Bijzonder prettige ervaring

snelle service en volgens afspraak geleverd.

Keurig geleverd, alleen vijf dagen later

Op een of andere duistere wijze is onze bestelling (en dat lag écht niet aan ons, het juiste adres was doorgegeven) via Frankrijk gegaan. Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen na telefonisch contact met de klantenservice. Wij werden netjes te woord gestaan en er werd goed meegedacht. Er is onmiddellijk actie ondernomen en wij kregen een cc-tje van die actie-mail. Zeer klantvriendelijk! Onze bestelling werd goed en veilig verpakt, keurig netjes enkele dagen later afgeleverd. Hulde!

Gekregen wat besteld is

Er zat een fout in het product, snel omgewisseld.

Waardeloos

Een sp connect houder voor me fiets besteld. Helaas paste deze niet en gevraagd per app of ik hem retour kon sturen,maar het doosje was beschadigd. Vervolgens zei hij dat is geen probleem alleen u zult dan de waarde terug krijgen van een tweedehand artikel. Ok zei ik dat is geen probleem. En vervolgens sturen ze het toch terug omdat het doosje beschadigd is. Zie reactie van die persoon Goedemorgen John. Als wij een beschadigde originele doosje terugkrijgen dan moeten we het tweedehands verkopen. Er is dus een waardevermindering van het product.

Beste John. Als u een nieuw product ontvangt, dan verwachten wij bij een retournering ook een nieuw product terug. Erg jammer ook, dat de kras vergeten is te vermelden. We hebben niet gezegd, dat wij een tweedehands artikel zouden terugnemen, we hebben wel gezegd dat er een waardevermindering is opgetreden. Wij verkopen alleen nieuwe artikelen en geen tweedehands.

mijn ervaring is goed, alleen jammer dat mijn hoesje niet goed aansluit op mijn telefoon.

Prima uitleg en service

Doggyride original aangeschaft. Prima uitleg bij vragen mbt aansluiting op fiets.

Netjes bezorgd

Webshop duidelijk en goede foto’s En netjes bezorgd en verzorgd

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit

Snelle leverling van de hondenbuggy. Deskundig advies en Prima Services

Geweldig advies en snelle levering

Geweldig, supergoed advies gekregen en snelle levering

Zeer goede hulp bij en na aankoop

Wij hadden voor onze hond een Walkin’ Wheels hondenrolstoel nodig, maar helaas was de maat net uitverkocht. Ik had aangegeven dan even verder te kijken, maar ik kon hem nergens vinden. Na een paar weken kreeg ik een mailtje dat de rolstoel weer binnen was, dus direct besteld. In elkaar zetten was eenvoudig. Een filmpje en foto opgestuurd van de hond met de rolstoel. Kreeg gelijk een mailtje terug met tips voor een betere afstelling. Dat zat inderdaad veel beter. Ik zal niet zeggen dat onze oude loebas nu weer loopt als de brandweer, maar ze kan wel veel verder, wat sneller en is niet meer zo uitgeput.

Snelle levering. Prima product.

Prachtig!

Een fietshouder telefoon (Bike Bundle) had ik besteld, leek me ideaal. Maar oh je, hoe moet ik dat bevestigen op mijn fiets. Het stelt werkelijk niets voor maar ik heb technisch gezien nul komma nul hersencellen ontwikkeld. Ik dacht direct aan de buurman maar ik moest zo iets simpels toch ook kunnen? Geen gebruiksaanwijzing , wel foto's. Alles in het Engels, vergrootglas erbij, goed kijken en uiteindelijk gelukt! Stelt werkelijk niets voor maar voor mij onhandige jet, toch even goed opletten. En ik denk dat een gebruiksaanwijzing eerst....daarna....ook niet direct gewerkt had. Zo erg was het ook weer niet!

Beste prijs innopet buggy en super snelle levering

Bestelling donderdag avond laat geplaatst en zaterdagochtend al binnen. Gelijk reactie op m’n email mbt voucher inwisselen voor gratis regenhoes. En ook deze zat er keurig bij. Beste prijs ivm regenhoes die je elders apart aan moet schaffen. Paste perfect van hetzelfde merk.

Ik ben heel tevreden, heel behulpzaam bij het kiezen van de materialen. Goede opvolging. Een echte aanrader .

Snelle en correcte service.

Goede persoonlijke service en snelle verzending.

Kon spoedig terecht, gepast advies en oplossing

Ik ben recent voor een oogontsteking van mijn kitten geweest, deze werd over het weekend steeds erger. Maandag was het al wat minder maar heb toch gebeld. Kon de zelfde dag nog langs, dit stelde mij gerust aangezien het om een kitten gaat. Er werd ook goed meegedacht over medicatie voor mijn kitten. Omdat ze namelijk nog zo klein is werd vloeibare antibiotica aangeboden. Deze hadden ze alleen niet meer. Dus ipv mij tabbleten te geven hebben ze een collega dierenarts gebeld waar ik het kon ophalen.

Prima advies en snelle levering

Goed telefonisch contact en goede adviezen.

snel

Snelle verwerking. Prima product.

Snelle levering alleen jammer beschrijving in het duits

Gewoon geweldig

Simpel maar heel mooie cover, staat stevig op het stuur.Een aanrader voor wie een houder wil op fiets.GSM zeer makkelijk te plaatsen in houder. Zeer goed systeem van SP connect. Ben er heel blij mee

Fijn en degelijk karretje!!!

Snelle levering en goed verpakt!

Vandaag bestellen morgen ontvangen Makkelijk het leveradres aan te passen Netjes verpakt Bij mijn product een goede handleiding

Prima, eerlijke, betrouwbare verkoper, goede spullen

Prima, eerlijke, betrouwbare verkoper, goede spullen. 1 artikel bleek achteraf niet leverbaar, bedrag een dag later gecrediteerd, in overleg een nieuwe bestelling geplaatst, snelle levering, artikelen van prima kwaliteit.

Vlot geleverd, alles prima

Perfecte levering

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhoudershop.nl