Is goed geregeld, bedankt!!

De opzegging was netjes doorgekomen en van de opgezegde partij ook bericht gekregen.

Telegraaf

goed geregeld.

Ben tevreden met Primo!!!!

Spijtig genoeg heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik ga verhuizen. Als ik in mijn appartement woon, neem ik terug een abonnement op Primo met een nieuw adres.

Volgens mij gelukt

Gelukt

goed en snel geregeld

Geen rompslomp, goed en snel geregeld.

Prima dienst

Lekker makkelijk

Snel en effectief

Eenvoudig , snel en effectief. Prima service.

Perfect gegaan

Was geen enkele moeite om op te zeggen

Correct

Voor mij niet geschikt.

Gewoon heel makkelijk

Nogmaals heel gemakkelijk en in 1x geregeld Gewoon goed dus

Perfect geregeld

Makkelijke manier om op te zeggen. Website is vriendelijk in gebruik. 2 dagen later had ik al van de organisatie/het lidmaatschap al de officiële bevestiging van de opzegging.

Very efficient

I had been trying to call vriendenloterij to try and cancel my subscription but they were hanging up on me. For a reasonable fee, the matter was settled within minutes with opzeggen.nl. I got confirmation of my cancellation from vriendenloterij the next day.

Prima geregeld

Eenvoudig te doen

geweldig

wat fijn dat het zo geregeld is.ben er erg blij mee. dank.

Verliep goed

Probleemloos via deze weg mijn autoverzekering opgezegd.

Perfect geregeld

Opzeggen verzekering aangevraagd en dit is perfect geregeld

heb nieuw abonnemend word nu op nieuw adres carboonp[ei 12 b bezorgd

Alles prima verlopen

Er waren een paar personen die ook ergo hadden en deze dringend geld nodig hadden ( door de economische dure toestand van nu ) , waar ze toch na een half jaar hun geld ontvangen hadden door meermaals te bellen en te mailen en na wat beoordelingen te lezen op het www die ook al niet zo schitterend waren , gekozen om het via opzeggen.be te doen . Bij mij nog geen 2 maanden alles in orde , is het puur toeval of is het dat het via deze site ge juridisch beter staat daar kan ik natuurlijk niet over oordelen .

Ik ben heel content

Ik heb het al enkele keren gebruikt en het is eenvoudig te gebruiken . Ik kan het iedereen aan bevelen.

primaa

snel en goed

MIJN VERZOEK WERD GELIJK EN ACCURAAT OPGEPAKT

Netjes mijn lopende polissen opgezegd

Ik had het eigenlijk gebruikt om mijn totaalpakket wa en inboedelverzekering op te zeggen, maar mijn autoverzekering werd ook meteen opgezegd. Dus deze heb ik nu ook elders voordeliger ondergebracht

Slecht

Mijn opzegging kwam te laat waardoor ik nog een maand moest betalen

Beste Manuela, Jammer dat je niet tevreden bent over onze opzegservice. Je hebt jouw opzegging voor Unigarant op 6 mei aangemaakt op opzeggen.nl. We hebben deze opzegging direct bij Unigarant afgeleverd, op dezelfde dag. Hiervan hebben we ook een juridisch rechtsgeldig bewijs, aangezien organisaties nog wel eens willen beweren dat zij de opzegging niet of niet op tijd hebben binnengekregen. Deze ervaring hebben wij absoluut niet met Unigarant. Zij zorgen altijd voor een nette opzegging, dus ik ben zeer benieuwd naar wat hier mis is gegaan. Ik zal je nog persoonlijk een email sturen met daarin het certificaat van aflevering. Er is dus geen enkele twijfel over de aflevering van jouw opzegging op 6 mei. Mocht Unigarant van mening zijn dat de opzegging later is ontvangen, dan horen we dit graag, want dan gaan wij dit alsnog voor jou oplossen. Het is dan wel van belang dat jouw verzekering inderdaad al opgezegd kon worden. Ik wacht jouw bericht per email af om na te gaan hoe we jou nog van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Prima afgehandelt

Niet goed

Uiteindelijk heb ik zelf gebeld met Easy Park om op te zeggen

Beste Antonia, We hebben jouw opzegging op 7 mei afgeleverd bij Easypark. We hebben het juridisch rechtsgeldige bewijs hiervan separaat per email naar je gestuurd. Er is een goede reden waarom wij gebruik maken van gecertificeerde email. We hebben dit bewijs helaas nodig voor sommige organisaties zoals Easypark, die bij ons sterk de indruk wekken dat zij simpelweg niet willen meewerken aan opzeggingen door hun klanten. Geen goede situatie volgens ons. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je reageren op de gestuurde email. Wij gaan graag voor jou aan de slag om Easypark te bewegen naar een goede dienstverlening als het gaat om opzeggen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Opzeggen.nl

Best beoordeeld uit 8 leden

- Opzeggen.nl | 8.9