Snelle levering en de hondenfietskar is prachtig!

Snelle levering van Innopet Sporty Dog Trailer

Snelle levering van hondenkar

Fijn, dat u tevreden bent. Veel plezier met de InnoPet Sporty Dog Trailer.

Op tijd geleverd, product is van goede kwaliteit

Product is zoals het beschreven staat. Stevigere kwaliteit, de gaas is veel steviger dan goedkopere modellen. Wij zijn tevreden...

Veel plezier met de DoggyRide Original.

Nette levering

Levering was snel. Op site stond dat het druk was en het langer kon duren. Maar zondag besteld en in plaats van dinsdag, was het karretje woensdag in huis. Als je mailt krijgt je snelle reactie!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Snelle verzending en goede kwaliteit

Product voldoet aan de kwaliteit en super snelle verzending

Bestelling snel geleverd en voldeed aan verwachting

Snelle levering voor goede prijs

Heb een doggy rode original besteld en ben zeer tevreden. Ik werd keurig op de hoogte gehouden gedurende de hele bestelprocedure. Zeer correct afgehandeld. Top

Super fietskar van Trixie

Snel geleverd. Degelijk materiaal Kortom geweldig. Hond en wij blij

We zijn helemaal blij dat u tevreden bent. Veel plezier met de hondenfietskar van Trixie.

Snelle levering en communicatie top

Top kwaliteit van het fietskarretje. Snelle levering en een hele duidelijke website. Ze houden u goed op de hoogte. To!

Snelle servive

Ik zou hier zeker nogmaals bestellen.

Keurige snelle aflevering

Mooie kar alleen zoek een reserve wiel met band ervoor is die leverbaar ?

Excellent

Trixie hondenkar besteld en heel snel geleverd.Tevoren ook nog gebeld om te checken of ie in voorraad was en personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Helemaal goed!

In en uitstappen is nog even wennen maar eenmaal onderweg zit ze (hond) te genieten. Goede levering, mooi op tijd.

Alle bestellingen vlot geleverd

Al diverse keren hondenvoer besteld. Wordt zeer vlot geleverd, soms zelfs dezelfde dag

Goed telefonisch advies en ruim assortiment. Snelle levering.

Wij hebben een goede ervaring met fietskarretje.nl. Er is een goed alternatief voorgesteld nadat bleek dat onze keuze voorlopig niet voorradig zou zijn. Het werd ook snel geleverd. De eerste fietstochten met onze hondenfietskar zijn al gemaakt. Super!

Goede kwaliteit snelle levering

Hele goede kwaliteit goede prijsverhouding en snelle levering. Een aanrader

Donderdag besteld vrijdag al in huis !!!

Vlugge en goede service

Mijn bestelling goed en snel ontvangen, product zoals omschreven, goed verpakt!

Nadat ik gebeld had op vrijdag was de kar de volgende dag binnen. Top levering.

Snelle levering en goed product.

Besteld en na 3 dagen geleverd. In elkaar zetten was binnen 10 min gebeurd...appeltje eitje.

Zeer snelle levering

Duidelijke voorraad in de webshop, besteld artikel de volgende dag in huis. Top!

Snelle levering goed verpakt

Besteld en snel geleverd

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl