Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 21 93 97 03 / info@vidaxl.no

VidaXL er en internasjonal online forhandler hvor du kan finne alt du trenger til ditt hjem, hage, garasje og gjør-det-selv-prosjekter. Vårt konsept er basert på å tilby et stort spekter av produkter som gjør folk til å "leve stort på mindre!".

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.no
2% (3)
12% (16)

Reviews

Positive
Varen kom i rett tid og var som forventet. Manglet fire mutre jeg trengte for montering, men de skaffet jeg selv.

Bodil
Alvdal

Published on: 20/02/2019

Rask levering og billig
Suggestions
Skoskap av særs dårlig kvalitet, plastgjenger som lett ble ødelagt, dårlig tilpassing resulterte i slark, flere skuffer manglet hull til håndtak. Kan ikke anbefales.
Børge

Published on: 18/02/2019

Positive
My order did come when it whas supost to no complans with free delivery you cant expekt fast delivery

Maj Kristin Hansen
Norway

Published on: 24/01/2019

Suggestions
Very slow communication!!! we`ve tried to reach somebody from the company to get some help with our order, but nobody has answerd yet, and we have tried everything!!
it is very annoying that no one answers when it is such a big company that delivers to several countries!, this is not how it should be, avoiding a customers questions / problems!!
My friend has ordered from vidaxl before and it been all good with no problems, so why is there such a big complication no.

Sincerely frustrated customer from Norway
Anna
Balestrand

Published on: 17/01/2019

Null stjerner!
Bestilte en kommode og to nattbord fra dem, men ombestemte meg da jeg leste mange negative omtaler.
Tranportøren kontaktet meg for levering, og jeg sa at jeg hadde ombestemt meg. Sjåføren kunne fortelle at det gikk fint, og at han markerte dem som "nektet mottatt" og sendte dem tilbake.
Uker senere kommer en bekreftelse på at jeg nektet mottak, og de bekrefter at de har fått kolliene tilbake.
Etter noen uker kommer krav om betaling for ett av kolliene, jeg kontakter dem og sier jeg ikke har mottatt, og de beklager så meget. De skulle kontakte Klarna og forklare dem at de hadde gjort en feil.

Det slutter ikke der. Kravet fra Klarna ble opprettholdt, og sendt til inkassoselskapet Segoria. Jeg kontakter dem for å forklare, og Segoria kontakter VidaXL. Da skjer det store - VidaXL kontakter meg i epost og sier at jeg har mottatt - til tross for at jeg har fått BEKREFTELSE på at de har fått kolliene i retur!

Saken ruller videre, men om de ikke nå ordner opp så venter en politianmeldelse, og offentlig uthenging av ikke bare VidaXL, men også Klarna og Segoria - som med vitende vilje bidrar til svindel.
Suggestions
Legg ned selskapet for deres egen og andres del.
Hilde
Bergen

Published on: 15/01/2019

Positive
ødelagt vare og har ikke svart på mail jeg har sendt reklamasjon. jeg finner heller ikke noe tlf nr å ringe dere ang dette
skaff tlf
Customer

Published on: 02/01/2019

Positive
Lave priser, god informasjon og fri frakt.

Terje
Buskerud

Published on: 18/12/2018

Positive
Mange fine produkter til fin pris
Suggestions
Sjekk ut hvorfor det kommer feil i antall bokstaver i passordet.
Rune
Sandefjord

Published on: 16/12/2018

Rask levering etter bestilling
Suggestions
Ønsker å gå rett til betaling når jeg har funnet det jeg ønsket
Odd Viggo
Notodden

Published on: 07/12/2018

Positive
Meget kundevennlig service og raskt svar på epost-henvendelser. Rett og slett profesjonelt!

ZK
Karmøy