Kiyoh allows companies to archive reviews collected elsewhere. These external reviews are not included in Kiyoh's calculations. The reviews are from other review parties.
10

-

Zeer mooi tafelkleed en correcte levering!

  • Aanbevelen Ja
10

-

Zeer mooi tafelkleed en correcte levering!

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Rasend schnell und perfekte Kommunikation

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

TOP WARE, absolut schnell geliefert! Perfekt!! DANKE

  • Aanbevelen Ja
10

-

Zeer tevreden, mooie lampenkap! Keurig verzorgde levering!

  • Aanbevelen Ja
10

-

Zeer tevreden, mooie lampenkap! Keurig verzorgde levering!

  • Aanbevelen Ja
10

-

Zeer tevreden, mooie lampenkap! Keurig verzorgde levering!

  • Aanbevelen Ja
2

SCORE 2

Verkeerde levering, en doordat het in een ondoorzichtige zak zit, geopend om er vervolgens achter te komen dat het niet de juiste is. Een nieuwe besteld omdat ik niet snel antwoord kreeg. Vervolgens geen geld terug maar een tegoed op de website, terwijl de nieuwe al besteld was. Absoluut niet tevreden met de service. Het product was verder prima. Tip, doe het in een doorzichtige zak...

  • Aanbevelen Nee
9

Was heel makkelijk

Verwacht er veel van. Klopt dat je het zo nu en dan vergeett. Zou nu niet meer hoeven gebeuren. Top als het elk jaar goed gedaan word

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Sehr schnelle Auftragsabwicklung und Lieferung.

  • Aanbevelen Ja
10

Geen omkijken meer naar

Wat een fijne manier om je energierekening te laten beheren. Ik vond het bij aanvang een lastig idee om iemand anders te laten bepalen bij wie ik mijn energie zou betrekken, maar het is eigenlijk niets meer dan een administratieve handeling. Ik betaal niet meer de hoofdprijs en hoef er verder niets meer aan de doen. Heerlijk.

  • Aanbevelen Ja
10

-

Netjes op de hoogte gehouden. Bestelproces ging makkelijk.Levering netjes in een doos en de lamp was goed verpakt. Kwaliteit van de lamp is prima. Print is heel goed en de stof ook.

  • Aanbevelen Ja
10

-

Netjes op de hoogte gehouden. Bestelproces ging makkelijk.Levering netjes in een doos en de lamp was goed verpakt. Kwaliteit van de lamp is prima. Print is heel goed en de stof ook.

  • Aanbevelen Ja
10

-

Netjes op de hoogte gehouden. Bestelproces ging makkelijk.Levering netjes in een doos en de lamp was goed verpakt. Kwaliteit van de lamp is prima. Print is heel goed en de stof ook.

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Ik was even wantrouwig door de slechte feedback op andere websites. Maar door het grote prijsverschil besloot ik toch iets te bestellen. 2 dagen erna had ik de inktpatronen en alles werkt perfect! Ik had per ongeluk ook twee keer hetzelfde besteld, belde naar de klantendienst en het was meteen opgelost. Ik ben super tevreden!

  • Aanbevelen Ja
10

schnell geliefert

schnell geliefert, unproblematisch ....

  • Aanbevelen Ja
  • Lieferung
  • Ware
8

-

Er was iets misgegaan, kan overal gebeuren. Wel netjes en snel afgehandeld. Antwoorden snel. Erg fijn! Lampen zijn mooi. Alleen vorige lichtig was iets gladder. Vond ik persoonlijk mooier. Dit is iets meer op stof gedrukt. Maar nog steeds hele gave lampen!

  • Aanbevelen Ja
8

-

Er was iets misgegaan, kan overal gebeuren. Wel netjes en snel afgehandeld. Antwoorden snel. Erg fijn! Lampen zijn mooi. Alleen vorige lichtig was iets gladder. Vond ik persoonlijk mooier. Dit is iets meer op stof gedrukt. Maar nog steeds hele gave lampen!

  • Aanbevelen Ja
8

-

Er was iets misgegaan, kan overal gebeuren. Wel netjes en snel afgehandeld. Antwoorden snel. Erg fijn! Lampen zijn mooi. Alleen vorige lichtig was iets gladder. Vond ik persoonlijk mooier. Dit is iets meer op stof gedrukt. Maar nog steeds hele gave lampen!

  • Aanbevelen Ja
10

Sehr gut

Sehr schneller Versand, Qualit�t auf den ersten Blick top! Werde bestimmt wieder bestellen.

  • Aanbevelen Ja
  • Lieferung
  • Ware
  • Kundenservice
10

Score 10

Top Produkt

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Schnelle Lieferung, sehr gute Qualität, leicht zu montieren und sieht obendrein auch noch gut aus. Nicht zu vergessen der sehr günstige Preis. Werde die Firma weiter empfehlen.

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Ich wurde von der Servicemitarbeiterin super gut beraten und habe innerhalb kurzer Zeit meinen Dachträger geliefert bekommen! Vielen Dank und jederzeit wieder!&#148077

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Ich habe mit einen Träger für meinen T5 gekauft, mit einer Auslastung von insgesamt 400kg.\n\nDie trage kamen nach kurzer Zeit an. \nTop verpackt, keine macken oder ähnliches. \n\nHabe den Dan angebaut und auch dann hatte ich nen super Eindruck, es ist alles stabiel und die 400kg auslastung sind auf jedenfall möglich. \n\nLes gibt Ausgleichskatten im Set und bei mir hat für eine Stange das Set gefehlt. Ich habe den Support angeschrieben und noch am selben Tag eine Antwort bekommen und 4 Tage später kamen dann die Platten an.\nDer Support ist 1a. \nSuper freundlich und machen nen mega geilen job. \n\nIch bin mehr als zufrieden mit den Kauf. \n\n

  • Aanbevelen Ja
10

Grappig dat het zo simpel kan

Toen ik het zag, leek het te mooi om waar te zijn. Maar werkt dus blijkbaar echt op die manier. Superfiin.

  • Aanbevelen Ja

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours