Uitstekend geholpen.

Helaas was de door ons bestelde vaas gebroken bij aankomst. Er werd alle moeite gedaan om voor een oplossing te zorgen. Omdat er geen vervangende vaas was kregen wij spoedig ons geld terug.

Goede vriendelijke en adequate afhandeling van mijn vraag

Zie hierboven

Super Service en kwaliteit!

Top : dinsdag besteld en woensdag geleverd

Besteld, betaald en vlot geleverd. Netjes zoals het hoort.

Ik heb mijn bestelling goed en vlug ontvangen

Precies wat ik bedoelde een goed product

Product bleek niet voorradig

Ik bestelde 4 theeglazen maar die bleken na betaling niet meer voorradig. Communicatie hierover was helder en binnen enkele dagen geld terug, dus buiten het zicht op voorraad een benaderbaar bedrijf.

Snel en netjes verpakt geleverd

Goede en vlotte levering

De tuinkussens heb ik bij Coppens voor een veel lagere prijs kunnen kopen dan elders. De kussens zijn vlot en goed verzonden.

Voorraad klopte niet

Jammer dat de kussens er niet waren. Kreeg mij. Geld terug binnen 5 dg. Kreeg nette mail. Dat de voorraad niet klopte.

Vlotte correcte service

Bij bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van het verloop. Mooi verpakt artikel. Helaas moest ik het artikel terugsturen maar ook dat ging heel vlot en correct.

Top geholpen

Ga zo door

Snel en goed aangeleverd

Het was heel snel geleverd en ze hadden zelf de cadeaus in gepakt. Echt een top zaak!

Prima service ook na de garantie

Ruim 2 jaar geleden een tuintafel gekocht bij Coppens. Na deze periode liet de lak los van het stalen frame. Na overleg met Anita van de klantenservice heb ik een nieuw stalen frame toegestuurd gekregen zonder enige kosten. Binnen 3 weken was alles geregeld. Hele nette service en netjes te woord gestaan. Coppens is dus ook na de garantie nog klantvriendelijk grote klasse!!

Goed advies

Klantvriendelijk

Je wordt goed op de hoogte gebracht . Service heel goed .

Nette afhandeling en snelle levering

Leuke lamp besteld en ontvangen. In het echt ook zeer geslaagd

Zeer slecht

Ontving de Boch botervloot, met een stukje van de deksel. Stukje lag niet in het doosje, maar kreeg wel te lezen dat als er iets wordt beschadigd tijdens het vervoer er 25% van de aankoopsom wordt afgetrokken, wanneer je een ander exemplaar wilt ontvangen. Daarbij komt ook nog dat het teruggestuurd moet worden op kosten van de koper en er moeten dan ook weer kosten voor de toezending worden voldaan. Heb dit in alle jaren nog nooit meegemaakt, bij geen enkele andere firma.

Zorgvuldig en accuraat.

Contact bij schade

Lukte mij eerst niet om contact te krijgen. Bij schade moet je verkleinde foto’s toevoegen. Nadien goed afgehandeld en geld terug gekregen

Snel geleverd. Keurig verpakt. Wasmand van Curver goede kwaliteit. Goede prijs voordeliger dan bij concurrenten.

Kinderboek besteld. Prima prijs, goed verpakt snel bezorgd.

Zie titel.

Snelle verzending, prima service!

Coppens had de wasmanden die ik zocht nog bijna als enig op voorraad! Nadat ik op de bestelknop had geklikt ging alles razendsnel! Super!

Top service!

Geweldige service! Bij het plaatsen van een verkeerde order werd er meegedacht en adequaat gehandeld.

Gemengde ervaring

Stoelen leverantie snel, maar.... Op mijn vraag waarom er geen kussens werden bijgeleverd heb ik tot heden geen antwoord gekregen. Op de doos stond de levering van kussens vermeld. Een foto daarvan heb ik aan hen verzonden.

Ik had een carnavals pakje besteld en al betaald na enkele dagen toch aan twijfelen,deze kon gelukkig kostenloos geannuleerd worden,de mevrouw was ook erg aardig aan de telefoon vandaar deze recensie,ga zo door groetjes Amanda