uitstekend

Ik ben een schutter met historische militaire zwalkruit vuurwapens. Ik moet de munitie zelf vervaardigen. want deze is niet te koop. Onderdeel daarvan maakt uit het smelten en gieten van zuiver schoon lood in een mal om kogelpunten te vervaardigen. De loodsnippers smelt ik eerst om extra te reinigen (vuil afscheppen). Dat giet ik daarna in een mal om loodbroodjes te maken. Die ik gebruik bij hersmelting voor vervaardiging van kogelpunten. Werkt prima. Goede resultaten. Kogelpunten constant van hetzelfde gewicht en kwaliteit.

bladvangers geven iets meer geurhinder

In België zijn nog niet alle huizen aangesloten op een gescheiden rioolstelsel (afvalwater / regenwater) In het geval de regenpijp met bladvanger is aangesloten op een gemengde riool geeft ze meer geurhinder dan een regenpijp zonder bladvanger. Pas na een herfstseizoen kunnen wij een duidelijke beoordeling maken. Bladvangers zijn nu geplaatst na de herfst

Zoals altijd prijs kwaliteit perfect En goed geleverd

Aankoop perfect voor ons probleem

Aankoop perfect voor de oplossing van ons probleem. goede prijs /kwaliteits verhouding.

Snelle levering en prima kwaliteit

Zakje lood snippers besteld en vlot gekregen.

Goed product,goede prijs, snel geleverd

goede ervaring

duidelijke goede webside en goede snelle levering

Het is weer een tijdje geleden maar heb goede ervaringen met het product en het bedrijf.

Uitstekende levering

S avonds besteld, de volgende dag al in huis. Snelle levering, prima prijs, keurig verpakt

hele dikke prima

dikke prima

een vertrouwd adres voor lood

Ik heb al meerdere malen besteld bij Lood.nu, en ben er iedere keer weer helemaal tevreden over: uitmuntende kwaliteit voor een scherpe prijs, en bovendien ook nog eens snel en goed verpakt geleverd. Alles wat de loodman kan verlangen!

Goed en is goed bereikbaar

Prima vlot verlopen

De perfecte oplossing voor mijn platte dak

Na jaren van ales proberen bleek de Universele Tegelbladvanger met noodoverloop de perfecte oplossing. Zelfs met de vele regen en bladval van november 2023 raakte de uitloop niet verstopt.

Prima en kreeg ze goed geplaatst

Op particuliere huis geplaatst was geen probleem.

Snelle kwalitatieve levering. Heel tevreden!

Snelle levering voor goede prijs en kwaliteit

Gewoon goed product, ideaal voor mijn verandadak, verzwaard met tegel tegen wegwaaien. Top.

Mooie kwaliteit en snelle aflevering.

Ik koop loodsnippers voor de schietsport. De loodsnippers zijn van goede pure kwaliteit lood. De aflevering is snel. Aanrader.

Alles is goed gegaan

ZEKER: AANRADER

Duidelijke webshop met uitgebreide keuzemogelijkheid. Snel geleverd in professionele verpakking

Alles Perfect.

Bladvangers lekker lang 3m i.p.v. 2m, snel makkelijk en goede prijs.

Alles perfect verlopen

Goede service !

Het product is niet uitontwikkeld .

Toelichting: de steunpootjes komen vol water te staan, Dit houdt in de winter in dat ze ofwel kapot vriezen of snel slijten door uitzettend waterijs.De levensduur lijkt me daarom maar kort. Verder is het overloop-dakbeveiligingssysteem een wassen neus wanneer er veel verstoppingen (bijv bladeren) tussen de pootjes zitten, De bladvanger doet dan eigenlijk niets meer en zeker niet wanneer een redelijke aansluitende tegel op ligt. Het water kan dan alleen weg via de dakrand of een echte "spuwer" in de dakrand . Alleen wanneer een tegel met een gewelfd profiel aan de onderkant daarvan gebruikt wordt , duurt het wat langer voordat het fout gaat.

Beste heer, hartelijk dank voor het invullen van de review. Dat waarderen we enorm. Maar wat we ons afvragen is waarom u het product op zo veel vlakken afkraakt? Terwijl u zelf nog geen ervaring ermee heeft kunnen opdoen? Slijten, kapotvriezen? U bent de eerste die dit zegt. Nooit een klacht over ontvangen door een gebruiker. Ook niet dat de noodoverloop niet zou werken. Zelfs bij gebruik icm de daktegel. Onze concurrent gebruikt dit argument wel als verkoopargument. Met begrijpelijke reden. Hun product heeft deze functionaliteit niet. Wellicht heeft u hun documentatie gelezen/gekregen en bent u daardoor in de war gebracht? Mocht u zelf ooit na gebruik van de bladvanger ervaren dat deze kapot vriest of door externe weersinvloeden kapot gaat neem dan gerust contact op. U krijgt dan van ons een nieuwe. Net als ieder ander. Wij staan in voor kwaliteit.

super !

goed product , snelle levering !

Best beoordeeld uit 6 leden

- AGS - Lood.nu | 9.6

- AGS - Loodvervangers.nl | 9.4

- AGS - Bladvangers.nl | 9.2

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.