Geen problemen, besteld en netjes bezorgd

Super meegedacht, top service!

Na een inzamelingsactie op Facebook is er vanuit Dierbenodigdheden Blauwestad super gereageerd! Ze dachten met ons mee en ondanks het niet op voorraad zijn van het gewenste product (looprad voor katten), hebben zij ons goed op de hoogte gehouden. Het product is prachtig, al laten de katten het nog even afweten. Dierbenodigdheden Blauwestad, bedankt!

Prima communicatie, snelle verzending

De kleur van mijn bestelde Doggyride Cocoon was niet voorradig, dus ik kreeg een keurig mailtje. Vervolgens werd het product vlot verzonden. Hierna mailde ik nog voor een vraag en kreeg ik ook vlot een antwoord.

Heldere communicatie en vlotte verzending

Artikelen werden snel verzonden. Na een kleine beschadiging aan het product prima en naar tevredenheid opgelost.

guter Service, schnelle Reaktion auf Nachfragen

Auch für Lieferungen nach Deutschland absolut zu empfehlen Einwandfreie Lieferung, guter Kontakt

fijne en betrouwbare winkel

Alles werd echt snel geleverd. Helaas wilde onze hond niet blijven staan met een rolstoel aan. Retour was geen probleem, en het retour bedrag is na alle tevredenheid terug gestort.

Heel snelle en correcte levering

Snel en correct

Kattenwiel besteld. 's anderdaags al ontvangen. Lola ( de poes) ook superblij met haar nieuw speelgoed

eerlijk bedrijf

Mijn bestelde artikel kwam later maar het bedrijf hield me goed op de hoogte wat de staat van mn bestelling was. Tevreden over het artikel

Prima levering!

Snelle verzending

Snel verzonden..

Kwaliteitsproduct!

Niet goedkoop maar uitstekende kwaliteit en eenvoudig te monteren. Telefoon zit goed vast en het hoesje is fraai en praktisch.

Fijne online dierenwinkel, vlotte levering en uitstekende afhandeling van mijn bestelling!!

Top!!

Mijn bestelde artikel kon niet op het aangeven tijdstip geleverd worden door externe vertraging . Heel fijn om daar tijdig door hun zelf van op de hoogte gebracht te worden en verder op de hoogte gehouden te worden van de status . Voor mij een dikke 10/10

Ondanks de vertrarging prima communicatie over het levertraject.Erg netjes gedaan! De katten zijn in ieder geval blij met hun wiel!

Excellent communication and service

Ordered a cat wheel and am quite happy with communication and shipping time

Ja super

Super good service!

Really good service. Very good information about where the purchace was (as it was late from the producer) and in perfect condtion on arrival. Would use again!

Zeer te vreden.

Product besteld en de volgende dag al in huis.

Kattenloopwiel.

Ik heb het kattenlooppwiel in elkaar gekregen maar mijn katje (Dielke) heeft er nog niet in gespeeld,hopellijk komt het nog. Chris en Dielke.

goede service en goed bereikbaar bij vragen

De levering van het product was iets vertraagd maar dat is uiterst netjes gecommuniceerd dus klantgerichtheid is helemaal oke. Ik heb het product nu in huis en het maakt de verwachting meer dan waar. Ik zal in de toekomst echt nog wel vaker iets bestellen.

Meedenkend aan de telefoon en vlotte levering

Prettig geregeld

Vertrouwd

Het gekocht product sloot niet aan mijn verwachtingen . Aangemeld bij Telefoonhouder-shop Binnen 3 dagen retour en geld op mijn bankrekeningnummer . Fantastische snel service Veilig , Vertrouwd , Voordelig

Alles snel en goed geleverd.

Alles ging goed

Me product was goed ingepakt en alles ging perfect

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl