Makkelijk

Volgens mij goed geregeld.

Zie onder

Slecht, duurt allemaal heel lang. Pas na 6 weken bericht van Unicef. PDF van de opzegging is niet te openen.

Beste Alie, Wat vervelend om te horen dat het bericht van Unicef zo lang op zich heeft laten wachten. We hebben jouw opzegging op 29 februari afgeleverd bij Unicef en we hebben ook een rechtsgeldig certificaat van ontvangst door Unicef. Blijkbaar heeft Unicef het erg druk gehad met het verwerken van opzeggingen. Normaal gesproken gaat dit een stuk sneller. Je kunt de laatste bedrag altijd storneren via jouw bank. Tegenwoordig kan dit ook heel eenvoudig via de bank app; als je naar de betaling gaat, dan kun je bij de specificatie ervoor kiezen om het geïnde bedrag terug te laten storten. Dit kan altijd zonder gevolgen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Niet goed

Videoland was kennelijk niet afgezegd. Er werd steeds weer geld afgeschreven. Heb gisteren kontakt met hen gehad. Als het goed is is het nu dus wel geregeld! Dus moest het toch nog zelf doen, balen.

Beste Ingeborg, Wat vervelend om te horen dat Videoland jouw opzegging niet heeft verwerkt. We hebben jouw opzegging op 17 maart bij Videoland afgeleverd en we hebben hier ook een rechtsgeldig bewijs van. Dit zullen we nog even separaat naar jouw sturen. Videoland is één van de organisaties waar wij helaas vaker negatieve ervaringen mee hebben. Zij lijken er alles aan te doen om opzeggingen te voorkomen. Naar eigen zeggen vanwege zorgvuldigheid, maar het gaat overduidelijk om het opwerpen van drempels bij opzeggen. Onze jurist heeft eerder contact gehad met Videoland, waarna beterschap is beloofd. Blijkbaar is het opnieuw tijd om onze jurist te vragen om contact op te nemen met Videoland, erg jammer. Het is niet de bedoeling dat onze gebruikers hier last van hebben. Dus we vinden het erg vervelend dat dit bij jou wel is gebeurd. We hebben het door jou betaalde bedrag teruggestort, dat zou binnen enkele dagen weer op jouw bankrekening bijgeschreven moeten zijn. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Goed gedaan

Goed gedaan .Het is afgemeld.

Werkt niet

Helaas.. ik kreeg toch weer een rekening van FBTO. Toen moest ik er zelf achteraan, en heb ik hem direct opgezegd. Ik zie geen meerwaarden van een partij als opzeggen.nl

Beste Yara, Wat jammer om te lezen dat je geen meerwaarde ziet in onze opzegservice. Maar vooral jammer dat je zelf actie hebt moeten ondernemen richting FBTO om jouw verzekering uiteindelijk opgezegd te krijgen. We hebben jouw opzegging op 16 maart afgeleverd bij FBTO en hiervan hebben we ook een rechtsgeldig ontvangstbewijs. We zullen dit nog in een separate email naar je sturen. Op basis van het certificaat geldt jouw opzegdatum van 16 maart. Mocht je uiteindelijk langer hebben moeten betalen voor jouw verzekering, dan is dat onterecht en kunnen we dit alsnog voor jou laten aanpassen naar de juiste datum. Helaas zien we bij sommige verzekeraars dat het verwerken van de opzegging erg lang op zich laat wachten. Dit betekent echter niet dat de opzegging niet correct per juiste datum wordt verwerkt. Onze ervaring met honderden opzeggingen per dag is juist dat verzekeraars correct omgaan met opzeggingen (op de vertraging in de verwerking na). Jammer dat we van jouw geen tevreden gebruiker hebben kunnen maken. Mocht er nog discussie bestaan tussen jou en FBTO over de opzegdatum, dan horen we dat graag. We gaan dit dan kosteloos voor jou rechtzetten. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Helemaal top!

Helemaal top, geen omkijken meer ga voor meerdere opzegging gebruiken.

Gemakkelijk en eerlijk verlopen.

ma résiliation a été faite .

