Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 21 93 97 03 / info@vidaxl.no

VidaXL er en internasjonal online forhandler hvor du kan finne alt du trenger til ditt hjem, hage, garasje og gjør-det-selv-prosjekter. Vårt konsept er basert på å tilby et stort spekter av produkter som gjør folk til å "leve stort på mindre!".

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.no
4% (9)
10% (22)

Reviews

Positive
Lave priser, god informasjon og fri frakt.

Terje
Buskerud

Published on: 18/12/2018

Positive
Mange fine produkter til fin pris
Suggestions
Sjekk ut hvorfor det kommer feil i antall bokstaver i passordet.
Rune
Sandefjord

Published on: 16/12/2018

Rask levering etter bestilling
Suggestions
Ønsker å gå rett til betaling når jeg har funnet det jeg ønsket
Odd Viggo
Notodden

Published on: 07/12/2018

Positive
Meget kundevennlig service og raskt svar på epost-henvendelser. Rett og slett profesjonelt!

ZK
Karmøy

Published on: 07/12/2018

Kai
NEVLUNGHAVN

Published on: 14/11/2018

Positive
Har absolutt ingen ting positivt å si, verken om produktene eller kundeservicen...... Styr langt unna!

6 mnd har gått å de har enda ikke rettet opp i bestillingen.
Suggestions
Kjøpte ett kattestativ, stativet har store fargeforskjeller på de forskjellige delene. Stativet kunne ikke stå oppreist da hele greia hellet bakover og det var 5 cm høydeforskjell på bunnplata fra høyre til venstre. Så hele stativet tippet på toppen av det hele. Utrolig kjipt og spinkelt stativ, du fåt noe helt annet enn hva bildet viser. Stoffet er så kjipt at det er gjennomsiktig flere plasser og røyter mye.

Den eneste løsningen de hadde på dette problemet var å sende reservedeler. De sendte delene etter lang ventetid, men de sendte feil deler.

Vi måtte krangle med de 3 ganger før vi fikk lov å "heve kjøpet", pga den 14 dagers returfristen hadde utløpt ettersom de brukte så lang tid å sende nye deler. 2 ganger har vi ringt for at de skal rette fakturaen fra klarna, de har lovet å gjøre dette (Vi har fått det skriftlig på mail også) . Men dette er enda ikke fikset opp i etter og det har gått 6 mnd.

Endeløst prosjekt! Angrer sårt, ble første og absolutt siste gang jeg bestilte herfra! Heldigvis har jeg stoppet flere jeg kjenner fra å bestille herfra!
Hej,
Vi beklagar verkligen att det krånglat så vid ert köp. Vi kan inte finna din order igenom Kiyoh, och ber dig därför att återkomma till oss med ett ordernummer så ska vi försöka avsluta ärendet så att ni slipper mer krångel.

MVH
Team vidaXL
sondre
aust agder

Published on: 06/11/2018
Recommendation: No

Positive
Vi er kjempe fornøyd med kattemøbler! God kvalitet og rask levering uten kostnader. Anbefales!

Hei Natalya,

Natalya Nystad
Norge

Published on: 23/10/2018

Positive
Styr unna! De svindler dere. Jeg kjøpte gjerde og porter for 4 mnd siden og gjerde er fremdels ikke kommet. Jeg sitter med tap på 1200 for et produkt jeg ikke kan bruke siden de ikke leverer varene.

Hei Helene,

Takk for meldingen din!
Ser at du har allerede vært i kontakt med kundeservice og de kom med en løsning på problemet ditt.
Vi beklager ulempen.

Arne
Espa

Published on: 10/09/2018

Positive
Enkelt å finne det man er ute etter, bestilling og betaling går veldig fort. Transport hjem gikk greit og varen ankom før avtalt tid.
Suggestions
Personlig ville eg ha foretrukket at PostNord som er transport firmaet hadde brukt de drop off plassene som mange andre nettbutikker bruker. Da er det lettere å hente sendingene når man har tid. Slik det er nå må man avtale med Post Nord selv og det er ikke alltid det passer for folk. Men det hat vel mye hvilken avtale VidaXL og PostNord har.
Hei Harry-Arne,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding.
Vi skal videresende anmeldelsen din til avdelingen vår som har ansvar for transporten, slik at vi kan forbedre våre tjenester.

Harry-Arne
Sykkylven