Snelle levering voor goede prijs en kwaliteit

Gewoon goed product, ideaal voor mijn verandadak, verzwaard met tegel tegen wegwaaien. Top.

Mooie kwaliteit en snelle aflevering.

Ik koop loodsnippers voor de schietsport. De loodsnippers zijn van goede pure kwaliteit lood. De aflevering is snel. Aanrader.

Alles is goed gegaan

ZEKER: AANRADER

Duidelijke webshop met uitgebreide keuzemogelijkheid. Snel geleverd in professionele verpakking

Alles Perfect.

Bladvangers lekker lang 3m i.p.v. 2m, snel makkelijk en goede prijs.

Alles perfect verlopen

Goede service !

Het product is niet uitontwikkeld .

Toelichting: de steunpootjes komen vol water te staan, Dit houdt in de winter in dat ze ofwel kapot vriezen of snel slijten door uitzettend waterijs.De levensduur lijkt me daarom maar kort. Verder is het overloop-dakbeveiligingssysteem een wassen neus wanneer er veel verstoppingen (bijv bladeren) tussen de pootjes zitten, De bladvanger doet dan eigenlijk niets meer en zeker niet wanneer een redelijke aansluitende tegel op ligt. Het water kan dan alleen weg via de dakrand of een echte "spuwer" in de dakrand . Alleen wanneer een tegel met een gewelfd profiel aan de onderkant daarvan gebruikt wordt , duurt het wat langer voordat het fout gaat.

Beste heer, hartelijk dank voor het invullen van de review. Dat waarderen we enorm. Maar wat we ons afvragen is waarom u het product op zo veel vlakken afkraakt? Terwijl u zelf nog geen ervaring ermee heeft kunnen opdoen? Slijten, kapotvriezen? U bent de eerste die dit zegt. Nooit een klacht over ontvangen door een gebruiker. Ook niet dat de noodoverloop niet zou werken. Zelfs bij gebruik icm de daktegel. Onze concurrent gebruikt dit argument wel als verkoopargument. Met begrijpelijke reden. Hun product heeft deze functionaliteit niet. Wellicht heeft u hun documentatie gelezen/gekregen en bent u daardoor in de war gebracht? Mocht u zelf ooit na gebruik van de bladvanger ervaren dat deze kapot vriest of door externe weersinvloeden kapot gaat neem dan gerust contact op. U krijgt dan van ons een nieuwe. Net als ieder ander. Wij staan in voor kwaliteit.

super !

goed product , snelle levering !

Goed product.

Snel en juist geleverd

Goede communicatie met de verzending.

Overzichtelijk, duidelijk en betaaldbaar

Afspraken na gekomen,

Snelle levering. Juiste product

Positief

Snelle levering, goed product

Goed product dat snel werd geleverd. Enkel een beetje onhandig om te plaatsen als leek dus duidelijke instructies/handleiding om de plaatsing te vergemakkelijken had handig geweest…

Hartelijk dank voor uw review. De handleiding staat op de productpagina onder het tabblad bijlagen. Wij zullen dit duidelijker aangeven op de productpagina's. Bedankt voor de tip.

Voor herhaling vatbaar!

Telefonisch goed advies gekregen. Vervolgens werd de bestelling snel geleverd.

Heldere informatieve website

Goede spullen en prijs

Binnen afgesproken termijn de juiste producten ontvangen!

Snel geleverd scherpe prijs

Prima service en snelle levering.

Kwalitatief goed product tegen redelijke prijs.

Prima advies en meedenken, tijdige levering

Op zoek naar één stuks ballastlood van een specifieke maat heeft AGS een samenstel van verbonden plakken voorgesteld en die gerealiseerd tegen een prettige prijs. De bestelling kwam snel binnen nadat ik nog wel even moest herinneren. Een kleine aftrek voor het laatste feit, verder prima.

Snelle levering, goed materiaal

Ik had nog nooit gewerkt met de loodvervanger Ultraflex. De instructie was duidelijk. Het materiaal is goed te verwerken en hecht ook goed.

Super!!

Snelle levering zeer tevreden en aan te raden.

Alles goed gegaan met de bestelling, Prima product en prima service.

Alles goed gegaan. Prima product.

Snelle en correcte levering

Super makkelijke webshop gunstige prijs en goede kwaliteit

Snel bezorgd

Artikel naar mijn zin. Komt straks nog een ding voor in de afvoerpijp in. Om bladeren tegen te gaan. Maar eerst nieuw dakleer Bedankt.

Simpel gezegd:

Alles prima naar wens.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.