Goede service en goede producten. Wij zijn erg tevreden en zouden hier zeker een volgende keer weer wat bestellen!

Goede service!

Goede service, omdat ik onderdeel gratis heb gekregen

Super snelle levering

Zal nog bestellen.

Goede orderverwerking en bezorging

Website en orderafwikkeling waren prima. Product zat goed verpakt en werkt goed.

Mooi snel geleverd

Snelle levering, goed product

De informatievoorziening na bestelling is erg goed. De levering was erg snel, netjes binnen de beloofde levertijd. Het aangeschafte product was makkelijk in elkaar te zetten en is zeer stevig. Perfect voor mijn 5,5kg wegende Siberische kat.

Ik ben heel tevreden met mijn hondenkar. Hij rijdt heel soepel.

Goeie service

Hondenkarretje werd snel geleverd en was ook makkelijk in elkaar te zetten

Onvriendelijk en niet-behulpzaam personeel

Mijn artikel werd een dag te laat geleverd. Toen ik hierover belde, werd ik snel doorverbinden met iemand die kon vertellen dat het een dag later kwam. Het gesprek was niet bijzonder vriendelijk of professioneel, maar prima. Echt ontevreden ben ik echter over het latere klantcontact. De ontvangen babyschaal blijkt veel rechter op te zitten dan de babyschalen van bevriende moeders. Ik heb gevraagd of ik wel de goede had ontvangen, en of ik dan bijvoorbeeld een ander merk moet bestellen. De enige reactie die ik keer op keer krijg is: wij hebben de goede verzonden en als dat je niet bevalt dan stuur je m maar terug. Wat een waardeloos bedrijf, volgende keer bestel ik ergens waar ze wel bereid zijn om me te informeren over het assortiment.

Op de track en trace van de vervoerder wordt duidelijk aangegeven, wanneer een pakket wordt geleverd of als deze vertraging heeft. Wij hebben hier geen invloed op. En als er maar één dag vertraging is, dan kunnen wij hier helemaal niets aan doen. Als we u dit vertellen en u bent daar niet tevreden over, dan is dit voor ons helaas niet anders. Jammer, dat u van ons niet heeft aangenomen dat alle modellen Melia babyschalen hetzelfde zijn, dan was deze reactie of beoordeling niet nodig geweest. We hebben naar aanleiding van uw onvriendelijke reactie in de mail daarom aangeboden dat u gebruik kunt maken van uw herroepingsrecht.

Niets te wensen over

Zelf twee keer afleverdatum gewijzigd, snelle respons gekregen, alles was degelijk verpakt, kar ziet er geweldig uit!

ze doen wat ze beloven

Telefoon houders bestelt en geleverd zoals belooft

Snelle levering , goede producten

Goede service want er word snel gereageerd op vragen. Producten worden snel geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de buggy die ik heb besteld!

goed en snel

Jammer dat er niet van alle kleuren foto's waren. Deze heb ik elders op de website gevonden. Wel was het gemakkelijk terug te halen welk type we nodig hadden.

Kattenwiel besteld en zeer snel, goed verpakt, aangekomen in België.

Nog niks

Ben in afwachting voor de bevestiging voor op de fiets

Super wagentje maar de tegoed bon van 20 euro is waardeloos want daar kun je alleen maar zooi voor kopen,dus zak met de prijs en laat die bon weg.

Perfecte spullen, snel geleverd

Prima houder voor op de motor. Tasje is perfect voor de iPhone 6s, de siliconen bumper kan er om blijven en dan past het perfect in het tasje. Afleesbaarheid in het tasje is niet optimaal, maar voldoet prima.

Gewoon uitstekend

Het is snel geleverd maar de doos was wel een beetje groot verder goed gegaan met de levering

Snelle reactie en verzending

op mijn mail werd zeer snel gereageerd en vervolgens ook snelle levering

Snelle levering.

Duidelijke productomschrijving, snelle levering, voordelig

Wij hadden een tuigje besteld voor onze hond die in een rolstoel zit wat na een week kapot ging, gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en de andere welk kapot was mochten we houden en zelf laten repareren. Gewoon weg top service.

Goed assortiment Snelle levering

Zoals altijd weer een snelle levering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl