Snelle levering en past perfect prima telefonische informatie.

Snel en betrouwbaar!

Ik heb eerst telefonisch contact gehad met de eigenaar en hij heeft me heel goed geholpen in mijn keuze. De bestelling arriveerde al de volgende dag!! Echt geweldig. Ook het fiets karretje is top. Dit bedrijf is een echte aanrader. Nog hartelijk dank voor de goede service.

Erg tevreden! Vandaag besteld morgen in huis.

Snelle levering Er zat een misvormde klip in…gelukkig zat er 1 tje meer bij zodat ik het kattenwiel wel in elkaar kon steken… Kattenwiel loopt goed! Ik hoor wel goed wanneer het in gebruik is.

Wij hebben een askoppeling voor onze Burley hondenkar besteld, deze hadden we de dag erna al in huis. Super!

Precies het goede artikel.

Het was even zoeken, maar hier vond ik het artikel waar ik naar op zoek was.

Snelle en correcte levering. Ideale maat voor ons hondje. Ziet er leuk uit en doet perfect wat het moet doen. Makkelijk te (de-)monteren.

vlugge en correcte levering

Het product voldeed aan de verwachtingen en was volgende dag geleverd

Heel vlot en correct geleverd

Heel vlot en correct

Mooi snel op tijd geleverd, goed verpakt.

Heel tevreden

Supersnelle levering

Erg prettige ervaring

Hele snelle levering makkelijk bestelling plaatsen en prima verpakt

Goede snelle service

Snel en duidelijk in communicatie

Snelle service, makkelijk in elkaar te steken

Correcte en snelle levering!

Snel geleverd en mooie kar.

Artikel was binnen no time binnen. Goede instructie formulier, en hondenkar voldoet aan eisen.

Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen

Degelijke hondenkar, met lage instap en mogelijkheid om hond aan te lijnen

Fijne kar, degelijk, gemakkelijk te monteren, gemakkelijk aan de fiets te maken, lage instap, mogelijkheid om de hond aan te lijnen. Levering zoals beloofd. Aanrader.

Prettig verlopen en goede begeleiding bij vragen,

Op tijd en compleet geleverd

Ik kon mijn bestelling ook perfect tracen. De fietskar van Trixie is geweldig. Aan iedereen wel het advies om steeds de Large te nemen, vanaf middelgrote honden.

Uitstekende service!

One fast cat wiel besteld, Door vervoer behoorlijke schade aan product, echter 1 belletje naar dit bedrijf en de volgende dag zonder problemen de vervangende onderdelen binnen. Snel en safe. Een aanrader voor wie een goed en eerlijk bedrijf zoekt.

Goede productinformatie, vriendelijke klantenservice, snelle verzending. Vandaag besteld en morgen ophalen op ons vakantieadres. Top!

Snel en correct

Fiietskarretje besteld. Snel geleverd door Post.nl. Ik ben zeer tevreden

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Mijn gehandicapte hond is een gek formaatje. Even gebeld met de klantenservice om te checken wat ze aanbevelen en dezelfde dag het aanbevolen product gekocht. De volgende dag was het al binnen en mijn hond gaat als een speer over de weide.

Super vlotte, snelle keurig verpakte imperial cq bagagedrager doggy ride novel fietskar..erg blij mee..had deze bij fietsenzaak besteld, na een mnd nog steeds niet leverbaar, uiteindelijk zelf gegoogeld en bij jullie uitgekomen..besteld volgende dag al op de kar..geweldig

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl