Company

Location: Venlo
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 08 403 099 31 / service@vidaxl.se

VidaXL är en internationell online-återförsäljare som erbjuder allt du behöver för ditt hem, trädgård, garage och gör-det-själv projekt. Vårt koncept bygger på att erbjuda ett stort sortiment prisvärda produkter som gör det möjligt för människor att "leva stort för lite".

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

vidaXL.se
4% (8)
20% (37)

Reviews

Suggestions
Allt skickas ut samtidigt.
Jörgen
Höör

Published on: 17/06/2019

Customer

Published on: 14/06/2019

Positive
Bra produkter och bra priser stort urval,och snabb leverans vad
kan man mer begära.

ROBERT
FÄRENTUNA EKERÖ

Published on: 14/06/2019

Positive
their customer service is a variety of nations, you better write in english all the time. they sent me the wrong return dates and nothing was confirmet. to order, five stars, to return, zero stars. maybe thats their strategy...

Dear Niclas,
I apologize for the problems you had with your order.
We currently have an overload on e-mail and therefore it takes longer for us to respond. We therefore also get help from foreign colleagues, so that we can answer your mail and help you further as soon as possible!

I can see that you've received a full refund for your returned order now and we're glad that everything is in order.

Best regards,
Niclas
Stockholm

Published on: 09/06/2019

Positive
ingenting är positivt med detta företag, la en order den 5/5 och fortfarande inte lämnat lagret, skit dålig support utan svar.
o klarna ska ha betalt idag.
förbättringar..
lägg ner företaget o starta om från början.
Comment
Hej Ulf! Vi är väldigt ledsna över att du inte mottagit din produkt ännu.

Jag kan se att du har varit i kontakt med oss gällande detta där produkten hade försvunnit vid transport.
Jag har nu skickat ett direktmeddelande där jag erbjuder en kompensation för förseningen.

Ulf
Sverige

Published on: 07/06/2019

Positive
Inga problem med beställning, leverans eller varor.
Suggestions
Dålig sajt som inte presenterar alla olika varianter av produkten som finns. Jag köpte solsängar och ville ha dynor till. Hittade inte det på sajten så jag beställde utan dynor. Vid ett senare tillfälle dök det plötsligt upp dynor men då tillsammans med solsängen som jag redan hade köpt. Verkar inte gå att köpa dynor separat. Helt omöjligt att få tag i kundservice. Hela veckan har de stängt ner telefonsystemet pga någon uppdatering. Svarar heller inte på mail och chatten som de pratar om verkar inte heller existera. Man kan inte gå under jorden som företag om man vill sälja! Väldigt störande!
Comment
Hej Katarina! Tack för din feedback till oss gällande problemen du upplevt.

Jag ber om ursäkt för att det blev såpass krångligt med dynorna till din solsäng och att vi inte sålde det separat.
Jag har nu skickat ett meddelande till dig där jag gärna hjälper dig komma fram till en lösning för detta.

Katarina
Stockholm

Published on: 07/06/2019

inget
Suggestions
leverera varor man köper.
Hej Glenn!
Vi ber om ursäkt för att du inte mottagit din produkt ännu. Vi kan se att ditt paket ska försvunnit vid trasnport, men att vi sedan skickat ut produkten på nytt till dig. Du bör motta din produkt inom de näst kommande dagarna.

Tack för ditt tålamod.
Glenn
sweden

Published on: 06/06/2019

Inget, Rena skitföretaget
Suggestions
Köpte en El scooter till min son i julklapp, ute i god tid, produkten fungerade inte, deras förslag var att jag skulle skruva isär den och kolla en massa. Inte en chans, Långt om länge så går de med på att skicka en ersättningsprodukt, hör och häpna,.. Denna fungerade inte heller. Nu har jag bråkat med dom i snart 2 månader och de vill bara skicka en ny som förmodligen inte heller fungerar. Ingen ersättning eller ngt annat. Rena jävla skitföretag. Jag vill ha full återbetalning...
Hej Marcus!
Vi ber hemskt mycket om ursäkt för att du mottagit två produkter som inte fungerade. Om du önskar en full återbetalning för detta, så är det självklart något vi ska kika på.
Jag har nu skickat ett meddelande till dig där jag efterfrågar lite mer information kopplad till din beställning.
Svara gärna på detta så kommer vi hjälpa dig vidare.

Marcus
Lund

Positive
det som har levererats har varit fint
Suggestions
men det saknas fortfarande efter två veckor ett av fyra paket och det är omöjligt att få tag på er. När jag har ringt sen förra veckan så säger telefonsvararen att ni uppdaterar och under dagen inte kommer att kunna ta samtal men hänvisar till en chatt som inte existerar någonstans. Jag har mailat men inte fått svar.
Under all kritik.
Comment
Hej Josefin! Jag ber om ursäkt för problemen du haft med leveransen och att du inte kunnat ringa till oss.

Jag har nu kikat på din leverans och kan se att du även ska mottagit det sista paketet.
Om det skulle vara något mer du undrar över, så är du välkommen till att kontakta oss på: webservice@vidaxl.se

Josefin
stockholm

Inte mycket
Suggestions
Har beställt och betalat ett segeldukstak för ca 3 veckor sedan, inte hört något från er. Har försökt att komma i kontakt med er kundtjänst utan framgång, har i flera dagar kommit till en telefonsvarare som meddelar att det är en uppgradering av ert system.
Hej Henrik!
Vi beklagar för att du inte kunnat nå oss gällande din segelduk. Vi har för tillfället stängt på vår telefonlinje, men hjälper dig gärna vidare via mail!

Jag har nu skickat ett privat meddelande till dig där jag informerar dig om vad som sker med din produkt.

Tack för ditt tålamod.
Hälsnignar,