
Tevreden van het product maar er is zeker nog ruimte voor verbetering. Zowel het product als de opbergmethode kan worden geoptimaliseerd. Voor het product zou het een meerwaarde zijn om de rubber voeten vast te zetten op de stangen, power en data robuuster te maken, upgrade van de servomotor en de besturingsapp uitbreiden. Verpakking kan ook beter zodat opbergen sneller en makkelijker kan worden gedaan. Het gewicht is ook vrij hoog. Maar overal zeker tevreden!
Hismith premium pro 1 besteld met app functie en wij zijn er erg tevreden mee. Voldoet aan alle verwachtingen. Super degelijk en stevig apparaat. De website is duidelijk en netjes. De producten worden goed ingepakt en het is allemaal gewoon erg netjes. Wij zijn blij dat we hismith hebben leren kennen en kijken uit om een keer langs te komen in de showroom. Ik zou hen zeker aanbevelen als je voor kwaliteit gaat.
De machine past goed in de vloerplaat echter is de plaat te lucht en de onderkant te glad waardoor demachine nog schuift over de vloer. Een zware plaat in de constructie en een anti slipmat zal de truc doen. Verder een prima plaat.
Bedankt voor je eerlijke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de basis, en ook dank voor je scherpe opmerkingen over stabiliteit en grip. We nemen je suggesties mee: een zwaardere plaat en antislip oplossing klinken als waardevolle aanvullingen. π
.
Heel erg bedankt voor de 10! We waarderen het enorm dat je zo tevreden bent. π
Goeie kwaliteit van speeltjes en discreet verpakt
Dankjewel voor je fijne review! Top om te horen dat de kwaliteit goed is en de levering discreet en snel verliep β precies zoals het hoort. π
De producten die ik altijd bestel, zijn gemaakt van hoogwaardig medisch siliconenmateriaal. Ze voelen realistisch en betrouwbaar aan, en zijn bovendien eenvoudig schoon te maken.
Heel erg bedankt voor je mooie woorden! Geweldig om te horen dat de kwaliteit en het materiaal aan je verwachtingen voldoen, en dat je ook onze klantenservice als prettig hebt ervaren. We blijven ons best doen om je elke keer weer diezelfde fijne ervaring te bieden. π
Bestelling was snel en netjes bezorgd.
Bedankt voor je fijne review! Blij om te horen dat alles snel en netjes is verlopen. π
goede spullen aandachtspunt is de bezorgdienst GLS naar mijn mening slechte bezorging soms 2 keer dat ze bezorging afzeggen en volgende dag blabla personeelstekort? vervelend voor de klant del is altijd op tijd
Bedankt voor je mooie beoordeling en je eerlijkheid! Super om te horen dat je tevreden bent over onze producten β dat waarderen we enorm. π Wat betreft de bezorging via GLS: heel begrijpelijk dat zulke vertragingen vervelend zijn. We nemen je ervaring zeker mee en blijven kijken hoe we de levering zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen.
De wildolo zit heel lekker, bluetooth bereik is wel aanzienlijk kleiner (tijdens gebruik) dan de Pro1, best je bediening in dezelfde kamer houden. Had ook liever een versie gezien met kliclok adapter, maar de zuignap is stevig dus op zich ook prima. Texture en de grootte zijn heerlijk intens als je die synced met de Pro1 via je pc, zeker een aanrader
Bedankt voor je uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat de Wildolo zo goed bevalt qua zitcomfort en intensiteit, zeker in combinatie met de Pro 1 via pc-sync; dat klinkt als een geslaagde setup! π Dank ook voor je opmerkingen over het Bluetooth-bereik en de KlicLok-adapter. We nemen je input mee in de verdere productontwikkeling. Veel plezier met je ervaring!
snelle levering
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je bestelling vlot is aangekomen. π
Goed ervaring, top service
Hi! Bedankt voor je beoordeling. Heel fijn om te horen dat je ervaring goed was en dat je onze service top vindt!
Ik heb de pro 1 seksmachine besteld met nog bijna 600 euro aan accessoires erbij. Ik ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de machine. Het maakt een vervelend geluid, schuift/blijft totaal niet staan (ook niet op een antislipmat of op tapijt). Ik zou het zeker niet nog eens kopen en zou anderen ook aanraden om gewoon meteen een duurdere en zwaardere te kopen (wellicht van een ander merk). Kortom: ik ben teleurgesteld in het product, bezorging was snel en niks op aan te merken.
Beste Luna Hartelijk dank voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons oprecht te horen dat de Pro 1 niet aan je verwachtingen voldoet. We willen je laten weten dat we deze klachten eigenlijk zelden tot nooit ontvangen β normaal gesproken ervaren onze klanten de machine als stabiel en betrouwbaar, zelfs op gladde oppervlakken. We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en kijken graag samen naar een passende oplossing. Zou je contact met ons willen opnemen via [email protected]? Als je ons eventueel een korte video of foto van het probleem kunt sturen, helpt dat ons om sneller tot een oplossing te komen. We horen graag van je zodat we dit zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.
Perfect
Hi Willy! Ontzettend bedankt voor je review. Wij zijn heel blij om te horen dat alles perfect is! Heel veel plezier verder met je bestelling.
Veel opties voor wisseldelen. Superstil en krachtig. Snel en makkelijk instelbaar.
Bedankt voor je fijne review! Geweldig om te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Mooi dat je de stilte, kracht en flexibiliteit waardeert. Veel plezier ermee!
