Company

State: West-Vlaanderen
Country: Belgium
Phone/Email: 050 / 407 910

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Tadaaz.be
1% (23)
1% (18)

Reviews

Positive
Mooi ontwerp, snelle levering.
Suggestions
Jammer dat er geen enveloppen bij de kaartjes zitten.
Kim
Bazel

Zeer mooie kaart
Enveloppen bij de kaartjes
Comment
Hallo,Dankjewel voor jouw feedback! Wij hebben er bewust voor gekozen om kaarten en enveloppen apart aan te bieden. Zo kan je immers vrij kiezen welke enveloppe er het best bij jouw Tadaaz-kaart past. Uiteraard laten we je niet geheel aan je lot over! Wij zullen je telkens één of meerdere bijpassende enveloppe(n) voorstellen (dit kan je vinden bij de rubriek \'gerelateerde producten\'). Normaal gezien verschijnt er ook een pop-up van enveloppen tijdens het bestelproces. Groetjes, Het Tadaaz Team
Els De Zitter
Berlaar

Positive
mooie voorstellen en goede kwaliteit
snelheid website
uploaden
bewerken
alles qua gebruiksgemak website
Comment
Hallo, dankjewel voor jouw feedback. Mag ik vragen via welk toestel je werkte? Momenteel werkt onze site het beste wanneer je ons vanop een computer, via Google Chrome bezoekt. Met vriendelijke groetjes, Het Tadaaz Team
tamara
LEERBEEK BELGIE

Suggestions
We hadden in onze bestelling 3 uitnodigingen van een ander persoon. Dus wij hadden 3 uitnodigingen te weinig en de andere persoon had er ook 3 te weinig.
Hallo,
Dankjewel voor jouw feedback!
We hebben contact met jou opgenomen via jouw mailadres
Nele
Gullegem

Positive
Très bon délai de livraison, beaux designs
Suggestions
Détails parfois pas très clairs (impression de dorure sur le site alors que simple impression couleur en réalité), impression d'une invitation d'une certaine taille sur le site et beaucoup plus petit en réalité !
Bonjour,

Nous avons vous contacté par e-mail.

Cordialement,
Amélie
Boussoit

Published on: 16/04/2019

creativiteit
traagheid vd tool
delen vd ontwerpen
Hallo,
Dankjewel voor jouw feedback!
We hebben contact met jou opgenomen via jouw mailadres
Customer

Published on: 15/04/2019

Snelle levering, gebruiksvriendelijke site
Suggestions
Uitnodiging ziet er in het echt anders uit dan op site. Letters zijn te licht van kleur
Hallo,

Dankjewel voor jouw reactie!
We hebben contact met jou opgenomen via jouw mailadres.

Liesbeth
Oudenburg

Published on: 13/04/2019
Recommendation: No

Positive
Mooi design, vlotte levering, makkelijke site,...
Suggestions
Jammer dat er geen keuze uit het soort papier/karton gemaakt kan worden. We stelden de vraag maar deze was negatief, jammer,...
Hallo,

Dankjewel voor jouw feedback.
Helaas kon de papiersoort van jouw kaartje niet worden aangepast.
Alle papiersoorten werden per design vastgelegd door ons ontwerpteam om een zo mooi mogelijk resultaat te creëren.

Met vriendelijke groeten,
Sofie
Bulskamp

Published on: 11/04/2019

Suggestions
Het beeld op scherm is niet altijd duidelijk in vergelijking met de print die we nadien ontvangen
Customer

Published on: 06/04/2019

Joli
Suggestions
Correction d'orthographe à faire! Une erreur de frappe m a coûté cher
Comment
Merci pour votre réaction ! Malheureusement il est impossible pour nous de lire chaque création avant de l’imprimer. Notre processus fonctionne automatiquement pour garantir une livraison rapide. C’est pourquoi nous offrons la possibilité de commander un échantillon . https://tadaaz.be/fr/faq/comment-commander-un-echantillon

Cordialement, L’équipe Tadaaz
Denise