Company

State: West-Vlaanderen
Country: Belgium
Phone/Email: 050 / 407 910

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Tadaaz.be
1% (22)

Reviews

Snelle levering-mooie druk
Suggestions
De recto bedrukking staat op zijn kop. Zou leuk zijn mocht er meegedacht worden als de klant het niet correct opstelde.
Customer

Published on: 12/12/2018

Veel keuze
Makkelijk in gebruik
Suggestions
Zag na mijn bestelling dat er een foutje geslopen was in mijn tekst op de achterkant van mijn kaartje. Jammer genoeg is er niet de mogelijkheid om deze fout te wijzigen of om de bestelling opnieuw te plaatsen (websites zoals smartfoto bieden deze dienst wel aan, jammer dat Tadaaz dit niet heeft want ik maak veel gebruik van de diensten van Tadaaz)
Latoya
Denderhoutem

Published on: 10/12/2018

Positive
La carte est d'une belle finition, graphisme agréable et le choix des polices est parfait. La possibilité de personnaliser est un grand atout.
Suggestions
Le défaut, est sur le site, car on parle d'intérieur lors du choix pour une inscription personnalisée, du moins pour le modèle que j'ai choisi et pour tous les modèles, ce qui nous laisse croire que la carte peu s'ouvrir. Malheureusement, lors de la réception du colis on s'aperçoit que c'est une carte simple, avec un recto et un verso alors que l'on s'attend a une carte que l'on peut ouvrir.
Comment
Merci beaucoup pour le temps que vous avez pris pour évaluer nos produits.
Nous apprécions vos suggestions et avis.
En effet, dans la description de "carte de voeux éco et cerf", il n'est pas mentionné qu'il sagit d'une carte simple.
Nous travaillons très fort pour améliorer les descriptions de nos produits, afin que tout soit clair pour les clients.
Nous nous excusons pour la gêne et espérons que vous apprécierez vos cartes de Noël.
Si, à la prochaine commande, vous ne savez pas si les cartes ont la taille souhaitée, veuillez nous contacter par mail où téléphone!
Dany
Rebecq

Published on: 01/12/2018

Pluspunten
Le defaut, est sur le site, car on parle d'intérieur lors du choix pour une inscription personnalisée, ce qui nous laisse croire que la carte peu s'ouvrir. Malheureusement, lors de la reception du colis on s'aperçoit que c'est une carte simple, avec un recto et un verso alor que l'on s'attend a une carte que l'on peut ouvrir.

Rebecq
01/12/2018

Aanbeveling: yes

qualité de produit
carton de remerciement assorti au faire part de mariage au niveau du look and feel
Suggestions
les dimensions du carton n'étaient pas indiquées sur le site et vu que c'était la même collection que le faire part de mariage, nous avons pensé que c'était la même dimension, or ces cartons sont bien plus petits ce qui est dommage car d'une part la photo qui est dessus est moins visible, et d'autre part nous avions commandé les enveloppes qui du coup, sont bien trop grandes...
Jean Philippe
Chaumont Gistoux

Published on: 21/11/2018

Snelle levering, mooie kwaliteit
Suggestions
Paar dagen na bestelling korting actie in de mail ontvangen... best wel balen!
Vanessa
Wuustwezel

Published on: 16/11/2018

Mooie kwaliteit van placemats
Suggestions
Ik bestelde 2x gouden letter 1 en 2x gouden letter 8. Ik kreeg van elk 1 i.p.v. 2. Jammer
Martine Lezy
Rumbeke Roeselare

Published on: 14/11/2018

Mooi geboortekaartje
Suggestions
Levertijd was te lang. Kaartjes vrijdag namiddag besteld en donderdag pas ontvangen
Comment
Beste Nathalie,
We vinden het erg vervelend dat je lang hebt moeten wachten op de kaartjes. Zoals uitgebreid besproken met u via mail, duurt de productietijd van kaartjes met goudfolie altijd wat langer dan gewone kaartjes. Daarbovenop zullen kaartjes die na 14u 's middags besteld worden, pas de volgende werkdag gedrukt worden. Wij hebben uw kaartjes dinsdag kunnen verzenden, maar helaas liep uw bestelling met Bpost ook nog enige vertraging op. Het was helaas een samenloop van omstandigheden, maar wij vinden het heel fijn dat je het geboortekaartje mooi vond! :-)
Customer

Published on: 24/10/2018
Recommendation: No

Positive
Kaartjes beschreven zoals de foto
Suggestions
Leren de juiste hoeveelheid op te sturen we hadden 30 kaartjes, 30 covers besteld en 30 envelopes er kwamen 30 kaartjes 29 covers en 29 envelopes toe
Buromac
Brugge

Published on: 24/10/2018

Suggestions
Als het kaartje gemaakt is, een DUIDELIJK zichtbare knop om het kaartje te zien zoals het werkelijk wordt uitgeprint.
Ik heb dit niet gezien en mijn kerstkaartjes werden afgedrukt met een tekening recht op een foto. Jammer !
VAN DAELE
NOKERE

Published on: 22/10/2018

Positive
De look en feel van de vlaglijnen en de onderleggers. Echt zeer mooi en goede kwaliteit!
Suggestions
De tool om de vlaglijn aan te maken.....vreselijk! Is verschillende keren geblokkeerd, moeten herbeginnen soms zelfs zonder al gedane werk te kunnen opslaan. Je ziet niet wat voor- of achterkant is van een vlagje, je kunt geen opmaak copiëren van het ene vlagje naar het volgende, je moet telkens opnieuw beginnen. Je ziet ook nooit de vlagjes naast elkaar zodat je niet weet of een zelfde deco-elementje op gelijke hoogte staat bij elk vlagje,... Je moet heel veel geduld hebben als je iets aangepast wil maken.
Annelies
Gavere