Goed geregeld!!

Alles in 1 x geregeld, heel fijn

Goed geregeld

Ik kreeg bericht van de postcodeloterij dat ik het opgezegd had en van hun n,bevestiging Alleen heb ik jullie 2x betaald en er is geen betaling terug gestort.

Beste Annefieke, Goed om te horen dat de opzegging goed is verlopen. Ik heb even gecheckt en je hebt inderdaad 2 opzeggingen aangemaakt voor de Postcodeloterij en je hebt 2 keer betaald met Ideal. Aangezien beide opzeggingen dezelfde gegevens bevatten, hebben we 1 betaling teruggestort. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Blij met jullie steun. Kwam er niet door.

Organisatie was niet te bereiken. Iemand tipte jullie. Succesvol.

Makkelijk

Supersnel

Allen maar voor 4 dagen de account was opgezegd. Supersnel ! Ik ben echt tevreden.

Zorgeloos

Opzeggen ging makkelijk

Jammer dat Zlm zoveel duurder was voor mijn autoverzekering. Ik heb nog gebeld, maar er viel niks aan te doen . Jammer, was anders graag klant gebleven. Mvg Wim

na stonering heb netflix zich zelf op gezegd

ze doen net of ze gek zijn die brief van juillie was niet goed

Heb niets meer gehoord

Ik heb tot nu toe niets meer gehoord,dus ik denk da het geregeld is

Dziękóję,jestem wdzięczna i zadowolona.

W tej sytuacji bezproblemowe i bardzo pozytywne-dziękóję,-Józefa.

• Poleciłbyś nas? Tak

Geen gedoe

In no time was alles geregeld dank hiervoor

Ik heb de opzegging uiteindelijk zelf gedaan

De verzekering die door jullie opgezegd had moeten worden stuurde gewoon weer een rekening voor verschuldigde premie. Er was niets opgezegd. Dus uiteindelijk heb ik het zelf maar geregeld.

Beste Guido, Ik kon helaas geen opzegging vinden op basis van het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor deze review. Verzekeraars zijn nogal eens wat langzaam met het verwerken van opzeggingen. Maar wij leveren alle opzeggingen af met een juridische rechtsgeldig bewijs van ontvangst. De datum die daarop staat is leidend. Het kan dus zijn dat je nog een keer premie betaalt, maar deze wordt later dan weer teruggestort. Als je ons het e-mailadres kunt doorgeven dat je gebruikt hebt voor de opzegging, dan kunnen wij je het certificaat van ontvangst door de verzekeraar sturen. Je kunt contact met ons opnemen via https://www.opzeggen.nl/opzeggen/feedback. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Prima verlopen opzegging

Was op zich makkelijk geregeld, alleen wat ruime verwerkingstijd aan Independer kant (30 dagen), waardoor 1 maand extra geincasseerd werd. Die wel weer netjes teruggeboekt werd ook. Het was exact, op de dag, binnen de termijn die er maximaal voor staat. Aan te bevelen? Volgens mij was het verplicht om opzeggen.nl te gebruiken..

Beste Ton, Dank voor jouw uitgebreide en positieve bericht. En goed ook om te horen dat de extra termijn is teruggeboekt. Dat is ook onze ervaring bij verzekeraars; het verwerken van een opzegging kan wel eens wat langer duren dan je zou willen, maar de opzegging wordt wel altijd netjes afgehandeld, eventueel met terugwerkende kracht. Het is nooit verplicht om de opzegservice van opzeggen.nl te gebruiken. Je kunt er ook altijd voor kiezen om zelf - rechtstreeks - op te zeggen. Onze service biedt hopelijk wat meer gemak (onder meer door ervoor te zorgen dat de juiste informatie wordt doorgegeven aan de verzekeraar) en wij zorgen ervoor dat er altijd een juridisch geldig bewijs van aflevering van de opzegging is. Zo kan er nooit een discussie ontstaan over de ontvangst van de opzegging. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Snel gereglt

Zeer goed en snel

Correcte behandeling.

Ga ik nog gebruiken..

Is goed verlopen

Is goed verlopen, alleen vaak gebeld worden vond ik erg opdringerig.

Snel geregeld

Goede zaak.

snel en goed geregeld.

Snel en goed geregeld.

Goede reactie

Betrouwbaar, transparant en correcte afhandeling.

Is goed geregeld.

Heb zelf bijna niets gedaan.

Prima hoor

Snel geregeld

Te snel er in meegegaan. Thuis aangekomen en nog eens goed over nagedacht. Maar dit wil ik zo niet. Contact met jullie en geregeld.

Meteen goed

Goed geregeld⁸

Zeer makkelijk

Aangegeven dat ik wilde opzeggen en dat ging vlekkeloos met de standaard brief en verzending. Heel fijn!

Super makkelijk en snel!

Ik ben heel snel geholpen en het was heel makkelijk om mijn abonnement op te zeggen met jullie hulp!

Best beoordeeld uit 8 leden

- Opzeggen.nl | 8.9