Super service!

Direct verzonden en de volgende dag ontvangen, keurig verpakt. Vraag van mijn kant werd direct beantwoord. Klantvriendelijk bedrijf, absoluut een aanrader.

Snel geleverd, goede producten.

Super snel geleverd, ondanks enorme drukte. Goede producten. Heel blij mee

Prima shop, correcte service en erg snel. Een voorbeeld voor andere!

De vaas iz zelfs mooier dan op het plaatje en goed verpakt

Wij hebben een hoge vaas in petrol kleur besteld van 1.02 hoog. de vaas is in het echt nog mooier dan op het plaatje. en prima verpakt en binnen 2 dagen thuis bezorgd.

Zeer snelle levering

Super snelle levering zelfs nu!!

Duidelijk en snel

Uitstekende communicatie Straalt vertrouwen uit Met n gerust hart bestellen Zou zomaar kunnen dat jullie christenen zijn....

Complimenten voor de service

Zeer goed. De manier van werken en zeker het terugbellen voor een afhaalafspraak is zeer goed bevallen.

Alles netjes verzonden en gelegen

Allemaal oké

afspraken worden nageleefd

Hele handige mat

Prima mat. Groot genoeg voor alle vaat.

Alles prima

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Online aankoop gedaan, meteen bericht dat ik de aankoop een uur later kon komen ophalen!!

Zoals jullie aangeven over de verkoop van dit product is het uitstekend .Ook in manier van afwerking

Dit is de 2 keer dat ik via een bedrijf dit soort puzzels koop maar jullie steken met kop en schouders boven de rste uit

Zeer goede ervaring.

Dit was mijn eerste ervaring met Coppens Warenhuis. Wat mij betreft ook niet de laatste keer. Goede ervaring. Kom. Zeker nog een keer terug.

Mijn bestelling werd snel en keurig ingepakt afgeleverd, helaas was er toch een schaaltje gebroken. Helaas waren jullie vandaag gesloten. Ik ga hier morgen over bellen.

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Snel, netjes ( factuur en vriendelijk bericht) en juiste artikelen zijn afgeleverd

Dus zeer positieve ervaring

Eerste keer dat ik wat hebt besteld. Erg tevreden van de snelle levering. En mooi product.

Een eerste ervaring. Maar het was prima

Alleen is het zo dat de bestelling kapot is aangekomen. Het was verpakt in bijzonder slappe karton verpakking.

Mooi en snel in huis

Mooie producten voor een goede prijs, snel geleverd

Heel goed geholpen

Snelle en klantvriendelijke service. Mijn glas was kapot en binnen twee dagen heb ik een nieuwe gekregen.

Zeer professioneel en snelle levering. Prijs en kwaliteit op orde.

Zeer goede ondersteuning.

Na telefonisch contact met de organisatie werd een foto geappte van mijn gewenste product en werd precies het product dat ik wilde hebben opgestuurd,

Een bestelling en bezorging uit een boekje en dan op de positieve manier. Besteld en volgende dag in huis.