voor het huren van afvalcontainers, gericht op zowel particulieren als bedrijven. Of je nu bezig bent met een verbouwing, tuinrenovatie of grote opruiming, wij bieden een breed assortiment containers voor diverse afvalstromen zoals bouw- en sloopafval, schoon puin, hout, grofvuil, groenafval, grond en dakafval.
Met een eenvoudig online bestelproces in drie stappen en een klantenservice die bereikbaar is van maandag tot en met zaterdag, maken wij het huren van een container snel en zorgeloos. Bestel je op werkdagen vóór 17:00 uur, dan kunnen wij de container de volgende werkdag leveren. In veel gevallen is zelfs levering op dezelfde dag mogelijk.
Onze all-in tarieven zijn transparant en inclusief 8 weken huur, transport, plaatsing, ophalen en verwerking van het afval. Hierdoor kom je niet voor verrassingen te staan. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een voorkeursdagdeel voor levering aan te geven, zodat de container op een moment dat jou uitkomt geplaatst wordt.
Containerhuren.nl is gevestigd in Diemen en onderdeel van MSG Online. Met meer dan 7.000 positieve reviews en een gemiddelde beoordeling van 8,9, staan wij bekend om onze betrouwbare service en klantgerichtheid. Wij streven ernaar om afvalverwerking zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken, zodat jij je kunt focussen op jouw project.
Containerhuren.nl – Snel geregeld. Zorgeloos geklust.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.