goede omschrijving op de website

Product zoals omschreven

Zeer positief

Op de site aangegeven dat het artikel niet aanwezig was. Een belletje gedaan en te horen gekregen dat het dezelfde dag op de dite aangepast zou worden omdat er weer onderdelen binnen gekomen waren. Een uurtje later besteld

Slechte gebruiksaanwijzing

Leuk karretje, jammer dat ik geen idee heb hoe in elkaar te zetten. Onbegrijpelijke gebruiksaanwijzing! Inmiddels via via voor elkaar gekregen.

Jammer van uw reactie. U heeft de Trixie hondenbuggy zwart bij ons gekocht. Deze is zeer eenvoudig uit te klappen. Bij het product op de webshop ziet u ook een filmpje hoe gemakkelijk dit gaat. Zijn er verder nog vragen dan horen we dit uiteraard graag.

Sehr zufriedenstellend. Zuverlässiger Service. Sehr freundlich!

Teile sind wie beschrieben. Leider hat der Hersteller das Verdeck nicht unbedingt verbessert. Es fehlt der Verstärkungsstab unten. Die Schlaufe ist zum Glück noch eingenäht. Beste Grüße Karl

Mooi handig karretje

Makkelijk in elkaar te zetten. De hond heeft enthousiast meegeholpen met het opbouwen van zijn eigen voertuig. Hij kon niet wachten om in huis rondgereden te worden. Super fietskarretje en een mooie vormgeving.

Fantastische service

Ik had smiddags een cat wheel besteld. Altijd eng om iets duurs te bestellen op een website die je niet kent. Deze website had goeie reviews en na wat research toch besloten hem hier te bestellen. Kwam meteen de volgende dag binnen! Mega snel. Top product. Mijn bengaal is heel blij met zijn nieuwe wiel!

Prima bedrijf met snelle levering

Wij hadden s'morgens hondenvoer besteld en inderdaad de andere dag geleverd top

alles prima

Geweldig product met supersnelle levering!

Blijkbaar de enige fietskar die we op een eenvoudige en veilige manier op onze Stromer fietsen kunnen plaatsen. Top!

Bereikbaar, met productkennis en ervaring.

Meedenkend, begripvol, vriendelijk en snelle service. Top.

Goede service en fantastisch produkt!!

Hondenbuggy besteld maar die was tijdelijk niet leverbaar. Werd direct contact met mij over opgenomen. Wilde ik misschien een andere kleur of 2 dagen wachten totdat de kleur weer leverbaar zou zijn? Ik koos voor wachten. Precies zoals gezegd weed de juiste buggy in de juiste kleur afgeleverd! En werkelijk: een geweldig produkt! Erg blij mee.

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden, zelf had ik verkeerde as besteld maar telefonisch vriendelijk en vlot geholpen zodat ik een dag later al de juiste in huis had. Complimenten!

Nice product but a little unstable

The product is OK, but it is a little unstable and also a little bit noisy. Out of our 4 cats, only 1 cat is using it and another one seems interested but this is all. However, we're optimistic and we don't regret buying it.

kwaliteitsproducten

Ik heb nu reeds een paar artikelen gekocht en steeds van goede kwaliteit. De hondenkar van Doggy ride geeft mij een beter en veilig gevoel bij het fietsen. Het kussen ook van Doggy ride die ik onlangs heb bijgekocht helpt de hond tegen het rijden op oneffen wegen, hij zit nu veel comfortabeler in de fietskar. Voor mij geen ander adres dan fietskarretje.nl voor mijn aankopen

We zijn erg tevreden over de snelle levering, maar ook de kwaliteit van het product

Snelle, goede levering

Regenhoes voor mijn fietskar gekocht, keurig en snel geleverd

Prima, snelle levering en goede service

Uitstekende service!

Mooi assortiment voor een prima prijs en snelle levering. Maar het allermooiste is de uitstekende service en betrokkenheid! Toen ik per ongeluk een typfout maakte is mijn mailadres, deed de verkoper er alles aan om het juiste adres te vinden en mij daarop attent te maken. Bij welke internetverkoper vind je die service nog? Bij mijn product bleek ver een kleine beschadiging bij transport te zijn ontstaan, buiten de schuld om van de verkoper. Maar deze pakte mijn melding wel heel snel op en handelde deze zorgvuldig af.

Eerste levering was niet juist, maar keurig en snel gecorrigeerd. Complimenten!

Snelle bezorging

Fietskar js echt super. Rijdt heerlijk. Hondenmat voor in de kar is zacht en past precies. Snel geleverd. Vrij makkelijk in elkaar te zetten. Kan makkelijk ingeklapt worden

Snelle levering, goed product

Snel geleverd, erg fijn.

Snelle bezorging

Onderdeel van het kattenwiel besteld en werd snel geleverd. Mijn kat weer blij om het wiel te kunnen gebruiken!

Waardeloos

Als je problemen hebt geven ze niet thuis. Je stuurt een mail met foto's en video dat de hondenbuggy stuk is maar je krijgt geen antwoord maar wel geld beuren.

Jammer van uw reactie. Uw reactie verbaasd ons zeer. Wij hebben van u helemaal geen email(s) ontvangen. Ook hebben we geen telefonisch contact gehad. Mocht u problemen hebben met uw hondenbuggy dan kunt u ons altijd mailen. We gaan dan ons uiterste best doen om uw problemen op te lossen.

Snelle levering, goed advies

Eerst gebeld met wat vragen, kreeg vriendelijk en duidelijk antwoord

Keurig

Vriendelijk

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.