Correcte afhandeling van mijn opzeg verzoek

geweldig ben van m.n lidschap af...

is direkt gereled.

Heel fijn, zonder gedoe is de opzegging geregeld.

Heel fijn, zonder gedoe is de opzegging geregeld.

Alles was op een korte tijd geregeld.

Snel en makkelijk geregeld.

goede ervaring

alles was oke

Makkelijk en uitstekende afhandeling

Duidelijk, makkelijk en snel....

Snel en goed!

Was gemakkelijk en eenvoudig en snel !!

bij overlijden van de ouders vind ik het fijn dat dit snel geregeld kon worden.

nee

Het opzeggen ging makkelijk zonder problemen

Alleen jammer dat ik mijn resitutiepremie nog niet ontvangen heeft zoals beloofd.

Erg makkelijk en effectief

Zeer tevreden. Via de website een formulier ingevuld en betaald via Ideal. Binnen een paar dagen antwoord dat mijn abonnement was opgezegd.

ottimo servizio

Ottimo servizio, semplice e veloce, sono stato soddisfatto e se ne avessi ancora necessità non esiterei ad usufruire del vostro servizio.

• Ci consiglieresti? Si

Goed geregeld

Eenvoudig en snel geregeld!!!

Geen probleem met opzeggen gehad

Snel en efficiënt

Gewoon op zeggen o

Snel en makkelijk geregeld

Kreeg van videoland te horendat het via deze weg niet kon,toch nog proberen om klant te behouden.zelf nog contact gehad en nu word mijn contract per augustus gestopt.dus geregeld nu bedankt

Beste Fetsje, Helaas komt het vaker voor dat Videoland niet wil meewerken aan opzeggingen. Wij hebben dit meerdere malen aangekaart bij hen en hebben op basis daarvan het zogenaamde SVOD nummer toegevoegd aan de opzegbrief. Daarmee zou het opgelost zijn heeft Videoland gemeld, maar helaas werkt de klantenservice vaker niet mee. We hebben geen idee of dit onwil of onkunde is, wellicht beiden. Voor de volledigheid; Videoland heeft geen enkele juridische grondslag om opzeggingen van ons niet te accepteren. Zij moeten deze gewoon netjes verwerken. Dat Videoland besluit dit niet (altijd) te doen, geeft aan hoezeer zij hun klanten respecteren. Uiteraard wel fijn om te horen dat het is opgelost! We hebben het aan ons betaalde bedrag naar je teruggestort, aangezien je toch nog zelf actie hebt moeten ondernemen om de opzegging bij Videoland correct verwerkt te krijgen. Dit bedrag zal binnen enkele dagen weer op jouw bankrekening verschijnen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

zeer snel

vlug geregeld,voor een klein bedrag nemen ze je taken over,super!!!

Duidelijk

Ondanks de duidelijkheid heb ik toch nog contact op moeten nemen met de instantie die ik wilde opzeggen.( na benadering van de betreffende instantie) En dat alles vanwege privacy en omdat het opzeggen via een 3e persoon ging. Dus na meerdere contacten is het gelukkig toch gelukt en helaas was de betaling voor het opzeggen dus overbodig geweest.

Beste Wilma, Dat jouw opzegging via een 3de persoon zou zijn gegaan, dat is niet het geval. Je hebt jouw opzegging helemaal zelf gedaan zonder tussenkomst van ons. Je hebt jouw opzegging door ons laten versturen naar Domestic & General. Wij garanderen dat jouw opzegging wordt afgeleverd en we hebben ook een juridisch rechtsgeldig certificaat van aflevering. Als jouw gegevens in de opzegging correct waren, dan geldt de opzegdatum van 15 mei, de dag waarop we jouw opzegging hebben afgeleverd. Helaas gebruiken organisaties nogal eens het argument dat de opzegging door derden wordt gedaan, maar dat is simpelweg niet waar. Wanneer je de opzegging via PostNL had gestuurd, dan kan Domestic & General ook niet beweren dat PostNL de opzegging namens jou heeft gedaan. Datzelfde geldt in dit geval. Dat Domestic & General vervolgens rechtstreeks contact met je opneemt over de opzegging, dat is wel logisch. De privacy wetgeving bepaalt immers dat D&G en opzeggen.nl geen gegevens van derden mogen uitwisselen, zonder goed keuring van de betreffende persoon. Aangezien je nog zelf actie hebt moeten ondernemen voordat jouw opzegging was geregeld hebben we het door jou betaalde bedrag teruggestort. Dit staat binnen enkele dagen weer op jouw credit card. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Heel vreemd

Belachelijk dat je moet betalen voor opzeggen.

Beste Yvonne, Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de door ons geleverde opzegservice. We hebben voor jou een opzegging verzonden via aangetekende email naar Bont voor Dieren. Gebruikers van onze service kiezen voor gemak en zekerheid; direct en snel een opzegging regelen met opzeggarantie en bewijs van aflevering. Daar vragen wij inderdaad een bedrag voor. Dat neemt niet weg dat je onze service natuurlijk helemaal niet hoeft te gebruiken. Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Bont voor Dieren en daar jouw donatie laten stopzetten. Wij zijn ook continu op zoek naar oplossingen waarbij we opzeggingen gratis kunnen maken voor opzeggers, maar toch het gemak, de snelheid en de zekerheid kunnen bieden. Zo hebben we een samenwerking met Woolsocks en Pricewise, waar je jouw opzeggingen gratis kunt indienen. Hopelijk kunnen we in de toekomst nog meer samenwerkingen aan gaan met dergelijke partijen om opzeggen echt makkelijk én gratis te maken. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Très bien géré.

Toujours recevoir des bonnes informations.

Zeer vlotte afhandeling.

Geen probleem ondervonden.