Filters

1

Niet goed

Ik heb nog niks ontvangen terwijl het al een tijd aangemeld is als aangemeld bij Trunk, dus mijn vraag: wanneer wordt het geleverd? En is het nog vers ?? Gr. Bart Hunnekens

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer wisselende kwaliteit

Had hier wel eerder 10kg Amerikaanse spareribs besteld, wat ik nu kreeg leek nergens op, zeer verschillend van grote en dikte, slecht uitgesneden, veel vet en geleverd in één grote klomp keihard vastgevroren. Ook magere runderlappen besteld, hier staat een plaatje bij wat geheel niet overeenkomt met het geleverde. Het waren geen lappen maar meerder dikke kleine stukjes en bepaald niet mager maar heel vet. Dit was mijn laatste bestelling hier

  • Aanbevelen? Nee
6

Good prices, could improve service / quality

The prices are ok but the quality could be better. The cuts are always messy and the weights are less than 1kg. Mostly ordering pieces of 1 kg, but they are always less by 5-10% even including the packaging. Few times ordered ground meat but it was 50% fat, covered by it's own fat in the pan. Same for beef and pork, did not order it again since. Could provide better quality chicken, once ordered legs, it was tasteless. There are some good and some bad experience, could be better though.

  • Would you recommend us? Yes
10

goede kwaliteit

gewoon goede kwaliteit geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goed

Ik heb goede ervaringen met Meat for more, de kipfilet is niet alleen goedkoper als in de supermarkt maar belangrijker is dat het veel malser is. Niet alles is goedkoper bij Meat for more maar als je een aanbieding pakt dan bestel ik altijd voor meerdere mensen zodat ik geen verzendkosten heb. Enige punt is dat je als regelmatig terug kerende klant niet meer voordeel hebt en dat is wel jammer. verder is het makkelijk bestellen en levering in de avond wat ook weer perfect is als je overdag werkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaringen met Meat for More!

Elke keer is de bestelling correct en zorgvuldig verpakt geleverd! TOP! Ik bestel veel buikspek. Ik wil telkens graag hele kilo's bestellen, dus geen 700 en 300 gram in één verpakking, maar 1000 gram in één verpakking. Ik rook namelijk buikspek voor mijn klanten en ik verkoop het per pond. Dus aan incomplete kilo's heb ik niets. Als jullie mij telkens hele kilo's kunnen leveren, dan blijf ik als klant! De smaak/kwaliteit is perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede service en behulpzaam en overheerlijke producten

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verzorgd

Heb jullie levering toen in goede vorm ontvangen,,en gaat zeker nog eens later bestellen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Good deal on bulk ground beef, and no additives.

The experience was great, the ground beef came well packaged and the packages are clean. The online purchase was easy and customer support was quick to reply when I asked how lean the ground beef was (they said it's 80/20).

  • Would you recommend us? Yes
10

Goed snel en lekker

Bezorging was prima en vlees van zeer goede kwaliteit . Prima prijs kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd optijd en goed verpakt

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Duidelijke site snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed vlees, netjes en op tijd geleverd

Na de een eenvoudige bestelling, werd deze netjes en op tijd thuis afgeleverd. Vlees met goede prijs/kwaliteitverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
1

Fraudulent delivery

2 weeks agora I ordered 10kg of meat. I was at home when it said delivered, and when i open my door nothing is there. I asked for proof of delivery and what they send me is the picture below (have in mind i ordered 10kg of meat), an envelope, that's fraud!! and don't come to tell me you don't know me or you don't know which order is about. The person who sent me the picture didn't even spend time looking at it, because if she wouldd do she would know that is not a parccel from Meat for More. I lost my trust on this company I was a regular customer, with this i still don't have my money, my meat neither an answer from Meat for More or Trunks. This company is not reliable be aware first orders go good, but then they freak out andd just **** you

  • Aanbevelen? Nee
10

Puur.

Het vlees dat je proeft is echt vers vlees.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Beter dan van de supermarkt

  • Aanbevelen? Ja
9

prima vlees, goede prijs

Naar mijn mening is het kwaliteitsvlees voor een goede prijs. Ik zou in de supermarkt een stuuk duurder uit zijn. Daarbij is het assortiment véél uitgebreider dan sin de winkel. De levering is prima gekoeld en kun je ook volledig volgen op internet. Gewoon af en toe de vriezer bijvullen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Gemiddeld

De helft van de bestelling niet geleverd, omdat het niet meer beschikbaar zou zijn. Echter op de website stond dat niet aangegeven. Daar stonden de items als beschikbaar. Sterker nog op de dag van verzending, waren de items ook gewoon beschikbaar. Als je betaald hebt, reken je toch op de volledige bestelling. Daarbij word ik ook niet gemaild, ik moet het zien op een aangepaste factuur. Maar wat vervelender is, er word niet meegedacht. Er word niet gebeld of ik iets anders wil bestellen (waarom moet ik dan mijn telnummer invullen bij de bestelling). Maar er word ook niet gevraagd of de bestelling later kan komen, maar wel compleet. Het Vlees is prima, maar de klantenservice laat wat aan de wensen over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Heel netjes en goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit, Service en snelle en corecte bezorging.

..

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit

Nette prijs

  • Aanbevelen? Ja
4

Eenmalig

Entrecote besteld, die was op zich niet verkeerd. Echter de Varkensschouder zonder been leek wel met een hakbijl bewerkt te zijn. Zeker niet netjes langs het bot uitgesneden. Het hele stuk was op diverse plaatsen gesneden. Als het bot erin was blijven zitten was het beter geweest. Mail gestuurd met klacht maar geen reactie

  • Aanbevelen? Nee
10

Topproducten

Heerlijke producten we hebben ervan genoten,er gaat vaker besteld worden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes afspraken worden nagekomen

Tot twee keer toe spareribs besteldvan een zeer goedekwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Mijn bestelling was optijd geleverd product zeer goed ik zal nog meer bestellen , zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hermelijnkoog 40

1822 CB Alkmaar

[email protected]

Over Meat for More

Meat For More is jouw online slager voor betaalbaar vlees. Zie onze reviews op Kiyoh. Kies voor avondbezorging, bezorging op zaterdag of haal je bestelling eenvoudig zelf af. Verkrijgbaar in zowel vers als diepvries, met wekelijks nieuwe scherpe aanbiedingen. Online vlees bestellen is super eenvoudig: kies je bezorg- of afhaaldatum, selecteer je betaalmethode (ook achteraf betalen) en klaar. Geniet van voordelig varkensvlees zoals onze heerlijke verse buikspek, met of zonder zwoerd, en onze absolute TOP-spareribs. Of wat dacht je van onze kip? Veel lekkerder dan uit de supermarkt. Onze grillworst? De lekkerste! Daarnaast vind je bij ons onder andere malse biefstuk, sappige hamburgers, ambachtelijke worstsoorten en smaakvolle rollades.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.