Snel geleverd.

We hadden serviesgoed bestel,het was fantastisch verpakt,en zonder een barstje aangekomen.Zeker nog eens bestellen bij jullie.♥️

Heb er 4 artikelen besteld maar ze konden er op dat moment maar 3 toesturen, enkele dagen later werd het 4e artikel alsnog geleverd.

Prima gedaan

de curver vuilnisbakken keurig op tijd geleverd

positief

Prima!! snel besteld en snel geleverd

Eerlijk bedrijf

Ik had een schilderij besteld en ben de eerst volgende dag telefonisch benaderd dat er een fout in het schilderij zat. Hiedoor besloten voor beide kanten geen risico te willen lopen waardoor ze geinformeerd hebben dit niet op te sturen. Heb dan ook kort daarna netjes mijn geld retour ontvangen.

Prima zaak met prima services

Groot warenhuis met van alles. Heb kopjes besteld, helaas 1 kapot. Geen probleem een nieuwe werd meteen toegestuurd. :-)

Geweldige klantenservice!

Voor onze bestelling van loungekussens hebben we een paar keer via email en telefoon contact gehad met Coppens. We zijn neer netjes en snel geholpen en de service is helemaal goed!

Prima product en prima levering

Snelle levering van een prima product

Snel en makkelijk

Prima spul, nette prijs en snel verstuurd. Had alleen graag Track en Tracé gehad.

bereikbaarheid

het bereiken van Coppens via telefoon was niet heel handig maar alles is goed gekomen.

prima, goedkoop en snelle levering!

Goedkoper dan andere websites en de levering was héél snel!

Uitstekend en heel snel

Bestelling heel snel ontvangen en keurig verpakt.

Snelle verzending in goede staat ontvangen

Vlug en goed

Vlug en goed

Goede en snelle bezorging

Positieve ervaring

Top bedrijf

3 in 1 schommel besteld, snelle levering mooi product.

Supersnel

ik heb bij jullie besteld, mijn bestelling was super snel in huis. Goed verpakt, zelfs nog een pen erbij cadeau. Aanrader voor anderen om hier te bestellen!

Er zat een aantal scheuren in mijn bestelde product. Na mail contact was het heel snel geregeld en kreeg ik een nieuw product gestuurd.

Super service!

Snelle levering en pro actief meedenken!

Op Zondag besteld en 2 dagen later in huis super

Super snelle levering

Mooi product en heel snel geleverd dus helemaal tevreden

Makkelijk Besteld, snel en netjes thuis bezorg

Het materiaal was naar mijn verwacting en mijn ervaring is positief !

Als ik ontvang, wat ik wil en de prijs is redelijk, dan is het goed.

Vrijdagmiddag besteld en maandamorgen al bezorgd.