Parasol online gekocht. Ik werd keurig gebeld om de bezoring in te plannen. Op de dag van bezorging werd ik nogmaals keurig gebeld mbt het tijdstip. Erg vriendelijk, zo ook de chaufeur. Aanrader!

Correcte en snelle levering

Snelle levering, ‘s middags besteld volgende dag geleverd ondanks dat ík een uur later bestelde dan de limiet voor levering de volgende dag. Aanbevolen!

Zeer correcte en snelle levering van het gevraagde product. Ook het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Top levering

Snelle levering, goed verpakt super

Snel en prima

Snelle prima levering

Netjes geleverd, product zoals omschreven.

Helemaal tevreden

Kleur precies wat de foto aangaf. Tevreden over de DDD theedoeken

Super winkel.

Veel keus, niet duur, vlotte levering.

Vandaag besteld morgen geleverd

Super snel bezorgd en goed verpakt

Duidelijke webshop en nette + snelle levering

Mijn product makkelijk kunnen vinden op de site. Product was netjes verpakt en compleet met factuur, informatie en een mooie pen.

Correcte vlotte afhandeling bestelling en levering.

Snel,betrouwbaar, goede communicatie

Zie boven

Voorraad klopte niet

Voorraad op site klopte niet waardoor je hoop geld overmaakt voor niks. Krijg je wel weer terug uiteraard maar toch; voorraadbeheer is probleempje op veel sites. Nu heeft dit bedrijf normaal gesproken een eigen voorraad, in tegenstelling tot hoop ‘dozenschuif sites’.

Niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Voor een goede prijs goede kwaliteit en netjes ingepakt.

Erg tevreden met de bestelling

Helaas waren 2 producten niet meer leverbaar die ik besteld had, maar daar ben ik keurig over gebeld. De rest kwam netjes en op tijd en was helemaal goed.

Op tijd en snelle levering

Twee tuinstoelen van Qopps zijn prachtig. Alleen nu zit ik nog met een hele grote doos (verpakking). Het is fijn als het verpakkingsmateriaal mee terug kan.

Goed !!!!

Iets besteld gelijk op de mail en werd goed op de hoogte gehouden

Ik had een gootsteenmat besteld dit zou na twee dagen geleverd worden maar het was er de volgende dag al.

Zeer vriendelijke klantenservice en bestelling snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Snelle en correcte levering

Ben tevreden over de snelheid van levering.

de parasolvoet die ik zélf had uitgekozen, was véél te zwaar ...

maar ik kom hem tegen betaling van de transportkosten zonder problemen retourneren!

Teleurstellend

Tuinstoel kussens besteld. Snelle levering dat zeker. Maar de kleur was totaal niet zoals omschreven en de foto s m.b.t. de kleur volledig ontoereikend. Online ben je daar toch erg afhankelijk van. Terug gestuurd. Dan zijn de kosten voor de rekening van da koper, dit was bekend staat duidelijk op de site maar wel erg zuur als de fout niet bij de klant ligt.

Goed bedrijf snelle levering

Gootsteen mat besteld, volgende dag in huis. Keurig verpakt met als verrassing een pen.