8,9
1,774 beoordelingen
“Bij het Samenstellen van de albums heb ik af en toe een hulplijn moeten inschakelen. Ik heb telkens een snel, correct en vriendelijk antwoord gekregen. Dinsdag heb ik alles doorgestuurd en donderdag voormiddag heb ik alles netjes ontvangen. Prachtig resultaat maar de taalfoutjes waar we vooraf een grondige controle op hadden gedaan springen nu in het oog. Geen ramp wij zijn super tevreden!” Lees meer >
Frans
“Ik werk nu al meerdere jaren met de software van Fotogoed en dat werkt prima. Voldoende mogelijkheden die je zelf hier en daar kunt aanvullen, bijvoorbeeld met eigen indelingen van pagina's. Ook het signaleren van fouten wordt goed aangegeven zodat je kunt corrigeren. Diverse opties qua formaten en uitvoeringen. Ik ben dik tevreden. Zojuist weer drie boeken op A4 formaat ontvangen van elk ruim 60 pagina's. Op stevig luxe glanzend papier. Prachtig en vlot geleverd. Goed verpakt ook. En ook heeft Fotogoed regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen/kortingen. Bij vragen over of problemen vind je op de site antwoorden en tips. En als je er niet uit komt of andere vragen hebt, is een mailtje voldoende om snel antwoord te krijgen. Kortom, Fotogoed is een betrouwbare aanrader.” Lees meer >
Aad
Powered by Kiyoh