Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: (+31) 647484046

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Stinngo
Filter reviews on the amount of stars for reviews within the last 12 months
100% (8)

Reviews

Positive
Simple, easy and friendly to use and very helpful for bookings. If arise a problem, you get helped immediately.

Martin
Jordaan Guest room

Published on: 04/06/2018

very good product

ronald
amsterdam

Published on: 06/11/2017

Positive
Ik ben absoluut tevreden met de website en het reserveringssysteem van Stinggo. Beiden zijn zeer overzichtelijk en bieden degelijke administratieve houvast. Vragen worden altijd snel en naar tevredenheid beantwoord.
Above Water

Published on: 18/09/2017

Positive
Ik ben erg blij met mijn eigen website via Stinngo. Heel gemakkelijk zelf vorm te geven en veranderingen door te voeren. Als ik toch hulp nodig heb dan is dit met één mailtje naar de helpdesk vaak snel geregeld. Ik hoop lang gebruik te kunnen maken van Stinngo. Bedankt!

Jan Zijlstra
B&B 'Het Vogelhuis' Leiden

Published on: 30/08/2017

Positive
Een jaar geleden ben ik mijn BnB Foreste in Berg en Dal gestart en heb daarbij voor het maken van de website gebruik gemaakt van de service die Stinngo biedt.
Zowel bij het ontwerpen van de website als ook het gebruik van de reservationmanager ervaar ik de gebruiksvriendelijkheid van de site.
Bij vragen werd ik ook snel en vriendelijk geholpen.
Prima service!
Geen.
Frans
BnB Foreste Berg en Dal

Published on: 28/08/2017

Positive
Sinds ik begin 2014 deze b&b overnam werk ik met Stinngo, en tot meer dan volle tevredenheid. Ik heb zeker in het begin erg veel hulp en advies gekregen van Hugo en nog steeds als ik een technisch probleem heb of gewoon een vraag over b&b zaken, krijg ik altijd verbazingwekkend snel een zeer goede reactie, waar ik mee uit de voeten kan. Ook met het geduld waarmee mijn soms wat naïeve computervragen beantwoord worden, ben ik erg blij. Ik vind de Stinngo site erg gebruiksvriendelijk en efficient en zeker niet duur en hoop er nog lang gebruik van te mogen maken!

Cynthia Mertens - The Vanguard Boutique Bed&Best Breakfast

Published on: 18/08/2017

Positive
Wij gebruiken deze site al zeker 5 jaar en tot volle tevredenheid! Zeer adequaat en prettig overzichtelijk! Wij bevelen het zeker aan aan bedrijven die daar behoefte aan hebben.

Maruca Beek & Tanja de Vries van Colourful Bed and Breakfast

Published on: 08/08/2017

Positive
We have used Stinngo a few years to full satisfaction. Simple set-up, easy to use.

j.raijmakers

Published on: 26/06/2017

Positive
Een prima tool om de website voor onze B&B op te zetten. Ook de reserveringskalender werkt perfect. Snelle feedback op ingezonden vragen, prima support. Ik kan iedereen Stinngo van harte aanbevelen.

B&B Heerlijk

Published on: 05/06/2017

Positive
Al jaren gebruik ik kalender app op mijn iPhone en iPad. En ik ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid.
Alleen werkte de app op mijn iPad plotseling niet goed meer.
Na overleg met Hugo bleek dat mijn iPad een update nodig had. Met hulp van mijn zoon is dat gisteren gelukt en ben ik superblij. Bedankt voor het meedenken.

Waddenhoes Gastenverblijven
Pieterburen