het was duidelijk en snel geregeld

Niet prettig

Het is heel erg moeilijk om uit te zoeken hoe op te zeggen. Ik begrijp dat Videoland het niet wil, maar om het zo moeilijk te maken is mens onvriendelijk. Lid worden geen probleem opzeggen vreselijk. Slechte ervaring. De reden van opzegging is omdat het nú vakantie is en kijk je niet, misschien weer in de wintermaanden, echter voor mij geen optie meer.

Snel duidelijk gedaan

Snel geregeld en geen moeite hoeven te doen

Goed geregeld

Goed geregeld.

Goed geregeld

Helemaal goed. Top.

Prima geregeld

Snel en volledig gebeurt

perfecte opzegging

goeie boeken , maar neemt veel plaats. deze dagen kan je veel vinden op het net.

Zonder veel moeite geregeld

Dure en bedrogen door slechte uitleg 2 keer 9,95 moeten betalen voor een opzegging van 1 puzzelboek

Vind het niet kunnen dat ik 9,95 euro moet betalen voor een opzegging van een abonnement Ben hier alles behalve tevreden over Ben ook op voorhand niet hierover ingelicht En dan nog eens vreselijk onbeleefd wanneer ik hier over bel Heel onbeleefd en onvriendelijke service Geen sterren beoordeling Een 0

Het was goed

Geen initiatief

Behalve een bevestiging per email kwam er totaal geen terugkoppeling meer. Ik heb de verzekeraar uiteindelijk dus zelf opnieuw benaderd om bevestiging van het opzeggen van mijn verzekering te regelen.

Beste Karin, Vervelend om te horen dat je meer had verwacht van onze opzegservice. Naast de bevestiging van de opzegging hebben we je een bericht gestuurd om na te gaan of je inmiddels een bevestiging van de verzekeraar hebt ontvangen. In dit bericht staat een link naar onze klantenservice mocht je nog geen bevestiging hebben ontvangen. Wij nemen dan contact op met de betreffende organisatie om jouw opzegging alsnog - per oorspronkelijke datum en gegarandeerd - verwerkt te krijgen. De reden waarom je niet eerder van ons hoort is dat de verwerking van opzeggingen bij verzekeraars langzaam gaat. Dat betekent overigens niet dat de opzegging ook later ingaat; de datum van de opzegging geldt en deze wordt door verzekeraars ook altijd gerespecteerd. Maar door de trage verwerking kunnen we niet eerder bij opzeggers checken of de opzegging is geregeld. We zouden dan blijven communiceren tussen opzegger en verzekeraar, met continu hetzelfde bericht: "De opzegging is nog niet verwerkt, maar dat zal nog gebeuren". Dat zijn berichten waar niemand wat aan heeft. Wij zouden uiteraard ook liever zien dat verwerking en bijbehorende communicatie veel sneller zou plaatsvinden, maar daar hebben wij weinig invloed op; verzekeraars hebben tot 30 dagen de tijd om een opzegging te verwerken. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

De opzegging van mn krant werd vlot geregeld, top service!

De opzegging van mn krant werd vlot geregeld zonder problemen. Prima service!

Slecht

Ik heb zomaar een e-mail gekregen waar ik niks van weet

Beste opzegger, We hebben namens jou op 11 juni een opzegging gestuurd naar Bovemij, voor het opzeggen van een verzekering. Vandaar dat je van ons een bericht hebt ontvangen of je inmiddels een bevestiging hebt ontvangen van Bovemij dat de opzegging is verwerkt. Zo niet, dan kun je via de link in de gestuurde e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan dan direct kosteloos voor jou aan de slag om de opzegging alsnog per opgegeven datum verwerkt te krijgen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Heel erg slecht

Komen afspraken niet na. Na een telefoontje met centraal beheerwas verzekering al opgezegd. Twee minuten werk!. Jullie zijn gewoon commerciele oplichters

Beste Frank, Je hebt ons verrast met je kleurrijke negatieve review. We herkennen onszelf totaal niet in je verhaal en vermoeden dat dit meer zegt over je frustraties (in het opzegproces) dan over onze service. Je kunt natuurlijk rechtstreeks bij Centraal Beheer opzeggen en wij hanteren de regel 'niet tevreden - geld terug'. Er is dus volgens ons geen reden om je zo druk te maken. Laat me uitleggen wat onze service voor consumenten inhoudt. Wij bieden een gegarandeerde opzegging. In jouw geval hebben we op 10 juni jouw opzegging van een autoverzekering bij Centraal Beheer afgeleverd. We garanderen de opzegging en hebben een juridisch rechtsgeldig certificaat van aflevering. Er kan dus geen discussie ontstaan over de ontvangst van de opzegging en/of de datum van ontvangst. Dat is de service die wij bieden. Je hebt gebruikgemaakt van onze service en hiervoor vooraf betaald via iDEAL. Ook daar zouden geen verrassingen achteraf moeten zijn. Misschien heb je de service niet helemaal goed begrepen, dat kan natuurlijk gebeuren. We hebben het door jou betaalde bedrag teruggestort, dus dat ontvang je binnen enkele dagen weer op jouw bankrekening. Moet je in de toekomst weer iets opzeggen? Check dan rechtstreeks bij de organisatie hoe je daar gratis kunt opzeggen. Dat voorkomt nieuwe teleurstellingen achteraf. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Uitstekend en gemakkelijk

zuper goed

ik ben blij dat jullie het op gezegd hebben het was mij niet gelukt bedankt

Beste opzegger, Graag gedaan, fijn dat we hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

UITSTEKEND

Meteen uitstekend geregeldm

Het is helemaal goed

Wat goed is moet je goed laten

Niet tevreden

Ik dacht dat het geregeld was, maar wat bleek; het opzeg formulier was niet bij het juiste loket aangekomen. ( in een algemene mailbox)Dat bleek toen ik een dag voor het verloop van de polis een medewerker aan de lijn had. Dus er is nog verbetering mogelijk!

Beste Liesbeth, Vervelend om te lezen dat je onze service met slechts 1 ster beoordeeld. We hebben jouw opzegbrief voor Allianz op 8 juni afgeleverd en hiervan hebben we een juridisch rechtsgeldig certificaat. We hebben jouw opzegbrief afgeleverd op het e-mailadres dat door Allianz aan ons is doorgegeven. Dat we de opzegging wel hebben afgeleverd en deze door Allianz blijkbaar ook gewoon wordt gevonden, geeft eigenlijk ook al aan dat jouw opzegging precies is afgehandeld zoals dit had moeten gebeuren. Vanuit juridisch oogpunt gaat het er om dat de brief wordt afgeleverd bij Allianz, en dat is correct gedaan. We horen wel eens vaker van opzeggers dat ze bij de opgezegde organisatie aangeven dat de opzegging niet of niet correct is afgeleverd. Terwijl dit wel degelijk het geval is. Erg vervelend. Onze klantenservice helpt graag wanneer in een dergelijke situatie discussie ontstaat over de opzegdatum, maar dit komt slechts zeer zelden voor. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Goed werk

Nvt

Top geregeld

Kreeg binnen no time bevestiging dat de opzegging geregeld was

Verhuis naar iemand die al test aankoop heeft

Best beoordeeld uit 8 leden

- Opzeggen.nl | 8.9