Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0045 89870342

VidaXL er en international online forhandler, hvor du kan finde alt, hvad du behøver til dit hjem, have, garage og gør- det-selv projekter. Vores koncept er baseret på at tilbyde en bred vifte af produkter, der gør det muligt for ”folk at købe god kvalitet til billige penge”.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.dk

Wilhelm
Ebeltoft

Published on: 06/12/2018

Positive
I leverer varen hurtig og smertefrit, i føles som en troværdig side at handle på.
Suggestions
Forslag: i må gerne få et stører udvalg af Airbrush, Farver og tilbehør.
Hej Torben,

Tak for de mange stjerner. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til, at lave anmeldelsen.

Vi er glade for, at høre. at du er glad for vores hurtige leveringstid samt, at alt gik, som det skullle.

Vi takker for dit foreslag - den vil vi tage videre til vores produktafdeling!

Torben
Randers C

Published on: 06/12/2018

Positive
Stort udvalg, fordelagtige priser og super gode tilbud:-)
Det fungerer:-)
Hej Mai-Britt.

Tak for din gode anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at du synes godt om vores store udvalg til attraktive priser og er glad for vores tilbud.

Vi ser frem til, at have dig, som kunde igen og håber, at du har lyst til, at anbefale os til venner og familie :-)

Mai-Britt Hansen
Engtoften 2

Published on: 05/12/2018

Positive
Smukke produkter, hurtig levering og gode priser.
Suggestions
Søgefelterne kunne godt være lidt bedre.
Hej Linda,

Mange tak for din fine anmeldelse. Hvor dejligt, at høre, at du er tilfreds med vores produkter samt er glad for vores hurtige leveringstid og gode priser.

Vi er rigtig glade for, at have dig som kunde og vi håber, at du vil få glæde af dine varer i lang tid.

Linda
Herlev

Published on: 05/12/2018

Positive
bestilte order i fredags og kom idag
varen er perfekt og alt i skønneste orden

Hej Sophia,

Tusind tak for din feedback! Vi er meget glade for, at høre, at du synes at varen er perfekt samt at alt er i skønneste orden.

Vi håber, at du vil nyde og få stor glæde af vores produkter!

Sophia
Aalborg Øst

Published on: 04/12/2018

Positive
Har intet positivt at sige:(
Suggestions
Brugte varer med ridser, mærker og buler sælges som nye. Kundeservice og erstatningsvarer er utroligt ringe og det er helt urimeligt. Efter to måneder er mit problem stadig ikke løst!!!
Hej Nanett,

Jeg beklager, at du har modtaget en vare, som ikke lever på til dine forventninger samt at problemet endnu ikke er løst.

Vi er i fuld gang med, at arbejde på din sag. Du vil hører fra os snarest.

Vi takker for din forståelse.

Nanett

Published on: 22/11/2018

Customer

Published on: 15/11/2018

Suggestions
Jeg har placeret en ordre den 14/10. Samlet beløb 13,500 kr. som blev trukket fra min konto dagen efter jeg havde placeret min ordre. Idag den 22/10 kontakter jeg firmaet fordi jeg intet har hørt omkring levering. Får en tåbelig forklaring om, at der ikke kan laves palleforsendelser fra deres lager. Jeg kan dog få min penge tilbage -ja tak det er sku da selvsagt - men ingen kompensation. Undskyld ulejligheden. Handler ikke der igen.
Hej Mikkel,

Vi er kede af, at vi ikke kunne afsende din bestilling. På grund af ekstraordinært travlhed på vores lager, er det på nuværende tidspunkt ikke muligt for os, at afsende palleordre. Vores lager arbejder dog på højtryk for, atdette skal blive muligt igen.

Vi har derfor tilbagebetalt dig hele beløbet - Vi beklager ulejligheden.

Mikkel Vestergaard
Middelfart

Published on: 05/11/2018

Super positiv

Hej Frants,

Tak for de mange stjerne. Vi er meget glade for, at du havde en super positiv oplevelse med, at handle hos os.

Vi glæder os til, at byde dig velkommen igen!

FrantsChristensen
Anemonevænget 3 Hanstholm 7730

Published on: 24/10/2018

Suggestions
Kan på INGEN måde anbefale at man køber produkter fra vidalXL. Vi køber udendørs bur til dyr, der falder fra hinanden efter et par ugers brug, og det er yderligere utæt, så det regner ind. Vi reklamerer - og får at vide, at vi kan få 150,- tilbage for et bur til 1.500,-!! Vi accepterer ikke, ønsker fuld refundering. Smider buret ud og køber et nyt et andet sted - og nu er meldingen fra vidalXL kundeservice, at vi ikke kan få penge retur eller anden vare, fordi vi har smidt buret ud!!! Har aldrig før oplevet så ELENDIG service!!
Hej Selina,

Vi beklager selvfølgelig, at buret ikke lever op til dine forventninger. Vi vil dog gøre det meget klart, at du har købt en hønsebur, og derfor kan buret ikke anvendes til fx kaniner eller andre dyr, som i dit tilfælde.

Ifølge vores vilkår og betingelser, som du har accepteret, så skal vi altid have varen tilbage, medmindre andet er aftalt.

Vi kan derfor desværre ikke hjælpe dig med en ombytning eller refundering, da varen er bortskaffet uden, at dette var aftalt.

Mvh. Team vidaX
Selina