Goed geregeld!

Snelle levering, wel even gebeld maar prima en correct te woord gestaan.

Prima shop

Snelle levering tegen een goede prijs

Super snelle levering

'S Middags besteld 'S avonds in huis super

De houder was snel binnen !

Netjes verpakt en snel geleverd ! Zeer tevreden !

Goede service!

Kattenwiel besteld. Met in elkaar zetten enkele klemmetjes gebroken. Mailtje gestuurd en andere klemmetjes ontvangen zonder probleem.

Ik kwam er na het bestellen achter dat ik nog wat vergeten was te bestellen. Ik heb toen een mail gestuurd op zondag met de vraag wat te doen. Ik kreeg vrijwel direct antwoord (op zondag!) en kon het artikel zonder bezorgkosten bij bestellen. Echt top!

Top,

Snel, netjes, goede service.

Had de doggyride novel al een aantal jaren, nu de beugel en jogging wheel besteld. Blij met de snelle levering.

Snel en precies

Prettig!

Prima!!!

Duidelijkheid snelle levering top!

Peuterschaal goed en snel geleverd

Prima katten krabpaal, wat laat geleverd

Kwaliteit is prima. De paal werd echter niet meteen verstuurd. Dit omdat er geen plaats was in de bus van DHL? Verder geen opmerkingen.

snelle bestelling en snelle levering

Afspraak is afspraak. product conform afspraak de volgende dag geleverd. Top

Service goed

Helaas niet de automatische track&trace mail ontvangen met de code. Na een mailtje kreeg ik deze al heel snel. Echter, pakketje was door toedoen van bezorgdienst kwijt geraakt. Verkoper heeft ook snel contact gezocht met bezorgdienst en een onderzoek in werking gesteld, en heeft me prima buiten reguliere tijden op de hoogte gehouden. Pakketje uiteindelijk terug gevonden, mede dankzij de hulp van de verkoper, die alles op alles heeft gezet om me te helpen.

Tevreden !

Rolstoel voor de hond gekocht, jammer genoeg was er een stock verschil ivm de standaard wielen, dus deze konden niet verzonden worden. De verkoper heeft dit zeer profesioneel opgelost door speciale banden toe te voegen die wel in stock waren. En dit alles met de snel post verstuurd. Top service !

Snelle levering.. 👍🏼

Vrijdag bestelling gedaan, zate8in huis top.

Product werd op tijd geleverd👍

Het bestelde artikel zag er goed uit, en is van prima kwaliteit.

Supersnelle service

X

Supersnelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Keurig verpakt

Gevonden wat ik zocht

fanstastisch

super snelle levering in een woord fantastisch!!!!!!!!!!

Snelle en adequate levering.

Werd gebeld over mijn bestelling, er moest nog een onderdeel bijbesteld worden, dat ging men direct mee sturen. Goede service en fijn dat er wordt meegedacht.

goeddddddddddddd

toppie

Super geregeld en helemaal zoals beschreven

Snel geleverd en alles zag eruit zoals beschreven op de website

Schitterende service en product.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhoudershop.nl