n.v.t

Heel goed.

Beste allen, Jullie hebben alles naar volle tevredenheid geregeld en met succes. Pluim! Dank daarvoor en een hartelijke groet van Ruud van der Lee.

Goed geregeld vind het alleen wat duur goede service

is snel en eenvoudig geregeld

vlotte afhandeling met beoogd resultaat, dat is waar het om gaat.

Op een enkel adres na is alles goed geregeld.

Mooie instelling en voor de opzegger een gemakkelijke methode. Hartelijk dank, dus.

Zeer goed geregeld.

Veel rompslomp uit handen genomen.

snel en goed geregeld

ik ben snel en goed geholpen wij hebben geen afschrijving meer gekregen

prima geregeld correcte opzegging

correcte afwerking

Goed geregeld.

Opzeggen.nl is een handige site om snel adressen en telefoonnummers van instanties te vinden om slapende abonnementen op te kunnen zeggen. Ik gebruik de site regelmatig.

goed gelukt

via de mail heb ik opgezegd, geld overgemaakt en de zaak was beklonken. helemaal goed

Goed geregeld

Duidelijke informatie en geen na werk

Snel, scheel bellen!

Ook moet je betalen voor de service, heb ik al 4 x gebruik van gemaakt, het bedrag is het waard ten op zichte van lange wachtrijen bij de dienst leveranciers. Dus snel geregeld en tijd bespaard, top service.

Vlot en duidelijk !

Vlotte dienst, helpt veel mensen denk ik.

ALLES AUTOMATISCH GERELGELD

Door jullie opzeg methode is het uiteindelijk na 3x zelf te proberen toch gelukt op te zeggen zonder dat ze me terug belde en probeerde om te praten.

Jullie reageerde direkt, top

Nadat jullie voor de tweede keer de aangetekende brief hadden verstuurd kreeg ik bericht van de Lotto dat mijn abonnement werd stop gezet. Super bedankt!

goed gedaan

goed gedaan

Snel ,simpel en duidlijk

Duidelijk en simpel

Long

je trouve que c'était beaucoup trop long ,il y a plus d'un mois que j'ai résilié et je viens simplement de recevoir le bon de renvoi. La lettre recommandée a mis plus de 2 semaines pour arriver à son destinataire

• Nous recommanderiez-vous? Non

Het opzeggen heeft goed gewerkt.

Ik ben zeer tevreden.

Goed geregeld, zonder problemen

Mooi geregeld

Mooi geregeld zoals beloofd

Super goed geregeld

Het is al weer even terug, maar ik herinner me dat de opzegging in het volste vertrouwen snel en correct is geregeld.

Geen push verhalen.

Opzeggen zonder ..ja maar.... en zou u niet...weet u het zeker. 1 bericht en het is opgezegd.

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Comment-resilier.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch