Laden reviews...
Laden reviews...
113 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen de snelle levering en de gunstige prijs-kwaliteit verhouding. De website is duidelijk en overzichtelijk, wat het winkelen vergemakkelijkt. Over het algemeen komen service en levering als positief naar voren in de beoordelingen.
Zamówiłem buty, od dwóch tygodni mam „czas dostawy nieznany” na postNL Próbowałem się kontaktować wiele razy ze sklepem, każą mi czekać. Zamówiłem buty do pracy na stronie jest napisane że wysyłają w ciągu jednego dnia, aktualnie czekam trzy tygodnie na buty a potrzebuje ich do pracy. Poprosiłem o wysyłkę drugi raz to odmówili. Poprosiłem o zwrot pieniędzy to nie odpisali. Dno… Poprosiłem o konkretną datę kiedy mogę się spodziewać butów? Napisali że prowadzą dochodzenie co się stało z butami… sprawa jasna, paczka zgubiona albo ktoś ukradł, akcja reakcja, wysyłam nowe klientowi i prowadzę dochodzenie co się stało z poprzednimi, a nie każe czekać klientowi miesiąc na nowe buty. Żenada
Beveelt niet aan
23 June 2026
Sebastian
Wassenaar
Beste Sebastian,
Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat je inmiddels al zo lang op je bestelling wacht, zeker omdat je de schoenen voor je werk nodig hebt.
Op onze klantenservicepagina’s vermelden wij een verwachte levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Jouw bestelling is door ons op tijd verwerkt en overgedragen aan PostNL. Helaas is de tracking daarna niet verder bijgewerkt en staat de levertijd inmiddels als onbekend vermeld.
Omdat de zending tijdens het transport is vastgelopen, hebben wij eerst een onderzoek bij PostNL gestart. Alleen PostNL kan vaststellen waar het pakket zich bevindt en wat er tijdens het transport is gebeurd. Dit onderzoek is nodig voordat wij kunnen bepalen wat de juiste vervolgstap en oplossing is.
Zodra wij een inhoudelijke terugkoppeling van PostNL ontvangen, informeren wij je direct.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
---
Dzień dobry Sebastianie,
Rozumiemy, że tak długi czas oczekiwania na zamówienie jest bardzo frustrujący, zwłaszcza że buty są potrzebne do pracy.
Na naszych stronach obsługi klienta podajemy przewidywany czas dostawy wynoszący od 2 do 3 dni roboczych. Twoje zamówienie zostało przez nas terminowo przetworzone i przekazane do PostNL. Niestety status przesyłki nie był później aktualizowany, a termin dostawy jest obecnie oznaczony jako nieznany.
Ponieważ przesyłka utknęła podczas transportu, najpierw rozpoczęliśmy dochodzenie w PostNL. Tylko PostNL może ustalić, gdzie znajduje się paczka i co wydarzyło się podczas transportu. To dochodzenie jest konieczne, zanim będziemy mogli określić właściwe dalsze działania i rozwiązanie.
Gdy tylko otrzymamy konkretną odpowiedź od PostNL, niezwłocznie Cię poinformujemy.
Z poważaniem,
Zespół WerkschoenenBoer.nl
Goede prijs, duidelijke website met omschrijving en levering zeer snel.
Beveelt aan
23 June 2026
Fanny
Ridderkerk
Beste Fanny,
Bedankt voor je fijne review en aanbeveling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de prijs, de duidelijke productomschrijving en de snelle levering.
We doen ons best om het kiezen en bestellen van werkschoenen zo eenvoudig mogelijk te maken, dus mooi dat je dit ook zo hebt ervaren. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je in de toekomst weer terug.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Snelle en keurig verpakte verzending van werkschoenen. Blij mee. Echter kanttekeningetje: als je als particulier iets besteld is het niet in 1 oogopslag helder dat er exclusief BTW prijzen worden gehanteerd. Bij afrekenen was ons bedrag ineens hoger omdat er nog BTW bijkomt. Dit kan wel wat duidelijker, verder prima.
Beveelt aan
8 June 2026
Daniël
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Beste Daniël,
Bedankt voor je mooie review en fijn om te horen dat de verzending en schoenen goed zijn bevallen.
We kiezen ervoor om prijzen exclusief btw te tonen omdat onze producten met name zakelijk worden gebruikt en besteld. Dank voor je feedback hierover. We nemen dit mee om de duidelijkheid voor particuliere klanten verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Ondanks dat ik outdoorschoenen van Grisport heb met maat 42, Pas ik de werkschoenen in dezelfde maat niet. Achteraf blijkt Grisport daarin inderdaad af te wijken. Schijnt uit te maken uit welke fabriek de schoenen komen
Beveelt aan
3 June 2026
Peter
Heemskerk
Beste Peter,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de Grisport werkschoenen in maat 42 niet goed passen.
De pasvorm kan per Grisport-model en collectie verschillen. Werkschoenen hebben daarnaast een veiligheidsneus, waardoor de schoen aan de voorkant minder meegeeft dan een outdoor- of wandelschoen. Daardoor kan dezelfde maat anders aanvoelen.
De Grisport outdoorschoenen waarmee je vergelijkt zijn niet bij ons besteld. Wij kunnen die pasvorm daarom niet controleren of één-op-één vergelijken met de werkschoenen uit deze bestelling. Op onze productpagina hebben wij je voorzien van een kloppend maatadvies voor dit model. Jammer dat je ons desondanks slecht beoordeelt op basis van een vergelijking met een ander type schoen dat niet bij ons is gekocht.
Wij leveren de maatvoering zoals deze door Grisport wordt opgegeven, maar kunnen de pasvorm per model helaas niet aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Toptoptop
Beveelt aan
29 May 2026
Danny
Aalst
Beste Danny,
Hartelijk dank voor je beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Stevige stappers voor een nette prijs. Elders zijn ze duurder.
Beveelt aan
29 May 2026
Ingrid
Weesp
Beste Danny,
Dankjewel! Daar doen we het voor 😊.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Al jaren lang gebruik ik de werkklompen. Goede stevigheid en comfort. Ook met steunzolen. Zou niet anders willen .
Beveelt aan
16 May 2026
Jarco
Didam
Beste Jarco,
Hartelijk dank voor je beoordeling!
Veel plezier met de (werk)klompen.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Zeer goede ervaringen
Beveelt aan
16 May 2026
Johan
Kootstertille
Beste Johan,
Dankjewel!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Schoen besteld , Doos ontvangen weliswaar dicht getaped en licht beschadigd Maat bleek te groot maar dat kan . Wilde graag een ander maat. Moest de schoenen terugsturen. Helaas konden de schoenen niet geruild worden ipv van het geld terug te ontvangen . Weet nog steeds niet waarom . Heb zelfs voorgesteld om nieuwe schoenen in de kapotte doos op te sturen. Wilde ze niet . Moet wel ca 7 euro betalen voor het terugsturen en een vergoeding van 15 euro voor de niet door mij kapot gemaakte doos . Dus aan het einde . Geen schoenen en 22 euro lichter en een broer zonder verjaardagskado. Je gaat je afvragen of dit geen verdienmodel is . Iemand anders hier ook ervaring mee
Beveelt niet aan
16 May 2026
Gerardo
Janssen
Beste Gerardo,
Vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren.
Wij werken bij retouren inderdaad niet met omruilingen, maar met terugbetaling en eventueel een nieuwe bestelling. De reden daarvoor is dat omruilen administratief erg omslachtig is: er ontstaan dan nieuwe verzendkosten, retourkosten, voorraadmutaties, betaalverschillen en factuurcorrecties. Om fouten te voorkomen verwerken wij een retour daarom als retourzending en kan de juiste maat daarna als nieuwe bestelling geplaatst worden.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De vergoeding voor de beschadigde schoenendoos is geen verdienmodel, maar een waardevermindering wanneer de originele productverpakking beschadigd retour komt. Schoenendozen moeten wij namelijk netjes kunnen gebruiken bij verkoop van het product. Als de doos al beschadigd bij je is aangekomen, dan hadden we dat graag direct na ontvangst met foto’s ontvangen, zodat we dit konden beoordelen.
We begrijpen dat dit in jouw situatie extra vervelend is, zeker omdat het om een verjaardagscadeau ging. Onze werkwijze is niet bedoeld om klanten op kosten te jagen, maar om retouren en nieuwe bestellingen administratief correct en eerlijk te verwerken.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Heb het normaal niet op online shoppen. Maar dit is zeer goed bevallen, precies de schoenen geleverd wat ik heb besteld. En ook nog een paar sokken er bij. Mijn volgende paar ga ik zeker weer bij jullie bestellen.
Beveelt aan
15 May 2026
Ap
HOLLANDSCHEVELD
Beste Ap,
Goed om te horen. Veel plezier met de (werk)schoenen!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
De klompen zitten lekker en zijn perfect rondom de voeten.
