Prima service - hoge verzendkosten

zoals de titel al zegt. Prima service. Goed bereikbaar. Bereid om een bestelling telefonisch te bespreken. Ophalen kan, maar liefst op afspraak. Jammer dat de verzendkosten pas gratis zijn vanaf 70 euro. Vanaf 50 euro of verwerken in productprijzen is fijner.

Uitstekend! Snel en netjes.

Alles goed gegaan

Alles goed gegaan

Nice

Goede opvolging van mijn bestelling en de levering.

Top service!

Hele fijne service, werd direct opgebeld of de bestelling juist was, en hielpen goed mee denken om de bestelling kloppend te maken. Heel erg fijn dat er zo mee gedacht wordt.

Heb een walking halo harnas voor mijn blinde hondje besteld. Verzending was snel, harnas past uitstekend. Dus ,top!

Handleiding in Nederlandse taal ontbreekt.

De ene dag besteld en andere dag in huis helemaal top.

Top service snel geleverd

En BEER van der Wiel zit lekker droog in zijn buggy

Alles was tiptop...!

Alles was prima in orde

Super aankoop

Ik heb een fietskarretje aangeschaft met de mogelijkheid om deze tot een pakketje te kunnen maken i.v.m. mijn plaatsgebrek. Voor mij helemaal passend. De verzending verloopt ook prima dus een super tevreden klant.

Zeer snelle levering . En als er een probleempje is wordt het direct naar wens opgelost.

Great experience

I'm in England and bought a Melia toddler seat (peuterschal) for my bakfiets. Like many bakfiets assessories, I couldn't find this on any UK website and was very happy to find a Dutch online bike shop offering delivery to the UK (many only deliver to the Netherlands and Belgium). The seat arrived in good time with tracked delivery, and is exactly what I need.

Snelle bezorgingen heel snel antwoord op mijn vraag.

Ik heb een fietskar besteld en snel ontvangen. Er ontbraken onderdelen uit mijn bestelling en nadat ik een mail hierover gestuurd heb op een zaterdag (bedrijf gesloten) kreeg ik toch per omgaande een antwoord. Zij hebben het wel goed gedaan, maar het zijn twee pakketten geworden waarvan een pakket bezorgd door de fabrikant. Dat wisten we niet en we waren niet thuis op de dag van bezorging en het tweede pakket werd na het weekend bezorgd door een andere vervoerder. Het was achteraf verstandig geweest om hierover vooraf een mail te sturen.

GE-WEL-DIG

One fast cat wiel bestelt, Netjes bezorgt zoals op de site stond! Helaas waren er een paar onderdelen beschadigd. Telefoontje gepleegd en foto’s via mail gestuurd. Ze deden helemaal niet moeilijk, zelfde dag was het nog verstuurd (volgende dag) netjes in huis! Paar maanden later is helaas de onderste deel kapot gegaan! Onze bengaalse katten van 7á8 kilo rennen er behoorlijk veel op. Ook hier heb een mailtje van gestuurd, helaas was die onderdeel niet beschikbaar. Maar geen stress, ze regelde gelijk een nieuwe! Een weekje netjes gewacht, en krijg nu zonder betaling of moeilijk doen een nieuw onderdeel. Ik raad jullie deze site zeker aan, en ook one fast cat wiel! We zijn er super blij mee dat onze katten hun ei kwijt kunnen! Nogmaals, bedankt voor de moeite! We zijn super blij!!

Supersnelle levering

Tevreden over de bestelprocedure en het ontvangen product.

top! snelle en complete levering!

goede ervaring gehad. Twee producten los van elkaar op 1 dag besteld en beide artikelen zijn de eerstvolgende dag in 1 pakket geleverd. Top!

Perfecte service en supersnelle levering

Voor mijn hond Pika had ik met spoed een goede rolstoel nodig. Misschien groeit ze nog, ik wist dat je met de Walking Wheels zelf maatwerk kunt maken. Ik heb Blauwestad gebeld om advies welke maat, welke wielen..... Ik werd heel goed geholpen! Voor kwart voor 5 besteld, de volgende middag al in huis. Diezelfde dag kon Pika al een beetje wennen. Nu, twee dagen later vliegt ze ons allemaal voorbij in haar racewagen. Ze is zo ontzettend blij met haar rolstoel. Hondje blij, baasje blij.

Prima bestelling

Duidelijk omschrijving van het product. Bestelproces verliep soepel en snelle levering.

Snel geleverd, zoals ze beloven

Voor 17.00u besteld, volgende dag in huis.

Prima,

Prima contact, zowel op het adres zelf of telefonisch. Erg tevreden.

Supersnel geleverd zoals beloofd

Supersnel geleverd, zoals beloofd

Snel met service en eerlijkheid

Volgende dag geleverd volgens afspraak. Telefonisch bereikbaar en met attendering op korting. Snel en correct antwoord op technische vraag.

Goede service, reageerde snel op vragen.

Informatie op de site over type koppeling fiets - bagagekar kan duidelijker.

Alles naar behoren

Naar behoren geleverd.