Snelle,correcte en zeer goed ingepakte schaaltjes..

Heel blij met de bestelling. Je kon zien dat ze het belangrijk vinden en er veel aandacht aan besteed hebben

Snelle levering en netjes

Duidelijke levering en netjes

De bestelling was aardewerk borden en kopjes. Het was goed en veilig verpakt en onbeschadigd bezorgd.

Op zoek naar “Boerenbont” kwam ik deze winkel/webshop tegen. En ze hadden precies wat ik zocht en ook nog voor schappelijke prijs. Bezorging ook prima geregeld,alles netjes ingepakt tegen het breken. Zeer tevreden.

Supersnelle levering

Voor carnaval nog wat spullen besteld op zondag, en op dinsdag was alles al binnen. Spullen zagen er goed uit en alles paste ook.

Snel gevonden, snel bezorgd

Coppens is een Nederlands warenhuis ( pluspunt) dat prima producten levert. In mijn geval ook voor de laagste prijs!

Snel en weer goed Zo als altijd

Ruime keuze, snelle service

Nette en snelle afhandeling

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Netjes en goed

Heb mijn pakketje snel ontvangen. Netjes verpakt.

Snelle levering en goed verpakt.

Klantgericht en service!

We hebben online acht stoelen gekocht. Kunnen paar weken worden opgeslagen alvorens te leveren. Willie belde ons hierover en we mogen hem 1 week van te voren bellen en hij zal zorgdragen voor de levering. Echt Service en denkt mee met de klanten. Erg blij mee!.

Bestelling keurig afgehandeld

Heel tebtefen

supersnelle levering

de artikelen die ik had besteld had ik de volgende dag in huis en de prijs is zeer concurerend met andere winkels.

Super tevreden, snelle en correcte afwikkeling

Snelle en correcte levering

Goed geregeld

2x online een bestelling gedaan, keurig ingepakt en op tijd bezorgt

Ik had besteld en betaald 30 min later kon ik de bestelling ophalen! Geweldig

Snel geleverd! En netjes verpakt!

Volgende dag in huis en netjes ingepakt. Super!

Na het plaatsen van de bestelling, is het snel af geleverd.

Dat wat ik besteld heb is ook netjes, en goed verpakt, bezorgd.

Goed, helemaal prima

Carnavalspak besteld de dag voor ik hem nodig had. Ik kon hem dezelfde dag nog afhalen.

slecht

Wacht al een week op een pakket.

De bestelde producten werden keurig op tijd bezorgd!

Ik ben heel tevreden over de service van Coppens Warenhuis, de producten waren netjes verpakt en op tijd bezorgd, dat is in deze corona tijd wel een unicum, sommige webwinkels beloven binnen 48 uur iets af te leveren en dat wordt dan een week later.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Div spullen besteld, op tijd gebeld dat het klaar lag, makkelijk afhalen.