Company

State: West-Vlaanderen
Country: Belgium
Phone/Email: 050 / 407 910

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Tadaaz.be
1% (22)
1% (16)

Reviews

Suggestions
Kleuren waren te donker, nochtans foto’s van prima kwaliteit. Jammer genoeg te laat om te laten herdrukken. Kreeg kortingscode van 15% op volgende bestelling, beetje belachelijk. Goedkopere foto’s bij andere firma waren stukken beter van kleur.
Veerle
Torhout

Published on: 09/06/2019

Pluspunten

Torhout
26/05/2019

Aanbeveling: no

Suggestions
Vérifier la commande. J'avais demandé un cordon vert et j'ai eu un blanc. La boîte contenant les bijoux était abîmée et je n'ai pas été avertie de la livraison de mon colis.
J'ai failli ne pas l'avoir pour l'occasion.
Bonjour,
Nous avons vous contacté par e-mail.
Cordialement,
Michelle
Sprimont

Published on: 29/05/2019

Suggestions
Jammer genoeg gaf de tool niet aan dat mijn foto te bleek was. Ik vind dat er een verschil is tussen het resultaat en wat ik op mijn scherm zag.

17 kaartjes mislukt aan ongeveer €2 per stuk is een pijnlijke zaak.

Met vriendelijke groetjes,
vincentdelphine@hotmail.com
Eke

Published on: 21/05/2019

Suggestions
Er was een drukfout in onze bedankkaartjes en dan krijg je als antwoord dat is je eigen fout dus doe het maar weg let tippex en bestel nieuwe. Sorry maar dit vind ik geen service

Met vriendelijke groeten,
Evi
Olmen

Published on: 08/05/2019

Suggestions
Zeer jammer dat een rechtstaande kaart niet altijd liggend beschikbaar is.
Doordat ik de foto's moest draaien stond de achterkant verkeerd. ZEER jammer, vooral aangezien de kaarten zo duur waren.
Op mijn uitnodigingen (bloemetjesmotief)was er ook een witte strook te zien (op het afdrukvoorbeeld was dit niet te zien).
Bij een verkeerde druk kreeg ik bij SMARTPHOTO altijd kosteloos het juiste toegestuurd. Dit is bij jullie niet het geval. Zeer jammer!
Hallo,

Bedankt voor jouw feedback.

Met vriendelijke groeten,
Staelens Sabrina
Poelkapelle

Published on: 08/05/2019

Pluspunten
Zeer jammer dat een rechtstaande kaart niet altijd liggend beschikbaar is.
Eigenlijk niet tevreden!
Ook stond er een witte rand (die niet op het voorbeeld stond) op de uitnodiging (ik heb nog zelf moeten bijknippen)
Foto stond niet in het midden....

Poelkapelle
24/04/2019

Aanbeveling: no

Heel Mooie kaart
Enveloppen bij kaart!!!
Website die niet vastloopt!
En kaarten bij echte prijs van begin weergeven en niet als in winkelmand is ineens 3 keer duurder.
Met vriendelijke groetjes,
Ans

Published on: 28/04/2019

Niets
Suggestions
Het pakketje is NOOIT toegekomen. Er is mij beloofd ten laatste donderdag 28/03/2019 het pakketje terug te ontvangen zodat ik de uitnodigingen tijdig kon versturen voor mijn zoon zijn verjaardag. Tot op heden nog steeds GEEN kaartjes en GEEN geld op mijn rekening terug gestort !
Hallo,

We hebben contact met jou opgenomen via jouw mailadres.

Vriendelijke groetjes,
Pranvera Xhemajli
Oostende

Published on: 13/04/2019

Suggestions
Schande !! Ik bestel kaartjes en krijg het een week na de geboorte van mijn kindje !
Beste Kiani

Bedankt voor jouw reactie.
Wij hebben jou ondertussen persoonlijk gecontacteerd. Wij hebben het pakje op tijd verzonden, maar helaas heeft Bpost er langer over gedaan om dit tot bij jou te krijgen.

Laat gerust iets weten indien je verdere vragen zou hebben. (hello@tadaaz.be)

We helpen je met plezier verder!
Het Tadaaz Team
Kiani
Edegem

Published on: 29/01/2019

Suggestions
Les cartes de remerciement commandées n'ont pas été coupées droites: les marges blanches autour des photos sur les côtés de la carte sont donc inégales, et cela donne une impression brouillon.
Sophie
Berloz

Published on: 24/01/2019

Suggestions
Bestelling nog steeds niet ontvangen, misschien heb ik m'n kerstkaartjes tegen Pasen...
Sofie
Kortrijk