Netjes en snel

Netjes snel geleverd. Goed verpakt en product was goed zo als beschreven

Hele snelle levering.

En karretje bevalt me prima!

Perfect!

Bestelling, betaling, voldoende feedback ivm de levering en geleverd op datum zoals beloofd. En dat in toch wel moeilijke tijden van het Corona ! Dus bedankt hiervoor !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Doen wat is gevraagd

Levering conform afspraak. Netjes verpakt. Alles goed

Top! Snel en voordelig

Gister besteld vandaag in huis! Super. Producten zoals omschreven.

prachtige stevige wandelkar

Snelle levering. Kar was goed en stevig verpakt en voldoet aan alle eisen. Ben er super blij mee. Kan fietskarretje.nl alleen maar aanbevelen !

Wij zijn heel tevreden over de firma , maar ook vooral over de opvolging. Geen enkele vraag is te veel. Je wordt altijd geholpen. Super !!!!!!

Gewoon goed

Levering netjes zoals verwacht. Iets later bezorgt dan aanvankelijk werd vermeld maar dat is niet zo gek met de huidige uitzonderlijke situatie (Corona)

Goede website perfecte prijzen snelle levering

Snelle levering goede prijzen mooie website

snelle levering. Had sneller gekunt als DHL gewoon door had gewerkt

Scherpe prijs. Op artikel niets aan te merken, behalve dat gebruiksaanwijzing ontbreekt (maar dat is volges mij standaard van sp connect. Ook beugel voor motor zat niets bij) DHL had er op dinsdag ineens geen zin meer in te leveren. Was nu woensdag geworden.

Goed advies

Vriendelijk geholpen door aardige mensen, een aanrader voor iedere dierenliefhebber.

Snel geleverd, goede prijs

Ik moet hem nog monteren maar de Moto stem mount van SP was snel geleverd en een tientje goedkoper dan de meeste aanbiedingen. Goed en degelijk product, ga hier vast veel plezier van hebben.

Denken goed mee en zijn proactief. Goed produkt, aanrader!

Bij levering waren er wat onderdelen stukgegaan tijdens het transport naar ons. Gelijk contact opgenomen en het werd gelijk geregeld heel fijn

gemakkelijk in elkaar te zetten kattenwiel

Het in elkaar zetten van het kattenwiel was een makkie. Gelukkig zaten er reserve boogjes bij, want er zijn 2 geknapt. Jammer dat er 2 verschillende vleugelmoeren bij geleverd zijn, waarvan er 1 te kort was en niet schroefde. Het is nog te vroeg om commentaar te geven over de kleefkracht van de loopplaten, de stabiliteit tijdens gebruik van het wiel en het geluid tijdens gebruik, omdat de katten er nog niet op hebben gelopen. Wat ik mis, is een rem of een slot op het wiel.

Goed geregeld!

Snelle levering, wel even gebeld maar prima en correct te woord gestaan.

Prima shop

Snelle levering tegen een goede prijs

Super snelle levering

'S Middags besteld 'S avonds in huis super

De houder was snel binnen !

Netjes verpakt en snel geleverd ! Zeer tevreden !

Goede service!

Kattenwiel besteld. Met in elkaar zetten enkele klemmetjes gebroken. Mailtje gestuurd en andere klemmetjes ontvangen zonder probleem.

Ik kwam er na het bestellen achter dat ik nog wat vergeten was te bestellen. Ik heb toen een mail gestuurd op zondag met de vraag wat te doen. Ik kreeg vrijwel direct antwoord (op zondag!) en kon het artikel zonder bezorgkosten bij bestellen. Echt top!

Top,

Snel, netjes, goede service.

Had de doggyride novel al een aantal jaren, nu de beugel en jogging wheel besteld. Blij met de snelle levering.

Snel en precies

Prettig!

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhoudershop.nl