Company

Website: www.vidaxl.dk
Adress: Mary Kingsleystraat 1
Zipcode: 5928 SK
Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0045 89870342

VidaXL er en international online forhandler, hvor du kan finde alt, hvad du behøver til dit hjem, have, garage og gør- det-selv projekter. Vores koncept er baseret på at tilbyde en bred vifte af produkter, der gør det muligt for ”folk at købe god kvalitet til billige penge”.

KiyOh principles:

  • All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines 
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.
  • Reviews with a score below 6 are visible 14 days after they have been submitted

vidaXL.dk
Total score
6.2
out of 10
Most recent review
89 days ago
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
93 reviews (12 months)
1799 reviews (total)
62386 views
69% recommends this company
Filter reviews on the amount of stars for reviews within the last 12 months
46% (43)
11% (10)
8% (7)
3% (3)
32% (30)

Reviews

1
Positive
 
Suggestions
Kundeservice er helt til grin. Modtager en vare, hvor en del af den er i stykker, skriver til kundeservice, der beder mig om at oploade billeder af skaden på et link der ikke virker, sender også et andet link, der heller ikke virker, hvor de vil have, at jeg skal skrive nogle numre ned på den del der er i stykker - men disse omtalte numre figurerer ingen steder på hjemmesiden.
Herefter følger 14 mails frem og tilbage, hvor jeg bliver mere og mere frustreret, da det virker som en robot der svarer - jeg modtager de samme svar igen og igen, med forskellige navne som underskriver - samme links der ikke virker, og jeg kommer ingen steder.
Er vred og frustreret - og ærgerlig over, at jeg har handlet der - kan bestemt ikke anbefale andre at gøre det - det er ikke besværet værd, hvis noget ikke er i orden.
Man kommer vist aldrig videre.
Spændt på hvornår jeg modtager endnu en enslydende mail med links der ikke virker...
Comment
Hej Pernille,

Vi beklager at du har haft en dårlig købsoplevelse, det er bestemt ikke meningen. Det lader til der har været nogle misforståelser over mail og vi er kede af, at der ikke kom en afklaring på sagen tidligere.

Vi kan se, at den nye del er bestilt og er på vej til dig, den bør leveres indenfor 2-4 hverdage.

Mvh,
Team vidaXL
Pernille
Holbæk

Published on: 22/11/2019
Recommendation: No


1
Positive
Det eneste der tangerer noget positivt at sige er da at kundeservicemedarbejderen er venlig.
Suggestions
Min kone og jeg købte et telt hos jer, til brug ved en større familiefødselsdag, vi satte det op 1½ døgn før, på en helt og aldeles vindstille dag og i rimeligt godt læ for vinden også.
Det nåede vel at stå omkring 12 timer før skidtet var væltet, lå på taget, med knækkede snore til pløkkerne og knækkede stænger som følge.
Vi står så en fredag, tidlig eftermiddag og skal finde en løsning, den eneste reelle løsning der er, er at få nogen til at komme og sætte et telt op, en merudgift på 3500 kr, fordi jeres billige bras ikke kan bruges udenfor. Følgende skriver i selv om det: "det er derfor særdeles praktisk til udendørsbrug", det er noget sludder, det kan ikke engang stå ude når der ingen vind er. Vi forventede ikke fantastisk kvalitet, men at det faktisk gik at anvende havde vi da regnet med.
Der må jeg ærligt tilstå at jeg havde forventet bedre kundeservice, end at man tilbyder en delvis refusion, på under 50% af teltets pris til at starte med, og skal snakkede med chefer og hvad har vi, for bare at komme op på 50% af prisen. Vi har haft en merudgift på 3500 kr pga jer, jeg ville ønske jeg havde læst alle jeres dårlige anmeldelser inden vi handlede hos jer.
I er i hvert fald ikke anbefalet til nogen andre herfra.
Thor
Danmark

