Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 10

Goede service,\nProduct goed verpakt,\nSnel geleverd

SCORE 10

Heel tevreden met mijn product, precies zoals beschreven. Snelle levering, gewoon 👍🏻👍🏻

Snel verzonden. Met afterpay achteraf betaald. Helemaal prima 👍🏻

SCORE 10

Helemaal tevreden! Snelle en nette afhandeling!

SCORE 8

Blij met iedere bestelling via Fonq , het word altijd snel geleverd en nog nooit iets mee gemaakt waarvan het product beschadigd is

SCORE 10

Alles op tijd afgeleverd en netjes ook!! Heb zeker geen min punten voor deze site! Was de eerste keer dat ik er had besteld. En gelijk ook super service! Ga der zeker weer op bestellen

SCORE 8

Makkelijk besteld. Snel maar ook zonder beschadigingen geleverd. Iets waar we bij anderen zeer regelmatig tegenaan liepen. Mooie en goede kwaliteit. We zijn heel blij met de snelle en complete afhandeling van onze bestelling. Niet de goedkoopste maar kwaliteit boven kwantiteit, kom je toch verder mee. Wij komen nog eens terug.

SCORE 10

Super goede service. Onze bestelling kwam niet aan zoals het moest en is super goed opgelost door Fonq!

SCORE 10

Leuke producten, groot assortiment veel keus.\nSnelle levering na bestelling.\n\n

SCORE 10

Mooi en veelzijdig assortiment. Spullen worden snel en goed ingepakt verstuurd

Handig en compact

SCORE 10

Zeer snelle levering en goed verzien van informatie. Zeer betrouwbare webshop.

SCORE 10

Mijn bestelling is heel snel en en netjes thuisbezorgt, helemaal TOP

SCORE 10

Dag na bestellen al in huis. Zeer snelle service dus.

SCORE 10

Snelle bestelling in kunnen plaatsten. Fijne website

SCORE 10

Alles is correct prijs/kwaliteit,kleur,maten absoluut geen klachten,heel blij mee

SCORE 10

Heel simpel: Het klopte gewoon allemaal!

SCORE 10

Prima service zoals gewoonlijk voor de scherpste prijs.

SCORE 10

De weegschaal werd netjes en snel geleverd

*****\n

SCORE 10

Goede service. Makkelijke website en snelle bezorging.

SCORE 10

Altijd tevreden met FonQ. Leuke spullen voor een goede prijs die snel geleverd worden. Alles wat je vraagt van een webshop!

SCORE 10

Levering als beloofd. 2e artikel die ter vergelijk was besteld direct geretourneerd zonder enkel probleem. Als ik weer iets nodig heb zoek ik zeker eerst op Fonq😃

SCORE 10

Heel tevreden met de service van fonq! Mooi aanbod, scherpe prijzen en super snel in huis!