Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email:

VidaXL on kansainvälinen verkkojälleenmyyjä, joka tarjoaa sinulle kaiken, mitä tarvitset kotiin, puutarhaan, autotalliin tai tee-se-itse projekteissa. Käsityksemme perustuu laajan valikoiman tuotteita tarjoamiseen, joiden avulla ihmiset voivat ”elää paremmin vähemmästä”.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.fi
35% (7)

Reviews

I ordered:

And got:

I have also tried to contact VidaXL about 4 times, both on their site and on email, that I want to return the product that I got and have my money back, but no answer in 3 days.

I'm sorry to say it, but I can't recommend this site for ordering products, since they haven't been contacting me regarding the matter, even though I have contacted them.

It's nice with free delivery and return, but if you don't get the right product and if they don't answer your messages, there's no point.

Alexander

Published on: 12/06/2019

Suggestions
No anykind of contacts or answers to my emails from VidaXL about my order. After one week since i ordered my status still on "ready and waiting shipment" I can`t even cancel my order.
Marja_liisa Hakso
Sieppijärvi

Published on: 08/06/2019

Suggestions
lmoitin, että haluan palauttaa tilaamani tuotteen. Olen lähettänyt ilmoituksen jo noin 10 kertaa, mutta näihin ei vastata.
Olen odottanut jo kolmatta päivää ilman vastausta . Puhelinta, johon voisin soittaa, ei myöskään ole. En tiedä mitä tehdä.

Näyttää huijakselta, kun palautuspyyntöön ei reagoida.
Samuli

Published on: 07/06/2019

Tuula Manninen

Published on: 13/05/2019

Positive
Tilaaminen sujui mutkattomasti ja tavarakin tuli yllätyksekseni nopeammin, kun odotin.
Suggestions
Tilaamassani sermissä olisi pitänyt olla tukevammin suunnitellut jalat, koska se kaatui terassilla itsekseen, vaikka ei edes tuullut kovaa. Täytynee itse suunnitella jotain parannusta
Heidi

Published on: 26/04/2019

Positive
Tilaaminen helppoa ja suhteellisen nopea toimitus. Tuote vastasi odotuksia.

Hei,
Kiitos palautteestasi ja siitä, että olet vidaXL-verkkokaupan asiakas. Tervetuloa uudelleen ostoksille!
Sirkka
Suomi Finland

Published on: 19/03/2019

Suggestions
En voi suositella. Kappale sängystä saapui viallisena, sitten minulle lähetettiin väärät osat. Lopulta piti lähes kaksi kuukautta odotella että kaikki osat olivat kasassa ja sitten kootessa paljastui että tuote oli virheellisesti kuvattu nettisivuilla. Sängyn alla olevat pyörät eivät pyöri niinkuin luvattu, koska ne on aseteltu kaikki eri suuntiin. Huonosti valettu, joissain osissa oli puutteita. Laatuun olisi suotavaa panostaa hieman enemmän.
Nätti sänky, mutta liikaa vaivaa ja luvattu toiminnallisuus puuttuu kokonaan.
Kokoamisohjeet voisivat olla selkeämmät.
Hei Oona,
Olemme hyvin pahoillamme tilauksenne ongelmista. Toivottavasti tarjoamamme ratkaisu oli teille kuitenkin tyydyttävä!
Mukavaa päivänjatkoa!
Terveisin,
Oona

Published on: 13/03/2019

Tosi huonoja tavaroita.
Laatu niin huono etten ikinä tilaa sieltä mitään enään ja olen monelle kyllä sanonut ettei tilaa.
Suggestions
Ei rikkinäisiä kalusteita toimiteta asiakkaille!!!!!!!
Hei,
Olemme hyvin pahoillamme, että tuote toimitettiin sinulle vaurioituneena. Toivottavasti olet tyytyväinen tilanteen ratkaisuun!
Saara
Helsinki

Published on: 10/02/2019

Positive
Nopea toimitus. Valitettavasti tuote ( sivupöytä ) oli rikki.
Laitoin asiasta sähköpostia johon vastattiin heti.
Minulle annettiin kaksi vaihtoehtoa, palautus, haettuna kotoa, tai rahallinen hyvitys.
Halusin kuitenkin pitää pöydän ( liimaamalla korjaan ) ja pyysin suuremman hyvityksen kuin mitä minulle tarjottiin. Vidaxl hyväksyi ehdottomani summan.
Loistavaa yhteistyötä ja suosittelen Vidaxl:ä lämpimästi.
Tulen ehdottomasti myös jatkossa ostamaan teiltä.

Hei Marika,
Kiitos antamastasi palautteesta! Meistä on mukava kuulla, että ratkaisu tilanteeseen oli sinulle mieluinen. Tervetuloa uudelleen ostoksille verkkokauppaamme.
Aurinkoista viikkoa!
vidaXL -tiimi
Marika
Finland

Published on: 27/01/2019

Hei!
Kiitos palautteestasi ja siitä, että olet vidaXL-verkkokaupan asiakas. Toivomme, että se antaa sinulle jackpot -tunteen!
Tiina

Published on: 26/11/2018