Kiyoh allows companies to archive reviews collected elsewhere. These external reviews are not included in Kiyoh's calculations. The reviews are from other review parties.
10

SCORE 10

Snelle levering, goed product en tegen een goede prijs

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

In deze coronatijd en post- en expeditiedrukte levering de volgende dag.

  • Aanbevelen Ja
8

SCORE 8

Snelle levering

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Snel geleverd en goede prijs

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Super snel en duidelijk

  • Aanbevelen Ja
8

SCORE 8

Snelle levering. Goede kwaliteit toner van het huismerk! Prima dus.

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Snel bezorgd ondanks de kerstdrukte

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

👍👍👍

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Ik ben zeer tevreden , keurig verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Suoer snel en correct gelevrd. Was absoluut de goedkoopste toner, moet nog wel afwachten of het ook het aantalnafdrukken haalt.

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Snelle service

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Bestelling online geplaatst. Binnen een dag geleverd en dat in deze drukke periode. . Uitstekend

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

***

  • Aanbevelen Ja
10

SCORE 10

Snelle en accurate levering

  • Aanbevelen Ja
8

SCORE 8

Super

  • Aanbevelen Ja
2

SCORE 2

Printer zegt dat de cartridge niet goed is.Daarom stuur ik hem weer om. GR> *** Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u problemen heeft met de cartridge. Onze klantenservice neemt vandaag contact met u op. Met vriendelijke groeten, Het INKT.nl team

  • Aanbevelen Nee
10

SCORE 10

goed, en snel geleverd ben er hayek blij mee

  • Aanbevelen Ja
10

-

-

  • Aanbevelen Ja
  • Lieferung
  • Ware
10

-

Mooie lampen en vlotte levering

  • Aanbevelen Ja
10

-

Mooie lampen en vlotte levering

  • Aanbevelen Ja
10

-

Mooie lampen en vlotte levering

  • Aanbevelen Ja
8

SCORE 8

alles is goed.

  • Aanbevelen Ja
10

Score 10

Alles prima abgelaufen

  • Aanbevelen Ja
2

SCORE 2

De zwarte toner die ik heb gekocht heeft max 10 pagina's echt zwart gedrukt, ik heb contact opgenomen via Facebook met foto bewijs maar hoor niets terug. Misschien heb ik gewoon pech wat de toner betreft, maar of ik daarop gok de volgende keer dat ik iets nodig hebt ivm de service dat is nog maar de vraag...?

  • Aanbevelen Nee
10

SCORE 10

Beste het pakje pakje is goed bezorg door postnl bedank graag tot nog eens grt

  • Aanbevelen Ja

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours