Opzegging goed geregeld

De opzegging is naar tevredenheid afgehandeld

Prima geregeld.

Prima geregeld. Geen omkijken meer naar.

Prima geregeld

Autoverzekering moest opgezegd. Is vlot en accuraat gedaan.

Niet verwacht maar wel waar! Werkt uitstekend

Werkt echt top ga dit zeker nog eens gebruiken indien nodig.

heeft er toe geleid dat het nu wel is gelukt

ben tevreden en als het weer eens nodig is zou ik het zeker weer gebruiken

Netjes afgehandeld

Goed geregeld, dank je wel

Prima !!

Gewoon goed

Het heeft gewerkt, heeft wel even geduurd, maar er komt niets meer binnen.

Geweldig geholpen

Werd snel en vakkundig verwerkt. Kreeg snel v.d. op te zeggen een mail ter bevestiging.

+Grandioos

Duidelijke omschrijving, waar door het begripvol werd verwoord.

Prima verlopen

prima geregeld

alles perfect

Opzegging chip fotomagazine

Ik heb nog twee maanden moeten bijbetalen omdat ik te laat was met de opzegging, in de maand november is de laatste chip fotom. Hopende dan het dan in orde is. B.v.d. Marc Morjaeu

ben er tevreden van zal dat zeker nog gebruiken

wist niet dat dit kon via internet heel goed ben er blij om

spoko polecam

spoko polecam

• Poleciłbyś nas? Yes

Heel gemakkelijk

Niet meer aanschuiven aan het loketvan de post

Zonder ook maar de enige inspanning mijnerzijds is de opzegging succesvol verlopen.

Verzekering Aon vertelde geen opzegging te hebben ontvangen heb zelf telefonich opgezegd.

Aon verzekering heeft geen opzegging ontvangen heb zelf contact per telefoon opgenomen en alsnog opgezegd.

Beste Sjef, Wat vervelend om te horen! We hebben jouw opzegging per gewone post verzonden met PostNL. We hebben jouw opzegbrief op 8 juli afgeleverd bij PostNL om afgeleverd te worden. Het is natuurlijk erg vervelend om te horen dat AON de opzegging niet heeft ontvangen. Je had hierover contact met ons op kunnen nemen, zodat wij hier achteraan waren gegaan voor je. In ieder geval fijn om te horen dat de opzegging uiteindelijk is gelukt. We hebben het door jou betaalde bedrag van 2,99 Euro teruggestort, aangezien onze opzegservice niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Groet, Kees van Nuland Opzeggen.nl

zo gepiept !

van de 5 opzeggingen zijn er 3 bevestigd, maar ach, daar kan opzeggen.nl niets aan doen. Het gaat heel makkelijk, kost een postzegel, maar werkt heel goed !

Top Geregeld

Ik vind het super geregeld. Dank daar voor.

Opzeggen ging prima, maar iets langzamer dan verwacht.

De opzegging liep voorspoedig. Met de tekst van de brief en de nep-handtekening was ik achteraf niet helemaal gelukkig, maar dat deed aan het resultaat geen afbreuk. Omdat ik dacht dat dit sneller ging dan als ik het zelf zou doen heb ik voor deze optie gekozen. Maar het ging helaas toch iets langzamer dan ik had verwacht. Dus de meerwaarde van deze manier van opzeggen is niet zo heel groot.

Snel geregeld!

Een mailtje en alles is geregeld, echt top!

Goede ervaring

Ok

Prima geregeld !!

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch