goed product, snel moneteren .

Supersnelle en correcte service

Snel en goed geleverd

Volgende dag al geleverd

Snelle en goede service

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed opgelost.

Door het verlies van James de hond was het allemaal wat hectisch sorry hiervoor. Verder succes met alles.

Onze condoleances voor het plotselinge overlijden van uw hond. Het zal voor u een enorme gemis zijn.

Super fietskar! Wel is het zeil soort van beschadigd omdat ze opgevouwen bewaard worden. Helaas niets aan te doen maar misschien daar op letten.

Prima webwinkel

Ik bestelde een kattenloopwiel en het kwam de volgende dag reeds aan in België. Het kattenloopwiel van one fast cat is van prima kwaliteit. De kat en wij zijn er zeer tevreden mee!

Snelle correcte levering.

Prima verzendservice. Snel geleverd.

prima katten loopwiel voor scherpe prijs snel geleverd

overzichtelijke site duidelijke product omschrijving prima afhandeling Enige minpunt was dat zij PostNL gebruikten. Sommige bezorgers daar zijn te lui om aan te bellen bij een appartementengebouw, geven een niet thuis melden weer en brengen een pakket meteen naar een afhaalpunt een kilometer van het huisadres. Bij een lastig te dragen pakket van 10 kilo in een binnenstedelijke locatie waar een auto nit echt dichtbij geparkeerd kan worden, is dat dan een handeling waar je niet op zit te wachten.

Alles perfect

Alles perfect! Vriendelijk, snel, klantgericht, gewoonweg top!

Fijn dat u tevreden bent. Uw kat(ten) zal/zullen het kattenloopwiel zeker waarderen.

Very good customer service.

Very good customer service. Fast delivery. Highly reccomended.

Snelle correcte levering.

Makkelijk te bestellen en correcte levering.

Mooi uitzicht - ietwat licht materiaal - jammer Made in China

Hondenrolstoel, Frame (kader) voldoet - draagriemen en vooral aanknooppunten in plastiek zijn niet sterk.

We zijn blij dat uw hond veel aan de rolstoel heeft. De gespjes etc. zijn uiteraard van kunststof. Made in China heeft niets met de kwaliteit van het hondenrolstoel te maken. Dit is gewoon goed, bijna alles komt uit China. Wordt het hier geproduceerd, dan wordt een hondenrolstoel met de kwaliteit van Walkin' Pets helaas veel duurder.

Het door mij gewenste hondenkarretje was lange tijd niet op voorraad, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd, en toen het er eenmaal was, had ik het razendsnel in huis. Niets op aan te merken!

Een accessoire besteld voor mijn Doggyride novel en heel snel ontvangen en alles in topconditie ontvangen. Als ik weer wat nodig heb dan ga ik beslist mijn bestelling hier plaatsen,

Producten voldoen aan mijn verwachtingen

Volgens afspraak, nette prijs

Product kwam op tijd binnen. Qua prijs ook super tevreden.

Bestelling onderdelen

Onderdelen besteld van een oudere buggyride, alles op voorraad en binnen één dag geleverd, super

Heel erg mee geholpen, een aantal onderdelen makkelijk te bestellen, en snel in huis. Mijn hondje is er blij mee en kan weer heerlijk rennen in zijn blauwe mobiele

We zijn blij dat uw hond weer kan rennen in zijn rolstoel.

Goede en snelle service

Altijd snelle bezorging

We worden blij van een tevreden klant.

Top en snelle l

Ze houden zich aan de afspraak Voor 15:00 besteld de andere dag in huis Top

Mooi opgelost

Dank voor de geweldige after sale. !

Fijn, dat we het konden oplossen en bedankt voor de nieuwe beoordeling.

Vraag via e-mail snel beantwoord, supersnel deugdelijk verzonden, scherp geprijsd, leuke aanbieding voor accessoire.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl