Prima duidelijke service. Niets te klagen

Weinig moeite voor gedaan

Voor het opzeggen van iets kan ik deze aanbevelen

Heel goed klasse!

Super handig

Op deze manier iets opzeggen is super handig en snel geregeld.

makkelijk en snel geregeld

Alles prima. Zou het in de toekomst weer doen.

Geweldig snel geregeld, mijn dank hiervoor.

Zorgeloos van de collecte af

Alles wordt netjes verzorgd

gemakkelijk

gemakkelijk

Prima geregeld

Alles word netjes geregeld

Alles is correct geregeld

Goed geregeld

Opzeggen bij postcodeloterij is geregeld en ook snel een bevestiging van mijn opzegging. Standaard reactie jammer dat u gaat bla bla.

brief te laat

De brief is opgemaakt op 29/04/2024, maar Delta heeft deze pas ontvangen eind mei, zodoende er nog een maand extra betaald moet worden.

Beste Petrus, Ik heb zojuist het juridisch rechtsgeldige document van aflevering per email doorgestuurd. Dit certificaat geeft aan dat de opzegging op 29 april is afgeleverd bij Delta. Aan het bericht bij de review maken wij op dat Delta er een extra maandje abonnement uit probeert te slepen, wat uiteraard niet de bedoeling is. Wanneer wij dit nog even recht kunnen zetten, dan doen wij dit uiteraard graag en gratis. Als je in dat geval even kunt reageren op de email die we hebben gestuurd, dan pakken wij dit op. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Ging smetteloos

Oke

Prima hulp met goede brief naar het juiste adres. Supergoed!

Heel handig en effectief.

Super geregeld.

Het is simpel en snel om op deze manier abonnement/lidmaatschap op te zeggen, en het wordt goed voor je geregeld.

echt een aanrader

een handeling en verder geen omkijken meer naar

Had het zelf gedaan maar na 2 maanden toch weer geld er af gehaald nu nog even afwachten maar wel prijzig .

Prima geslaagd

De opzegging is goed verlopen, wel moest ik nog wel contact opnemen met de verzekeraar aangezien de opzegging niet vanuit mijn naam kwam en dus niet geldig.

In één keer geregeld.

Ging heel makkelijk en direct geregeld super.

Prima geregeld

Geen gedoe

Goed en makkelijk

Gebruiksvriendelijk en makkelijk.

Het gaat

Was niet echt vlekkeloos verlopen ik ben een maand niet verzekerd geweest met mijn auto . Ik dacht als ik per 1 juni opzegt dat mijn mijn oude verz dan doorloopt tot 1 juni maar nee hoor die is gelijk 29 april opgezegd .

Beste Mike, Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met het opzeggen van je oude verzekering. In de opzegbrief kun je opgeven per wanneer de oude verzekering moet worden opgezegd. In jouw opzegbrief staat aangegeven dat de oude verzekering zo spoedig mogelijk moet worden opgezegd. Wij leveren de opzegbrieven aan ASR dezelfde dag af, dus als de verzekering direct moet worden opgezegd, dan wordt deze ook direct opgezegd. Vervelend om te horen dat het niet vlekkeloos is verlopen voor jou. Hou er bij een eventuele volgende opzegging rekening mee om data op elkaar aan te laten sluiten. Het opzeggen van verzekeringen gaat in Nederland namelijk steeds makkelijker. Zeker bij autoverzekeringen, die bijna altijd direct opzegbaar zijn. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Erg dankbaar ivm zo makkelijk

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.