Alles prima verlopen en geleverd. De hor zat er in drie seconden in en wij zijn er erg blij mee, kan eindelijk dat raam open zonder een miljoen insecten binnen te krijgen.
goed kwaliteit en snel geleverd vriendelijke koerier, jammer geen aankondiging van bezorging
snel geïnstalleerd maten precies als afgesproken prima, sneller geleverd dan verwacht
Uiteindelijk correct en snel geleverd. Mooie inzethorren, gemakkelijk zelf te monteren.
Goede instructie voor het opmeten. Snelle levering. Een tevreden klant!
Prima hor Voor een betaalbare prijs.
Fijn bedrijf deze horrenstunter. Goede communicatie. Horren zijn makkelijk te bevestigen. Zien er ook ook degelijk uit. Bestellen ging ook prima Al met al zeker een aanrader
Wat een top product hebben jullie geleverd Ben super blij met mijn raamhoren echt geweldig. Ga binnenkort ook voor de rest van mijn ramen bestellen.
Volgens opgave planning geleverd, kleur en afmeting kwam prima overeen.
Jullie maken helemaal waar wat je op de site beschrijft. Prachtige hor, in een minuut zit het er perfect in ! We zijn de andere ramen al aan het opmeten om er meer te bestellen!
Prima service. Prijs is ook concurrerend! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestel- en leverproces.
Heel tevreden! Makkelijk te monteren Jammer is alleen dat het opmeten voor ons niet duidelijk is… de hor is 2 cm te klein Het past maar je ziet de ketting onder de koof uitkomen. Beetje jammer
Aanbevolen. Goede service
Goede service, correcte afhandeling
Als je bij bestelling een leverdatum krijgt te horen, met de opmerking dat zeer waarschijnlijk eerder zal worden geleverd, dan op de aangekondigde dag van levering per mail te horen krijgt dat ze ineens niet kunnen leveren, en bij navraag hoort dat het ergens een week later is zonder dag of tijd te noemen is volstrekt onaanvaardbaar. Als bedrijf maken wij kosten om iemand vrij te plannen, maar de Horrenstunter biedt vervolgens geen compensatie als ze hun leveringsafspraken niet nakomen!!!
Beste Marcel, Bedankt voor je review. We begrijpen goed dat dit erg vervelend is. Als je op basis van onze leverinformatie iemand vrij plant om de bestelling in ontvangst te nemen, dan is het frustrerend dat de levering alsnog wordt uitgesteld. De vertraging is ontstaan door drukte en uitval bij onze producent. Dat neemt niet weg dat onze communicatie hierover duidelijker en concreter had moeten zijn. Op dit moment is aangegeven dat een deel van je bestelling eerder geleverd kan worden en dat de Originele Plisséhordeur naar verwachting in week 24 volgt. De dag vóór levering ontvang je de Track & Trace, zodat je de zending kunt volgen. We snappen dat dit geen ideale situatie is. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt over de status van je bestelling. Dan kijken we graag met je mee naar de meest actuele informatie. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
De vaste vliegenramen zijn zeer netjes afgewerkt en degelijk. Plaatsing is vanzelfsprekend bijzonder eenvoudig.
Beste Stijn, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat de vaste vliegenramen netjes zijn afgewerkt en degelijk aanvoelen. Ook goed om te lezen dat het plaatsen eenvoudig ging en dat je de horren zelf zonder hulp hebt kunnen monteren. Daar doen we het voor: goede kwaliteit, duidelijk en makkelijk zelf te plaatsen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je bestelling, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Makkelijk te monteren en super afgewerkt
Beste Martin, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat de hor makkelijk te monteren was en netjes is afgewerkt. Ook goed om te lezen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en dat alles in één keer goed en onbeschadigd is geleverd. Veel plezier met je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Super bedrijf netjes en keurig geleverd
Beste Theo, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons bedrijf en dat je bestelling netjes en keurig is geleverd. Ook goed om te lezen dat alles in één keer goed en onbeschadigd is aangekomen en dat het monteren prima ging. Veel plezier met je hor. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Product en service zoals het hoort.
Beste Ron, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat zowel het product als de service naar wens zijn. Ook goed om te lezen dat alles netjes en onbeschadigd is geleverd en dat het monteren prima ging. Zo hoort het inderdaad. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Met mijn nieuwe hor goed van maat en mooi op kleur ben ik er tevreden en netjes op tijd geleverd !
Beste Mark, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de maat, de kleur en de snelle levering van je nieuwe hor. Ook goed om te lezen dat alles netjes op tijd en onbeschadigd is geleverd, en dat het monteren prima ging. Veel plezier met je hor. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Het bestellen ging makkelijk, het product werd goed beschermd afgeleverd en past perfect. De levertijd had sneller gemogen.
Beste Nicole, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk ging en dat de hor goed beschermd is geleverd en perfect past. We begrijpen ook je opmerking over de levertijd. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te produceren en te leveren, maar bij maatwerk kan dit soms wat langer duren dan gewenst. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je bestelling, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
We hadden de hor besteld alleen hebben we verkeerd gelezen hoe je de afmetingen moest doen. Nadat we de hor hebben gekregen hebben we opnieuw een hor besteld en dit kon snel en we wachten met smart op de nieuwe. De verkeerde hor hebben we wel als voorbeeld in de raam gezet en het ziet er erg mooi uit. Als de nieuwe komt zal het prachtig zijn.
Beste Dennis, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de uitstraling van de hor en dat het monteren prima ging. Jammer dat het inmeten de eerste keer niet helemaal goed is gegaan. Bij maatwerk is goed meten belangrijk, en we begrijpen dat dit vervelend is als de hor daardoor niet past zoals bedoeld. Goed om te lezen dat je inmiddels een nieuwe hor hebt besteld en dat dit snel geregeld kon worden. Mocht je nog vragen hebben over je bestelling of de levering van de nieuwe hor, neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Ook goede reactie op een stuk dat verkeerd geleverd is
Beste Frank, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat het monteren prima is gelukt. Natuurlijk is het vervelend als er iets verkeerd geleverd wordt. Goed om te lezen dat onze reactie daarop naar wens was en dat we dit netjes hebben kunnen oppakken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Mooi product binnengekregen, eenvoudig via de instructies in te meten en netjes afgeleverd. Zeer tevreden!
Bedankt voor uw fijne review, Ruben. Goed om te horen dat het inmeten via de instructies soepel ging en dat de hor netjes is afgeleverd. Dat is precies hoe we het graag zien. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
De hor is goed en passend, werd goed verpakt geleverd op het afgesproken tijdstip.
Bedankt voor uw review, Petra. Fijn om te horen dat de hor goed past en netjes verpakt is geleverd op het afgesproken tijdstip. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Team klantenservice van Horrenstunter.nl
Dirk Verheulweg 2 b9
2742JR Waddinxveen
Over Horrenstunter.nl Horrenstunter.nl is er voor iedereen die zijn huis slim wil beschermen tegen insecten en pollen. Zonder gedoe, zonder in te leveren op uitstraling. Of je nu kiest voor een inzethor, plisséhordeur of iets anders: wij maken het makkelijk. Onze horren zijn degelijk, stijlvol én eenvoudig te monteren. Alles draait bij ons om gemak, kwaliteit en betaalbaarheid. En dat merk je aan alles: van onze producten tot aan onze service. Waarom Horrenstunter.nl? - Topkwaliteit materialen die jaren meegaan - Altijd een scherpe prijs, zonder poespas - Je monteert het makkelijk zelf. Jij kan dit! We kopen groot in en leveren direct vanuit de fabriek. Daardoor betaal jij minder en krijg je meer. Bij Horrenstunter.nl geloven we dat goede horren geen luxe hoeven te zijn. We houden het simpel, transparant en betaalbaar. Meer dan tienduizenden klanten gingen je voor en gaven ons hun vertrouwen. Ook jij kunt op ons rekenen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.