Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 21 93 97 03 / info@vidaxl.no

VidaXL er en internasjonal online forhandler hvor du kan finne alt du trenger til ditt hjem, hage, garasje og gjør-det-selv-prosjekter. Vårt konsept er basert på å tilby et stort spekter av produkter som gjør folk til å "leve stort på mindre!".

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.no
6% (3)
48% (26)

Reviews

Suggestions
Meldte meg på nyhetsbrev, skulle få rabattkode for kr.50 i avslag. Denne kom aldri og jeg etterlyste på mail. Har ikke endt opp med noe annet enn en masse mail frem å tilbake, for en skarve 50 lapp. Tør ikke bestille noe hos dem, vet jo ikke hvordan det ville gå. Ser også at det er mye kritikk i kommentarene her. Bare å melde seg av nyhetsbrevet og slette konto, mange andre nettbutikker å handle fra.
Stig Larsen
Nes

Published on: 17/06/2019

Positive
Elendig kundebehandling og fryktelig lang leveringstid. Bestilte 2 blomsterkasser i impregnert tre. den ene kom etter tre uker og den var et bord ødelagt på. Den andre kom 14 dager senere. Nytt bord som var defekt skulle sendes, men det tok 14 dager fra jeg fikk beskjed om at det skulle sendes til jeg fikk mail om at den nå er klar til sending. Det er alt for spinkle matrialer på de også. De holder kanskje ut sesongen. Ligg unna dette trege firmaet.

ARVID
SANDEFJORD

Published on: 15/06/2019

Positive
Ikke muligt å komme i kontakt med vidaxl. Eneste måten jeg klarte å starte kontakt var når man truet med at paypall skulle ta penger tilbake. Bruker gjerne 3 dager på å svare på enklespørsmål
Suggestions
Ha en god måte å kunne kommunisere med kundene deres
Comment
Hej Niclas! Vi ber om ursäkt för att du haft problem med att komma i kontakt med oss.

Jag kan se att du ska fått vidare hjälp med en full återbetalning på din order och är glada för att det löst sig!

Niclas

Published on: 14/06/2019

Suggestions
Hadde kjøpt to telter. Men speditør reiste med vare nesten rund norge. Etter to veg hadde jeg henter vare fra transportør. Så har jeg begynt og bygge opp begge. Det vart ikke lett. Noe båreloss røkte og vart ikke mer på. Menmen det er ikke god. Nå har sto begge 3 dage og mer og mer ødelegges begge. Nå blåse det litt(3m/s) og teltstenger bryte.. For min del vil jeg ikke anbefales og kjøpe telt fra VidaXL vis du vil brukes telt ute.
Comment
Hej Günter! Väldigt tråkigt att höra att du har haft problem med leveransen och även att dina tält gått sönder. Detta är självklart något vi kommer hjälpa dig vidare med!

Jag har nu skickat ett meddelande till dig privat där jag efterfrågar lite mer information gällande ditt ärende.
Svara gärna på detta, så kommer vi hjälpa dig vidare.

Günter
Fogn

Published on: 06/06/2019

Suggestions
Bestilte varer 30.04.19, står at de ligger til utkjøring (gjort det de siste 3 ukene,.....) hører ingen ting og varene har ikke kommet.
Nå BØR de komme snart ellers vil jeg heve kjøpet!
Hej Lene!
Vi ber om ursäkt för att du inte mottagit dina paket ännu.
Dina paket befinner sig just nu på en postterminal nära dig. Jag har skickat ett meddelande till dig privat där du kan boka leveranssätt för paketet.

Lene

Published on: 05/06/2019

fine varer
dårlig leveranser 1 hel mnd dette må bli bedre
Arne
Espa

Published on: 04/06/2019

Suggestions
Helt håpløst å få kontakt med kundeservice og når man endelig får tak i de så ber deg bare venter noen dager til for å se.
Når det da fortsatt ikke skjer noe er det for tre dager å vente på kundeservice igjen.

I tillegg har de ikke kontroll på sin egen lagerbeholdning, det tar fort tre uker på en levering, og selv da kommer den ukomplett.

Har nå prøvd å handle her to ganger. Lot de få en sjanse da den første gangen kanskje var ett uhell, men det er om mulig enda verre nå andre gangen.

Anbefales ikke......
Hej Per-Otto!
Vi beklagar den långa mailkön som vi har för tillfället. Vi arbetar ständigt på att svara på alla de mail vi får in så fort som möjligt.
Gällande ditt paket, så kan jag se att vi har varit i kontakt och att paketet tyvärr försvunnit vid transport.
Vi kommer hjälpa dig vidare med detta så fort vi mottagit ditt svar.

Tack för ditt tålamod.

Per-Otto
Hønefoss

Published on: 04/06/2019

Suggestions
Bestilte benk og bord. Benk er med masse hakk, og laget av plastikk, treplater er skadet. Bord ser ut som 10 gammel, hakk og slitasje på bordplater, metallskruer er rustet.
ANBEFALER IKKE PÅ DET STERKESTE Å HANDLE HOS vidaXL.no
Hej Birute,

Tack för att du informerar oss om problemen du upplevt med dina produkter. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för att du mottog bordet och bänken skadade.
Detta är självklart något vi vill hjälpa dig vidare med. Jag har skickat ett meddelande till dig privat där jag gärna hjälper dig komma fram till en bra lösning för detta.

Birute
Nesttun

Published on: 02/06/2019

Positive
vi er ikke fornøyd, vi bestilte sofagruppe men Vi fikk ikke hele sofaen

Hej Asta!

Vi beklagar för att dina paket inte levererades samtidigt. Jag har nu kikat på din beställning och kan se att det sista paketet ska befinna sig på en postterminal i väntan på överenskommelse av leveranssätt.
Jag har skickat mer information till dig gällande detta i privat meddelande. Jag har där även erbjudit en kompensation för besvären.

asta

Published on: 30/05/2019

Positive
Enkelt og effektivt, godt utvalg og rask levering
Intet akkurat nå
Hans