Company

Website: www.vidaxl.hr
Adress: Mary Kingsleystraat 1
Zipcode: 5928 SK
Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 01 775 7131 / info@vidaxl.hr

VidaXL je međunarodna online trgovacka na malo, gdje možete pronaći sve što vam je potrebno za vaš dom, vrt, garaža i učiniti-od-sebe projekate. Naš concept se temelji da nudi široku paletu proizvoda koji omogućuju ljudima da "živjeti ga za manje.

KiyOh principles:

  • All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines 
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.
  • Reviews with a score below 6 are visible 14 days after they have been submitted

vidaXL.hr
Total score
7.5
out of 10
Most recent review
44 days ago
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
59 reviews (12 months)
992 reviews (total)
27581 views
81% recommends this company
Filter reviews on the amount of stars for reviews within the last 12 months
56% (33)
19% (11)
3% (2)
7% (4)
17% (10)

Reviews

1
Positive
 
Suggestions
Kupovala sam više puta ovdje i sve je bilo prilično u redu, međutim, u posljednjoj narudžbi nisu isporučeni svi dijelovi i ne mogu sastaviti stalak za vješalice, a jedna cijev je oštećena. Nakon višekratnog dopisivanja sa službom za korisnike, pokušala sam uploadati fotografije oštećene cijevi na link za reklamacije, no portal ne preuzima fotografije koje šaljem. Nakon toga me djelatnici vidaXL-a ignoriraju. Nitko se na javlja na e-mailove niti na telefone. Kako ću sastaviti vješalicu bez nedostajuće cijevi? Uglavnom, ova trgovina više nije moj izbor. Nepouzdana je.
Jadranka
Cratia

Published on: 13/01/2020
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
Your cupon sucks, your Life chat sucks, and it looks all of it sucks a great deal. I was very keen to buy a piece of furniture with 10% off, but you guys are just regular cheaters...
Robert
Zagreb

Published on: 19/12/2019
Recommendation: No


2
Positive
Narucio ogradu, narudzba 3851055674. Dok sam dobio majstora koji bi je postavio, istekao je period za povrat. Ograda je nakon prve kise korozirala. Pocela se uvijati i nemoguce ju je zatvoriti. Majstor ju nije niti mogao postaviti sa originalnim stupovima jer su pretanki i kupljeni su novi cvrsci stupovi. Niti to nije pomoglo. ..
Nakon prepiske mailom, nitko iz vidaxl se vise ne javlja.
Suggestions
 
Robert
Zagreb

Published on: 01/10/2019
Recommendation: No


1
Positive
Stolice došle nesastavljene, dio narudžbe nije stigao, a uvjeravali nas da je isporučen. Jedva jedvice dobili neku povratnu informaciju. Chat ne radi (barem meni nije), na poruke jako sporo odgovaraju. Užas.
Suggestions
Sve poboljšati:-)
Comment
Poštovani, prema nama vidljivim informacijama, problem je prijavljen 22.04. a povrat novca Vam je isplaćen 29.04. Također, namještaj dolazi iz Nizozemske, te ga nije moguće isporučiti sastavljenog. Zahvaljujemo na podijeljenom mišljenju.
Ja
Dubrovnik

Published on: 16/05/2019
Recommendation: No


1
Positive
Nothing is positive here. The item came in two packages, with the second package coming in after a week. The item is poor quality, made from paper. The tent broke down for less than 24 hours of use. The tent was made of three suitcases.

Ništa pozitivnog. Artikl je došao u dva paketa, s time da je drugi paket došao nakon tjedan dana. Roba je nekvalitetna, od papira. Šator se slomio za manje od 24 sata korištenja. Cerada je napravnjena valjda od tri kabanice.
Suggestions
Refund the money for the scumbag you sell!

Refundirajte novac za škart koji prodajete!
Florian Šalec
Oroslavje

Published on: 09/04/2019
Recommendation: No


1
Positive
Nakon placene naruđbe i nakon slanja tri e-mail poruke, nisam dobio nikakvu potvrdu niti uspio ikoga kontaktirati. Telefon se javlja samo snimljena poruka da imaju radove, a na e-mail nitko ne odgovora.
Grozan servis, prevara.
Suggestions
Javljati se klijentima koji su platili narudbe
Zvonimir
Zagreb

Published on: 03/04/2019
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
kupio sam vrtnu ljuljačku koja je brzo stigla ( danas 18.03.2019) ali bez tende i podmetača (jastuka),isti dan sam ih kontaktirao mailom da želim vratiti proizvod te sam ih danas ujutro kontaktirao (19.03.2019) i zvao ih na telefon koji se "NADOGRAĐUJE",a po ostalim recenzijama vidim da se taj TELEFON nadograđuje već više od mjesec dana . Još me niko nije povratno kontaktirao ,a na stranici mog računa više nemogu otvorit svoje naruđbe nešto su me i tu zblokirali .Povratna politika vidaXL je povratak novaca unutar 30 dana ako se proizvod vrača u orginal pakiranju PA ETO VRAČAM VAM GA ONAKVOG KAKVOG SAM I DOBIO I NADAM SE POZITIVNOM REŠENJU PROBLEMA
ZELJKO
Velika Gorica

Published on: 03/04/2019
Recommendation: No


1
Positive
Very hard or no possible to contact of any costumers support. Never again to cooperate with.
Suggestions
 
Robert
Croatia

Published on: 29/03/2019
Recommendation: No


1
Positive
 
Suggestions
They are not responding to any emails or provide any assistance with the double charged goods. They are not responding to emails, or chat possibilities.
Comment
Thank you for your feedback. From what we checked, your case has been resolved and refund has been made. If you have any other issues, please contact our support.
Natalija Cartolovni
Croatia, Zagreb

Published on: 13/03/2019
Recommendation: No


1
Positive
Da mogu dat 0 dao bi je, imaju super stvari ali lažu da izdaju R1 račune. Nemojte uopče pokušavati išta naručiti preko firme jer vam neće uspostavit račune niti se udostojit odgovorit na molbe preko maila.
Suggestions
 
MR
Croatia

Recommendation: No