Product werd op tijd geleverd­čĹŹ

Het bestelde artikel zag er goed uit, en is van prima kwaliteit.

Supersnelle service

X

Supersnelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Keurig verpakt

Gevonden wat ik zocht

fanstastisch

super snelle levering in een woord fantastisch!!!!!!!!!!

Snelle en adequate levering.

Werd gebeld over mijn bestelling, er moest nog een onderdeel bijbesteld worden, dat ging men direct mee sturen. Goede service en fijn dat er wordt meegedacht.

goeddddddddddddd

toppie

Super geregeld en helemaal zoals beschreven

Snel geleverd en alles zag eruit zoals beschreven op de website

Schitterende service en product.

Uitstekende service. Mijn bestelling is door omstandigheden later dan voorzien bezorgd maar dit werd netjes vooraf verwittigd. Prima service!

De Halo is een enorme hulp voor mijn hond bij het wandelen

De Halo die ik besteld heb is een enorme hulp voor mijn hondje bij het wandelen en op vreemde plekken. Maar de "ring" is wel wat groot voor hem. Misschien een idee voor de toekomst toe: de mogelijkheid om verschillende formaten van de ring af te stemmen op een harnas. Het harnas zit goed om mijn hond (een maat kleiner had te klein geweest) maar de ring hindert hem soms een beetje omdat het een zeer grote ring is.

goede website

Ik hen gevonden wat ik zocht en is afgeleverd zoals afgesproken

Good service

Very good experience with Dierenbenodigdheden. One piece of the wheel I ordered was broken and they immediately shipped a new piece.

Prima service - hoge verzendkosten

zoals de titel al zegt. Prima service. Goed bereikbaar. Bereid om een bestelling telefonisch te bespreken. Ophalen kan, maar liefst op afspraak. Jammer dat de verzendkosten pas gratis zijn vanaf 70 euro. Vanaf 50 euro of verwerken in productprijzen is fijner.

Uitstekend! Snel en netjes.

Alles goed gegaan

Alles goed gegaan

Nice

Goede opvolging van mijn bestelling en de levering.

Top service!

Hele fijne service, werd direct opgebeld of de bestelling juist was, en hielpen goed mee denken om de bestelling kloppend te maken. Heel erg fijn dat er zo mee gedacht wordt.

Heb een walking halo harnas voor mijn blinde hondje besteld. Verzending was snel, harnas past uitstekend. Dus ,top!

Handleiding in Nederlandse taal ontbreekt.

De ene dag besteld en andere dag in huis helemaal top.

Top service snel geleverd

En BEER van der Wiel zit lekker droog in zijn buggy

Alles was tiptop...!

Alles was prima in orde

Super aankoop

Ik heb een fietskarretje aangeschaft met de mogelijkheid om deze tot een pakketje te kunnen maken i.v.m. mijn plaatsgebrek. Voor mij helemaal passend. De verzending verloopt ook prima dus een super tevreden klant.

Zeer snelle levering . En als er een probleempje is wordt het direct naar wens opgelost.

Filter op locatie

Over FDB Shops