Had een beschadigde bestelling ontvangen en binnen 2 dagen had ik de nieuwe onbeschadigde producten alweer binnen.

Deze enquête is te vroeg

We wachten nog op de levering

Geweldige service :-)

Mijn bestelde blouse bleek 1 maat te klein te zijn. Zonder problemen werd het op zeer kort termijn omgeruild in 1 maat groter. Super,

Mooie winkel goede service.

Zie hierboven.

Misleidend

Ten eerste heeft de website aan dat voor 15:00 uur besteld de volgende dag bezorgd wordt. Dat klopt niet. Verder werd de vuurtafel niet geleverd zoals op de website getoond. Het veiligheidsglas moest er los bijgekocht worden voor 120 Euro. Vervolgens heb ik de bestelling geannuleerd en moest ik een week op mijn terugbetaling wachten.

Snelle levering met de kleine attentie erbij, super ervaring met online bestelling.

Al 50 jaar een uitstekend warenhuis

Zoals altijd....super ...zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Heel goed en razendsnel verstuurd

Product is precies wat ik ervan verwachtte en de volgende dag al thuis geleverd

Prima prijs, snel geleverd

Ik heb bij Coppens een bordspel besteld. Prijs was gunstig, en het werd keurig snel geleverd. Niks op aan te merken.

Super snel en goed geregeld, een duim.

Snelle levering, product voldeed aan de verwachting. Super !!

Bestelling geplaatst en snel geleverd, En ook nog voor 'n voordelige prijs.

Zeer plezierig

Gevraagd om op zaterdag te leveren en dat keurig gedaan. Producten keurig verpakt. Top

Snel geleverd voor scherpe prijs

Product was goed verpakt.

Helemaal top

Prima prijs en snelle levering.

Fantastische service!

Een mooi familie bedrijf. Levert de spullen, in mijn geval Boerenbont servies, snel en stevig verpakt. Ze doen wat ze beloven. Eerlijkheid duurt het langst!

Hartstikke top!!!

I.v.m. een geboorte cadeau was ik op zoek naar een specifieke fotolijst. Coppens was de enige die er nog 1 voorradig had, waarmee ik de kersverse ouders heel blij mee heb mogen maken. Communicatie m.b.t. verzending is ook top!

Exact ontvangen wat ik had besteld

Besteld en de volgende dag exact ontvangen wat ik had besteld. Prima.

Snel geleverd, service is top

Heldere website, gemakkelijk en snel.

Heldere website, gemakkelijk en snel. Ik heb weer een webwinkel erbij.

Snelle correcte levering

goeie website en bestelling binnen de kortste keren naar alle tevredenheid thuis.

professioneel

Volgende dag al in huis. Precies zoals plaatjes. Netjes verpakt!

Ruime keus, snel geleverd

Mooie website, goede prijs kwaliteit verhouding snel geleverd

ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd

Ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd

Vlotte reactie en zeer snelle levering.

Keus gemaakt, meteen reactie, volgende dag spullen via keurige levering in huis.