Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0045 89870342

VidaXL er en international online forhandler, hvor du kan finde alt, hvad du behøver til dit hjem, have, garage og gør- det-selv projekter. Vores koncept er baseret på at tilbyde en bred vifte af produkter, der gør det muligt for ”folk at købe god kvalitet til billige penge”.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.dk

Natthaporn
Danmark

Published on: 13/06/2019

Positive
Meget stor tilfredshed med det leverede i holder hvad i lovede med lev.tid.

m.v.h
Ina Birch.

Ina Birch
Tune

Published on: 12/06/2019

Nemt, Billigt, Hurtigt!
Suggestions
køb en banjo, det er et fantastisk instrument og nemt at transportere hvis du skal til rørvig eller sådan noget :)
ronnie
stationsbakken 24

Published on: 12/06/2019

Positive
Hurtig levering, kæmpe udvalg, gode priser.
Ingen
Birger
Augustenborg

Published on: 11/06/2019

Suggestions
Bestilte en havedør som skulle leveres 08/05 og idag er det 27/05.

Jeg har stadig ikke modtaget havedøren, men jeg har modtaget 3 stk. lamper som også blev bestilt samtidig med døren.

En havedør til næsten 800kr er væk på næsten 30 kg.

Jeg har ringet til postnord som siger pakken er væk, og i skal sende en ny.

Men i er ikke til at få kontakt til.
Hej,
Vi beklager, at du ikke har modtaget din havedør. Vi kan desværre ikke finde din ordre på din mailadresse og vi har derfor sendt dig en mail, for at få mere information og hjælpe dig. Vi ser frem til, at høre fra dig.

Mvh Team VidaXL
Ravza
Ålsgårde

Published on: 10/06/2019

Positive
Super god oplevelse. Penge blev først trukket fra min konto ved afsendelse af varen, og varen ankom som lovet, og lever 100% op til min forventning

Pia
Danmark

Published on: 10/06/2019

Customer

Published on: 07/06/2019

Positive
I ordered a chair on the 2nd May and im still waiting for it to be delivered. On their website it says 5days for delivery. I have written to them but as yet not heard a reply. Do not waste your money on this company.
Suggestions
Keep customers informed on delivery dates. Reply to emails.
Hej Abqueenan,
Vi er kede af, at din ordre er blevet forsinket. Vi kan se, at dette skyldes at pakken var gået tabt. Når dette sker, får vi ingen opdatering om det, da det betyder at mærkaten på pakken er gået i stykker eller faldet af, så vi ikke kan spore den tilbage til dig. Vi kan også se, at vi har hjulpet dig med problemet nu og bestilt en ny pakke til dig, som er på vej til dig.

Mvh Team VidaXL
April
Vrå

Published on: 06/06/2019

Suggestions
Jeg bestilte en vare d. 15/5-19 og blev under bestillingen oplyst, at jeg skulle modtage min vare indenfor 2-5 arbejdsdage.
Da jeg via trackand trace kunne se, at min pakke endnu ikke er afsendt d. 23/5-19 men pengene er trukket på min konto (ikke reserveret men trukket) ,kontaktede jeg kundeservice som sagde, at jeg ville få min vare indenfor 12 arbejdsdage men at varen færst var afsendt d. 22/5-19
Årsagen til den lange leveringstid var ifølge den meget ubehøvlede kundeservicemedatbejder, at jeg havde bestilt "meget"...
Hej Lise,
Vi beklager, at din bestilling kommer lidt senere end du havde forventet. Det sker sommetider, at lageret vælger at levere meget store ordrer på en palle, da det er bedre for dig som kunde at modtage én palle, end, som i dit tilfælde, 10 pakker, som bliver leveret forskudt. Vi er kede af, at du ikke blev informeret om dette på forhånd, Vi kan se, at du har modtaget pallen i dag. Vi vil dog gerne tilbyde dig en rabatkode for besværet. Kontakt venligst kundeservice for dette

Team VidaXL
Lise