Ik heb voor mijn moeder 4 tuinstoelen besteld à €219 die elders (nog) duurder waren. Telefonisch contact gehad met een medewerker en besteld. Goed en duidelijk geholpen. Sneller geleverd dan verwacht door een vriendelijke chauffeur. Kortom zeer tevreden!

Kijken online, bestellen, betalen,mailen wanneer het komt. Op afgesproken tijd gekomen Goed verpakt en al mooi gedeelte in elkaar gezet. Super, zo gemakkelijk allemaal. Bedankt voor de goede service

Super ervaring, snelle levering.

De tafel is van heel goede kwaliteit en niet duur. Ik had eerst een vraag gesteld over de tafel, die werd meteen beantwoord. Daarna de tafel besteld en binnen drie dagen bezorgd voor maar €15 bezorgkosten. Helemaal top!

Goede website en snelle levering

Twee tuinstoelen gekocht. Goede website met alle info. Snelle levering.

Goed en snel

Gewoon goed en snel

Correcte levering

Weber BBQ- accessoire vlot en erg goed ingepakt ontvangen.

doen wat ze beloven

bestelde bakjes prima snel geleverd kan alleen maar aanbevelen

heel snelle levering

TUinstoelen besteld. Prima. Snelle levering. Alleen jammer dat er geen kussensuggestie wordt gegeven bij het bestellen van de stoelen, zodat ik nu te kleine kussen heb.

Goed, goedkoop en snel.

Woensdagavond laat een Curver-box besteld en vrijdagochtend keurig geleverd. Ik ben heel tevreden. Duidelijke website, aantrekkelijke prijzen en een vlotte keurig verzorgde levering.

Goed!

Snel geleverd en netjes verpakt. Zeer tevreden.

goede service

snelle lefering

Op mijn aangegeven dag geleverd

Super snelle en perfecte levering.

Mooie lijst voor betaalbare prijs!

Keurig verpakt, toch heel kleine beschadiging op de zijkant van de lijst

Duidelijke website, sneele levering, goede prijs

super snel geleverd

Artikel Brabantia wasbox super snel geleverd en goed verpakt. Top.

Goed!

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

Bestelling binnen 24 uur in huis! Netjes en snel.

Was allemaal prima verzorgd en bijzonder snel.

Uitstekend!

Hele snelle levering. Aantrekkelijke prijzen. Bestelling goed en netjes verpakt. Bestel zeker weer via Coppens Warenhuis!

Splendid!

Als afgesproken

prima: gekochte producten waren gunstig geprijsd; levering snel en goed

Aanschaf betrof 8 opbergboxen in verschillende maten. Prijs bij Coppens was wat lager dan bij andere leveranciers. De gratis verzending was snel en goed.

Sneller levering.... kwaliteit van product in orde.

Zou hier zeker weer in het vervolg bestellen

De tuintafel was beschadigd, een mail gestuurd en er werd direct n nieuwe opgestuurd en de beschadigde tafel ging mee retour; in een woord: klasse

Snelle reactie. Denken mee voor passende oplossing

Onderscheidend in mogelijkheden. En meedenken. Snelle reactie