Alles is voor mij geregeld Heel fijn

goed geregeld

goed geregeld

Grazie

Grazie

• Ci consiglieresti? Si

Opzegging (in 2e instantie) goed geregeld

Ik wilde een verzekering beëindigen en werd door de verzekeraar naar deze site geleid. De eerste poging leidde niet tot een goed resultaat, getuige blijvende correspondentie van de verzekeraar. Mogelijk was een code (voor de verzekeraar?) die ik had weggehaald in het polisnummer, omdat deze daar op mijn polisblad geen onderdeel van uitmaakte, de oorzaak. Bij de 2e poging - dus ook 2x betaald... - was de opzegging wel succesvol: bevestigd door de verzekeraar.

snel en accuraat

duidelijke aanwijzingen. Helder taalgebruik. Goede adviezen.

uitstekend

snel en goed geregeld

Alles is keurig op tijd opgezegd

Mijn ervaring is goed.

Goed geregeld

Het werkte gewoon zonder gedoe

Gewoon goed

PRIMA WERK

EXELLENT WERK

Heel gemakkelijk, opzegging is helemaal in orde!

De opzegging ging eenvoudig. Het format stond klaar. Alleen invullen en de rest wordt geregeld. Super makkelijk.

Via track and trace heb ik bevestiging gehad, dat aangetekende brief is ontvangenn

Opzeggen.nl heeft mij goed geholpen. De aangetekend opzegging is bezorgd op het adres van Canal Digital

Alles snel geregeld

Zie boven. Alles snel en goed geregeld

Goede, vriendelijke afhandeling

Goede, vriendelijke afhandeling

Alles perfect geregeld

Heb in het verleden al vaak gebruik van jullie dienst, en zeer naar tevredenheid.

topservice

ervaren als topservice

Zo weet je, dat de opzegging aan komt.

Sinds ik deze manier van opzegging heb gevonden, maak ik er altijd gebruik van, dan weet je zeker dat de opzegging aangekomen is, en je hebt een ruggensteun van , www.opzegging.nl.

Goed en op tijd geregeld

geweldig

alles goed geregeld heel blij mee

Online kan toch!

Fijn dat ook online opzeggen kan via jullie. Werkte direct.

Mooi dat het zo kan gaan

Altijd vervelend om een donatie op te zeggen maar met jullie hulp was het zo gedaan

Zeer geslaagd

Hoe makkelijk je klant van Lebara kan worden…hoe lastig kom je er van af. Het is net een geslachtsziekte.

Jullie doen wat jullie beloven

Heel erg makkelijk.

Het was perfect

Het was keurig gedaan . Er is niets op aan te merken. Hoefden niets te doen alles was geregeld.

Prima,vlug geregeld

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Comment-resilier.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch