Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 020-6128701

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Sandalenshop.nl

Reviews

Published on: 21/08/2018

Geen!!!!!
Suggestions
Ik heb nog steeds mijn pakje niet. Vorige week woensdag besteld. Maandag gebeld. Men kon niet zeggen waar het pakje was. Ik zou worden teruggebeld. Niet gebeurd. Woensdag weer gebeld; er werd beloofd het bij een andere parcelshop te bezorgen. Vandaag weer 2 x gebeld. Er was iets fout gegaan weet nog steeds niet waar en wanneer het pakje komt.
Elisabeth
De meern

Published on: 17/08/2018

Suggestions
2 x niet leveren van schoenen die nog steeds op de site staan. Na betaling bericht: geen levering mogelijk. Vanaf 03-04-2018 met uw bedrijf in de weer om mijn geld retour te ontvangen. Vandaag 02-08-2018 nog steeds geen geld retour na meermaals mailen, bellen en een brief naar Duitsland waar de administratie zit. Zeer slechte klacht afhandeling met steeds dezelfde boodschap... we zoeken het uit.
Mirjam
Maarssen

Published on: 17/08/2018

Kan niks verzinnen
Suggestions
Pakketje afleveren op adres en niet bij buren die nooit thuis zijn. Heb uiteindelijk na een volle week mijn pakketje kunnen bemachtigen. Ga niet zo snel meer hier bestellen.

Published on: 14/08/2018

Vrij snelle toezending
Goed verpakt
Suggestions
Bij retourzending zei de man van de winkel waar ik het pakket kon brengen geen bevestiging van ontvangst te kunnen geven als ik geen retourformulier bij me had waarop hij een stempel kon zetten. Dat stond niet in de retourinstructies, dus ik had zo'n formulier niet bij me.

Ook werd er niet duidelijk gecommuniceerd na de retourzending over de toezending van de gevraagde grotere maat.
Margot
Den Haag

Published on: 11/08/2018

Positive
goede service en snelle afhandeling van een retour
geen

Stoutenburg

Published on: 06/08/2018

Published on: 05/08/2018

Suggestions
Slippers zijn ongelijk moet bij zon kwalitatief hoogstaand product opvallen vooraf dus geretourneerd
Binnekamp
Dongen