Company

State: West-Vlaanderen
Country: Belgium
Phone/Email: 050 / 407 910

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Tadaaz.be
1% (23)
1% (18)

Reviews

Suggestions
Le site!!!! Il est lent! Ce qui rend la création longue et très pénible!
Les informations reçues lors de questions ne sont pas toujours rapide.
Comment
Bonjour, Quel appareil avez-vous utilisé ? Notre site fonctionne pour le moment le plus rapide avec un ordinateur utilisant le navigateur Google Chrome.
Cordialement, Tadaaz

Published on: 30/03/2019

Positive
Dubbel zo duur als smartphoto, en de kwaliteit is de helft minder. Volgende keer terug bij smartphoto!
Kwaliteit, prijs tov concurrenten

Published on: 05/01/2019

Positive
Proefdruk snel in de brievenbus
Suggestions
Op de proefdruk stond het logo van Make a wish wel.
Op de definitieve versie niet meer.
Dit is uitermate jammer en we hopen dat het geld wél effectief naar Make a Wish is gegaan.
Herdruk wensen we niet owv de ecologische implicatie: anders is de helft van de kaartjes voor de vuilbak en dus pure verspilling.
Klaas
Halle

Published on: 03/01/2019

Zeer belabberde kwaliteit.
Speciaal foto’s laten maken in HQ, maar deze gaan compleet verloren door de zeer slechte kwaliteit van het printen.
Je kan zelfs de pixels tellen!
Joeri
Schoten

Published on: 02/01/2019

Mooi product
Suggestions
Geen mail gehad dat bestelling klaar was en kon afgehaald worden!

Published on: 14/11/2018

Goede kwaliteit . Mooie kaartjes
Suggestions
Ik baal ervan dat deze week er super mooie ontwerpen voor de kerstkaarten zijn bijgekomen . Ik heb op tijd besteld om de drukte voor te zijn en nu zijn er nog mooiere ontwerpen en dat vind ik niet leuk . Toch wat teleurgesteld :(
De hondt sandy
Reet

Published on: 12/11/2018

Positive
Cartes magnifiques prix raisonnables. Expédition rapide.
Suggestions
Lorsque livraison à l’hôpital être sur que la personne a qui vous donnez le colis le redistribuera correctement !!! Nous n’avons pas reçu notre coli à temps et n’avons pas pu distribuer nos dragées à l’hôpital alors que nous nous étions organisés pour !!! Nous avons été fortement déçus ! De plus qu’il n’y a pas de geste commercial pour rattraper certes grosse erreur.
Par ailleurs si je puis suggérer une amélioration ce serait au niveau du programme pour configurer la carte. Celui ci n’est pas très pratique et propose peu d’images a ajouter.

Bien à vous
Comment
Bonjour Catherine,

La livraison dans l'hôpital contient toujours le risque que le paquet sera livré au mauvais service. Les services de transport sont souvent hésitants de le faire. Ils ne veulent pas traverser l'immeuble pour trouver le département Maternité. Souvent, le paquet est livré aux réception général. Parce que nous tenons à donner un service impeccable, nous avons réimprimé votre commande gratuitement.

Vous pouvez toujours nous contacter, si vous voulez plus d’information.
Catherine
Schaerbeek

Published on: 10/10/2018

Resultaat is mooi.
Suggestions
Op 10 mei bestelling doorgegeven. Pas op dinsdag 22 mei ontvangen en dit na telefonisch contact. Belofte qua levertijd wordt niet in praktijk omgezet. Jammer en vooral dan met uitnodigingen.
Olivier
Staden

Published on: 07/06/2018

Mooie ontwerpen
Geen gebruiksvriendelijk programma.
Ik heb meermaals mijn kaartje vanaf nul opnieuw moeten ontwerpen omdat het programma mijn aanpassingen niet opsloeg. Ik vond het een heel frustrerend programma om mee te werken.

Published on: 30/05/2018

Correcte levering
Suggestions
Veel te omslachtig bij het maken van onze kaart stond de tekst niet horizontaal maar verticaal dit kan beter
Hans
Diest