Published on: 11/11/2019
Recommendation: Yes


2
Positive
Horrible and actual criminal service. And they don't even care! I ordered a package 2 months ago (Still not arrived) and they claimed the shipping company lost it and they are out of stock. According to Danish law, which I study, I am ENTITLED to get the products. If they are out of stock, they need buy it elsewhere, to keep their part off the deal. If they lose money because of this, they can claim those at the shipping company, since they lost the package - and they will have their money from their insurance themselves. This is how it SHOULD WORK! THIS IS THE LAW! I even send them all the §§, stating what they do is illegal. They still don't care! Have some respect for the people and the law of the countries your operate! Shame on you
Suggestions
Horrible and actual criminal service. And they don't even care! I ordered a package 2 months ago (Still not arrived) and they claimed the shipping company lost it and they are out of stock. According to Danish law, which I study, I am ENTITLED to get the products. If they are out of stock, they need buy it elsewhere, to keep their part off the deal. If they lose money because of this, they can claim those at the shipping company, since they lost the package - and they will have their money from their insurance themselves. This is how it SHOULD WORK! THIS IS THE LAW! I even send them all the §§, stating what they do is illegal. They still don't care! Have some respect for the people and the law of the countries your operate! Shame on you
Comment
Hi Christoffer,

We are very sorry that your order was lost and that we were not able to send you a new one due to this product being out of stock.

As vidaXL is our own brand and we are the only ones producing these products, there was no way for us to buy this elsewhere to deliver to you.

Therefore, we offered you a full refund, so you could buy a similar product and not lose any money on it. If you need further help you are welcome to contact us.

Kind regards,
Team vidaXL




Christoffer
Horsens

Published on: 08/09/2019
Recommendation: No


1
Positive
billig
Suggestions
når man har skrevet til jer 3 gange ang returnering af varer og i ikke gider at svare bliver man sq sur..

I kan ikke anbefales til nogen sur smiley
Comment
Hej Preben,

Vi er kede af, at du ikke har fået svar, det er bestemt ikke meningen.

Hvis du fortsat har brug for hjælp, er du velkommen til at ringe til kundeservice på 89 87 03 42 alle hverdage.

Mvh,
Team vidaXL
Preben Larsen
ejby, danmart

Published on: 18/08/2019
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
Jeg kan ingen stjerne give til mit køb hos VidaXL, aldrig har jeg oplevet så dårlig en kundeservice, som de giver. De har leveret en stol, med forkerte ben og der mangler speciel skruer, så her 3 uger efter at stolen er leveret, står den stadig usamlet.
De vil ikke sende mig en ny stol, andet end så skal jeg sende dem gamle retur (nu er det ikke mig der har sendt noget forkert), så jeg skal stå med problemet og få samlet alle delene og sendt retur til dem!
Jeg har bedt dem sende det der mangler, for at stolen kan blive samlet, det har jeg nu ventet på i 3 uger, de oplyser der går 5-7 hverdage før jeg får delene, den ventetid har de overskredet, men jeg har stadig INGEN kompensationen fået eller fået samlet stolene.
Jeg har mailet og ringet til dem flere gange, men intet er sket.
Men beløbet for varerne har de SELVFØLGELIG trukket for min konto, selvom de stadig mangler at leverer en korrekt varer til mig - dybt utilfredsstillende!
Jeg kan på ingen måde anbefale dette firma!
Louise

Published on: 15/08/2019
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
Vi købte et partytelt - str. 3 x 9 meter - hos vidaXL.dk. Prisen var omkring 800 kr. Vi rejste teltet i forgårs og idag er det flænset i stykker ved alle samlinger - stængerne er brækket / revnet. Hvis nogen får lyst til at købe sådan et telt hos jer, vil jeg anbefale at rejse teltet ca 1 time før det skal bruges - OG DER SKAL VÆRE TOTAL VINDSTILLE. Det er det dummeste køb jeg har gjort længe.
Comment
Hej Karen,

Vi beklager, at du er utilfreds med teltet du købte hos os. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt.

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med den bedste løsning, så du er meget velkommen til, at kontakte kundeservice på telefon, chat eller mail.

Mvh,
Team vidaXL

Karen
Fjerritslev

Published on: 10/07/2019
Recommendation: No


1
Positive
Nothing!!!
Suggestions
If I could give this company 0 start i would have done that!

Don't bue anything here.
They take your money and don't deliver the purchesed goods.

We have waitet over 6 weeks now for something that schoul have been delivers in 2-3 days.

We are so pissed and they are so incompetent and inprofessionnal and nothing works. We need to write to them constantly and still they can't manage to deliver two simple produkts. This is a very bad and unacceptable experience. I will NEVER buy form here again.

DON'T BUY HERE..!!!!

Update: 14/7-19
Our order number is 67547854 (ticket id 140602) we ordered through CDON. Now 9 weeks has passed and we still don't have the full order. And we only orderd two sunbeds with mattresses. We are absolutely horrified over the way VidaXL has handled our order. And doesn't take us seriously. We are now starting to wonder if we even will be able to enjoy the the sunbeds this summer....?
Comment
Hi Sylvia,

We are sorry that you had a bad experience shopping on our website - that is definitely not what we wish for our customers.

Shipping should absolutely not take that long, so it sounds like something has happened.

As we don't have your order number, it is hard to help, but you are very welcome to contact customer service through email, chat or phone, or let us know the order number here, so we can help as soon as possible.

Kind regards,
Team vidaXL
Sylvia
Denmark

Published on: 08/07/2019
Recommendation: No


1
Pluspunten
Nothing!!!
Verbeterpunten
If I could give this company 0 start i would have done that!

Don't bue anything here.
They take your money and don't deliver the purchesed goods.

We have waitet over 6 weeks now for something that schoul have been delivers in 2-3 days.

We are so pissed and they are so incompetent and inprofessionnal and nothing works. We need to write to them constantly and still they can't manage to deliver two simple produkts. This is a very bad and unacceptable experience. I will NEVER buy form here again.

DON'T BUY HERE..!!!!

Denmark
24/06/2019

Aanbeveling: no


1
Positive
Den 08/06-19 bestilte jeg varer som havde op til 5 hverdages leveringstid.
Dvs. At minus weekend + helligdage, så skulle jeg have modtaget min vare SENEST mandag d. 17/06-19.
Jeres tracking link fungerer ikke.
Sender jer mail tirsdag d. 18/06-19. Endnu intet svar fra jer pr. dags dato.
Ringer til jer onsdag d. 19/06-19 hvor jeg blandt andet fortæller, at tracking ikke virker (det er e godt klar over).
Fortæller jer, at der på varen stod op til 5 hverdages leveringstid. I siger så, at det først er gældende fra den dag at varen er sendt. NEJ Vidaxl !!! Hvis der står på en vare, at der er 5 hverdages leveringstid, så er det fra når man bestiller sin vare!!!
Nå men, I siger så, at varen er sendt d. 14/06-19.
Dvs. at 5 hverdage fra d. 14/06-19 vil betyde levering SENEST d. 21/06-19... Vi har nu d. 23/06-19 og jeg har endnu ikke modtaget min vare :-(
Det er godt jeg ikke bestilte en fødselsdagsgave eller lignende.
Dog var min bestilling noget som jeg skulle bruge SENEST d. 20/06-19. Så det var jo i god til at bestille det den 08/06-19 !!!!
Nu har vi passeret datoen for, hvornår varen skulle bruges. Og jeg har måtte købe tilsvarende vare andet sted.
Beder derfor om refundering til det dankort som I for længst har trukket pengene på, da jeg aldrig modtog varen...
Suggestions
 
Comment
Hej Tanya-Birgitte,

Vi beklager meget, at du ikke modtog din var til tiden, det er selvfølgelig frustrerende. Vi har tidligere været i kontakt med dig om sagen og informeret om, at din pakke desværre gik tabt, så vi bestilte en ny, som du ville returnere.

Vi afventer nu at høre fra dig angående om du har returneret varen og derefter vil vi selvfølgelig udstede den fulde refundering.

Vi beklager endnu engang ulejligheden.

Mvh,
Team vidaXL
Tanya-Birgitte

Published on: 07/07/2019
Recommendation: No


1
Positive
No reply to emails, money taken from account, no tracking info, only received a minor part of my goods. Never use this company EVER
Suggestions
 
Comment
Hej Michael,

Vi Beklager at du føler, at det har været en dårlig købsoplevelse.

Når vi sporer dine pakker ser det ud til, at de allesammen er blevet leverede - hvis du fortsat mangler noget, må du meget gerne kontakte os på telefon, chat eller mail, så vi kan løse det for dig.

Ift. at pengene trækkes tidligt, er det fordi vi er et hollandsk firma og der trækkes beløbet ligeså snart behandlingen går i gang.

Mvh,
Team vidaXL
Michael Ynill
Denmark

Published on: 05/07/2019
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
Very irresponsible
very long waiting time to have goods, although it says 5 days in the website and they take money from credit card, but I am waiting now 15 days without any information about shipment. Very bad service
Comment
Hi,

We are really sorry about the long wait you have experienced, that is not what we wish for our customers at all.

It looks like you have been in contact with us through chat today and made an agreement about refusing the parcels and getting a full refund.

Once again we apologize for the wait and the inconvenience and hope this will be solved soon.

Kind regards,
Team vidaXL
SMBAT
Denmark

Published on: 02/07/2019
Recommendation: No


Loading...
More reviews...