Je ne sais pas pourquoi je suis passé par votre société car j'ai du refaire ma résiliation en passant par Netflix et cela c'est fait très facilement et non grâce à vous , en attendant je vous ai payé pour cela et ce n'a pas été fait .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous sommes désolés que tu ne sois pas satisfait de notre service d'envoi. Comment-resilier.be est un site où tu peux trouver des informations sur la façon de résilier ton abonnement, tu peux aussi utiliser un de nos modèles gratuits et si tu as choisi, tu peux utiliser notre service d'envoi pour envoyer la lettre de résiliation. Tu as choisi d'utiliser notre service d'envoi pour envoyer ta lettre de résiliation à Netflix. Ta lettre a été envoyée et distribuée le 15.03.2024 à 14:20:53 avec un e-mail recommandé. Nous pouvons te fournir la confirmation de livraison de ta lettre. Bien sûr, nous te rembourserons pour notre service d'envoi. Tu recevras l'argent dans les 3 à 5 jours ouvrables de retour sur ton compte. Cordialement, je te prie d'agréer mes salutations distinguées, Aneta Service clientèle Commentaire-resilier.be

Gewoon goed

Gewoon goed

De verwachtingen zijn perfect

Geen omkijken naar , en verlicht zo veel rompslomp

Ik heb niets gemerkt van enige activiteit van opzeggen.nl

Ik heb weinig gemerkt van enige activiteit van opzeggen.nl Ik heb zelf een aantal keren moeten bellen met Lot of Hapiness alvorens ik er vanaf was.

Beste Nel, Wat vervelend om te horen dat jouw opzegging niet goed is verwerkt door Lot of Happiness. We hebben jouw opzegging op 13 maart om 21:57 uur afgeleverd bij Lot of Happiness en we hebben hiervan ook een bevestiging ontvangen. Wij sturen alleen geregistreerde e-mails naar Lot of Happiness, om te voorkomen dat er discussie ontstaat over de ontvangst van de opzegging. We sturen het juridisch rechtsgeldige certificaat van de ontvangst nog even apart per e-mail, zodat je kunt zien dat jouw opzegging is ontvangen door Lot of Happiness. Ook al ligt de oorzaak van de niet juist verwerkte opzegging wat ons betreft bij Lot of Happiness, heeft onze service niet gebracht wat je er van had mogen verwachten. Daarom hebben we het door jou betaalde bedrag teruggestort. Dit bedrag staat binnen enkele dagen weer op jouw bankrekening. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Perfect zonder complicaties

Perfect zonder problemen

Gemakkelijk

Gemakkelijk zogezegd wel onpersoonlijk

RESILIASION CONTRAT FMA

DEMANDE INFORMATION

Goede ervaring

Goede ervaring met opzeggen.nl, alles is goed geregeld!

Eenvoudig en snel

Ik heb onlangs mijn annuleringsverzekering opgezegd. Het was heel eenvoudig en snel geregeld. Je krijgt direct een bevestiging ervan. Top!

Zonder moeite opgezegt

Onmiddellijk in orde

Direct nadien bericht van Testaankoop dat de oozegging effectief was

Goed geregeld

Snel geregeld, goede service!

goed bevallen

Zeer efficiënt

Accuraat

Ik had spijt van het feit dat ik tijdens het boodschappen doen gezwicht ben voor de vraag mee te doen aan jullie organisatie. Bovendien vond ik het heel vervelend om alle persoonlijke gegevens te moeten geven. Ik had graag ter plekke geld willen bijdragen maar dat kon niet. Begrijp ik achteraf wel. Ik raad jullie organisatie aan eventuele geïnteresseerden een mail of brief te sturen zodat men thuis rustig na kan denken over wat wel en niet te doen.

Responsieve service

Snelle reacties van opzeggen.nl

trop chère

trop chère

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Luc, Je suis désolé d'apprendre que tu trouves notre service trop cher. Nous t'avons envoyé un e-mail recommandé à Verisure pour annuler ton contrat. Grâce à cet e-mail recommandé, pour lequel nous avons également une preuve de réception juridiquement valable par Verisure, nous pouvons garantir que ton annulation sera prise en compte. Bien sûr, tu peux également annuler directement avec Verisure. Tu peux aussi télécharger gratuitement notre modèle et l'envoyer toi-même. Sur comment-resilier.be, tu trouveras toutes les informations nécessaires sur Verisure pour annuler directement par toi-même, sans utiliser notre service d'annulation avec garantie. Cordialement, Kees van Nuland Fondateur de Comment-Resilier.be

Ik vind echt super leuk want jullie hebben mij veel gehulp om mijn verzekering stop te zitten. Hast

Ik had een uod autoverzekering die wel ik stop zitten. Ik had geen eide hoe moet ik stoppen ik weet niet waar hebben jullie mij email gevond ik zie direct jullie email die heb mij veel gehulp om mijn oud autoverzekering stop te zitten. Harst Bedank.

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.