Heel blij met al mβn Hismithproducten. Ik had het jaren eerder moeten kopen ;)
Wat een geweldige reactie β dank je wel! We vinden het fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je Hismithproducten. En ja, dat horen we vaker: "Had ik dit maar eerder ontdekt!" π We wensen je nog veel plezier en intense ervaringen toe! π Het Hismith-team
Voelt heerlijk gevuld aan, wel jammer dat de maten niet kloppen. Alleen bij het onderste gedeelte is deze dildo 8 cm maar het grootste gedeelte is maar 5,5 cm. Voor mij jammer omdat ik het juist vanwege de 8 cm heb gekocht. Als je je machine goed afstelt met een maximale slag voor deze dildo is het heerlijk tussen standje 75 a 100β¦..je komt gegarandeerd meerdere keren continue achter elkaar klaar en wordt je prostaat helemaal leeg gemolken.
We begrijpen goed dat het verschil tussen de vermelde en daadwerkelijke afmetingen teleurstellend kan zijn β dat hoort niet, en we gaan dit intern zeker laten nakijken. Wel fijn om te horen dat de ervaring met de dildo, zeker in combinatie met de juiste machine-instelling, zo intens en bevredigend is geweest. Je beschrijving is helder en zal anderen zeker helpen bij hun keuze. Dank je wel voor je feedback β je helpt ons hiermee echt vooruit! π
Met iemand gesproken was daar tevreden over het gesprek Maar product wat ik gekocht heb valt echt vies tegen
Dank voor je review. Fijn om te horen dat het contact met onze klantenservice medewerker goed is verlopen. Jammer dat je minder tevreden bent over het geleverde product. Van mijn collega heb ik begrepen dat na enige uitleg het product nu wel naar behoren functioneert. Alsnog veel plezier met je aankoop!
Steeds opnieuw,bij iedere bestelling ben ik nog nooit teleurgesteld geweest maar altijd euforisch bij het openen van de snel geleverde producten. Letterlijk en figuurlijk zeer bevredigend. Dank u wel Hismith.nl.
Wauw, wat een geweldige review β dank je wel voor je trouwe vertrouwen en enthousiaste woorden! π We zijn ontzettend blij dat we je telkens opnieuw weten te verrassen Γ©n te bevredigen, letterlijk en figuurlijk. Het is precies waarvoor we het doen. Geniet ervan, en we kijken ernaar uit om je ook bij je volgende bestelling weer euforisch te maken! π
Alles kwam keurig, zoals afgesproken, op de vervoerder na. Kwam niet de volgende dag, zoals geadverteerd. Wel keurig bezorgd verder. Goede kwaliteit spullen, echt zeer degelijk.
Bedankt voor je review en je fijne woorden over de kwaliteit van onze producten! We vinden het jammer om te horen dat de levering niet op de beloofde dag is aangekomen β onze excuses daarvoor. Gelukkig is alles verder keurig bezorgd en ben je tevreden met je aankoop. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!
Mijn eerste aankoop was heel leuk en ben er heel tevreden over.
Wat leuk om te horen dat je eerste aankoop zo goed is bevallen! We zijn blij dat je tevreden bent β hopelijk is dit de eerste van nog veel meer fijne ervaringen met onze producten. Bedankt voor je vertrouwen!
Geniet ervan, wordt heerlijk gevuld.
Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat alles prima is bevallen.
Prima
Bedankt voor je review - we zijn er erg blij mee!
Producten snel, zorgvuldig, discreet geleverd. Kwaliteit beter dan verwacht.
Hartelijk dank voor je mooie woorden! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelle, zorgvuldige en discrete levering β en nog beter: dat de kwaliteit je verwachtingen heeft overtroffen! Daar doen we het voor. Veel plezier met je aankoop, en we staan altijd voor je klaar als je nog vragen of wensen hebt.
Zuignap adapter werkt verassend goed; had mijn twijfels maar ze blijven er goed aan vastplakken ook op hogere snelheden >80
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je positief verrast bent door de werking van de zuignapadapter. Het is inderdaad zo dat veel klanten aanvankelijk twijfelen, maar zoals jij zelf hebt ervaren, blijft hij ook bij hogere snelheden stevig op zβn plek zitten β precies zoals bedoeld. Veel plezier met je Hismith ervaring, en mocht je ooit nog vragen of tips nodig hebben, dan staan we voor je klaar!
Na levering van mijn machine bleek deze stuk te zijn. Contact opgenomen met service dienst waarna ze me een retourlabel hebben verzonden. Machine retour gezonden maar nadien geen retour van een nieuwe machine. Ook mijn e-mails blijven onbeantwoord.
Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij begrijpen dat het vervelend is om te moeten wachten op een vervangend apparaat. Graag willen wij u uitleggen dat wij, uit zorgvuldigheid, altijd eerst wachten tot een retourzending daadwerkelijk bij ons is ontvangen en gecontroleerd voordat wij een vervangende machine opsturen. In het verleden hebben wij helaas situaties meegemaakt waarin klanten na ontvangst van een vervangend apparaat niets meer van zich lieten horen, waardoor wij deze werkwijze hebben moeten aanpassen. Wat betreft uw opmerking over de communicatie: uw e-mail hebben wij minder dan anderhalf uur geleden ontvangen, en u heeft inmiddels een reactie van ons ontvangen. Wij streven er altijd naar om zo snel mogelijk te antwoorden en waarderen uw geduld hierin. Wij volgen uw retourzending op de voet en zodra uw machine bij ons is binnengekomen, zorgen wij uiteraard direct voor de verdere afhandeling. Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij graag voor u klaar.
47 Energieweg
Zoeterwoude 2382ND
Click here to view our Thuiswinkel Reviews certificate.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours