Vlekkeloos!

Zie boven.

c était ma 1 expérience avec vous génial

très bien dans l ensemble et très rapide

Tophulp

U hebt me heel goed geholpen bij het opzeggen van mijn ACV zonder dat ik er iets voor hoefde te doen, dankjewel

Prima duidelijke service. Niets te klagen

Weinig moeite voor gedaan

Voor het opzeggen van iets kan ik deze aanbevelen

Heel goed klasse!

Super handig

Op deze manier iets opzeggen is super handig en snel geregeld.

makkelijk en snel geregeld

Alles prima. Zou het in de toekomst weer doen.

Geweldig snel geregeld, mijn dank hiervoor.

Zorgeloos van de collecte af

Alles wordt netjes verzorgd

gemakkelijk

gemakkelijk

Prima geregeld

Alles word netjes geregeld

Alles is correct geregeld

Goed geregeld

Opzeggen bij postcodeloterij is geregeld en ook snel een bevestiging van mijn opzegging. Standaard reactie jammer dat u gaat bla bla.

brief te laat

De brief is opgemaakt op 29/04/2024, maar Delta heeft deze pas ontvangen eind mei, zodoende er nog een maand extra betaald moet worden.

Beste Petrus, Ik heb zojuist het juridisch rechtsgeldige document van aflevering per email doorgestuurd. Dit certificaat geeft aan dat de opzegging op 29 april is afgeleverd bij Delta. Aan het bericht bij de review maken wij op dat Delta er een extra maandje abonnement uit probeert te slepen, wat uiteraard niet de bedoeling is. Wanneer wij dit nog even recht kunnen zetten, dan doen wij dit uiteraard graag en gratis. Als je in dat geval even kunt reageren op de email die we hebben gestuurd, dan pakken wij dit op. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Ging smetteloos

Oke

Prima hulp met goede brief naar het juiste adres. Supergoed!

Heel handig en effectief.

Super geregeld.

Het is simpel en snel om op deze manier abonnement/lidmaatschap op te zeggen, en het wordt goed voor je geregeld.

echt een aanrader

een handeling en verder geen omkijken meer naar

Had het zelf gedaan maar na 2 maanden toch weer geld er af gehaald nu nog even afwachten maar wel prijzig .

Prima geslaagd

De opzegging is goed verlopen, wel moest ik nog wel contact opnemen met de verzekeraar aangezien de opzegging niet vanuit mijn naam kwam en dus niet geldig.

In één keer geregeld.

Ging heel makkelijk en direct geregeld super.

Prima geregeld

Geen gedoe