Opzeggen van donaties

Op deze manier vlot en efficiënt geregeld

Ik had gevraagd voor Verisure nog niets vernomen Kan ik mijn betaling nu toch stop zetten Het zijn rot zakken

ik ben tevreden dat ik de opzegging op deze kon doen

de ervaring met jullie systeem ik heel goed ik raad en ieder die bij jullie wil opzeggen dit ook zo te gaan doen

Alles vlot verlopen zonder poespas

Snel en correct en hulpvaardig bij problemen

De firma clubb se weiger

De firma clubb se Ging gewoon door en zegt dat ik hum moest bellen

Beste Aad, Wat vervelend om te horen dat je contact hebt moeten opnemen met Chubb. Dit kan gebeuren wanneer er vragen zijn over de opgegeven informatie of wanneer er nog sprake is van een contractperiode. We hebben geprobeerd om jouw opzegging te achterhalen maar op basis van het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de review, kunnen we geen opzegging vinden in onze database. Zou je nog even contact kunnen opnemen met ons via het formulier op https://www.opzeggen.nl/opzeggen/feedback? We kunnen dan even afstemmen wat de reden was dat er contact moest worden opgenomen. Indien Chubb de door ons afgeleverde opzegging niet correct heeft verwerkt, dan gaan wij graag en gratis voor jou aan de slag om de opzegging alsnog met terugwerkende kracht afgehandeld te krijgen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Makkelijk online dus geen gezeur aan de telefoon!

Makkelijk online diversen doelen opzeggen en daardoor geen gezeur aan de telefoon met allerlei extra aanbiedingen om toch lid te blijven. Super!

Cool

Tout s’est tres bien déroulé. Très fluids et sans heurts

Snel en duidelijk geregeld

Heb al bericht gehad van Oxfam Nobis

Prima geregeld alleen ik heb eerder al een brief van u gehad waarin u ook een aangetekend schrijven heb gestuurd naar SOS Kinderdorp ter opzegging. Van hun heb ik nog niets gehoord en hebben gisteren weer de maandelijkse bijdrage afgeschreven. ??

het werd onmiddelijk goed afgewerkt

Gelijk geregeld en van verzekering bevestiging ontvangen.

Geregeld zonder gedoe

G Helaas zorgeloos

Ze doen wat ze beloven

Gewoon goed.

Netjes accuraat en snel geregeld

Nog nooit gedaan . Was eerste keer . Maar alles is snel en keurig geregeld. Heb zelf geen actie hoeven ondernemen. Bedankt

Snel geregeld.

Snel geregeld.

Alles ok

Goed bezig

Nog geen antwoord gekregen van die andere furma

Ik weet niet of het gelukt is heb nog steeds geen respons gekregen

Top bedrijf!

Ga vooral zo door...!

Een dienst die zeer handig en praktisch is.

Opzegging is zeer vlot verlopen. Efficiënte oplossing.

helemaal goed

prima, niks aan toe te voegen.

Supersnel en handig!

Heel erg snel geregeld. Boven verwachting en zijn geld waard.

Geen enkel kritiek goed gedaan en vond het prettig dat het zo snel was geregeld.

Perfect verlopen!!

Alles is vlekkeloos verlopen, jullie zijn top.

Slecht

Had vaak geen bild. Er werd dan geschreven er kijken teveel daardoor veel gemist. Slechte ontvang.

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.