Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0045 89870342

VidaXL er en international online forhandler, hvor du kan finde alt, hvad du behøver til dit hjem, have, garage og gør- det-selv projekter. Vores koncept er baseret på at tilbyde en bred vifte af produkter, der gør det muligt for ”folk at købe god kvalitet til billige penge”.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.dk
3% (3)
32% (33)

Reviews

Positive
God kvalitet. Godt emballeret.
Hurtig levering, efter kontakt med VidaXl.
Suggestions
Hurtigere behandling af indkomne ordrer.
Flemming
Nøddelunden 404

Published on: 06/12/2019

Hos Peter Kjær
Valby Langgade 30A

Published on: 27/11/2019

Suggestions
Kundeservice er helt til grin. Modtager en vare, hvor en del af den er i stykker, skriver til kundeservice, der beder mig om at oploade billeder af skaden på et link der ikke virker, sender også et andet link, der heller ikke virker, hvor de vil have, at jeg skal skrive nogle numre ned på den del der er i stykker - men disse omtalte numre figurerer ingen steder på hjemmesiden.
Herefter følger 14 mails frem og tilbage, hvor jeg bliver mere og mere frustreret, da det virker som en robot der svarer - jeg modtager de samme svar igen og igen, med forskellige navne som underskriver - samme links der ikke virker, og jeg kommer ingen steder.
Er vred og frustreret - og ærgerlig over, at jeg har handlet der - kan bestemt ikke anbefale andre at gøre det - det er ikke besværet værd, hvis noget ikke er i orden.
Man kommer vist aldrig videre.
Spændt på hvornår jeg modtager endnu en enslydende mail med links der ikke virker...
Hej Pernille,

Vi beklager at du har haft en dårlig købsoplevelse, det er bestemt ikke meningen. Det lader til der har været nogle misforståelser over mail og vi er kede af, at der ikke kom en afklaring på sagen tidligere.

Vi kan se, at den nye del er bestilt og er på vej til dig, den bør leveres indenfor 2-4 hverdage.

Pernille
Holbæk

Published on: 22/11/2019
Recommendation: No

Positive
Gode varer til fornuftig pris. Hurtig svar tilbage da jeg kontaktede kundeservice

Kære Gitte,

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores varer og service.

Mvh Team VidaXL
Gitte
Vejen

Published on: 20/11/2019

Positive
Hjemmeside let at blive ledt igennem de forskellige trin.
Rigtigt dejligt, at man kan bestemme hvilke dag varen kommer.
Fint med fragtfrit over en bestemt beløb.
Herligt at varen leveres lige til døren.

Kære Winnie,

Tak for din fine anmeldelse - vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med hjemmesiden og vores leveringstid- og service.

Mvh Team VidaXL
Winnie
Vordingborg

Published on: 20/11/2019

Positive
Det eneste der tangerer noget positivt at sige er da at kundeservicemedarbejderen er venlig.
Suggestions
Min kone og jeg købte et telt hos jer, til brug ved en større familiefødselsdag, vi satte det op 1½ døgn før, på en helt og aldeles vindstille dag og i rimeligt godt læ for vinden også.
Det nåede vel at stå omkring 12 timer før skidtet var væltet, lå på taget, med knækkede snore til pløkkerne og knækkede stænger som følge.
Vi står så en fredag, tidlig eftermiddag og skal finde en løsning, den eneste reelle løsning der er, er at få nogen til at komme og sætte et telt op, en merudgift på 3500 kr, fordi jeres billige bras ikke kan bruges udenfor. Følgende skriver i selv om det: "det er derfor særdeles praktisk til udendørsbrug", det er noget sludder, det kan ikke engang stå ude når der ingen vind er. Vi forventede ikke fantastisk kvalitet, men at det faktisk gik at anvende havde vi da regnet med.
Der må jeg ærligt tilstå at jeg havde forventet bedre kundeservice, end at man tilbyder en delvis refusion, på under 50% af teltets pris til at starte med, og skal snakkede med chefer og hvad har vi, for bare at komme op på 50% af prisen. Vi har haft en merudgift på 3500 kr pga jer, jeg ville ønske jeg havde læst alle jeres dårlige anmeldelser inden vi handlede hos jer.
I er i hvert fald ikke anbefalet til nogen andre herfra.
Thor
Danmark

Published on: 11/11/2019

Alt kørte
Ikke rigtigt
Kære Filip.

Tak for din fine anmeldelse.

Filip
Farum

Published on: 07/11/2019

Positive
hurtig bestilling levering som aftalt

Kære Bo.

Tak for din fine anmeldelse.

Bo
7430 Ikast Danmark

Published on: 06/11/2019

Positive
god service samt kunde behandling
det klare i godt selv
Kære Kaj.

Tak for din fine anmeldelse - vi er glade for, at du har været tilfreds med servicen.

Kaj
GILLELEJE

Published on: 01/11/2019
Recommendation: No

Positive
Fik hvad jeg bestilte, god behandling. Svær at nå på telefonen, hvis man vil ændre
Ændre jeres telefon kommunikation
Customer