trop chère

trop chère

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Luc, Je suis désolé d'apprendre que tu trouves notre service trop cher. Nous t'avons envoyé un e-mail recommandé à Verisure pour annuler ton contrat. Grâce à cet e-mail recommandé, pour lequel nous avons également une preuve de réception juridiquement valable par Verisure, nous pouvons garantir que ton annulation sera prise en compte. Bien sûr, tu peux également annuler directement avec Verisure. Tu peux aussi télécharger gratuitement notre modèle et l'envoyer toi-même. Sur comment-resilier.be, tu trouveras toutes les informations nécessaires sur Verisure pour annuler directement par toi-même, sans utiliser notre service d'annulation avec garantie. Cordialement, Kees van Nuland Fondateur de Comment-Resilier.be

Ik vind echt super leuk want jullie hebben mij veel gehulp om mijn verzekering stop te zitten. Hast

Ik had een uod autoverzekering die wel ik stop zitten. Ik had geen eide hoe moet ik stoppen ik weet niet waar hebben jullie mij email gevond ik zie direct jullie email die heb mij veel gehulp om mijn oud autoverzekering stop te zitten. Harst Bedank.

Sn op gepakt en goed geregeld binnen een paar dagen bevestigd door Landleven dat het abbonement is op gezegd prima toch .

Snel en netjes

Opzeggen.nl doet wat het zegt en doet dat in tempo. Ik had al een eerdere ervaring en ook deze keer wederom netjes verwerkt.

Top geregeld .

Na EEN mailtje , gelijk geregeld , dat is nog eens ::: CHAPEAU . VR DANK !

snel en efficient

snel en efficient

keurig geregeld

alles is goed gegaan niks meer gehoord

Misleidend

Had duperen gemakkelijk gekund op de site van Evides zelf.

Beste Henny, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de door ons geboden opzegservice. We hebben voor jou op 6 maart een opzegging naar Evides gestuurd middels een aangetekende e-mail. We hebben hiervan een bevestiging van ontvangst door Evides dus we gaan ervan uit dat de opzegging goed is verlopen. Opzeggen kan zeker ook op de website van Evides. Ook kun je Evides bellen of zelf een opzegbrief sturen. Op opzeggen.nl vind je ook alle informatie over Evides, zodat je niet per se onze betaalde service hoeft te gebruiken. Je kunt op onze website ook de opzegbrief gratis downloaden en zelf versturen. Misleidend zou ik onze service niet noemen. Ik denk dat we juist heel duidelijk communiceren dat we een opzegservice bieden en je kiest zelf voor het vooraf betalen van de dienst, zodat je niet achteraf voor vervelende verrassingen komt te staan. Tenslotte bieden we ook nog een 'niet tevreden-geld terug' garantie. Dus als je van mening bent dat onze service niet heeft gebracht wat je ervan had verwacht, dan kun je eenvoudig het door jou betaalde bedrag door ons laten terugstorten. Wij denken op basis van jouw review dat je niet tevreden bent... Dus we hebben het door jou betaalde bedrag inmiddels teruggestort. Dit wordt binnen enkele dagen weer op jouw bankrekening bijgeschreven. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

De opzegging was in 4 dagen geregeld

Ik kan het iedereen aanraden ga jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden

Goed en makkelijk

Snel en makkelijk. Prima

Zorgeloos opzeggen!

Nvt

Gewoon perfect

Alles is perfect gegaan. Voor een klein bedrag wordt alles goed geregeld. Geen telefoontjes waarom je wilt opzeggen oid.

Prima geregeld

Eenvoudig en makkelijk

Alles ok

Alles correct verlopen

Goed geregeld

Geen problemen

Goed gedaan

Na maanden proberen zelf op te zeggen, had ik in mijn mail box binnen een paar dagen, bewijs van opzegging… allen kon ze niet e-mails stoopen tot na de laatste dag van de maand, waarin mijn laatste loterij plaats had gevonden… maar ik kan daar mee leven

Prima afgewikkeld.

Als boven

OK

Duurde even voor mij duidelijk was dat de opzegging geregeld is.

Is goed

Is goed

altijd goede service!

uitstekend!

Gewoon Top!

Zelf geprobeerd op te zeggen bij de vriendenloterij wat een ergernis was dat, ze maken je het zo moeilijk mogelijk, terwijl je om je oren word geslagen dat ze je als ‘klant’ willen… Dikke pluim voor opzeggen.nl Super bedankt! Scheelt een hoop stress!

Tout semble OK.

Juste une demande et le reste est pris en charge. Rapide et, semble-t-il, efficace.

Zeer goed.

Niets te melden.

probleemloos opgelost

zoals reeds hierboven vermeldt probleemloos opgelost

Tot nu toe oké

Even afwachten want afschrijving is in het najaar.

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr