Mijn eerste ervaring met online bestellen is positief

Het enige wat ik als advies kan geven is: Vermeld bij online bestellen dat jullie op zondag en maandag gesloten zijn waardoor de bestellingen pas op dinsdag door Post.Nl worden opgehaald. Dit voorkomt verwarring bij de levertijd.

Zeer betrouwbaar

Na mijn bestelling kapot te hebben gekregen (overigens niet de schuld van coppens) was goed ingepakt En met plakband met breekbaar erop Verstuurd,was mijn artikel helaas toch stuk gegaan,gebeld met Coppens en werd niet moeilijk gedaan kreeg meteen een retourlabel via de mail en na 2 dagen had ik een nieuwe lamp staan. Ben zeer tevreden met deze service. En ook heel blij met mijn mooie lamp

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Alles was in orde. Ik ben een blije klant.

Keurig en veilig verpakt en snel bezorgd

zeer goed

Gewldig

Goeie en snelle service..

zeer netjes en vriendelijk en snel verzorgd

netjes en snel bezorgd

product kwaliteit laat te wensen over

Klerenhangers gekocht gelijk aan de vorige keer. Echter zijn nu de rubbertjes niet goed meer. Ze zijn kapot of blijven niet op de klerenhanger zitten op de juiste plek. Hier door kritisch gekeken naar de andere klerenhangers en daar verplaatsen ze ook maar blijven ze wel zitten.

Wat een snelheid in bezorging en lage prijs!

Ik ben nog niet snel zo enthousiast geweest. VER onder de gewone verkoopprijs van bijv Brabantia, Blokker, Fonq etc. en wat een snelle service! Ik ben helemaal om en zal hier altijd bestellen! Hartelijke groet van een nieuwe tevreden klant ;-)

bedankt voor de goede nette aflevering

had geen ervaring met jullie winkel. alles perfect afgehandeld ook post nl. kwam in de vooraf opgegeven tijd. bedankt.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Blij met de producten en de snelle levering!

De omschrijving van de producten komen overeen met de levering. De levering zelf was vlot en goederen waren prima verpakt.

Super snelle levering

Ik was super blij met mn levering alleen het pakket was beschadigd waar ik wel van schrok, dit kan door de post zijn, het is voor iemand cadeau te doen dus hopelijk is het oke

Mooi product, goede communicatie m.b.t. aankoop en snelle levering.

Op zoek naar een ‘net iets anders’ product ben ik bij Coppens warenhuis terecht gekomen. Duidelijk website, goede communicatie tot en met de levering, die goed en snel verlopen is.

heel goed

heel goede service

Snel geleverd en niet duur

Eerste ervaring met Coppens Curver prullenbak besteld Snel geleverd Meest voordelige prijs van internet aanbod.

Prima spullen en netjes op tijd

Superblij mee!

Nette levering

Vind de bezorgkosten aan de hoge kant

Op tijd en boven verwachting!

We hadden servies besteld met verschillende printjes. Helaas hadden we een foutje gemaakt en 1 van de serviesdelen met het verkeerde printje besteld. We dachten: ‘Ach, wat maakt het uit’ en zijn er verder niet achteraan gegaan. En wat bleek nu bij levering, ze hadden bij Coppens opgemerkt dat er iets verkeerd leek te zijn en dit op eigen initiatief hersteld. Dat is nog een service!

Snelle service en prima kwaliteit

Super te vreden

Snelle levering Product in goede orde ontvangen Product boven verwachting van gebruikers gemak

Goed verpakt en snel geleverd

De producten waren goed verpakt en snel geleverd. Top!

Goede prijs en snelle levering.

Vlotte en snelle service

Bestelproces was eenvoudig, goed op de hoogte gehouden en vlot geleverd.

Mijn bestelling vlot en keurig verpakt thuisgestuurd gekregen!

Prima winkel on online te bestellen.

Snel, goed verpakt, prijs kwaliteit verhouding prima

Snel, goed verpakt, prijs kwaliteit verhouding prima, goed georganiseerd, op afgesproken tijd geleverd. Top