Fijn en makkelijk

Alles ging zoals het zou moeten. De opzegging is makkelijk en goed geregeld.

perfect geregeld

geweldige service dank u wel

Ik vond het Geweldig

Het is heel snel geregeld.

Goed geregeld

Erg tevreden, heb er geen omkijken meer aan gehad

De opzeg van knack was direct in orde maar van dag allemaal heb ik niets gehoord gr

Alles heel goed geregeld een aanrader voor iedereen.

Alles werd voor mij geregeld. Fantastisch!

Ik heb niets moeten doen. Mijn abonnement werd op gevraagde datum opgezegd. Leverancier tevreden, ik tevreden. De iets meer prijs is het zeker waard.

Is onmiddellijk stopgezet

Zeer tevreden van

Deze opzegbrief bracht eindelijk de oplossing! Hartelijk bedankt!

Wat een opluchting toen ik van die onrechtvaardige som die ik moest betalen voor iets wat ik niet bestelde,verlost was! Nogmaals bedankt!

Goed geregeld.

Eenvoudig methode

Simpele methode om je verzekering op te zeggen

Bin sehr zufrieden

Alles prompt und gut erledigt. Kündigung wurde sofort akzeptiert.

Comodísimo

Trámite realizado en unos pocos minutos, sin tener que aguantar al comercial de turno tratando de que mantengas el contrato.

Zorgeloos

Rápido y sencillo

Fácil y barato

• ¿Nos recomendarías?

Estafa - no hacer caso a los otros votos

Contrate este servicio para que cancelarán mi gimnasio, el proceso de compra y pago fue correcto. Pues bien la cuota de octubre que no me tenia que haber llegado llego, pagar 30€ de mas para nada. Como pague por paypal pude reclamar. OJO NO HICIERON NADA, NI CONTESTARON A MI RECLAMACIÓN NI NADA, no tienen servicio, si no se cumple te devuelven y te jodes. Si podeis no pagad a esta gente, es una multinacional que envia un simple documento y ya está. Se que tiene muchos votos pero muchos son boots. Avisados.

• ¿Nos recomendarías? No

Perfecto

El año pasado me fue imposible cancelar por las pegas que me pusieron, este año cancelado sin problemas. Todo perfecto.

• ¿Nos recomendarías?

Ga er nog gebruik van maken.

Kan niet beter. Wel tamelijk duur.

Goed geregeld. Na een maand stop gezet

Was makkelijk en goed geregeld

Vlekkeloos

Ging heel makkelijk

Heel goed geregeld

Prima geregeld

Snel en eenvoudig

Gemakkelijk en snel

Zeer vlot

Zeer vlot en goed gegaan

prima geregeld

veel vlotter dan gedacht en zelf naar de post te gaan

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Comment-resilier.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch