Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 08 403 099 31 / service@vidaxl.se

VidaXL är en internationell online-återförsäljare som erbjuder allt du behöver för ditt hem, trädgård, garage och gör-det-själv projekt. Vårt koncept bygger på att erbjuda ett stort sortiment prisvärda produkter som gör det möjligt för människor att "leva stort för lite".

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.se
4% (6)
23% (36)

Reviews

Suggestions
Inget besked när varan inte kunde levereras.
Sen återbetalning 8 arbetsdagar (bör vara 2-5, som de själva skriver)!!!
Hej Rose-Marie,

Vi beklagar de besvär som har uppstått med din order och vi förstår att det känns frustrerande när det problem uppstår med ens leverans.

Vi kontaktat vår finansavdelning för att se vad som har hänt och kommer att återkoppla till din email så fort vi har fått svar från dem,

Du är hjärtligt välkommen till att höra av dig om du har frågor eller funderingar under tiden, så hjälper vi dig.

Rose-Marie
Skellefteå

Published on: 18/10/2019

Positive
Allt funkade enkelt, smidigt och snabbt och produkten kom snabbt och motsvarade mina förväntningar. Bra packat! Kommer handla här fler ggr - kändes seriöst!
Suggestions
Förklarar att det är produkter från Sverige så att inga extra tullar eller andra avgifter tillkommer
Hej Håkan,

Tack för ditt fina och konstruktiva omdöme, vi kommer absolut att ta detta till oss för att bli bättre.

Om något skulle hända som du undrar över, så är du varmt välkommen till att höra av dig till oss.

Håkan Eger
Stockholm

Published on: 10/10/2019

Positive
Trevlig personal på kundtjänt. Dock oförmögen att lösa problemet.
Suggestions
Levererar trasig vara, ger fel nummer för reklamation så jasg änder upp med att bli mycket otrevligt behandlad. Återkommer aldrig! Mycket oprofsigt och dåligt företag.
Hej Arild,

Jättetråkigt att du fått uppleva detta bemötande dock är det den externa säljaren du kontaktat via telefon. Vi tycker självklart det är jätteråkigt att detta uppstått. Då du kontaktade oss efter ditt samtal, tog vi vidare ditt ärende. Jag kan se att den externa säljaren skickat ett meddelande till dig via ditt vidaXL konto. Skulle du vilja logg ain och kika där?

Du önskas en fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Team vidaXL
Arild
Luleå

Published on: 23/09/2019

Suggestions
Fyyy faaaan för detta företag. Beställde saker som var trasiga och skickade tillbaka dom. Vidaxl mejlade hur returen skulle gå tillväga, dom beställde returen av Postnord och fick således spårningsnummer. NU kräver dom att jag ska lämna ut för att dom ska ta bort fakturan hos Klarna, trots att det är dom som fått numret. Har kontaktat Postnord men ämnar inte ut till mig då jag inte har beställt returen. Så nu tar dom inte bort fakturan och jag är tvungen att betala för varor som är returnerade och trasiga. Handla för fan inte av detta företag.
Hej Linda,

Vi är hemskt ledsna för de problem som har uppstått med din beställning. Då några av handläggarna har missförstått din fråga om spårningsnummer för returen, så har vi skickat ett mail till dig med alla uppgifter som gäller för din order.

Om du har frågor eller funderingar, så är du givetvis varmt välkommen till att kontakta oss igen.

Linda
Sverige

Published on: 21/09/2019

Positive
Bra produkter till bra pris och snabb leverans

Hej Thomas,

Tack för ditt fina omdömme, vad kul att höra att du var nöjd med våra varor och leveransen

Skulle något hända i framtiden som du undrar över, så tveka inte med att höra av dig till oss, så hjälper vi dig.

Thomas
Sundsvall

Published on: 20/09/2019

Hej Anna-Karin,

Tack för ditt fina omdömme, vad kul att höra att du var nöjd med leveransen och vår service.

Skulle något hända i framtiden så tveka inte med att höra av dig till oss, så hjälper vi dig.

Anna-Karin
Östervåla

Published on: 19/09/2019

Positive
Köpte 1 liten fin Trädgårdsbänk 100 cm gjuten aluminium vit och ett Caféset 3 delar gjuten aluminium vit, två stolar och ett bord i samma fina stil som jag är mycket nöjd med och inte minst bänken är mycket fin! Jag är mycket nöjd med mitt köp!
Att få allt detta hemkört till dörren fraktfritt är imponerande och gör det ännu mer prisvärt och praktiskt!
Min uteplats är nu fint smyckad och jag är som sagt mycket nöjd och glad för köpet!
Suggestions
Det var lite svårt att sätta ihop pga dålig manual men med lite eftertanke så fixade vi det men man fick tänka efter som sagt!
Det kom i stora kartonger hemkört till dörren.
Hej Gunnel,

Vad trevligt att din uteplats blev fin och att du är nöjd!
Vad gäller manualen skall vi kika på det fö att kunna se hur den kan förbättras.

Du önskas en fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Team vidaXL
Gunnel
HÖGANÄS

Published on: 11/09/2019

Positive
Smidigt, lätt och kanonbra att göra inköp.

Hej Ann-Christin,

Skulle något hända i framtiden så tveka inte med att höra av dig till oss, så finns vi här för att hjälpa dig.

Ann-Christin Olsson
Beddingestrand

Published on: 06/09/2019

Hej Gerthie,

Tack för ditt fina omdömme, vad kul att höra att du är nöjd

Om du har förslag eller funderingar på hur vi kan bli bättre i framtiden, eller undrar över något, så tveka inte med att höra av dig till oss.

Gerthie Andersson
Lycke 124, 26493 KLIPPAN

Published on: 06/09/2019

Hej Claes,

Tack för ditt fina betyg, om du har förslag på hur vi kan bli bättre eller funderingar i framtiden, så tveka inte med att höra av dig till oss, så hjälper vi dig.

Claes L
Solna