Goede ervaring

Onbekende website voor mij, maar de bestelling was snel binnen. Goede service.

Goede service en levering

Positief

persoonlijk contact met het bedrijf vind ik heel belangrijk. deze mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

very good

very good

Prima service en compleet mooi product!

Van alle kanten bekeken: een aanrader!

Goede service en supersnelle verzending

Vrijdag het OneFastCat Wheel besteld en het werd dinsdag al geleverd in Frankrijk! Wilde toch nog een extra set foam pads mee bestellen en ook dit was geen enkel probleem en kon nog mee in de doos!

Snel verzonden en product zoals het was omschreven!

Goeie service

Heel content . Door een fabricage fout waren er topjes stuk . Ik heb gebeld en men stuurt gratis nieuwe

levering netjes

is een cadeau voor een pasgeboren baby, dus nog niet gebruikt

Positief

Zeer goede service en duidelijke communicatie. Klantvriendelijk

In 1 woord prima

Alles volgens afspraak. Bestelling snel. In huis. Niet duur.

Vlotte service

Communiceert en is efficiënt in dienstverlening!

Uitstekend!

Goed en makkelijk, zoals altijd!

Fantastische

Zo snel van leveren echt top !

Supersnelle levering. Daar was ik bijzonder blij mee, omdat mijn chihuahua opeens dringend een loophulpmiddel nodig had. Zij is er natuurlijk minder blij mee, want ze vindt het maar een raar ding. Maar... ze loopt er heel goed mee, al geeft ze dat op de heenweg niet toe. Op de terugweg loopt ze daarentegen hard voor me uit, haha. Kortom ik zou het iedereen met een hond die om wat voor reden niet meer goed zelfstandig kan lopen aanbevelen.

Heel snel geleverd, zeer tevreden.

Ben met mijn hondenbuggy erg blij

Super !!

Snel geleverd en een leuk extraatje voor mijn boefjes

Super goede service

Uitstekende goede en snelle service

TOP

Goed tot uitstekend te noemen

Ik zocht een product dat de laatste tijd lastig te krijgen is en vond bij Blauwestad een variant daarop. Prima

Maksoin kotiinkuljetuksesta 22 euroa, mutta tuote ei tullut kotiin vaan postin noutopaikkaan

Kotiinkuljetus epäonnistui vaikka maksoin siitä.

• Suosittelisitko yritystämme muille? No

Helaas hebben wij niet kunnen voorkomen dat uw pakket op een afhaalpunt bij een postkantoor is afgeleverd ondanks dat wij uw adres wel hebben doorgegeven. Voor aflevering van een pakket hebben wij geen enkele invloed in Finland. De Finse postbezorging heeft daar wel invloed op. Jammer dat u ons daarop afrekent. We wensen u toch veel plezier met uw aankoop.

Snelle en perfecte levering

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl