Good online store

I bought a dog stroller from Spain. Very good service and quick reply by email. I received the item very quickly.

Excellent, arrive rapidement, je recommande !

Parfait, commandé, payé et livré rapidement

Boek gelijk opgestuurd

Kreeg gelijk de volgende dag dat verzonden was.

Het is een cadeautje

Leuk cadeau

Goed en komt afspraken netjes na

Goed en komt afspraken netjes na

Snelle en complete bezorging

Wij hebben een one gast catwheel besteld en deze is zeer snel geleverd ondanks de drukke feestdagen

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Prima service. Het artikel was goed verpakt( loopwiel ) en het product voldoet aan alle verwachtingen! Wij zijn heel tevreden.

Snel en in goede staat ontvangen

Accuraat en snel

Levering keurig op tijd zelfs in deze roerige tijden.

Heel goed en snel

Ik heb een hele goede ervaring. Een snelle levering en zelfs in deze drukke tijden. Alles klopte en overzichtelijke web site.

Nadat er iets was misgegaan met het verzenden van de bestelde artikelen is dit keurig gecorrigeerd. Dank daarvoor!

Excuses voor de verkeerde artikelen en de late levering. Er was, in deze drukke tijd, een slechte communicatie tussen ons en de leverancier, die de verzending heeft uitgevoerd. We hebben het vandaag rechtgezet en de juiste product incl. iets extra's ter compensatie naar u verzonden vanuit onze eigen magazijn. Alvast een fijne jaarwisseling en hopelijk tot een volgende keer.

goede service, producten conform de website

goed service en producten conform de website.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Stevig fietskar die gemakkelijk op te plooien is. Fijn dat ze lucht banden heeft. Makkelijk aan de fiets te bevestigen.

Eerst even gebeld voor informatie, vervolgens besteld. Was nog wel even een dingetje om al die riemen door het peuterstoeltje te rijgen. Na wat YouTube filmpjes bekijken is het gelukt.

Duidelijk en snel. Klantenservice snel bereikbaar.

zeer vriendelijk

ik had een mail gestuurd hoeveel ik mijn hond mag geven van zijn eten en ik heb echt een duidelijke mail terug gekregen heel tevreden

Heel goede service

Het doek van de doggyride bleek zonder dat men het wist ineens veranderd te zijn waardoor de schroefgaten niet meer kloppen met de al bestaande modellen. Het vermaken van de gaten door zeilmakerij zijn vergoed. Heel blij mee.

Goede Service

Snelle bezorging Zoals beschreven.

prima, goed verder geholpen

Men heeft op mijn vragen geantwoord dus tevreden.

goede service en makkelijk bestellen

helemaal fijn dat ik ongevraagd de bezorgkosten van mijn tweede bestelling terug kreeg.Heel attend.

Ik heb vervangende onderdelen voor mijn One Fast Cat wiel besteld. Heb na de bestelling gemaild met het verzoek om clipjes die er bij horen. Heb direct antwoord gekregen met de mededeling dat die gratis bij de bestelling toegevoegd zullen worden. Ik heb alles de volgende ochtend ontvangen. Echt een top bedrijf!

Uitstekend assortiment, correcte en snelle levering

Uitgebreid pakket accessoires voor Doggyride. Makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen. Levering zonder problemen.

klasse, goed geregeld

Makkelijk bestellen. Snelle reactie op vragen. Vlotte levering.

Prima verzorgd.

Alles naar wens. Bedankt

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl