Supersnelle levering, prachtige kussens!@

Service bestaat nog!

Naar aanleiding van een mail wat betreft de breedte van een vliegengordijn werd ik binnen 2 uur gebeld door een vriendelijke dame én een mail ontvangen. Product s'avonds meteen besteld en volgende dag geleverd. Chapeu voor de persoonlijke benadering, is in deze tijd soms ver te zoeken. Ook erg tevreden met het product!

Vlote en snelle levering Goede service Mooie parasols

Heldere info op website, goede prijs en snelle levering

Mijn ervaring met Coppens Warenhuis is 100% positief. Ik zocht de contactgrill van GreenPan inclusief de wafelplaten. Alleen bij Coppens kon ik deze beide tegelijk aanschaffen en ook voor een reële prijs. De levering was snel en het product was netjes verpakt. Ik ben een tevreden klant.

klantvriendelijk en betrouwbaar

hebben goed advies, zijn laagdrempelig en betrouwbaar en verkopen goede merkartikelen.

Gemakkelijk besteld en snel in huis

Correcte en vlugge levering

Alles correct verlopen !

Quality products, quick delivery

Got plates of good quality, quickly without any issues.

De informatie omtrent de bezorging van het bestelde produkt wordt zeer gewaardeerd.

Doen wat ze zeggen!

Prettig, snel simpel goede prijs kwaliteit verhouding.

Stoffing zat een slak in mijn skeeler heel apart

Zooltjes passen niet eens in de skeelers zat een slak in stoffig

Prima geregeld en snel bezorgd

Prima geregeld en snel bezorgd

Levering binnen 2 dagen van Een tête-à-tête bankje (zelf monteren) 2 tuinstoelen goede zitting en licht in gewicht

Alles top en snel

Alles top en snel

Goed product snelle levering

Mooie kleur en solide parasol

Snelle levering en adequate oplossing voor het plaatsen van de parasol.

Snelle levering. Adequate oplossing voor het plaatsen van de parasol.

Goed werk

Goed overleg en netjes bezorgd.

Zeer goede info ontvangen - zeer snelle afhandeling en levering. Dank je wel

Weinig informatie over product op site

Slecht. Product is totaal niet wat je er van verwacht. .staat ook geen afmeting op de site

Hallo Lisanne, excuses voor het ongemak. Op het moment hebben we inderdaad zoveel Siku artikelen dat de uitgebreide beschrijvingen nog niet compleet er bij staan. We gaan hier zeker aan werken.

Bestelling werd snel geleverd artikel helemaal goed

Mooi servies besteld van dutch rose. Was een ontbijtbord stuk , contact gehad met coppens en meteen diezelfde dag nog een nieuw bordje verzonden. Dus uitstekend service !!

Snel geleverd en prima product

Goede communicatie, vlotte levering, goed verpakt. Precies wat de consument wil.

Vriendelijke ontvangst - wandklok past perfect in ons interieur

… de koffie stond letterlijk klaar bij het afhalen van de (breekbare) bestelling ! Product (xlarge wandklok) netjes verpakt en helemaal naar onze verwachting.

Je krijgt wat je vraagt

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle levering, alles goed verpakt zodat glaswerk niet kan breken, kortom prima!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.