Duidelijk, makkelijk, niet te duur, kwaliteit.

We hebben de doggy ride pas in ons bezit. Ervaring met t fietsen is er nog niet....regen...regen. maar één geweldig degelijk luxe product. Zeer tevreden. Ik zeg niet lang zoeken......Fietskarretje bezoeken.

Prima geholpen

Snelle bezorging van fietskar en goed telefonisch advies voor bevestiging aan elektrische fiets.

Fantastisch bedrijf !!!!

Super geholpen door deskundige medewerkers.

super

Goed geholpen, eerste keer , iets wat er niet was bleek achteraf ( wat binnen zou komen wat alter werd werd direct gemeld en gecrediteerd direct na half uurtje al, advies geweldig het entousiasme en de vriendelijkheid de informatie , als oud fietsenmaker, voelde je gelijk dat je met iemand van doen hebt met een hart voor wat hij doet , super heb een account aangemaakt en mn volgende bestelling zijn ook al gedaan top ouderwetse service !

Fijn , soepel en mooie kwaliteit

Al 4x karretje gekocht; prima levering en informatie

De karretjes zelf zouden algemeen iets meer bijt proof mogen zijn ( doggy ride ….)

Netjes

Goed product en snelle levering.

Geweldige kar!

Onze kleine man is dolblij met zijn nieuwe kar. Kan nu niet alleen met zijn hoofd eruit, dus lekker met zijn haar door de wind maar ook tot de helft van zijn lichaam. Joey blij, wij blij!

Ik heb hondenbrokken besteld deze werden de andere dag al gezorgd En ook stevig verpakt Prima service en levering

Optimaal

Bestelling geplaatst voor 17.00 uur en de volgende dag in huis, goed verpakt en het produkt voldoet aan onze verwachtigingen. Deze shop doet wat het beloofd en komen online hier zeker weer een keer terug. Topper!!

Goed geholpen op vragen en vlotte levering.

Hoewel de site redelijk helder is had ik enige vragen over wat voor ons de beste keuze was voor een hondenbuggy. Het advies was de keuze die ik vooraf had gemaakt. Dit had ik niet gezegd. Niet de duurste maar meest geschikte. Na bestelling en vlotte levering voldoet de buggy aan onze wensen.

Snelle en nette levering. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst.

snelle en adequate service

Onze bestelde fietskar was niet meer voorradig. We kregen een iets duurder alternatief aangeboden, voor dezelfde prijs. Super natuurlijk. De bestelling werd vlot en keurig verpakt geleverd. En een leuk en fijn ding. De hondt fietst nu lekker relaxed met ons mee ;-)

Prettig

Zou handig zijn als de beschrijving in nederlands kan.

We hebben u een Nederlandse beschrijving gemaild. U heeft ons terug gemaild dat u de service van ons prima vind. Het is jammer dat u ons toch een negatieve beoordeling geeft ondanks ons verzoek om de beoordeling aan te passen. Wij wensen u heel veel plezier met de aankoop van de InnoPet Sporty Dog Trailer Deluxe.

Juiste product en snelle levering

Onderdeel besteld er op voorraad was is snel geleverd toppie.

Snelle bezorging.

Product voldoet. Alleen jammer dat in de omschrijving niet staat dat het niet te gebruiken is met bagagerek vsn DoggyRide.

prima service

goede kwaliteit en ruime collectie voor elk budget wat wils

Perfect!

Het karretje is perfect en de levering was compleet zoals gepland .

Hele goeie ervaring

Er werd snel gereageerd via de mail en zo kon de bestelling nog aangepast worden.

Matten besteld en werden snel geleverd! Goede service

Steeds super tevreden!

Vlot, zeer klantvriendelijk, snelle en zeer goede service!

Great deal, very fast shipping

I am very happy with my purchase (OneFastCat wheel). It arrived only a few days after ordering. My cats love it too!

Uitgebreid assortiment en goede klantenservice.

ik werd gebeld omdat de bestelling een rare combinatie van accessoires was. Even een belletje of dit geen fout bevatte. Super meedenkend.

Mismatch product en productbeschrijving

Allereerst: fietskarretje.nl heeft het probleem goed opgelost! Product kosteloos retour, geld snel teruggestort en productbeschrijving op de site aangepast. Ik kocht een doggyride mini luxe kussen. Hierbij zou het om een orthopedisch kussen gaan van 6 cm. Helaas bleek het slecht een schuim kussen. Na telefonisch contact bleek dat het bedrijf niet op de hoogte was dat de leverancier het product had aangepast. Inmiddels is het probleem dus opgelost.

Waar wij normaal ons voer bestellen was het niet op voorraad. Dus gezocht op internet en kwamen op de site van Dierenbenodigdheden Blauwestad. Waar het voer wel op voorraad was en zelfs iets goedkoper. Besteld en supersnel behandeld en geleverd. Bedankt daarvoor! Geweldig blij mee!!! Wij gaan zeker vaker bij blauwestad bestellen!!!

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.