Beveelt aan
15 May 2026
Mariska
Groningen
Beste Mariska,
Bedankt voor je beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Mooie degelijke schoen en mooie kleur combo voor bij mijn Vulcan 1500
Beveelt aan
14 May 2026
Sandra
Sint willebrord
Beste Sandra,
Veel veilige kilometers op de motor gewenst met je nieuwe schoenen!
Dank voor je beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Goeie site
Beveelt aan
13 May 2026
Nick
Staphorst
Beste Nick,
Vervelend dat je wat langer hebt moeten wachten, fijn dat je tevreden bent met de klompen.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Ik had het zo gevonden op hun overzichtelijke site en makkelijk besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering was ook snel.
Beveelt aan
13 May 2026
Jeroen
Brielle
Beste Jeroen,
Fijn dat je het zo goed hebt ervaren. Veel plezier met je bestelling!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Snel binnen goedkoop en goeie schoenen
Beveelt aan
13 May 2026
Mack
Oost-souburg
Beste Mack,
Dankjewel!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Snel en volgens afspraak geleverd
Beveelt aan
11 May 2026
JC
Doorn
Beste J.C.,
Hartelijk dank voor je beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Overzichtelijke website en snelle levering
Beveelt aan
9 May 2026
Wim
Weurt
Beste Wim,
Dankjewel!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Gratis sokken meegeleverd, schoenen net optijd, en alles netjes verpakt! Bedankt!
Beveelt aan
7 May 2026
v. Ginkel
Barneveld
Beste v. Ginkel,
Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Tot de volgende keer 😉!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Besteld en zeer snel in huis! Blij mee, ik blijf hier bestellen.
Beveelt aan
7 May 2026
Kevin
Lunteren
Beste Kevin,
Super fijn, we zien je graag weer terug!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Goeie ervaring, schoenen zijn scherp geprijsd. Veel in assortiment. Bestelling werd snel verstuurd/bezorgd. Duidelijke communicatie
Beveelt aan
7 May 2026
Jayson
Zwolle
Beste Jayson,
Dank dat je zo blij met ons bent. We wensen je veel plezier met je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Makkelijk te vinden goed prijs En snelle levering
Beveelt aan
7 May 2026
jurgen
Wijchen
Beste Jurgen,
Goed om te horen! Bedankt voor je review.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Paar Big Horn klompen besteld. Na enkele dagen dragen kwam er in beide klompen een soort patch los in de neus aan de binnenkant. Dit zou natuurlijk niet moeten gebeuren na zo'n korte tijd. Foto's van gemaakt en gemaild aan de klantenservice. Geen reactie. Uiteindelijk wel een reactie gekregen met excuses en een tegemoetkoming. Wordt nog vervolgd.
Beveelt aan
2 May 2026
Raphaël
Apeldoorn
Beste Raphaël,
Excuses dat wij niet tijdig hebben gereageerd op je e-mail. Dat had sneller gemoeten.
Inmiddels hebben we samen contact gehad en een passende oplossing gevonden voor het probleem met de klompen.
Gelukkig hebben we het samen uiteindelijk goed kunnen oplossen. We wensen je veel plezier met de klompen 😊.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De volgende schoenen ga ik eeer bij jij bestelkrn
Beveelt aan
26 April 2026
Jvdtimmerwerken
Leusden
Beste J.,
Goed om te horen dat de levering naar wens en op tijd was. We zien je graag terug bij een volgende bestelling!
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Solide laarzen, goede pasvorm en gevoerd voor tijdens de koudere dagen. Ik heb zelf maat 42/43 en heb uiteindelijk voor 43 gekozen, deze zat fijner dan de 42.
Beveelt aan
22 April 2026
Brenda
Ter Apel
Beste Brenda,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat de laarzen stevig zijn, een goede pasvorm hebben en prettig zitten tijdens de koudere dagen.
Ook fijn dat je je maatkeuze deelt, dat helpt andere klanten bij het maken van de juiste keuze.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Klompen besteld en snel thuis geleverd
Beveelt aan
22 April 2026
Nick
Balkbrug
Beste Nick,
Bedankt voor je review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je bestelling snel geleverd is en dat je tevreden bent over onze voorraad.
Met vriendelijke groet,
Het team van WerkschoenenBoer.nl
Webshop in werkschoenen, werklaarzen en werkklompen.
Essenerweg 164
3774 LD Kootwijkerbroek
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Overige bedrijven