Werkt goed.

Had er eerst geen vertrouwen in, maar kreeg al gauw een bevestiging van de firma waar de opzegging voor gold. Zal indien nodig hier weer gebruik van maken

Gemakkelijk en snel geregeld!

De service zal ik zeker aanbevelen.

Prima geholpen

Goed en duidelijke hulp

Direct in orde, bedankt.

Mijn aanvraag werd direct behandeld, en in orde gemaakt.

Super app!

Super app! Zelfs abonnement van stichting waar je op de `normale' manier overdreven veel moeite moet doen, is met deze app kinderlijk eenvoudig!

Opgeslagen brief mijn gegevens ingevuld,klaar!! Beetje betalen en je weet zeker dat je de Lotto bijv. Hebt opgezegd.

uitstekend

Goede voortgangscontrole op de procedure en met een goed eindresultaat door de opzegging definitief te maken.

De opzegging is correct en goed verlopen

De 3 opzeggingen zijn correct verlopen

Top! Werkt perfect!

Zonder telefoontjes of zeurbrieven, ontvang je van desbetreffende instanties die je opzegt, keurig een afmelding zonder commentaar etc.

Goed geregeld

netjes en correct

Snel geregeld

Snel geregeld

Super geregeld!!

Keurige, duidelijke opzegbrief.

Op mijn web opzegging van de Ziggo TV levering kwam in eerste instantie geen duidelijke reactie. Vandaar de hulpvraag aan opzeggen.nl. Vrij korte tijd daarna een net telefoongesprek met Ziggo, waarin zij begrip toonden dat ik op wilde zeggen, omdat zij geen Internet TV via optische kabel leverden op mijn adres. De al verzonden brief van Opzeggen.nl was daarmee niet echt meer nodig, waarop ik zelfs de gemaakte kosten terug gestort kreeg, zeer sportief !

Gemakkelijk

Je weet zeker dat het ontvangen wordt

ben zeer tevreden

blij dat het goed geregeld is...

Alles heel vlot verlopen

servizio perfetto

Oltre all'ottimo servizio, anche l'assistenza avuta per disguidi della ditta alla quale era stata inviata la raccomandata, è stata veramente degna di apprezzamento.

Ottimo

Ottimo servizio

professionali

disdetta contratto sky

Ottimo

Disdetta a Fastweb che continuava ad addebitarmi il servizio internet nonostante fossi già passato ad altro operatore.

Perfetta

Ottimo non si perde tempo con carte e-mail o posta,veloce e sicuro

Ottimo servizio

E' andato tutto a buon fine.

• Ci consiglieresti? Si

Vlotte afhandeling van de opzegging van de magazines.

Het verzenden van de opzeggingsbrief van een bepaald magazine duurde ongeveer een week , wat ik toch zeer lang vond. Na ontvangst van de opzeggingsbrief bij het bedrijf , verliet alles vlot en snel.

Gewoon perfect uitgevoerd.

Het wordt simpel aangeboden en wordt perfect uitgevoerd. Het werkt vlekkeloos.

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch