Great selection and service

I found them to be very professional, responded quickly to questions, and provided exactly what I needed to repair my cats wheel. My one recommendation is that they inform potential buyers that the Allen wrench that will be required for mounting the wheels to the base is NOT included. Luckily for me I had one from some IKEA furniture that worked.

Goed contact en snel geleverd

Het telefonisch contact was goed en kreeg prima advies, waarna levering al een dag later. Fijne aankoop.

Zeer correct

Zeer correcte levering Zeer snelle levering Zeer goed verpakt

prima uit leg goede service

Wel geen grote plantjes gebruiken....spijt dat ik geen groter had besteld

Na aanschaf en vlotte bezorging kreeg ik de tip dat er voor mijn plan nog een onderdeel miste. Ik had dat zelf tot dan niet gemerkt. Goede service dus

Meedenkend en goede service

Ik had per ongeluk de verkeerde babyschaal besteld en kreeg keurig een mail of mijn bestelling klopte. Vriendelijk en hele goede service. Vlotte levering

Opgetogen over de big boy fietskar

Zeer snelle mail en levering binnen drie dagen. Één kleine opmerking: mijn sportfiets heeft niet de juiste zadelbuisklem om de kogelkoppeling aan te bevestigen en die zijn ook nauwelijks te koop. Heb uiteindelijk zelf van aluminiumstrip in mijn schuur een beugel gemaakt en nu rijdt de kar als vanzelf achter de fiets aan

snel

SNEL

SNELLE LEVERING DE DAG ERNA AL THUIS

Snelle bezorging waarvoor dank

De telefoon wordt snel opgenomen, goed geadviseerd en heel snel geleverd. Top.

Fijn fiets stoeltje!

Product zoal beloofd! Snel geleverd! Ziet er goed uit. Ons kindje vind het geweldig om er mee te fietsen! Al veel plezier van gehad!

Vlotte levering

Snelle levering vandaag besteld morgen in huis

snelle en nette levering

aansluiting voor een hondenfietskar voor aan de fiets besteld.

Mijn ervaring was goed.

Mijn ervaring was goed.

de Doggy ride mini blijkt een prima keuze

heel handig om in en uit elkaar te nemen, goede attributen en stevig.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

De fietskar kon ik na bestelling snel ophalen. Het was niet moeilijk om deze in elkaar te zetten en achter de fiets te bevestigen.

tevreden

Ben wel tevreden wat mijn bestelling betreft , Toch één minpunt en dat is dat de levering gebeurt met POST NL . De reden hiervoor is dat ik mijn pakket ben moeten gaan ophalen in een post nl punt in een andere stad nl Tubeke , zo een veertien km van mijn woonplaats , Ben 70 jaar , beschik niet over vervoer , betaal extra vervoerkosten en moet dan ook nog eens een buur zijn hulp vragen wat deze ook niet gratis doet ,, is niet alleen bij jullie hoor ,, ook met zooplus heb ik dit probleem , POST NL leverd niets aan de deur . Mvg

Jammer dat u niet zo tevreden bent over Post NL, echter dit is persoonlijk. De meeste mensen zijn juist wel het meest tevreden over deze vervoerder. Dit is ook de reden dat wij over het algemeen pakketten in Nederland en België verzenden met Post NL. Mocht u een volgende keer weer bij ons willen bestellen, dan mag u ons wel mailen voor een andere vervoerder. Uw bestelling gaat dan met een andere vervoerder mee. We zijn natuurlijk blij dat u tevreden bent met uw bestelling.

Super snelle levering. Goede kwaliteit

Doen wat ze vermelden op de site. En snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Kwaliteitsproducten en snelle levering

Kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. Snelle levering en goed contact mee op te nemen.

Top Service!

Ik heb bij fietskarretje.nl een hondenbuggy besteld. Zij waren de enige die deze direct konden leveren. Alle andere leveranciers > meer dan 2 maanden levertijd Direct antwoord gekregen op mijn vraag via mail. Heel vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!

Volledig in orde

Levering volledig in orde Zeer praktisch product. Snel geïnstalleerd

Snelle levering en alles netjes verpakt

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl