9,8
4 beoordelingen
“Ik voel me er goed bij maar kan niet expliciet aangeven dat t enkel door Biozar komt, zal zeker meehelpen. Ik algeheel welbevinden.” Lees meer >
Desiree
“Als een ziekte als Kanker plotseling je leven op zijn kop zet ben je niet onmachtig. Vroeger werd kanker gekoppeld aan dood, nu wordt het gezien als een crisis in je leven waar het nodige aan te doen is. Ziekten ontstaan mede door verborgen mentaal-emotionele conflicten en deze dienen uiterst serieus genomen te worden. Vanuit de Nieuwe Germaanse geneeskunde wordt duidelijk relaties gelegd tussen conflicten en het fysiek uitbreken van een ziekte. Als homeopaat bied ik voor elke kankervorm een aangepast homeopathisch schema met daarnaast BIOZAR. Tegenwoordig zie je in de reguliere geneeskunde een verschuiving van chemotherapie naar Immuuntherapie. BIOZAR is een geweldige natuurlijke immuuntherapie met opmerkelijke resultaten, dit is aantoonbaar in mijn praktijk. Met andere woorden je bent niet onmachtig als kanker je leven binnen sluipt. of u nou regulier behandelt wordt of wanneer er geen uitweg meer is kan BIOZAR opmerkelijke verbeteringen en zelfs aantoonbare genezingen bieden. Wilt u meer weten over een alternatieve behandeling voor kanker neem dan gerust contact met mij op. Walter Hermans Klassiek homeopaat www.quantumhealth.nl” Lees meer >
Walter Hermans
Powered by Kiyoh