Filters

10

Super

Super blij met het karretje

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel , goed bereikbaar, problemen worden meteen opgelost

Uitstekende service , snelle levering, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top goeie service

Precies wat ik had verwacht Mooie degelijke buggy onze hond mag er heel graag in ook makkelijk dat je met 2 klikken de buggyinzet er zo af kan pakken en zo in de auto zetten Zeer zeker een aanrader Idd voor 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis Bedankt ook namens onze Blitz

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u tevreden bent over de hondenbuggy. Blitz zal ongetwijfeld ook zeer tevreden zijn. Veel plezier met de buggy.

7

Administratief prima. Telefonisch niet te bereiken??

Administratief is alles prima op orde. Had specifieke vragen maar telefonisch niet te bereiken. Misschien aangeven dat jullie telefonisch niet reageren. Is dit voor iedereen duidelijk !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Ontzettend jammer dat u ons telefonisch niet kon bereiken. Op de webshop, in de bestelbevestiging en als u ons mailt kunt u lezen wanneer wij telefonisch bereikbaar zijn. Wij zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 9.30 tot 16.30 uur. Binnen deze tijden kan het door drukte wel eens gebeuren, dat niet altijd de telefoon kan worden opgepakt. U kunt het dan beter op een andere tijdstip weer proberen.

8

Prima product, snelle levering 1 verbeteringssuggestie zie toelichting

Bij de levering van de Burley adapter zou een passende moer, handig zijn want die heeft een andere ( fijnere) schroefdraad dan de schroefdraad die op de as van het achterwiel van de fiets past.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Echter dat er geen passende moer geleverd wordt bij een Burley adapter, daar kunnen wij u niet aan helpen. Dat is helaas de keuze van Burley.

10

Perfect

Snelle service goede klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Producten vlg afspraak geleverd, keurig ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Product prima

Het product is prima alleen de levering via DHL is rond uit slecht

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Jammer dat u niet heeft gereageert op onze reactie waarom u ontevreden was over de levering. We zijn in ieder geval blij dat u tevreden bent met uw bestelde product. Uit onze gegevens zien wij dat uw bestelling is verzonden door Post NL (geen DHL). Echter uw pakketje heeft één dag vertraging opgelopen door drukte bij Post NL. Hopelijk wordt uw volgende bestelling (bij ons of ergens anders) wel direct de volgende werkdag geleverd.

9

Doen wat ze beloven

Acceptabele prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kar, snel geleverd

Kussen word nog geleverd, alle vertrouwen dat ook dat goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden beter dan vorige versie stabieler om te rijden

Lichter dan vorig model en handiger om de wielen erop te monteren. Ook is de bevestiging met de fiets stabieler en handiger . Kortom veel gemakkelijker in gebruik .

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel levering

Snel en goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Verzendkosten niet in overeenstemming met pakket !

Verzendkosten niet in overeenstemming met pakket. M ijn product zat in een envelop en kon zo met de post door de brievenbus.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Het is begrijpelijk dat u vindt dat u teveel verzendkosten betaald in overeenstemming met het pakketje. De verzendkosten zijn bij ons € 4,95 tot een bedrag van € 75,00 en daarna gratis. Voor een brievenbuspakket betalen wij zelf € 4,05 exclusief BTW. Een brievenbusdoosje kost € 0,30 exclusief BTW. Uw pakketje moet ook nog met de bestelauto naar een Post NL punt gebracht worden. Als we met postzegels verzenden dan zijn er vaak pakketjes weg. Zijn wij onredelijk om € 4,95 te vragen voor verzendkosten of ligt de reden waarom we dit doen ergens anders?

8

alles prima afgehandeld, artikel aan een interessante prijs!

alles op schema afgehandeld, artikel had een interessante prijs!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verzonden

Vlotte aankoop en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering

De hondenaanhangwagen voldoet zoals beschreven en is zeker aan te bevelen. We hebben de Novel 20 bright lite gekocht welke is geschikt voor E Bike met accu onder de bagagedrager

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle servive

Correct en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed!

Overzichtelijke website met duidelijke info. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering. Goede communicatie. Kortom, in 1 woord top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en goede kennis van zaken

Fietskarretje verkoopt (o.a.) de 2 topmerken Burley en Doggyride en ik heb me telefonisch laten adviseren wat voor mij de beste keuze zou zijn. Het is Burley geworden. Net voor 17.00 uur besteld en de volgende dag geleverd. Al met al een top service! ....en heel blij met de fietskar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fierskarretje is helemaal top!

Via de mail had ik een vraag over de britch lite en de nieuwe trekstang van de doggyride. Die is top beantwoord en ze hadden zelfs een seintje gegeven toen bovenstaand artikel weer op voorraad was. Gelijk besteld en snel geleverd! Gemonteerd en alles past! Echt een geweldige upgrade voor onze doggyride novel 15 fietskar. Fietskarretje, bedankt voor jullie hulp!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Standaard van onze fietskar meteen geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service!

Ik was al lang op zoek naar een nieuwe trekstang voor mijn fietskar. Fietskarretje hield mij goed op de hoogte van de leverbaarheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en goede service

Erg attente webshop, vriendelijke aan de telefoon en denken mee met de klant. Product werd snel geleverd samen met extra bouten die er als service bij gedaan waren.

  • Aanbevelen? Ja

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd