Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0045 89870342

VidaXL er en international online forhandler, hvor du kan finde alt, hvad du behøver til dit hjem, have, garage og gør- det-selv projekter. Vores koncept er baseret på at tilbyde en bred vifte af produkter, der gør det muligt for ”folk at købe god kvalitet til billige penge”.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.dk
11% (13)

Reviews

Ja vældig positivt
Suggestions
Jeg kunne ønske info om, hvornår en vare forventes på lager igen. Jeg havde bestilt og betalt for en Tavolino cubico NELSON, men den var ikke med. Jeg har fået refunderet beløbet, men er stadig interesseret i at købe denne vare.
Wanda
Ringkøbing

Published on: 20/02/2019

Positive
Lækre produkter til prisen.
Suggestions
Jeg kunne næsmest ikke få kontakt til en medarbejder
Comment
Hej og tak for anmeldelsen,

Hvor er det godt, at du synes, at vores produkter er lækre. Det er vi meget glade for, at høre!

Vi håner, at du bliver glad for dine køb hos os.

Customer

Published on: 13/02/2019

Positive
nemt at handle på nettet, og hurtig levering

Hej Henning,

Tak for anmeldelsen. V er rigtig glade for, at du synes, at det er nemt at handle på vores hjemmeside samt synes godt om vores hurtige leveringstid.

Vi håber, at du får glæde af din bestilling i meget lang tid.

Henning
skodsborgvej Klarup

Published on: 13/02/2019

Positive
Fandt med det samme det jeg søgte og fik det leveret få dage efter

Hej Anita,

Tak for din anmeldelse. Dejligt, at høre, at du fandt det du havde brug for og fik bestillingen leveret på bare få dage.

Vi håber, at du bliver super glad og tilfreds med varen!

Anita
Odinsvej 9 Koldby 7752 Snedsted

Published on: 30/01/2019

Positive
Alt er gået galt. lang leverings tid over 6 uger, manglende varer hvor VidaXL forventer at man selv tager fat i ekstern leverandør. Lorte virksomhed som ikke ligger i Danmark, men har dk domæne!

Hej Brian,

Vi er kede af, at du har oplevet problemer med din bestilling.

Jeg kan se, at vi har hjulpet dig med den vare, som er købt igennem os - den forsinkede vare er købt igennem et andet firma og vi har derfor ingen muligheder for, at hjælpe med denne, desværre.

Vi håber, at du kan få hjælp af den eksterne leverandør hurtigst muligt!

Brian
Danmark

Published on: 21/01/2019
Recommendation: No

Gert Christensen
Jenslev Gade 13, 4070 kirke Hyllinge

Published on: 18/01/2019

Positive
Overskuelig hjemmeside og gode priser.

Hej Chris,

Tak for din anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at synes godt om vores hjemmeside samt er glad for vores gode priser på vores produkter,

Vi ser frem til, at kunne byde dig velkommen, som kunde igen!

Chris
Nakskov

Published on: 16/01/2019

Positive
Mange skønne varer og til fornuftige priser
Suggestions
I skal levere til Bornholm, basta, Ellers er alt bare så fint
Hej Jørn!

Mange tak for den fine anmeldelse.

Vi er glade for, at du er tilfreds med vores varer og priser!

Det er selvfølgelig beklageligt, at vi ikke leverer til Bornholm - forhåbentlig er det noget vi vil kunne tilbyde i fremtiden!

Med venlig hilsen,
Team vidaXL
Jørn Svendsen
Boulevarden 6, 3730 Nexø

Published on: 09/01/2019

Positive
Jeg købte varenr. 43326 haveskur og fik tilsendt 5 pakker med forskelligt træ og desværre ingen samlevejledning samt søm og beslag. Jeg ringede til firmaet over to gange og begge gange talte jeg med behagelige mennesker i kundeservice som lovede at manglerne ville bliver eftersendt
Suggestions
Firmaet bør nok for at undgå utilfredse kunder forvisse sig om at alt bliver afsendt og har ingen problemer med at handle der igen
Hej Kurt,

Vi er rigtig kede af, at samlevejledningen ikke lå med i pakken. Du har helt ret i, at den burde have været der- Vi beklager fejlen!

Vi har derfor sendt den til dig via mail. Vi vil også gerne gøre dig opmærksom på, at du nemt og hurtigt kan downloade samlevejledningen, som en pdf-fil når du logger ind på din vidaXL profil.

Vi håber, at dette hjælper dig videre.

kurt
Esbjerg V

Published on: 06/01/2019
Recommendation: Yes

Pluspunten
Jeg købte varenr. 43326 haveskur og fik tilsendt 5 pakker med forskelligt træ og desværre ingen samlevejledning . Jeg skrev en mail og bad om en vejledning da det ellers ser håbløst ud at samle men har desværre ikke fået nogen respons. Nu har jeg desværre pakket det ud for at finde en vejledning ellers havde jeg sendt det hele retur
Det burde være obligatorisk ved sådanne forsendelser at der er vejledning ( selv IKEA har det)

Esbjerg V
23/12/2018

Aanbeveling: no

Billige priser
Forbedringer.
Kommunikation, levering,

Har bestilt 8 stole for 14 dage siden nu. intet nyt om dem trods i skrev levering op til 4 dage..

Bum bum....
Hej Nicklas,

Vi er utrolig kede af, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål endnu.

Som du formodentlig har fået at vide så har vi haft opstartsproblemer ved vores nye IT-system. Vi beklager meget, at dette gik udover din bestilling.

Det vi kan se er, at vi har nu afsendt 3 ud af 4 pakker, som bør blive leveret idag ifølge PostNords trackingsystem. Den sidste pakke har vi desværre ikke mulighed for, at spore, men vi vil vende tilbage snarest med en ny update snarest.

Nicklas
Danmark