Super makkelijk en snelle service!

Kan niet makkelijker zijn!

Demande de résiliation facile avec vos services.

Tout s'est bien passé avec vous. réponse rapide comme quoi la demande avait été envoyée au CFCA.

Direct geregeld

Super snel geregeld

Het was super geregeld

Conform de afspraak

Reactie op opzeggen en datum wanner het ingang. Duidelijke communicatie.

heb ik niet

ik heb geen mening hierover ,ik ben gewoon gestopt had er geen zin meer in

Snel geregeld

Zeer positief

Zeer tevreden bedankt

Prima gedaan hoor je

Prima geregeld

Alles naar wens verlopen

Top-service : goed en erg makkelijk

Via Opzeggen.nl 2 verzekeringen opgezegd. Goed dat de app al de brief / mail laat zien zoals die verstuurd gaat worden, het verzenden met afschrift ook erg goed. Het verdere verloop, d.w.z. de reactie van de oude verzekeraar hierop verliep ook goed en uiteindelijk zijn de verzekeringen zonder enig probleem opgezegd. Kortom, een hele fijne dienstverlening

Prima en snel zonder problemen geregeld

Gewoon goed geregeld!

Goed gegaan

De reactie van pc loterij kwam snel en de opzegging is goed gegaan . Fijne service voorkomt het bellen met p loterij dat altijd lang duurt .

Voldoende

Geen

Onverwacht geldbedragen in rekening gebracht zonder toestemming. Ik had mijn rekening opgegeven voor het geval ik iets zou winnen via een andere site. Vond het al verdacht. Doe dit nooit meer. In maart 2024 iets meer dan 40 euro geïncasseerd. Geen loten gezien. Gelukkig de bedragen kunnen terug halen. Bij opzegging telefonisch op zo 24 maart liep het door tot 1 mei 2024. Nooit iets hiervoor opgegeven. . Gr Patricia.

prima geregeld

Goed geregeld

Alles goed geregeld.

Opdracht gegeven om mijn Telegraaf abonnement te stoppen in maart 2024 . Zonder problemen uit gevoerd .

Slecht, na een overlijden

Op 29 januari overleed mijn moeder Alice Calloens zij was de abonnement houden. Ik heb u onmiddellijk op gezegd en tot op vandaag ontvang ik nog steeds op haar adres het TeVe blad waar ik geen enkel behoefte aan heb. En waarvoor ik u reeds in begin Februari een opzeg mail stuurde.

Heel handig en betrouwbaar, aanrader

Handig!!!

Perfetti

Risolto contratto di “Save The Children” in un click. Strepitosi.

• Ci consiglieresti? Si

via u is alles perfect en snel geregeld. Dank U!

wat ik hiervoor al zei: alles ging snel en perfect. Dank u

Jammer dat je moest betalen

Het opzeggen ging makkelijk alleen jammer dat je er voor moest betalen voor een stichting wat aangaf het na enige tijd vanzelf zou stoppen

Fijn blad

Goed geregeld

Snelle en goede service waar ik voor het eerst gebruik van gemaakt heb. Het heeft echt goed gewerkt en ik had er geen omkijken meer naar. Dit laatste heb ik overigens wel even nagevraagd bij de verzekeringsmaatschappij waar ik de opzegging naar toe had laten sturen.

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr