Zeer snelle levering

Volgende dag in huis

Snelle levering, prima product.

Vriendelijk en snel

Erg vriendelijk aan de telefoon, flexibel en de volgende dag had ik de fietskar al thuis. Absoluut aan te raden.

Okay

Bestellen, snel leveren en krijgen wat je vraagt. Prima dus.

Het was te klein wat ik besteld had Terug gestuurd binnen 2 dagen me geld terug op m’n rekening dikke 10

Een hele goede keuze

De kar vind ik geweldig ,hij loopt heel licht . Ik ben alleen niet tevreden over de ritsen . De achter klep kan ik niet helemaal sluiten omdat de rits splijt . En dat is ook met de boven ritsen , niet altijd maar wel vaak dus die laat ik dicht zitten . Maar de achter waar de hond in stapt is wel vervelend soms kan ik een helft dicht doen en moet de andere kant open blijven . En als hij wel een stukje dicht gast en dan toch ergens splijt dan kan ik hem met veel moeite open krijgen om dat er dan in een kant van de rits ruimte zit .

Fantastisch!

Omdat ik zo aan het twijfelen was over het aanschaffen van een fietskar, ben ik begonnen met mailen. Op elke mail kreeg ik steeds netjes antwoord. Eindelijk de knoop doorgehakt en binnen een paar dagen werd de nieuwe fietskar afgeleverd. Super fijn hoe zij met hun klanten omgaan.

de best gekochte in vele jaren

Ik heb een hele gave snelle kat (kattenscooter) gekocht bij Pet Supplies Blauwestad en ben zeer tevreden. Het duurde 20 minuten om te monteren en staat geweldig in de woonkamer, mijn kat is er super blij mee super️ de beste koop in vele jaren. groetjes een gelukkige kattenmoeder

Weer snel geleverd zoals gewoonlijk

Snelle en correcte levering

Goede uitleg op de site. Daar waar we door een tekort aan informatie voordien bij iemand anders het verkeerde product hadden gekocht! Super!

Supercorrect

In de middag gebeld. Netjes te woord gestaan Volgende dag al geleverd. Product prima. Prijs concurrerend rob winkel

Snelle levering en prima service

Eerst telefonisch contact gehad, prima geholpen door een vriendelijke medewerkster. We zijn dik tevreden over de fietskar. Het is echt genieten met onze Lanrador.

Uitstekende service!

Tot mijn verbazing was de levering vroeg en perfect.

Mooi product, snelle levering

Mooie hondenbuggy. Stevig en makkelijk te monteren. Ons hondje heeft beginnende artrose en het is fijn dat als ze moe is we haar toch lekker mee kunnen nemen in de buggy. Ook makkelijk mee te rijden op bijvoorbeeld een bospad. Wij j zijn erg tevreden.

Fijne aankoop met goede service

Top! Wij zijn blije klanten, aankoop gedaan, levertijd was bekend dat het even ging duren. Toen we na de verwachtte levertermijn via de mail contact opnamen werd hier diezelfde dag op gereageerd en die week is ook gelijk het pakket gekomen!

zeer snelle en goede service en bezorging

zeer goed

Schitterend

Heel tevreden

Prima verzorgd met tijdige en complete levering

Mijn bestelling is snel en compleet geleverd.

Mooi product

Stevige wagentje, met ruim voldoende ruimte voor mijn22kg zware Beagle. Robuust uitgevoerd en in een speelse niet te opzichtelijke kleurschakering.

Prima service. Erg prettig dat er telefonische bereikbaarheid is.

Zie bovenstaande.

Supersnelle levering

Uitstekende informatie en heel snel geleverd. Makkelijk open te vouwen en degelijk materiaal.

Onderdeel Doggi Ride

Snel geleverd tegen correcte prijs.

Ben TOP geholpen!!

Het kopen van een fietskar ging vlekkeloos, maar een fietsmand voor aan het stuur bleek steeds niet te passen. Hiervoor zijn meerdere telefoontjes en retourzendingen nodig geweest. Ben TOP geholpen door de medewerkers. Eind goed al goed. De producten zijn van goede kwaliteit en voor service geef ik een 10!! Een zeer tevreden klant, die volgende keer weer bij jullie koopt. groetjes Mary Bokelmann

Artikel te klein -retour netjes afgehandeld

Artikel te klein -retour netjes afgehandeld

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl