Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Veel keuze uit mooie deurstickers, de levering was ook keurig (top ingepakt) en het aanbrengen op de deur was wel een klusje, maar het was fijn dat er wat extra ruimte was gegeven aan de opgegeven maat, zodat de sticker de deur mooi afdekt en je de kleine randjes gewoon weg kunt snijden. Overall een mooi product, zeker een aanrader.

• Aanbevelen Ja

Veel tevreden super blij mee...

• Aanbevelen Ja

De deursticker is goed op de deur gekomen. De deursticker moest ook 1 cm om het het hoekje van de deurstijl geplakt worden. Een stukje van ongeveer 50 cm lengte, liet los. Ik heb er schilders plakband op geplakt om het tegen de deur aan te houden, gedurende een weekend lang. Daarna liet het nog een keer los en heb ik de actie met het schilders plakband herhaald. De deursticker zit nu goed vast en ik ben er heel blij mee. Jullie website is duidelijk en overzichtelijk, de manier van bestellen is gemakkelijk en de communicatie over de levering was ook duidelijk. Bedankt!

• Aanbevelen Ja

Ik vind de proefdruk zeker een goede stap in het proces, op deze manier kan je uiteindelijk precies de print hebben die je wenst. we zijn mede daarom blij met het resultaat

snel geleverd, mooi product

• Aanbevelen Ja

Goed materiaal. Behangen is goed gelukt.

• Aanbevelen Ja

De afbeelding van het fotobehang is van een afstand heel gaaf en het behang zelf is ook vrij dik dat is top! Ook is het snel geleverd. Wat jammer is is dat er vieze zwarte vingers op 2rollen van het behang zitten die ik er nog niet goed af heb gekregen. Ook komen de lijnen van de brandweerwagen niet helemaal goed uit. Als de lijnen bovenaan recht zitten komen ze in het midden of onder niet overeen en zitten ze net iets boven of onder de lijn. Van een afstand valt dit niet op dus mijn zoontje zal het vast niet opvallen maar het is wel goed om te weten als je het koopt of aan het behangen bent. Ook is het goed om te weten dat je echt alleen de maat van de muur op moet geven als je besteld niet zelf alvast extra centimeters berekenen. Dit had ik wel gedaan en toen kwam de afbeelding niet goed uit. Dit tijdens de proefdruk aangegeven en toen werd moeiteloos de muurmaat + hun 5cm aangehouden met het maken van het fotobehang. Het teveel betaalde bedrag heb ik niet terug gekregen.

• Aanbevelen Ja

Zeer duidelijke site en snelle levering. Prettig is dat er een voorbeeld wordt gestuurd voordat de bestelling wordt afgehandeld.

• Aanbevelen Ja

Mooi behang valt wel donkerder uit dan op foto. Goede levering.

• Aanbevelen Ja

alles was heel netjes ingepakt en verzorgd

• Aanbevelen Ja

We hadden eerste een geheel nieuwe deur bedacht, kosten 7 x meer als met jullie product en resultaat prachtig. Snel, simpel en goed. Goede service, goede levering en mooie kwaliteit!

• Aanbevelen Ja

ik ben zeer tevreden met het product wat ik heb besteld. 1 nadeel het kan niet meer retour als het niet past. het product zelf is zeer goed gemaakt.

• Aanbevelen Ja

Mooi rolgordijn, snel geleverd.

Snelle levering. Goede producten

• Aanbevelen Ja

Bestelling is netjes op tijd geleverd. Om de foto goed op de deur te plakken heb ik speciaal hulpmiddel om het glad te strijken op de deur via jullie erbij besteld. Helaas door dit hulpmiddel ontstaan er krassen op de foto en dat is jammer en eigenlijk sonde.

• Aanbevelen Ja

Prima service, mooie kwaliteit duidelijke beschrijving. Het Resultaat mag er zeker zijn!

• Aanbevelen Ja

Inmiddels al 6 deurstickers besteld, ontvangen en geplakt. Mooie, stevige kwaliteit stickers. Deuren zijn meteen een wereld van verschil. Een echte aanrader.

• Aanbevelen Ja

Super kwaliteit en wat je ziet word ook geleverd ❤

• Aanbevelen Ja

De levertijd vond ik wat lang duren verder alles top geregeld

• Aanbevelen Ja

Super mooie rolgordijn met Alfred Gockel print. Lichtdoorlatend gekozen en ze zijn schitterend als de zon er van achter door komt. Kon de gaten van de vorige rolgordijnen gebruiken, dus hing binnen 5 minuten voor het raam!

• Aanbevelen Ja

Wederom hebben we gekozen voor fotobehang van YouPri! Snelle bevestiging en proefdruk via de mail en het leveren van een super kwaliteit!

Fantastisch mooie lamp.

• Aanbevelen Ja

Supersnelle levering, hartstikke mooie kwaliteit en absoluut de goedkoopste!

• Aanbevelen Ja

De verpakking waarmee de lampenkap wordt verzonden beschermt de kap tijdens transport onvoldoende: de kap had deuken. Verder zat er een vlek op de kap, waarschijnlijk door de lijm(resten). De verpakking die wij gebruiken is juist heel stevig. De lampenkap is gewikkeld in bubbeltjes folie en wij gebruiken dubbelwandige dozen, die extra stevig zijn. De klant heeft de lampenkap gehouden en opgehangen.

• Aanbevelen Nee

Prima service! Goed contact kunnen leggen toen ik nog een vraag had, vriendelijk geholpen��