Prima levering en goede kwaliteit

Rijd soepel dankzij luchtgevulde banden.

Great and fast as usual

Awesome service

Fijne lage prijzen

En snel bezorgd

Alles wordt altijd snel en makkelijk geregeld!

Aanrader

Voor de koop had ik een paar vragen. Die zijn telefonisch vriendelijk, vlot en deskundig beantwoord. De onderdelen die ik besteld heb zijn vlot en goed verpakt verzonden. Van de zending werd ik op de hoogte gehouden. De onderdelen waren precies goed. Echt tevreden over deze zaak en de service.

Vooraf telefonisch contact gehad. Netjes te woord gestaan en goede info gekregen. Heb mijn bestelling vlot ontvangen, Netjes verpakt en een mooi product *fietskar). Erg blij mee!

Makkelijke website en snel bezorgd

snelle levering!

De volgende dag geleverd top!

Waardeloos

Slecht bedrijf absoluut geen aanrader .

Het is jammer dat u denkt dat u het recht heeft dat u bepaalt wat onze voorwaarden zijn. U bent echter akkoord gegaan met onze voorwaarden tijdens uw bestelling. Het is normaal dat u deze voorwaarden dient op te volgen bij een retournering. Ons bedreigen hierover was voor ons de druppel en daarom was verdere communicatie niet mogelijk.

Mijn bestelling was snel geleverd en het product is van goeie kwaliteit

De Burley Coho past niet achter een Idworx Opinion.

Ik heb een Idworx Opinion fiets en heb, omdat ik de bagage wat beter wil verdelen een Burley Coho fietskar aangeschaft. Tot mijn verbazing heeft Burley geen passende steekas voor de Idworx Opinion op de markt gebracht. De Idworx Opinion is uitgerust met een steekas van Swiss met de afmetingen dikte 10mm en lengte 142 mm. Er zijn wel heel veel maten 12 mm steekassen op de markt gebracht. Hebben jullie hier een oplossing voor, zodat ik de Burley Coho toch achter mijn Idworx Opinion kan bevestigen, want deze fiets is toch de trekkingfiets bij uitstek. Met vriendelijke groeten, Peter Kuiper

Prima product en snelle levering!

Prima product en snelle levering!

Alles loopt gesmeerd dus top!

Mooie baby slee besteld prima kwaliteit en kreeg er nog eentje als cadeau waarvoor dank

Doet het heel goed.

De montage is wel een beetje lastig, maar uiteindelijk lukt het wel. Het fietsen gaat ook zeer goed, de hond blijft ook goed zitten.

Mooi degelijk product

Mooi product snelle levering ben heel tevreden

Goede uitleg

Zodat ik begreep dat ik het juiste formaat regenhoes koos.

Mooie Catwheel en uitstekende service

De catwheel werd snel geleverd en toen bij uitpakken er onderdelen beschadigd waren is dit snel en uitstekend opgelost. Duidelijke gebruiksaanwijzing zit bijgesloten. Mijn kat en ik zijn erg blij

Klantenservice erg onvriendelijk

Ik stelde via de mail een normale vraag hoe het retour beleid werkt. De letterlijke tekst van Mark was: ik wil niet lullig doen, maar dat kun je vinden op de website, dat weet toch iedereen. Ik ben hierin de klant, en vond dat erg onvriendelijk.

Jammer dat u de gestelde vraag normaal vind. Het klinkt van heel weinig respect. Vriendelijk willen wij graag tegen iedereen zijn maar dat moet dan wel van beide kanten komen. Ik zal maar niet herhalen wat u een normale vraag vind, vandaar mijn reactie op uw gestelde vraag. Ik heb u dit in de email al uitgelegd.

Goed advies, gemakkelijk besteld, levering goed te volgen en snelle levering.

Super goeie service en kwaliteit

Heel goed!

Hondenrolstoel prijs is te hoog.

Product zoals omschreven.

Product was gelukkig op voorraad, zodat het na ontvangst direct gebruikt kon worden.

netjes verzorgt en compleet geleverd

ik kon de houder al van mijn vorige telefoon dus nu moest dat de zelfde kwaliteit worden.

livraison rapide

Maintenant mon chat n'utilise pas encore l'article que j'ai commandé, j'espère qu'il va s'en servir ( lol).

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl