SCORE 2
Principe : er staat in de voorwaarden en op de website dat bestellen tot een bedrag van x met acceptgiro kan . Er wordt besteld , akkoord gegeven op de acceptgiro , na een bepaalde tijd krijg je een mail dat er vooruit betaald moet worden . Geen belletje , geen excuus niks .
Als er in de voorwaarden staat of bij de bestelling : dit is uw eerste bestelling dus u moet eerst een keer vooruit betalen : prima . Maar niet op deze manier .
En dat, als ze (goed )in hun systeem hadden gekeken , dat ik als privé persoon reeds tientallen malen heb besteld . Maar goed , klant kwijt .
Vr groet