Company

Location: Den Haag
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0853030954

Saint Basics is the greenest basics brand from the Netherlands. We produce stylish eco shirts, boxershorts, hipsters, thongs and briefs for men and women. Our products are made from the softest organic cotton and innovative eucalyptus fabric (Tencel). Absolutely free from child labour, sweatshops and pesticides, naturally.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Saintbasics.com

Eric
holland

Published on: 12/12/2018

Positive
Snelle levering erg goede comfort en pasvorm

Robin
Nederland

Published on: 03/12/2018

Positive
Mooie producten, goede vlotte levering
Suggestions
Tip Het kaartje-karton van het product-hemd-slip. zou leuk en makkelijk zijn als daar de wasvoorschriften van het product opstaan.
Customer

Published on: 30/11/2018

Positive
Jullie klantenservice is echt top!

Kim
Asse

Published on: 29/11/2018

Positive
Supersnel geleverd. lekker handig dat het gewoon in de brievenbus geleverd wordt als je niet thuis bent! en de onderbroeken zitten superfijn!

Ine
Kessel Lo

Published on: 28/11/2018

Great customer service!

Iris
Nijmegen

Published on: 27/11/2018

Positive
Het zegt genoeg als ik opmerk dat ik al jaren alleen Saintbasics draag !!!

Anton

Published on: 26/11/2018

Positive
Levering volgens afspraak van heerlijk zacht materiaal
Suggestions
Ik zou het geweldig vinden als jullie het assortiment zouden uitbreiden met een BH-hemdje; met een elastische band onder de buste ter ondersteuning. Die zijn slecht (betaalbaar) verkrijgbaar voor mensen met een overgevoelige huid, zoals ik.
Comment
Hallo Yvette, dankjewel voor je suggestie. Ik heb het op de verlanglijst genoteerd en neem het mee bij het bespreken van de collectie.
Hartelijke groet, Anita
Saint Basics
Yvette

Published on: 18/11/2018

Positive
Aan de levensloop van onderbroeken komt ook een eind, dus het was tijd voor een paar nieuwe. Ik wilde gaan voor duurzaam en kwam uit bij Saintbasic. De onderbroekjes zitten heerlijk, fijne stof en sluiten goed aan. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Pauline

Published on: 15/11/2018

Positive
Ik ben heel erg blij met Saint Basics. Niet alleen met de producten zelf - fijne stof, goed gemaakt, gaat lang mee, goede pasvorm, duurzaam geproduceerd -, maar ook met de service van de Saint Basics medewerkers. Ze sturen alles heel snel op en reageren heel snel en adequaat en vriendelijk op mails en vragen. Ik had eerst een verkeerde maat besteld, dat kon ik zonder problemen ruilen, toen had ik me vergist in het model en ook dat was geen probleem om te ruilen. Dus ik heb een mooie set Saint basics in huis. En, de pakjes worden ook duurzaam verstuurd in duurzame verpakking, gewoon brievenbuspost, geen gedoe. Wat wil je nou nog meer? Ik iig niet.
Suggestions
Geen. Misschien wat andere kleuren en designs in ondergoed, maar dat komt er al aan, meen ik.
flore
Nijmegen