Snelle levering en goede service

Mijn producten werden snel geleverd Ik werd goed op de hoogte gehouden per mail wanneer het geleverd zou worden.

Goed en snel

De bestelling werd supersnel en zeer goed ingepakt geleverd.

Mijn pedaalemmer was precies zoals verteld.

Lekker snel en goed spul

Mooie buitentafel besteld

Snelle levering ze namen netjes contact op over het tijdstip van de bezorging. Wij zijn erg blij met onze nieuwe buitentafel.

Goede producten snelle levering

Mijn bestelling was keurig op tijd binnen en voldeed prima aan de verwachting.

Prima ervaring. Telefonisch contact voor tijdsblok. Alles netjes op plaats afgeleverd.

Er was wat fout gegaan tijdens het transport wat altijd kan gebeuren, uitstekend opgelost!

Het serviesgoed prima verpakt en zonder schade afgeleverd.Erg blij ermee.

Goed, voordelig en snel

Duidelijke website. Voor de Greenpan contactgrill Elite de Belgische wafelplaten besteld. Deze waren hier € 10,00 goedkoper dan bij Greenpan zelf ! Op de dag van bestelling verwerkt en verzonden. Gedaan dus zoals beloofd en dat is wel zo prettig.

Mooie prijzen

Fijne zaak met mooie spullen en goede prijzen,wij zijn tevreden over de snelle levering.

Geen bericht waar artikel was..

Geen voor bericht waar het artikel was maar daarna keurig bezorgd.

Goede nette levering

Snel bestellen en snelle levering

Een fijne website waar je snel kunt vinden wat je zoekt

Snelle verzending, muffe geur.

Het bestellen verliep vlot en vlekkeloos, mijn pakket is snel geleverd. De tuinkussens die ik besteld heb hadden een muffe geur dus ze moesten meteen schoongemaakt, dit was een beetje jammer - ze hebben waarschijnlijk de hele winter in een vochtige/koude opslag gelegen. Al met al tevreden over Coppens & voor herhaling vatbaar.

Top service!

Snelle levering en fantastische service!

Top levering

Keurig volgens afspraak geleverd

snel en voor een concurrerende prijs geleverd

uitstekend

prima spullen, snelle levering, goede informatie over de levering

Nog 1 suggestie: ik heb de John Deere speelgoedtrekker besteld en gekregen. Hij wel erg groot uitgevallen maar past nog net in de koffer voor de kleinkinderen. Het meenemen van de dimensies (lxbxh) zou erg behulpzaam geweest zijn!

zeer snelle levering, maar ook heel snel contact gehad omdat het verkeerde geleverd was. Wordt ook snel opgelost

Super vriendelijke service en heel behulpzaam

Opvolging stop! Snelle reactie op mail!

Zoals het hoort

Scherpe prijs en supersnel geleverd. Goed verpakt in stevige doos. Bedankt om mensen gelukkig te maken met de zaken te doen zoals ze eigenlijk mogen gebeuren.

Oké super goed

Aankoop tuinstoelen

Ik heb de tuinstoelen na een heel prettig telefonisch contact via de website van Coppens warenhuis besteld, waarna er contact met mij opgenomen werd wanneer en hoe deze stoelen geleverd konden worden. De stoelen zijn keurig op tijd bij ons bezorgd en bevallen heel goed. Top!