Aanrader!

Leuk en mooi product tegen een redelijke prijs. Snel geleverd en goed verpakt met in de verpakking een persoonlijke note. Dat voelt direct goed.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Scherp geprijsd, snelle levering

Goede en snelle levering. Ook aan de kleur wensen is voldaan!

Een sympathiek warenhuis met een uitmuntend management

Het probleem met het wasbakje wat ik bij Coppens Warenhuis heb gekocht was de maatgegevens. Dit probleem kenbaar gemaakt en het kreeg meteen, in alle opzichten, de volle aandacht van dit Warenhuis. De door mij gemaakte kosten werden volledig en snel geretourneerd. Het wasbakje gebruiken de kinderen los erbij.

Mijn ervaring is uitstekend.

Mijn ervaring is 1 zin dat mijn 2 ringbanden goed zijn afgeleverd aan de Post-NL punt.

Onjuiste informatie en daardoor te lange levertijd

Van tevoren gebeld om zeker te zijn dat ik producten tijdig zou ontvangen. Helaas niet juist voorgelicht door medewerker en daardoor zou pakket pas week erop komen. Order daarom geannuleerd, wel snelle terugbetaling van hen.

geweldig

zeer blij met de snelle levering,erg prettig

Ben zeer tevreden! Bijna alles kan je er bestellen voor redelijke prijzen en de levering is ook zeer snel!

Kan ik niet zeggen, product is er nog niet

Product moest afgehaald worden bij DHL-punt, maar daar is het niet.

Uiteindelijk lag de fout bij koeriersbedrijf en is het gelukkig allemaal goed gekomen.

Niet goed

bezorgen was laat. het was gezegd vrijdag en ik ontvang mijn bezorging op maandag. In de pakket zou 4x beef, 4x kip en 4x vis. Maar heb alleen maar 1 vis ontvangen.

Gewoon zoals het hoort. Artikel vlgs beschrijving en snelle levering.

Geheel naar verwachting en ruim optijd

Ideale oplossing, dat online shoppen. Al woon ik niet ver van Coppens, maar levering is ideaal als je niet binnen openingstijden kunt shoppen.

Snelle levering!

Gewoon super!

Snelle levering, product zoals omschreven

Snelle levering, product voldoet aan verwachting, scherpe prijs

Tot

Duidelijke bestelprocedure en snelle levering.

Super service!

Ik had een foutje gemaakt in mijn contactgegevens. Hiervoor contact met Coppens opgenomen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en het werd door de medewerkster gelijk aangepast. De volgende dag was mijn bestelling al bezorgd. Kortom zeer tevreden.

O

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Efficiënt, snel leverend en betrouwbaar bedrijf. Goede kwaliteit en niet duur. Uiterst tevreden

Coppens Greenpan dat alles kan

Fijne Deense pan - qualiteit uit DK altijd top en topdesign

Zeer positief

Correcte levering

Snel geleverd!

Snel geleverd!

Snel en correct geleverd. In de doos zat nog een vriendelijk bedankje. Altijd leuk!

Mijn vliegengordijn werd snel bezorgd, er was een kortere sliert bij tov de rest . Gelijk gebeld , ik mocht hem op hun kosten terug sturen en kreeg erna gelijk een nieuwe opgestuurd . Deze is perfect . Perfecte service .