Mooie site en scherpe prijs en doen wat ze zeggen

Nog telefonische contact gehad ,en zeer behulpzame mensen en heel vriendelijk. Dus gewoon goed.

Snelle reactie en oplossing voor defect aan een rits

Ik kreeg een honden fietskar binnen met een rits die niet goed was. De volgende dag heb ik gemaild en binnen een paar dagen zijn ze in ons geval bij ons aan geweest en hebben ze het keurig opgelost. Nog bedankt daarvoor, mvg Veldhuizen

Ik was nog aan het wachten op de track code, maar toen stond DHL al voor de deur.

Snelle levering, ruime keus en scherp geprijsd.

Alles ging naar behoren

De Doggyride bevalt zeer goed en was makkelijk aan de e-bike te bevestigen, had dus geen adapter nodig. De fietskar is ook behoorlijk lichter dan onze oude, dus dat scheelt het stroomverbruik.

Geweldige service

Vakmensen en prima Service

Nette, Super, Snelle Levering

Telefonisch contact netjes, bezorging goed en netjes ingepakt, super snelle levering

Kan ik nog niet beoordelen

Heb een deel besteld maar dat past niet wacht nu op retour bon. Als dat goed word opgelost zal ik zeker nog wel vaker bij fietskarretje op site kijken en kopen.

Uitstekend !

Goede service en snelle levering.

correcte en tijdige levering

Uistekend

Snelle levering.prima service. Bestelling op de website gaat gemakkelijk.

Goed product slechte pakjesdienst

Het product voldoet prima aan mijn verwachtingen. De levering door DPD was echter extreem problematisch. In al hun e-mails stond het ontvangersadres correct vermeld: minervalaan 9 bus 142, maar toch liep het mis en kreeg ik de boodschap: adres ontvanger bestaat niet. Blijkt dat DPD het adres minervalaan 142 aan de chauffeur had doorgegeven. Dpd was op geen enkele manier gratis bereikbaar (e-mail, contactformulier) alleen via een duur betalend telefoonnummer met mensen die slecht Nederlands spreken. Werk met een andere pakjesdienst en het is helemaal prima!

Jammer, dat u ons beoordeelt alsof wij DPD zijn. Ieder heeft zijn of haar voorkeur voor een bepaalde pakketdienst. Helaas zou dit bij elk verschillend zijn.

Ik had een vraag over de verzending en ze hebben mij onmiddellijk geantwoord. Product is goed ingepakt en zelfs in deze Corona tijd snel verzonden naar België..

Uitstekende, snelle service!

Ik kocht een fietskar en babyschaal. Ik had hier wat vragen rond, mijn mails werden steeds zeer snel beantwoord. Ook de levering was de dag nadien er al!

Zeer snelle levering

Uiterst tevreden over het geleverde product

Fijn contact

Helaas was mijn bestelling niet bij de leverancier op voorraad en moest deze daardoor verstuurd worden door de shop zelf. Hierover gebeld en kreeg netjes een uitleg en dezelfde dag werd het product alsnog verzonden de levertijd van de volgende werkdag werd niet gehaald maar drie dagen na de bestelling had ik het product binnen. Ben tevreden over de afhandeling en de manier waarop ik te woord werd gestaan.

Snelle levering en goede nazorg

Telefoonhouder voor de fiets besteld. Heel snel geleverd, maar inhoud verpakking bleek helaas niet compleet. Contact opgenomen en binnen een dag het ontbrekende onderdeel nageleverd gekregen. Top service!

Goed bereikbaar en geholpen

Goed bereikbaat, advies had iets beter gekund. Moet nu nogmasls bestellen omdat er geen standaard bij in zit.

Duidelijk en overzichtelijke site

Ondanks de coronatijd was de afhandeling van de bestelling snel en goed.

Heel goed!

Heel tevreden van de aankoop, ook onze zoon is heel blij! Na de eerste fietstocht hebben we wel opgemerkt dat er een pin van één van de schakels van de ketting los was. Deze heb ik gelukkig zelf kunnen herstellen. Helaas maakt de fiets vrij veel lawaai als de inzittende mee fietst. Een plaats om een fietslicht op te monteren zou tof zijn.

Zitje is fijn en overtrekje superzacht, alleen niet zo simpel om riempjes te bevestigen.

Zitje voor fietskar snel geleverd.

Voor derde keer klant en steeds prima bediend

Fantastisch karretje. Degelijk en mooi

Inmiddels enkele tochtjes gemaakt. Bevalt zeer goed

Snel geleverd en kwalitatief goed product.

Prima service, fijn contact en maken waar wat ze beloven

Na een tijdje te hebben moeten wachten op mijn product ivm de coronacrisis heb ik netjes een bericht gehad dat mijn artikel weer leverbaar was, na betaling direct verzonden, helaas door onvoorziene omstandigheden ook weer retour moeten sturen maar service hierbij blijft prima. Echt toppie dikke pluim voor Fietskarretje.nl

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhoudershop.nl